Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla 10/10 ulkonäöltä ja liikkua julkisilla paikoilla :(

Vierailija
16.02.2020 |

Tällä videolla nuori nainen kertoo miten ei voi liikkua yksin ilman että joku tulee aina ahdistelemaan. Ajatelkaa millaista elämä olisi hänen kengissään.. ttps://m.youtube.com/watch?v=RPLzVMIXE9E

Kommentit (423)

Vierailija
381/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin kaunis, en nyt millään 10/10-asteikolla halua ketään mittailla mutta fakta on se, että vaikka olisit kuinka mukava, ystävällinen ja vaatimaton, panettelijoita riittää naisissa ja kusipäämiehet kiinnostuvat. Jatkuvasti joku iholla ja jos ei kiinnostunut, haukuttiin lutkaksi kostoksi. Opiskellessa ja työpaikoilla sai kamppailla osaamisensa todistamiseksi enemmän kuin muut, koska kaunista pidettiin automaattisesti jotenkin tyhmempänä, vaikka kirjoitin ällän paperit ja olin ahkera duunissa. 

Olen vasta vanhempana tajunnut kaiken alistamisen ja hyväksikäytön, tässä vain päähuomioita. Toivottavasti ajat ovat muuttuneet, onneksi enää ei tarvitse kamppailla ulkonäköpaineiden takia, koska markkina-arvo on romahtanut siltä osalta.

Vierailija
382/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vali vali, sääli tyttöä. Ulkonäköä voi aina tuunata vaatimattomammaksi jos ahdistaa. Pesee vaan meikin naamasta, laittaa hiukset kiinni, pukeutuu väljiin vaatteisiin ja lakkaa hakemasta jokaisen vastaan tulevan miehen huomiota. Kyllä, huomiota saa jos sitä haluaa saada.

Tämä. Jos laittaa meikkiä litrakaupalla ja pukeutuu paljastaviin vaatteisiin niin on turha ihmetellä, että miehet ahdistelee. Itse pukeudun farkkuihin ja säkkeihin, käytän vähän meikkiä töissä ja saan olla rauhassa. Jos laitan näyttävämpää päälle, kiharran hiukset ja meikkaan enemmän, kommentteja satelee ja miehet tuijottaa kadulla. Ja olen kuitenkin jo 33-vuotias äiti-ihminen. Ei se mitään rakettitiedettä ole

On siinäkin neuvo, pukeudu säkkeihin ettei vaan kukaan huomaa! Eli nainen ei saa nauttia naisellisuudestaan sen lyhyen aikaa mitä täällä maapallolla ehtii tallustaa, vaan ettei kiihota vastakkaista sukupuolta liikaa ja joudu kourituksi! Kyllä se on niin että käytöstavat ne on miehillä oltava, että hillitsee itsensä.

Jos käyttäytyy kuin koira, että pitää päästä naisen persettä kourimaan ja huutelemaan limaisuuksia, niin olis parempi jäädä käytöskouluun kotiin tai jos mamma ei opeta, niin hakeutua jonnekin missä näitä hyviä käytöstapoja opetetaan.

Piti vielä mainita että en edes itse pukeudu samalla tavalla kuin tämä videon tyttö. Ulkomailla tietyissä maissa riittää, että olet vaalea ja sulla on pelkästään pillifarkut ja t-paita, niin joudut kourituksi. Suomessa asiat ovat vielä suht hyvin kun miehet ovat ujoja nassukoita.

Toki Suomi-junttikin näihin ahdisteluihin syyllistyy, mutta useinmiten vain kännissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tuo videon nainen ei ole mitenkään erityisen kaunis, ei toki rumakaan, en kiinnittäsi häneen erityisemmin huomiota. En halua vähätellä häntä, vaan tuoda esiin että kauneus on katsojan silmissä.

Vierailija
384/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin kaunis, en nyt millään 10/10-asteikolla halua ketään mittailla mutta fakta on se, että vaikka olisit kuinka mukava, ystävällinen ja vaatimaton, panettelijoita riittää naisissa ja kusipäämiehet kiinnostuvat. Jatkuvasti joku iholla ja jos ei kiinnostunut, haukuttiin lutkaksi kostoksi. Opiskellessa ja työpaikoilla sai kamppailla osaamisensa todistamiseksi enemmän kuin muut, koska kaunista pidettiin automaattisesti jotenkin tyhmempänä, vaikka kirjoitin ällän paperit ja olin ahkera duunissa. 

Olen vasta vanhempana tajunnut kaiken alistamisen ja hyväksikäytön, tässä vain päähuomioita. Toivottavasti ajat ovat muuttuneet, onneksi enää ei tarvitse kamppailla ulkonäköpaineiden takia, koska markkina-arvo on romahtanut siltä osalta.

Itse olin todella kaunis nuorempana, tultiin kadulla päivälläkin kehumaan maailman kauneimmaksi naiseksi, pyytämään puhelinnumeroa, pyytämään ulos. Siis ihan Suomessakin, ulkomailla tietysti moninkertaisesti enemmän, miss päädyinkin tekemään mallintöitä samalla kun opiskelin.

Väittelin kuitenkin myös tohtoriksi nuorena sekä tein kunnianhimoista uraa oman alan tehtävissäni erittäin nuoresta. Ei kukaan koskaan vähätellyt ulkonäön takia, siitä oli vain hyötyä, ei haittaa. 

Vierailija
385/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vdsvvddvs kirjoitti:

Muijan esimerkithän oli ulkomailta?? jos olet ulkomailla pikku hepeneissä ja tiukoissa treenitrikoissa blondi mimmi ni totta hemmetissä jengi jää kattomaa, voe voe....

Katsoitko edes videota? Otsikkokin kertoo..

” Millaista kohtelua saan miehiltä ulkomailla ja Suomessa”

Vierailija
386/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo videon nainen ei ole mitenkään erityisen kaunis, ei toki rumakaan, en kiinnittäsi häneen erityisemmin huomiota. En halua vähätellä häntä, vaan tuoda esiin että kauneus on katsojan silmissä.

Ihan nätti tyttö, mutta ei mitenkään wow. Tuollaisia tyttöjä on paljon kaduilla, nuoria siis. Liekö sitten liian suuret luulot itsetään. Hiuksetkin ohuet lirut. Tosin en katsonut videosta kuin alun, koska halusin nähdä, minkä näköinen hän on. Mutta tosiaan, paljon tytöjä, jotka ovat ihan yhtä kauniita kuin videon tyttö. Nuoret naiset ovat enimmäkseen kauniita. Joten paljon melua tyhjäsyä.

Vierailija
387/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko katsoneet tältä tytöltä sen videon, jossa hän esittelee, miltä näytti ennen? Siitä näkee kyllä, että ihan synnyinlahjaa ei ole kaikki. Aivan tavanomaisen näköinen tyttö oli vielä muutama vuosi sitten.

Jos hän lopettaisi blondaamisen, irrottaisi irtoripset ja pesisi naamansa, saisi varmaan olla aika rauhassa. Hän tekee itsestään huomiota herättävän näköisen. Tuolla videolla hänellä on vielä olkapäät paljastava valkoinen paita, joka sekin kiinnittää katseet.

Naisella on paljon keinoja sekä saada huomiota että välttää sitä. Nean valitus olisi uskottavampaa, jos hän ei niin selvästi pyrkisi tekemään itsestään kaunista.

No niin tai näin, ei keneenkään saisi silti tietenkään käsiksi käydä enkä kyllä suhtaudu noin ymmärtäväisesti huuteluunkaan.

Vierailija
388/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyypillistä, ettei kauniin ihmisen ongelmia oteta todesta. Vannon, että olisin mieluummin tavis kuin kauniina pidetty. Olisi ihanaa olla rauhassa, sulautua tapettiin. Ylenmääräinen huomio ei ole kivaa, se on PELOTTAVAA! Toivon todella, että te epäilijät, kadehtijat tai ketä lienettekään, saisitte itse kokea saman, ja tulisitte sitten kertomaan, oliko kivaa. (Ja tiedoksi vielä, en ole edes koskaan käyttänyt meikkiä enkä pukeudu paljastavasti - eli kaikkeni olen tehnyt, eikä se auta kun geenit on mitä on.)

Kiitos, minäkin toivon, että toiveesi toteutuu ja minusta tulee kaunis ja ihailtu ja saan valita parhaat miehet päältä . Vastalahjaksi toivon, että sinusta tulee ruma ja lihava, niin saat olla rauhassa ilman kovasti inhoamaasi positiivista huomiota ja kohteliaisuuksia. :)

Kiitos, kiitos. Lihavuutta en toivo, liitännäissairauksien vuoksi, mutta rumuus ei haittaisi. Pikku korjaus: ei se huomio ole mitään "positiivista", ei ainakaan minun kannaltani. Liika on liikaa. Vai söisitkö itse vaikkapa kermakakkua vielä tuputettuna yhä lisää ja lisää, vaikka olosi on jo huono ja maha ratkeamaisillaan?

No tässä vinkkejä millä saatat saada ainakin vähemmän huomiota: pukeudu epämuodikkaisiin repsottaviin ja vanhoihin vaatteisiin, leikkauta epäimarteleva kampaus esim päätä myöten oleva potta, hanki rumat epämuodikkaat lasit, älä meikkaa yhtään. Jos rahaa on niin mene plastiikkakirurgille leikkauttamaan itsestäsi rumempi, se onnistuu surkealtakin kirurgilta.

Joo kiitti vinkeistä. Mainitsin jo aiemmin, etten meikkaa enkä pukeudu paljastavasti. Vaatteeni ja hiukseni repsottavat, mutta niin pitkälle en mene, että jättäisin ne pesemättä. Enkä viitsi käyttää tekorillejä, kun en niitä tarvitse. Plastiikkakirurgia on jo tosi huono vitsi. Eli ei tässä nyt ollut yhtään käyttökelpoista vihjettä mulle, mutta ehkä joku muu saa niistä jotain irti. Muuten luotan siihen, että ikä tekee tehtävänsä.

Mutta siis onko sinulla mies, joka kenties on kiinnittänyt sinuun huomiota ulkonäkösi takia ja olisit mieluummin koko ikäsi sinkku?

Sivusta mutta usko että aika monikin olisi mielummin sinkku kuin ihmisen kanssa joka olisi vain ulkoisen viehättävyyden takia yhdessä. Usko tai älä on niitä ihmisiä jotka viehättyvät luonteesta ensin ja sitten ulkonäöstä, se voi mennä niinkinpäin, mutta tätähän et halua myöntää koska ajattelet itse kovin pinnallisesti.

No väittihän Kiira Korpikin, joka on naimisissa miesmallin kanssa, että tärkeintä on miehen luonne.

Sillä miesmallilla nyt vaan sattu olemaan se paras luonne. Mikä sattuma.

Rumalla miehillä taas aina on paska luonne. Sen naiset tietävät heti kun se sanoo moi. Siis miten tuollainen pervo kehtaa tulla ahdistelemaan. Yök. Soitan poliisit kohta.

No usein menee niin että mitä paremman näköinen mies, sitä parempi luonnekin. Minua on tullut iskemään myös sellaisia vähemmän hyvännäköisiä ja heti kättelyssä jutut ovat olleet pahimmillaan ala-arvoisia. Esim. yksi täysin tuntematon mies sanoi suoraan että esitän parempaa kuin olen (ei näillä sanoilla tosin) mutta samassa yritti saada minua kanssaan kahville. Ei tarvinnut kauaa miettiä lähdenkö.

