Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen kommentti ennen treffejä "mä en sit halua, että naisessa on muita karvoja, kun ripset, kulmat ja hiukset"

Vierailija
16.02.2020 |

Mies vaikutti aluksi mukavalta, mutta tuo kommentti vei fiilikset täysin. Lähtisitkö itse tuollaisen jälkeen?

Kommentit (284)

Vierailija
201/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa kiittäisin keskusteluista tähän mennessä ja toteasin, että taidamme odottaa elämältä kuitenkin eri asioita. Kiitos ja onnea etsintään.

Vierailija
202/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en sit halua". Kertoo ja kaiken oleellisen. Täysin itsekäs seksistinen idiootti joka luulee ilmeisesti että hän voi tilata haluamansa.

Mies tietää, mitä haluaa, ja ilmaisee sen: sovinistisika, jätä se

Nainen jne.: voimakas nainen, esikuva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tuo vain kömpelö tapa toivoa posliinia? Antaisit nyt hiukan armoa. Itsellä on aika paljon sääri- ja käsikarvoja, saattaisin sanoa takaisin, että ovatko nekin ongelma? Jos ovat, mies sitten vasta mäkeen.

Vierailija
204/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä kohtaa kiittäisin keskusteluista tähän mennessä ja toteasin, että taidamme odottaa elämältä kuitenkin eri asioita. Kiitos ja onnea etsintään.

Ootpa aika herkkä.

Vierailija
205/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasko se, että heti ekoilla treffeillä pääsee ilman muuta pesälle. Vai käsivarsikarvojako tarkoitti?

Vierailija
206/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes miettisi. Miksi sun pitää kysyä netistä? Hanki itsetunto, nainen!

Vierailija
207/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla seksikerralla (ainoan partnerini kanssa) olin tahallani hieman puska. Jos mies olisi sanonut siitä mitään negatiivista, se ois ollu siinä.

Vierailija
208/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäisi ne ensimmäisetkin treffit pitämättä tämmöisen ihmisen kanssa.

Vierailija
209/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö nenäkarvatkin nyppiä?

Vierailija
210/284 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla seksikerralla (ainoan partnerini kanssa) olin tahallani hieman puska. Jos mies olisi sanonut siitä mitään negatiivista, se ois ollu siinä.

Luin vahingossa ensin "pulska" ja ihmettelin, miten se onnistuu...

Vierailija
211/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti kertoo, että on ainoastaan seksin perässä.

Vierailija
212/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa. Miehelle riittää kuminukke.

Vierailija
213/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lähtisin. En minäkään tykkää muista karvoista.

Vierailija
214/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joo. Huoh!

Vierailija
215/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Eli karvat pois ja nussimaan kun on miestä tarjolla. Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla itsetunto kunnossa ettei pieni satunnainen paneskelu aiheuta mitään itsekunnioitusongelmia tms. Ei ole kovin iso vaiva sheivata jos jannu siitä tykkää. Eiköhän hänkin harrasta sinun lämmittämistä ja esileikkiä vaikkei itselleen siitä mitään saakaan. N22v

Vierailija
216/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentti kertoo, että on ainoastaan seksin perässä.

Eikä kerro, pervot naiset vain tulkitsevat sen niin omassa päässään.

Vierailija
217/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottaisin miehelle onnea etsintään koska itse en halua että mies on ylimielinen typerys.

Eli rehellinen. Haluat mieluummin sellaisen miehen joka sanoo asioita mitkä siinä haluat kuulla vaikkei ne olisikaan totta.

Vierailija
218/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

BT kirjoitti:

Ottamatta kantaa siihen onko itselläni karvoitusta tuo on niin typerä kommentti etten menisi mihinkään tuollaisen tyypin kanssa.

Yksikin pieni lipsautus ja virhe niin toivo on mennyt? Vaikka itse sheivaisitkin eli ongelmaa ei ole? Reilu peli on perseestä.

Eikä puhettakaan, että aikuinen nainen pystyisi kysymään mieheltä että miksi tämä möläytti noin ennen ensimmäisiä treffejä. Toista mahdollisuutta ei pysty antamaan kun on itse niin nössö ja vätys.

Toisaalta jos tämä mies pienen virheen jälkeen osoittautuisikin elämän mieheksi niin sitten ei voisi ulista mammapalstalla.

Vierailija
219/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä puolestani en halua että miehellä on olemattomat käytöstavat. Hyvää jatkoa."

Vierailija
220/284 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Eli karvat pois ja nussimaan kun on miestä tarjolla. Kyllä aikuisella ihmisellä pitää olla itsetunto kunnossa ettei pieni satunnainen paneskelu aiheuta mitään itsekunnioitusongelmia tms. Ei ole kovin iso vaiva sheivata jos jannu siitä tykkää. Eiköhän hänkin harrasta sinun lämmittämistä ja esileikkiä vaikkei itselleen siitä mitään saakaan. N22v

Ei kai kaikki nykynuoret ole tuollaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi