Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"

Vierailija
16.02.2020 |

Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?

Kommentit (284)

Vierailija
181/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Jos minä olisin ap, sanoisin miehelle, että voin minä käydä kosmetologilla söärten, kainaloiden ja pi llun arvojen sojeroinnissa, mutta koko paketti maksaa sitten n. 100€ ja hän saa maksaa sen

Ei pääse mies ihan noin halvalla, jos kaikki sokeroidaan...

Ja perskarvat jäi, vai valkaistaanko ne?

Vierailija
182/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yksille treffeille voisikin itsensä kyniä, mutta, jos tuosta kehkeytyy parisuhde, niin itse en kyllä näin tuuheakarvaisena viitsisi käydä läpi mehiläisvahalla yli yhdeksääkymmentä prosenttia kehostani vähintään kerran parissa viikossa (tai höylällä joka päivä). Ja luonnollisesti kai kustantaisin karvanpoistovälineeni itse. 

Plus, tuohon kelkkaan en lähtisi ihan jo siksi, että mies kuulostaa ihan 12-vuotiaalta, jonka lähettyville joku tyttöparka vahingossa eksyy uimahallissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai,,olenhan posliini. Ja mies, kuten ap.

Mu slimeja molemmat?

Mitä voi päätellä miehestä, joka olettaa naisen askartelevan karvojensa kimpussa yhtenään, eli mitä kaikkea muuta sellainen nainen jättää tekemättä?

Arvostan miestä, jota kiinnostaa enemmän naisen ylä- kuin alapää, olipa sitten karvoja tai ei.

Vierailija
184/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo kommentti pahempi kuin "mä en kyllä tykkää kaljuista miehistä yhtään..."?

Vierailija
185/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

8

Vierailija kirjoitti:

Ihan asiallinen pyyntö. Kuka haluaa karvaisen naisen? Haluaisitko itse suu seksissä imeä karvaisia palleja?

Ahahaa. Nyt on iso ajatusvirhe Tässä. Luuletko oikeasti että naiset HALUAA antaa miehelle suu-s€ksiä? Se on vastenmielustä, mutta jos välittää miehestä, siihen saattaa joskus suostua. P*lleja en ottaisi suuhuni, on niissä karvat tai ei

Ei ihme että miehet hakee vaimonsa muista maista. Saa muutaki ku lahnailua.

Ylivoimaisesti suurin osa suomalaisista, sekä miehistä että naisista avioituu kyllä edelleen toisen suomalaisen kanssa.

Vierailija
186/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toi olis kyllä ihan sen eka ja samalla viimeinen kommentti minusta.

Vierailija
187/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista naista ole olemassa, jolla ei kasva mitään muuta karvaa. En itse ainakaan ole koskaan tavannut ihmistä, jolla ei ole kärikarvoja, selkäkarvoja tai haaleaa untuvakarvaa kasvoilla. Jos mies tuota vaatii, niin ei nainen mitään muuta kerkiäisi tekemäänkään kuin sheivailemaan kehoaan 24/7.

Ihan hyvin riittää, että joka toinen tai kolmas päivä siistii. Sen verran aikaa jokainen nainen voi ottaa esimerkiksi tv:n katselusta.

Vierailija
188/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sellaista naista ole olemassa, jolla ei kasva mitään muuta karvaa. En itse ainakaan ole koskaan tavannut ihmistä, jolla ei ole kärikarvoja, selkäkarvoja tai haaleaa untuvakarvaa kasvoilla. Jos mies tuota vaatii, niin ei nainen mitään muuta kerkiäisi tekemäänkään kuin sheivailemaan kehoaan 24/7.

Ihan hyvin riittää, että joka toinen tai kolmas päivä siistii. Sen verran aikaa jokainen nainen voi ottaa esimerkiksi tv:n katselusta.

Sulla ei ilmeisesti ole tietoa naisen kehosta, jos luulet ihon pysyvän sileänä kolme päivää.

Vierailija
189/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, oli sitten karvoja tai ei. Jokainen päättää ihan itse, mitä sheivaa tai sheivaako mitään. Mieltymyksiä voi olla, mutta tuo lausunto ekoilla treffeillä kertoo jo niin paljon luonneviasta että saattaisin lähteä kesken kaiken pois.

190/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu en mäkään siedä karvoja joka paikassa. maku lähtee

t. mies

What's in it for me!

Vierailija
191/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottaisin miehelle onnea etsintään koska itse en halua että mies on ylimielinen typerys.

Vierailija
192/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen onko itselläni karvoitusta tuo on niin typerä kommentti etten menisi mihinkään tuollaisen tyypin kanssa.

Vierailija
193/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja te naiset, tai 99,99% naisista kyllä löydätte aina ne narsisti miehet jotka noin ajattelee ja sanoo mitä aloittaja kertoin. Siinä olette erityisen taitavia. Hyvät, mielenkiintoiset, kiltit miehet jäävät usein varjoon. Eli oikeastaan ihan oikein teille, mitäs olette itse niin pinnallisia ym. Onneksi olkoon, elämä jonkun alfauros narsistin kanssa onkin varmasti mukavaa. Tietysti se voi ollakin, jos/kun tykkää olla miehen seksilelu lähinnä, seksiobjekti. Mikäs siinä, mutta ei varmaan kannata sitten myös valittaa että " kaikki miehet on vaan sikoi " kun itse poimitte väärät marjat. Piste.

Vierailija
194/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

vastaisin että hyvä juttu - samat säännöt miehellekin. Hän on varmasti valmis samaan mitä odottaa muilta?

Vierailija
195/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn sokeroinnissa säännöllisesti. Se on ihanaa. Tavallaan tykkään siitä kivustakin, kun tehdään brassia. On vaivan arvoista.

Just sanoi kosmetologi, että saa huutaa ja minä huusin.

Vierailija
196/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn sokeroinnissa säännöllisesti. Se on ihanaa. Tavallaan tykkään siitä kivustakin, kun tehdään brassia. On vaivan arvoista.

Just sanoi kosmetologi, että saa huutaa ja minä huusin.

Enkä oikeastaan enää häpeilekkään nykyään mennä paperiset pikkuhousut päällä hoidettavaksi. Se on vain elämää. Kosmetologi on sitten kaiken nähnyt :)

Vierailija
197/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelen sääri- ja kainalosauvat, mies ajaa partansa, muuten ollaan luonnontilassa. Miehellä on selkäkin karvaisempi kuin normimiehellä rinta. Mutta minä tykkäänkin karvaisista miehistä ja sellaisen sain. Nam. Suus€ksikin sujuu molemmilta erittäin hyvin. Tärkeintä on tuottaa hyvää toiselle, ei vain se oma nautinto.

Vierailija
198/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelen sääri- ja ukainalosauvat, mies ajaa partansa, muuten ollaan luonnontilassa. Miehellä on selkäkin karvaisempi kuin normimiehellä rinta. Mutta minä tykkäänkin karvaisista miehistä ja sellaisen sain. Nam. Suus€ksikin sujuu molemmilta erittäin hyvin. Tärkeintä on tuottaa hyvää toiselle, ei vain se oma nautinto.

kainalosauvat :DDD

Vierailija
199/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en sit halua". Kertoo ja kaiken oleellisen. Täysin itsekäs seksistinen idiootti joka luulee ilmeisesti että hän voi tilata haluamansa.

Vierailija
200/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelen sääri- ja kainalosauvat, mies ajaa partansa, muuten ollaan luonnontilassa. Miehellä on selkäkin karvaisempi kuin normimiehellä rinta. Mutta minä tykkäänkin karvaisista miehistä ja sellaisen sain. Nam. Suus€ksikin sujuu molemmilta erittäin hyvin. Tärkeintä on tuottaa hyvää toiselle, ei vain se oma nautinto.

😄 joo mun kainalosauvat on ihan karvattomat 😄 sorry tää ennakoiva. Siis kainalokarvat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme