Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(
Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E
Kommentit (423)
Vierailija kirjoitti:
Yksi asia ihmetyttää näissä tapauksissa.
Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?
Nostan tämän. Osaisiko joku vastata tähän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se kauniina oleminen aiheuttaa niin paljon ahdistusta ja ikäviä tilanteita, mikä siinä sitten houkuttaa tehdä kaikkensa sellaisen houkuttelevan ulkonäön eteen? Voisiko joku vastata tähän?
En ole kaunis vaan näkymätön mutta syy on varmaan se, että halutaan huomiota joiltain ihmisiltä eli niiltä ketä itse pitää hyvännäköisenä, mutta ei muilta. Eli pitää valita juuri se että saako liikaa huomiota vai ei lainkaan huomiota (tai vähintäänkin huomion saaminen omasta mielestä komeita ja kivoilta vähenee) ja kaikki valitsee liiallisen huomion. Niin tekisin itsekin jos voisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, ettei kauniin ihmisen ongelmia oteta todesta. Vannon, että olisin mieluummin tavis kuin kauniina pidetty. Olisi ihanaa olla rauhassa, sulautua tapettiin. Ylenmääräinen huomio ei ole kivaa, se on PELOTTAVAA! Toivon todella, että te epäilijät, kadehtijat tai ketä lienettekään, saisitte itse kokea saman, ja tulisitte sitten kertomaan, oliko kivaa. (Ja tiedoksi vielä, en ole edes koskaan käyttänyt meikkiä enkä pukeudu paljastavasti - eli kaikkeni olen tehnyt, eikä se auta kun geenit on mitä on.)
Kiitos, minäkin toivon, että toiveesi toteutuu ja minusta tulee kaunis ja ihailtu ja saan valita parhaat miehet päältä . Vastalahjaksi toivon, että sinusta tulee ruma ja lihava, niin saat olla rauhassa ilman kovasti inhoamaasi positiivista huomiota ja kohteliaisuuksia. :)
Vai niin. :D kiitosta vain. En kyllä tiedä missä ilmaisin olevani kumpaakaan.
Älä huoli kaikki vanhenee ja rumenee kun solut ei enää uusiudu uuden veroisesti, tiedätkö sisäiseen olemukseesi voit vaikuttaa siitä huolimatta ja se näkyy myös ulos. :)
Onneksi maailmassa on sentään jotain oikeudenmukaisuutta, vanhuus koittaa kaikille, jos ei ennen sitä kuole, ja kauneus on katoavaista. Mistä syystä sitä pitäiskin osata arvostaa ja nauttia siitä, eikä ulista kiittämättömänä.
Ulista kiittämättömänä? Se että puhuu ahdistelemisesta on kauneuden epäarvostusta jopas nyt.
Mistä tiedät kuka täällä vastaa, mielestäni aika puolueettomasti vastasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä, ettei kauniin ihmisen ongelmia oteta todesta. Vannon, että olisin mieluummin tavis kuin kauniina pidetty. Olisi ihanaa olla rauhassa, sulautua tapettiin. Ylenmääräinen huomio ei ole kivaa, se on PELOTTAVAA! Toivon todella, että te epäilijät, kadehtijat tai ketä lienettekään, saisitte itse kokea saman, ja tulisitte sitten kertomaan, oliko kivaa. (Ja tiedoksi vielä, en ole edes koskaan käyttänyt meikkiä enkä pukeudu paljastavasti - eli kaikkeni olen tehnyt, eikä se auta kun geenit on mitä on.)
Kiitos, minäkin toivon, että toiveesi toteutuu ja minusta tulee kaunis ja ihailtu ja saan valita parhaat miehet päältä . Vastalahjaksi toivon, että sinusta tulee ruma ja lihava, niin saat olla rauhassa ilman kovasti inhoamaasi positiivista huomiota ja kohteliaisuuksia. :)
Kiitos, kiitos. Lihavuutta en toivo, liitännäissairauksien vuoksi, mutta rumuus ei haittaisi. Pikku korjaus: ei se huomio ole mitään "positiivista", ei ainakaan minun kannaltani. Liika on liikaa. Vai söisitkö itse vaikkapa kermakakkua vielä tuputettuna yhä lisää ja lisää, vaikka olosi on jo huono ja maha ratkeamaisillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli loppujen lopuksi halutaan sitä huomiota kuitenkin. VArmasti vähenee huomio kun pesee meikit pois naamasta yms.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ysin tyttö, muualla vähemmän. Katsokaan jotain meksikolaisia telenoveloita ja säätyttöjä jos haluatte kympin tyttöjä nähdä.
Heh. Sinä Suomessa asuneena ja vaaleita ihmisiä nähneenä pidätkin varmasti meksikolaisia kaunottaria upeimpina, mutta mietipä mitä ne meksikolaiset tummia ihmisiä nähneenä olisivat mieltä, jos tuollainen vaalea kaunotar laitettaisiin jonain päivänä sen meksikolaisnaisen tilalle... Tuo videokin käsittelee nimenomaan ulkomailla saatua huomiota. Tuollainen blondi kaunotar on muualla eksoottinen ihan yhtälailla kuin sinun silmissä latino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelepa nuori mies, hyvännäköinen joka pitää itsestään huolta, pitää trendivaatteista ja tykkää laittautua kun memee ulos, onko se automaatio sille että pitäisi vastenmielisestä huomiosta, naiset kävisivät lääppimässä ja heittäisivät rivouksia. Pitäisikö tällaista ahdistuja mielestäsi muuttaa itseään vai pitäisikö muiden muuttaa käytöstää asiallisemmaksi, koska kyseessä on ihminen ei objekti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin. :D kiitosta vain. En kyllä tiedä missä ilmaisin olevani kumpaakaan.
Älä huoli kaikki vanhenee ja rumenee kun solut ei enää uusiudu uuden veroisesti, tiedätkö sisäiseen olemukseesi voit vaikuttaa siitä huolimatta ja se näkyy myös ulos. :)
Onneksi maailmassa on sentään jotain oikeudenmukaisuutta, vanhuus koittaa kaikille, jos ei ennen sitä kuole, ja kauneus on katoavaista. Mistä syystä sitä pitäiskin osata arvostaa ja nauttia siitä, eikä ulista kiittämättömänä.
Ulista kiittämättömänä? Se että puhuu ahdistelemisesta on kauneuden epäarvostusta jopas nyt.
Mistä tiedät kuka täällä vastaa, mielestäni aika puolueettomasti vastasin.
No niinpä todellakin, vastasit minun puolestani tuohon "Kiitos, minäkin toivon..." -kommenttiin. Olisi kiva, jos ihmiset muistaisivat mitä ovat kirjoitelleet eivätkä vastailisi toisten puolesta ilmaisematta, että puhuvat nyt omasta puolestaan. terveisin: "Tyypillistä..." -jutun kirjoittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kiitos. Lihavuutta en toivo, liitännäissairauksien vuoksi, mutta rumuus ei haittaisi. Pikku korjaus: ei se huomio ole mitään "positiivista", ei ainakaan minun kannaltani. Liika on liikaa. Vai söisitkö itse vaikkapa kermakakkua vielä tuputettuna yhä lisää ja lisää, vaikka olosi on jo huono ja maha ratkeamaisillaan?
No tässä vinkkejä millä saatat saada ainakin vähemmän huomiota: pukeudu epämuodikkaisiin repsottaviin ja vanhoihin vaatteisiin, leikkauta epäimarteleva kampaus esim päätä myöten oleva potta, hanki rumat epämuodikkaat lasit, älä meikkaa yhtään. Jos rahaa on niin mene plastiikkakirurgille leikkauttamaan itsestäsi rumempi, se onnistuu surkealtakin kirurgilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes meikkaa ja silti huudellaan kadulla. Ainoastaan ikä ja paino auttavat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän Kirsi Salokin sanoi saavansa päivittäin kehuja kauneudestaan jne Kolumbiassako se olikaan.
Niin? Kirsi Salo oli kaunis.
Videon tyttö on toki kaunis. Mutta miltäköhän hänkin näyttää kun pesee tuon maskin pois?
Minulla on yksi työkaveri, joka on mielestäni semmoinen peruskaunis nuori nainen. Töissä hänellä on aina, siis ihan aina todella vahva meikki. Työpaikalla on myös oma kuntosali, jota työntekijät käyttää. Kerran tämä kaunis nainen sitten osui viikionloppuna salille samaan aikaan kun minä. Oli lähtenyt salille ilman meikkiä. Huhhuijakka miten erilaiselta hän näytti. Meikillä todellakin saa ihmeitä aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ysin tyttö, muualla vähemmän. Katsokaan jotain meksikolaisia telenoveloita ja säätyttöjä jos haluatte kympin tyttöjä nähdä.
On vähä-älyisyyden merkki ettei kykene ajattelemaan niiden omien mieltymyksien ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Sinä Suomessa asuneena ja vaaleita ihmisiä nähneenä pidätkin varmasti meksikolaisia kaunottaria upeimpina, mutta mietipä mitä ne meksikolaiset tummia ihmisiä nähneenä olisivat mieltä, jos tuollainen vaalea kaunotar laitettaisiin jonain päivänä sen meksikolaisnaisen tilalle... Tuo videokin käsittelee nimenomaan ulkomailla saatua huomiota. Tuollainen blondi kaunotar on muualla eksoottinen ihan yhtälailla kuin sinun silmissä latino.
Hah. Kun näytin meksikolaisille ystäville kuvia suomalaisista tytöistä, niin ne kysyivät missä kaikki kauniit tytöt ovat...
Ja meksikolaiset nyt on sellaisia pukkipanopettereitä että rumakin tyttö saa rutkasti huomiota. Matcho kulttuuri jne.
Toi video nyt sitten oli uhriutuminen vol 27272711. Kun kaunis tyttö vähän nyyhkyttää niin johan satelee myötätuntoa ja seuraajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku saattaa itse pitää omaa ulkonäköään epämiellyttävänä jos ei laittaudu. Laitautuu siis itseään varten, koska se parantaa fiilistä. Ei huomion takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes meikkaa ja silti huudellaan kadulla. Ainoastaan ikä ja paino auttavat.
Mutta saatko huomiota myös kivoilta miehiltä vai vain niiltä joilta et haluaisi saada? Ja jos voisi valita niin valitsisitko niin että et saisi huomiota ei-toivotuilta muttet niitäkään joilta haluaisit huomiota?
Se on tietysti ikävä tilanne jos saa huomiota vain niiltä keiltä ei haluaisi, sillä kaikkien tavoitehan on herättää niiden huomio joista itse on kiinnostunut. Mutta tuntuu korreloivan se, että jos saa paljon huomiota kaikenlaisilta miehiltä niin saa huomiota myös niiltä joista itse on kiinnostunut. Harva vaihtaisi sen siihen että kukaan ei huomaa.
hryjyj kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli loppujen lopuksi halutaan sitä huomiota kuitenkin. VArmasti vähenee huomio kun pesee meikit pois naamasta yms.
Eihän sen huomion vähentäminen vaadi kuin meikkaamattomuutta ja löysempien vaatteiden käyttöä.
Mielestäni tälläiset ketjut ovat aika narsistisia. Olisi iloinen, että on kaunis. Vielä hetken, aika auttaa tuohonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vähä-älyisyyden merkki ettei kykene ajattelemaan niiden omien mieltymyksien ulkopuolelle.
Miesten mieltymykset sitten ovat niiiin erilaisia 😂