Olisit lähtenyt jos mies olisi näyttänyt Jason Momoalta.

Mikä tää Momoa-villitys oikein on? Sehän on aivan liian suurikokoinen eikä kasvoissa ole mitään ihmeellistä. Miksi häntä hehkutetaan jonain kuumana Jeesuksena?? En todellakaan lähtisi hänen kanssaan kahville vaikka olisi kohteliaskin.

Vierailija
389/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä kyseisen tytön kuvia parin vuoden takaa:

Huima ero. Ei varmasti ollut ennen haitaksi asti huomiota. Erona nykyiseen: Hiukset laitettu uusiksi, erilaista kauneuskirurgiaa, kymmenen kiloa meikkiä ... Eipä tosiaan kaipaa huomiota. Muuten vain somettaa.

Sinänsä ihan rohkaiseva esimerkki nuo kuvat siitä, että harmaahiirulaisesta voi muuttaa ulkonäön totaalisesti ihan rahalla.

Siis aivan järkyttävä video!!!! Kuinka joku kehtaa!!??!!

Siis täysin normaalin näköinen tyttö kaikissa vanhoissa valokuvissa ja sitten pokkana selittää, että ”Siis niin hirveä siis niin kauhea siis aivan järkky! Siis mitä mä oikein ajattelin siis miten kauheat vaatteet ja meikki ja hiukset! Siis siis siis!”. Voiko olla typerämpää ihmistä olemassa. Nätti tyttö joka kehtaa valittaa ulkonäöstään. Miten pinnalliseksi tää maailma on mennyt. Toivottavasti oma tyttäreni ei koskaan rupea puhumaan itsestään noin vaan arvostaa itseään sellaisena kuin hänet on luotu ja meikkaa ja pukeutuu just niinkuin haluaa tekemättä itsestään tuollaista numeroa. Voi luoja tätä YouTube ja Instagram huomionhakuisuutta....

Sinullako ei ole itsestäsi yhtään huonoa kuvaa, etenkään teiniajoilta? Olen kuule monesti nauranut vedet silmässä katsellessani vanhoja kuvia, niin järkyttävän hirveitä ne ovat. Jos minulla olisi somekanavia, jakaisin kuvat varmasti myös siellä. Olin todella ruma ja pukeuduin aivan hirveästi - mikäs sen hauskempaa kun nykyään tilanne on onneksi ihan eri?

Vierailija
390/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takiako naiset rumentavat itseään tatuoinneilla?

Vierailija
391/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olin todella kaunis nuorempana, tultiin kadulla päivälläkin kehumaan maailman kauneimmaksi naiseksi, pyytämään puhelinnumeroa, pyytämään ulos. Siis ihan Suomessakin, ulkomailla tietysti moninkertaisesti enemmän, miss päädyinkin tekemään mallintöitä samalla kun opiskelin.

Väittelin kuitenkin myös tohtoriksi nuorena sekä tein kunnianhimoista uraa oman alan tehtävissäni erittäin nuoresta. Ei kukaan koskaan vähätellyt ulkonäön takia, siitä oli vain hyötyä, ei haittaa. 

Vastasit kommenttiini, good for you. Olen iloinen puolestasi, ettet ole joutunut kärsimään ulkonäöstäsi.

Olen itsekin tehnyt uran akateemisessa maailmassa, ja tilanne toki rauhoittui ajan myötä. Olen kuitenkin ehkä vanhempi kuin sinä, ja monet oman aikani naisista ovat kokeneet saman kuin minä; yli 10 vuotta nuoremmalla sisarellani ei ole ollut enää samanlaista kohtelua työelämässä.

Olen toki saanut paljon positiivisiakin kommentteja ja varmasti hyötynytkin joissain asioissa ulkonäöstäni mutta halusin kertoa myös asian kääntöpuolesta, koska monet kuvittelevat, että kauniilla ihmisellä on aina helpompaa.

