Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"

Vierailija
16.02.2020 |

Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?

Kommentit (284)

Vierailija
121/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on hänelle tavara

Vierailija
122/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa ettei miehiltäkään saa vaatia karvojen ajelua, miehillä on oikeus näyttää rölliltä jos haluaa, myös parisuhteissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja itse haluan, että miehellä 30 cm mela ja kunnon lihakset... Jättäisin väliin moisen idiootin.

Arvaas mitä, sinulla on oikeus haluta noita asioita ja ilmaista se.

Älä itke kun kuolet yksin.

Vierailija
124/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa ettei miehiltäkään saa vaatia karvojen ajelua, miehillä on oikeus näyttää rölliltä jos haluaa, myös parisuhteissa

Käsittääkseni ihmisoikeudet ovat voimassa myös parisuhteissa olevilla.

Vierailija
125/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikäli sinulla on niitä karvoja niin sitten ei kannata lähteä. Ei tuota selvemmin enää voi sanoa.

Kuka kuvittelee että karvaista pillua olisi jotenkin mukava nuolla. Et varmaan halua itsekään että suihin ottaessa munakarvat menevät sieraimiin vai miten on? N17v

Eihän tässä ollut edes kyse toisten mieltymyksistä, vaan siitä kuinka tökeröä on vaatia jotain toisen kehon suhteen, varsinkin ennen ekoja treffejä.

Tökeröä? Selkeyttää ja nopeuttaa asioita ilman mitään turhia piirileikkejä.

Minusta kannattaisi treffien sijaan hakeutua suoraan terapiaan pedaripiirteiayydestä ja myöntää alitajuinen ongelma.

eli naiset jotka eivät pidä että miehellä on ruokkoamaton parta ovat pedareita!

Vierailija
126/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja itse haluan, että miehellä 30 cm mela ja kunnon lihakset... Jättäisin väliin moisen idiootin.

Tais osua arkan paikkaan? :D

Vierailija
127/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi suoraan mitä haluaa, nainen tekee tästä ongelman. Vaikka naisella ei niitä karvoja olisikaan. Kumpi on aikuisen ihmisen käytöstä?

Mikäli taas naiselle on ongelma niiden karvojen ajeleminen niin sitten ei tietenkään kannata tämän miehen kanssa lähteä treffeille, hän on tehnyt kantansa asiaan selväksi ja tämä on selvästi hänelle tärkeä asia. Mikä ihme tässä on vaikeaa? Eikö mies saisi kertoa mitä haluaa? Nainen kuitenkin todennäköisesti haluaa rehellisen miehen, vai olisiko paskanpuhuja mukavampi?

Kaverilla on selvästi varaa valita ja varmasti löytää karvattoman naisen jos ei tällä kertaa natsannut.

Vierailija
128/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kandee ehkä mitata paljonko on 30 cm ennen kuin haluaa. N17v

Vierailija
129/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoi suoraan mitä haluaa, nainen tekee tästä ongelman. Vaikka naisella ei niitä karvoja olisikaan. Kumpi on aikuisen ihmisen käytöstä?

Mikäli taas naiselle on ongelma niiden karvojen ajeleminen niin sitten ei tietenkään kannata tämän miehen kanssa lähteä treffeille, hän on tehnyt kantansa asiaan selväksi ja tämä on selvästi hänelle tärkeä asia. Mikä ihme tässä on vaikeaa? Eikö mies saisi kertoa mitä haluaa? Nainen kuitenkin todennäköisesti haluaa rehellisen miehen, vai olisiko paskanpuhuja mukavampi?

Kaverilla on selvästi varaa valita ja varmasti löytää karvattoman naisen jos ei tällä kertaa natsannut.

Saa kertoa mitä haluaa mutta vain siinä tapauksessa että nainen on juuri sellainen. Pitää siis osata haluta vain tämän kyseisen naisen henkilökohtaisten mieltymyksen mukaisia oikeita asioita.

Vierailija
130/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Tuosta käy ilmi että odottaa saavansa heti alapäätä kun pitää erikseen mainita.

Vierailija
131/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiinnostavaa nähdä, kuinka täydellisen näköinen mies esittää tuollaisen vaatimuksen.

Pahoittelen, että pelkkä ajatus miehen "täydellisestä" ulkonäöstä naurattaa.

Vierailija
132/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että osa naisista ajaa jopa käsivarsistaan karvat, mutta pelkkä ajatuskin on outo.

Minä haluan, että mies näyttää täydelliseltä. Outoa, etten ole yhtäkään täydellistä miestä nähnyt. Koskaan.

Vierailija
133/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Tuosta käy ilmi että odottaa saavansa heti alapäätä kun pitää erikseen mainita.

No etkö itse kuvittele? Sitäpaitsi alapäätä ei oltu mainittu, päättelit tämän itse pervossa mielessäsi.

Vierailija
134/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin minäkin, että mikä ongelma tässä ap:lle oikein on. Jos haluaa tollasen miehen, niin menee sinne treffeille, mutta 99% naisista tuo on välitön turnoff. Ap vaikuttaa provolta.

Vierailija
135/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Ihan normaalia.

N17

Vierailija
136/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli noissa asioissa myös aika idealisti, kun tavattiin (ehkä kokemattomuutta?), mutta onneksi tajusi nopeasti, kun sanoin, että minusta hän saa sitten myös ajaa kassinsa, kainalonsa ja jalkansa ja selkänsä, koska en minäkään karvoista kenelläkään kovin pidä, vaikka minulla sattuu niitä olemaan, ja miehellähän niitä on paljon enemmän kuin minulla ,jolloin on täysin kohtuullista poistaa nekin minun mielikseni. Pari kertaa sheivattiin koko mies persvakoa myöten (miten miehet kehtaavat rutista jostain häpykarvojen epähygieenisyydestä ja sitten kulkea kolmen sentin karvat persvaossa nappaamassa kaikki pskarannut). Enempää ei tarvinnut, kun jo tajusi sen homman epämukavuuden ja lakkasi vertaamasta johonkin parran ajeluun, ja nykyään hänelle on ihan ok, vaikka sheivaan max. kerran kuussa. Jos joutuisin pitämään posliinina, niin sitten mies saisi heittää kyllä hyvästit keinokuituisille pitsistringeille ja tyköistuville housuille minun päälläni, koska niiden hankaus aiheuttaa näppylöitä, mikä taas vähentää seksihaluja.

Vierailija
137/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko teistä miehet ok, jos minä naisena ennen eka treffejä.kysyisin, että onko sinulla ohut tai harveneva tukka tai Oletko kaöju- en pidä sellaisista miehistä?

Vierailija
138/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No etkö itse kuvittele? Sitäpaitsi alapäätä ei oltu mainittu, päättelit tämän itse pervossa mielessäsi.

Mainittiin tai ei, tökerö kommentti. Röyhkeää esittää vaatimuksia puolituntemattomalle.

Vierailija
139/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tais osua arkan paikkaan? :D

joo, se on meille miehille tosi arka paikka kun ei ole 30cm melaa.

Vierailija
140/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko teistä miehet ok, jos minä naisena ennen eka treffejä.kysyisin, että onko sinulla ohut tai harveneva tukka tai Oletko kaöju- en pidä sellaisista miehistä?

Minulle se olisi ok. Tietäisnpä sen jälkeen millaisen ihmisen kanssa olin menossa treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi