Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(
Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E
Kommentit (423)
"Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :("
En tiedä kun en ole narsisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa just tuli se, miksi tuntemattomien miesten lähestymiset kadulla ovat ahdistavia. Jos kieltäydyt, et voi tietää miten tyyppi reagoi. Jos mies sattuu olemaan sellainen, joka ei hyväksy kielteistä vastausta, voi tapahtua vaikka mitä. Joskus olen antanut tyypille numeron ihan vain siksi, että pääsisin tilanteesta mahdollisimman sujuvasti pois, vaikken ole ollut yhtään kiinnostunut. Erityisesti on jäänyt mieleen yksi lähestynyt mies, joka oli niin aggressiivisen oloinen, etten todellakaan olisi uskaltanut sanoa ei. En vastannut miehen viesteihin mitään ja pitkään sen jälkeen ulkona liikkuessani pelkäsin kohtaavani hänet.
Ei kai kukaan omaa numeroaan anna edes pakon edessä, väärä numero ahdistavassa tilanteessa ja menox...
Niin, ja sitten se tyyppi soittaa siihen heti, ja tajuaa että annoit väärän numeron. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa koko elämään. Ja sen tajuaa vasta kun viettää aikaa superkauniin seurassa.
Pomoni on oikeasti lähes täydellinen. Kauniit kasvot, täydellinen kroppa (timmi mutta muodokas) ja näyttävä ja tyylikäs pukeutuminen.
Tulimme Suomeen työmatkalle kaksi vuotta sitten. Helsingissä kesäiltaa viettäessämme ja kaduilla kävellessämme hänelle tultiin juttelemaan ja vääntämään tikusta asiaa useammin kuin koko elämäni aikana yhteensä! Kaikki miehet puhuivat kuitenkin vain hänelle... Itse olen tavis, en ruma, mutta hänen rinnallaan täysin näkymätön.
Pomo kiittelikin että suomalaisethan ovat avointa kansaa. Kysyin käykö hänelle useinkin näin, ja kuulemma ainahan miehet ottavat kontaktia, mutta miehethän ovat sellaisia. Niin... Eivät ole meille taviksille.
Justiinsa joo. Suomalaiset miehet eivät toimi näin. Ehkä joskus joku rohkea voi tulla tekemään "tikusta asiaa", mutta ei tällaista satu monta kertaa illan aikana. Näin miehenä jopa sanoisin, että niitä kaikkein kuumimpia daameja on kaikkein vaikeinta lähestyä, koska ei rohkeus ja itseluottamus riitä.
Etelän hetelmät ja muut tummemmat kaverit toki iskevät suurin piirtein jokaista vastaantulevaan naisoletettua.
Just joo vain itsellesi. Olin itsekin aika hämmästynyt, koska ei tuollaista tapahdu ikinä. Mutta kesäillassa ja pienessä humalassa näköjään kyllä. Meitä lähestyttiin
1) ravintolassa kun odotimme pöytää, takanamme jonottaneet kaksi miestä alkoivat kysellä pomoltani mitä hän tekee Suomessa jne (kuulivat kun puhuimme englantia)
2) Esplanadilla kun jäimme kuuntelemaan musiikkia, kaksi poikaa tulivat kertomaan että täällä on paska musa, mene mieluummin sinne ja tonne (puhuivat vain pomolleni)
3) kahvilassa viereisessä pöydässä istunut mies siirsi tuoliaan pois pomoni tieltä ja sen jälkeen väänsi tikusta asiaa
4) bussissa matkalla takaisin hotelliin (ei, emme ottaneet taksia firman laskuun kun hotelli oli bussipysäkin vieressä) kaksi edessämme istuvaa nuorta miestä kääntyilivät taaksepäin pomooni päin ja huokailivat
Siinä oli yhden illan tapaukset. Minulle itselleni ei tuollaista ole sattunut kun itsekseni tai rumempien kavereiden kanssa olen liikkeellä... :)
Onpa meikattu tyttö. Miltä mahtaa näyttää oikeasti
Onks tää ollut siinä temptation islandissa. Siinä ohjelmassa näkee juurikin tämän tasoisia "10/10" tyttöjä. Ja myös kaikki jätkätkin tuntuvat olevan "10/10".
.... Siis omasta mielestään :D
Eiköhän hyvännäköisen seuraan hakeutuminen ole lajityypillinen vietti. On viisasta hakeutua suosittuun (tai sellaiseksi luulemaansa) seuraan, koska silloin voi omaankin suuhun tipahtaa pari murusta. Miehet taas haluavat pariutuva kauniin ja menestyvän naisen kanssa, koska sillä taataan menestyviä ja suosittuja jälkeläisiä.
Kuten tästä ketjustakin on voitu päätellä, ulkonäön lisäksi ei tarvita välttämättä muuta, jonkinlainen suosio on taattua pelkällä ulkonäöllä. Jos äly ja kyky hankkia resursseja näkyisi yhtä kauas kuin symmetriset ja kauniit piirteet, ne vetäisivät samalla tavalla muita ihmisiä puoleensa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän hyvännäköisen seuraan hakeutuminen ole lajityypillinen vietti. On viisasta hakeutua suosittuun (tai sellaiseksi luulemaansa) seuraan, koska silloin voi omaankin suuhun tipahtaa pari murusta. Miehet taas haluavat pariutuva kauniin ja menestyvän naisen kanssa, koska sillä taataan menestyviä ja suosittuja jälkeläisiä.
Kuten tästä ketjustakin on voitu päätellä, ulkonäön lisäksi ei tarvita välttämättä muuta, jonkinlainen suosio on taattua pelkällä ulkonäöllä. Jos äly ja kyky hankkia resursseja näkyisi yhtä kauas kuin symmetriset ja kauniit piirteet, ne vetäisivät samalla tavalla muita ihmisiä puoleensa.
Eli kaunis jonka seuraan ei hakeuduta ei ole oikeasti kaunis.
Jos Neaa ahdistaa niin meikit veke ja hiukset nutturalle. Nean puhe on kyllä niin jaarittelevaa ettei jaksa kuunnella, että sekin voi auttaa kun alkaa puhua niin ainakin fiksut jättää rauhaan. Anteeksi.
10/10 saa olla aina yksin vahingossakaan ei saa omaa miestä, oletetaan tämän voivan liian helposti pomppia seuraavaan.
9/10 sen sijaan ei saa olla rauhassa.
Jokaisen on helppo testata miltä vastustamattoman puoleensavetävän ihmisen elämä tuntuu: Mies matkustaa yksikseen vaikka Pattayalle, nainen voi matkustaa useampaan maahan kokeakseen saman.
Tossa mimmissä ei oo muuta kiihottavaa kuin suihinottajan huulet ja bimbo asenne. Meikit päällä ok (tosin liikaa meikkiä), ilman varmaan parempi, mutta silti vaan ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos Neaa ahdistaa niin meikit veke ja hiukset nutturalle. Nean puhe on kyllä niin jaarittelevaa ettei jaksa kuunnella, että sekin voi auttaa kun alkaa puhua niin ainakin fiksut jättää rauhaan. Anteeksi.
En tiedä muista, mutta ainakin itselleni sopii meikittömyys ja hiukset nutturalla -look sen verran hyvin, että saan katseita lähes saman veroisesti kuin laitettunakin. Toki tämä voi johtua myös esimerkiksi kropasta eikä näin ollen ole tekemistä naamataulun kanssa, mutta uskoisin luonnollisuuden purevan suomalaisiin miehiin kaikista parhaiten! Hänen jaarittelustaan olen samaa mieltä ettei antanut kovin fiksua kuvaa itsestään, mutta tavallaan sen kyllä aavisti jo ihan ulkonäöstä, että nyt ei katsella sitä penaalin terävintä kynää. Sillä kun on huomattavaa merkitystä, millaisen kuvan antaa itsestään ulkoisen habituksensa perusteella, ja se valitettavasti riittää lokeroimaan henkilön tiettyyn kastiin.
