Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"

Vierailija
16.02.2020 |

Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?

Kommentit (284)

Vierailija
161/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin: karvat vai sheivattu, karvatuppitulehduspaiseilla koristeltu pimppa?

Ja sitten lähtisin menee.

Vierailija
162/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"

Vähän niinkuin lapset on. Ällöttävää.

Pojatkin on parrattomia, ruokkoamaton se olla pitää. Eikö?

Iso osa miehistä ei itse tykkää ruokkoamattomasta parrasta. Tuskinpa nämä tyypit sitten siistivät alapääkarvojakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän niinkuin lapset on. Ällöttävää.

Pojatkin on parrattomia, ruokkoamaton se olla pitää. Eikö?

Iso osa miehistä ei itse tykkää ruokkoamattomasta parrasta. Tuskinpa nämä tyypit sitten siistivät alapääkarvojakaan.

Mutta naiset, joiden mielestä pitää olla parraton, ovat pedoja? Partahan ei lapsille kasva.

Vierailija
164/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelisin miehelle etanaa

Vierailija
165/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin että haittaako jos ei ole ripsiä kulmia tai hiuksiakaan.

Vierailija
166/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykklään sheivata ihan itseni takia. Tuollainen kommentti olisi turn off. Varmaan kaikissa muissakin asioissa vaativa nalkuttaja mies.

Ihan itsesi takia?😂

Jotta saat ärtyneen, punoittavan ja pistelevän sängen alapäähäsi.

Ei minulla ainakaan punoita tai pistele. Oikea voide ja puhdas sheiveri saattaa vaikuttaa asiaan ;)

Vierailija
167/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisin ostamassa jostain pilailuvälineliikkeestä tekoviikset ja parran, tai vaikka joulupukin parran, ja laittaisin päälle terffeille.

Vierailija
168/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en lähtis treffeille miehen kaa joka ennen tutustumista jo paljastaa olevansa kypsymätön urpo. En haluaisi tuhlata kummankaan aikaa. Tuollaisen kommentin jälkeen mies tuskin enää paljastuu miksikään unelmien prinssiksi.

Vierailija
169/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas kerran on onnistuttu valkkaamaan yksi niistä komeista Tinder-pelimiehistä.

Tap tap.

Vierailija
170/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ettei miehiltäkään saa vaatia karvojen ajelua, miehillä on oikeus näyttää rölliltä jos haluaa, myös parisuhteissa

Tottakai. Jokainen sitten tekee itse päätöksen siitä, haluaako olla suhteessa. Jos toisen karvat häiritsevät, voi olla viisainta etsiä joku karvattomampi kumppani.

Vierailija
171/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin ostamaan seksinuken.

Vierailija
172/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on vain s eksi mielessä ja sitten esittää tökeröllä tavalla asiaan liittyviä vaatimuksia (lue: kiinnostunut vain omasta nautinnostaan)

ennen kuin on edes tavattu.

Ei jatkoon.

Vierailija
173/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallinen pyyntö. Kuka haluaa karvaisen naisen? Haluaisitko itse suu seksissä imeä karvaisia palleja?

Ahahaa. Nyt on iso ajatusvirhe Tässä. Luuletko oikeasti että naiset HALUAA antaa miehelle suu-s€ksiä? Se on vastenmielustä, mutta jos välittää miehestä, siihen saattaa joskus suostua. P*lleja en ottaisi suuhuni, on niissä karvat tai ei

Itse kyllä tykkään antaa suuseksiä miehelleni ihan omasta tahdostani pyytämättäkin. Mies on myös täyskarvainen peniksen vartta ja kasseja myöten. Ei ole ongelma. Miehelle myöskään minun karvani eivät ole ongelma. Huonosti on asiat jos seksi ja nautinto on jostain karvoista kiinni.

Vierailija
174/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän sellaista naista ole olemassa, jolla ei kasva mitään muuta karvaa. En itse ainakaan ole koskaan tavannut ihmistä, jolla ei ole kärikarvoja, selkäkarvoja tai haaleaa untuvakarvaa kasvoilla. Jos mies tuota vaatii, niin ei nainen mitään muuta kerkiäisi tekemäänkään kuin sheivailemaan kehoaan 24/7.

Vierailija
175/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkään sheivata ihan itseni takia. Tuollainen kommentti olisi turn off. Varmaan kaikissa muissakin asioissa vaativa nalkuttaja mies.

Ihan itsesi takia?😂

Jotta saat ärtyneen, punoittavan ja pistelevän sängen alapäähäsi.

En ole tuo jolle vastasit, mutta minä kyllä sheivaan ihan itseni takia. Seksiä olen viimeeksi harrastanut 2018.

Vierailija
176/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä vastaisin, etten hyväksy miehessä muuta karvoitusta kuin tuuhean ja upean tukan!

177/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä olisin ap, sanoisin miehelle, että voin minä käydä kosmetologilla söärten, kainaloiden ja pi llun arvojen sojeroinnissa, mutta koko paketti maksaa sitten n. 100€ ja hän saa maksaa sen

Vierailija
178/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtis tapaamaan tuollasta miestä. Käytös kertoo, että haluaa seksiä. Paljon muuta tuskin mielessä on. Mulle ei tule kukaan kertomaan missä mulla saa olla karvoja. Sen päätän itse :)

Vierailija
179/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Jos minä olisin ap, sanoisin miehelle, että voin minä käydä kosmetologilla söärten, kainaloiden ja pi llun arvojen sojeroinnissa, mutta koko paketti maksaa sitten n. 100€ ja hän saa maksaa sen

Ei pääse mies ihan noin halvalla, jos kaikki sokeroidaan...

Vierailija
180/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallinen pyyntö. Kuka haluaa karvaisen naisen? Haluaisitko itse suu seksissä imeä karvaisia palleja?

Ahahaa. Nyt on iso ajatusvirhe Tässä. Luuletko oikeasti että naiset HALUAA antaa miehelle suu-s€ksiä? Se on vastenmielustä, mutta jos välittää miehestä, siihen saattaa joskus suostua. P*lleja en ottaisi suuhuni, on niissä karvat tai ei

Ei ihme että miehet hakee vaimonsa muista maista. Saa muutaki ku lahnailua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän