Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"
Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?
Kommentit (284)
No en. Sano, että etsii itselleen kaljurotan.
Pyytäisin sitä miestä hankkimaan mallinuken jostain vaatekaupan ikkunasta
On normaalia ajatella noin, mutta tarpeetonta sanoa sitä ääneen. Osoittaa huonoa harkintaa ja kenties seksualisoi keskustelua liian aikaisessa vaiheessa viemällä huomiota intiimialueisiin(kin).
Itse miehenä lähtisin treffeillä naisen kanssa, joka sanoisi samoin miehestä, mutta pisteet kyllä laskisi vähän; ei mieltymyksen takia, vaan sen takia, että kommentin päräyttäminen kielii heikoista sosiaalisista valmiuksista.
Vaikka olen itse karvaton, niin tuon kommentin jälkeen en lähtisi ulos. Kukaan ei sanele karvoistani tai karvattomuudestani mitään vaatimuksia, piste.
Että ladellaan vaatimuksia? Hän siis tulee treffeille tsekkaamaan, oletko hänen vaatimustensa mukainen? Lähtisin korkeintaan ärsyttämään tuollaista ihmistä, muuten en.
Tuo että sanoo noin ennen treffejä kertoo kyllä sen hyypiön luonteesta enemmän kuin tuo toive. Älä mene, jos et halua paskaa elämääsi
Jättäisin väliin. Mulla on niin voimakas karvankasvu, ettei edes onnistuisi tuollaisen toteuttaminen, vaikka yrittäisinkin 😁
Voi helevatti, että sinä se vain jaksat kirjoitella näitä täsmälleen samanlaisia aloituksia tänne! Olen kysynyt sinulta lukuisia kertoja, että minkälainen tyyppi olet, kun jaksat näitä vastaavanlaisia mielensäpahoittamisviestejä väsätä vuosi tolkulla, mutta et ikinä vastaa. Kerro nyt edes mikä siviilisätysi on? Veikkaan sinkkua, ikisinkkua. Harrastuksenasi on harlekiinikirjojen lukeminen ja lässyleffojen katsominen. Olet työtön ja kavereita ei ole.
No en todellakaan lähtisi. Kuka sanoo tollaista ääneen. Kertoo paljon.
Sanoisin ettei miehen toiveilla ole väliä koska tuollainen äijä ei tule näkemään edes hiuksia, ripsiä tai kulmakarvoja muusta karvoituksesta puhumattakaan
Joku pedari. En todellakaan lähtisi. Ja varottaisin kaikkia muitakin.
Tahditon mies, joka haluaa seksiä ekoilla treffeillä.
Toteaisin, etten luovu amisviiksistäni ja toivottaisin hyvät jatkot.
Miehetkö siis haluaa että naiset näyttää alapäästä lapsilta? Miksi? Onko miehet katsoneet liikaa por noa?
Lähettäisin kuvan kainalostani ja sanoisin heipat.
Taitaa ukolle olla puberteetti-iän saavuttaneet naiset turn-off.
Totta kai,,olenhan posliini. Ja mies, kuten ap.