Eipä se välttävä ulkonäkökään häirinnältä suojaa, kuten ei ikä tai sukupuoli. En ole itse kummoisen näköinen, mutta kyllä esimerkiksi välimeren maissa ahdistelua ja seksuaalista häirintää tulee ihan joka suunnalta ja tätä oli jo lapsena kun matkustimme perheen kanssa. Vaaleilla hiuksilla on kyllä iso rooli tässä, mutta eipä se hiusten värjääminen tilannetta ole pelastanut.
Hyvät muistot on, oli joskus kivaakin kun sai huomiota. Ulkonäkö oli virheetön, hiukset hyvät ja tuuheat.
Nyt en enää edes jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana olin kaunis, en nyt millään 10/10-asteikolla halua ketään mittailla mutta fakta on se, että vaikka olisit kuinka mukava, ystävällinen ja vaatimaton, panettelijoita riittää naisissa ja kusipäämiehet kiinnostuvat. Jatkuvasti joku iholla ja jos ei kiinnostunut, haukuttiin lutkaksi kostoksi. Opiskellessa ja työpaikoilla sai kamppailla osaamisensa todistamiseksi enemmän kuin muut, koska kaunista pidettiin automaattisesti jotenkin tyhmempänä, vaikka kirjoitin ällän paperit ja olin ahkera duunissa.
Olen vasta vanhempana tajunnut kaiken alistamisen ja hyväksikäytön, tässä vain päähuomioita. Toivottavasti ajat ovat muuttuneet, onneksi enää ei tarvitse kamppailla ulkonäköpaineiden takia, koska markkina-arvo on romahtanut siltä osalta.
Kauniin ihmisen elämää seuranneena voin allekirjoittaa miten monia ongelmia kohtaa, vaikka pääasiassa siitä kauniista kuoresta on hyötyä.
Esimerkki: nainen torjui erään miehen, jota mies ei kyennyt sulattamaan ja kimpaantui. Mies Alkoi puhua naisesta vakuuttavasti pahaa tutuilleen, joista osalla oli hyvä asema niissä piireissä missä olivat. Nämä johtopaikkojen ihmiset alkoivat kohdella naista halventavasti ja torjuvasti, pelkän miehen kertoman perusteella, tutustumatta tapaukseen tarkemmin tai naiseen ihmisenä.
Siinä yhteisössä, ei naisella hirveästi ollut mahdollisuutta edetä tai saada asemaa. Maine pilattu loukkantuneen miehen puheiden perusteella sekä johtajien toimesta, jotka eivät osaa ajatella omilla aivoilla ja pohtia, miksiköhän joku puhuu toisesta pahaaa. kannattaako aina automaattisesti uskoa, vai pitäisikö itse miettiä onko kolikolla toinen puoli.
Jokaisella tarinalla on aina myös se toinen näkökulma ja vielä kolmas, totuus. Tähän omilla aivoilla ajatteluun moni on täysin kykenemätön ja lampaana mennään massan mukana.
Itseppä naiset äänestitte näitä tänne. Sitä saa mitä tilaa. Eikö enää olekaan rikkautta? Id.iootit
Vierailija kirjoitti:
No tuo videon tyttö ei kyllä ole 10/10 nähnykään... :D Selkeästi kuvittelee itsestään liikoja kun tuollaisen videon tehnyt.
Neutraalilla tavalla kaunis, sen takia. Ei ärsytä ketään, toisin kuin jotkut persoonallisemmat piirteet omaavat tekevät. Tuosta on vaikea olla alaspäin erityisemmin mitään mieltä, vaikkei varsinaisesti itse syttyisikään. Neutraalit yleensä pärjää parhaiten tämänkaltaisissa asioissa.
Ei oo kyllä mun tyyppiä, huh huh. Kerro vain tämän asian jotta joku ei luule kaikkien miehien pitävän tuollaisista naisista. Tämä tapaus ei sytytä minua millään tavalla.
Luulis, että tuon tason emakko pyöris vähän eri sivustoilla.