Vierailija
392/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 1/1 enkä kulje julkisilla paikoilla.

Vierailija
393/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää Momoa-villitys oikein on? Sehän on aivan liian suurikokoinen eikä kasvoissa ole mitään ihmeellistä. Miksi häntä hehkutetaan jonain kuumana Jeesuksena?? En todellakaan lähtisi hänen kanssaan kahville vaikka olisi kohteliaskin.

Suuressa viisaudessaan Herra antoi minun kakkia aivan Momoa näköisen pötkylän. Yksinkertaiset naiset palvovat sitä sakastissa.

Vierailija
394/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kohtaa tuo on 10/10?

Täysin feikki, meikillä yms laitettu. Eikä siltikään ihmeellinen.

Mutta vastatakseni kysymykseen, minun pikkusiskoni on oikeasti luonnonkaunis ja ilman laittautumistakin saa katseita joka puolella, laitettuna varsinkin. Ei kuitenkaan koe sitä mitenkään erityisen minään. Joskus kauneudesta on hyötyä, joskus haittaa, mutta useimmiten se on asia, joka on yhdentekevä.

Vierailija
395/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tollanen joka jätkän unelma päätyi sössöttämään aaveelle pskaa 🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
396/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

First world problems ja sillee. Toki nätti nainen, mutta videon perusteella jäi fiilis että kuvittelee itsestään liikoja, aivan kuin olisi ainoa joka huomiota saa. Itse tunnen vaikka minkä näköisiä naisia mutta joka kerta kun jossakin yhdessä käydään, saavat huomiota. Minulle jäi se olo, että hän on todellisuudessa epävarma ja käyttää tätä videota pönkittääkseen huonoa itsetuntoaan. Koko video on täynnä kohtia joissa nostaa itseään jalustalle, kuin olisi ahdistelun ja epäasiallisen käytöksen vuoksi jotenkin parempi kuin muut. Yök.

Vierailija
397/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma tapaus pohjimmiltaan. Katsoin lähes kokonaan tuon kyseisen videon ja sitten toisen videon jossa hän on miehensä kanssa ja käyvät läpi seuraajien laittamia kysymyksiä. Tuo nainen sanoi videolla kuinka haluaisi miehensä osoittavan mustasukkaisuutta hänestä esimerkiksi sanomalla "et laita tuota paitaa päällesi koska näytät siinä liian hyvältä". :D Ilmeisesti siis kokee tarvetta todistelulle omasta niin upeasta olemuksestaan. Saa kuulemma jatkuvasti kehuja kaikilta mutta sekään ei riitä, vaan miehensä pitäisi alkaa rajottamaan hänen pukeutumistaan koska on liian upea. Haha.

Vierailija
398/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se ulkonäkö vaan vaikuttaa koko elämään. Ja sen tajuaa vasta kun viettää aikaa superkauniin seurassa.

Pomoni on oikeasti lähes täydellinen. Kauniit kasvot, täydellinen kroppa (timmi mutta muodokas) ja näyttävä ja tyylikäs pukeutuminen.

Tulimme Suomeen työmatkalle kaksi vuotta sitten. Helsingissä kesäiltaa viettäessämme ja kaduilla kävellessämme hänelle tultiin juttelemaan ja vääntämään tikusta asiaa useammin kuin koko elämäni aikana yhteensä! Kaikki miehet puhuivat kuitenkin vain hänelle... Itse olen tavis, en ruma, mutta hänen rinnallaan täysin näkymätön.

Pomo kiittelikin että suomalaisethan ovat avointa kansaa. Kysyin käykö hänelle useinkin näin, ja kuulemma ainahan miehet ottavat kontaktia, mutta miehethän ovat sellaisia. Niin... Eivät ole meille taviksille.

Justiinsa joo. Suomalaiset miehet eivät toimi näin. Ehkä joskus joku rohkea voi tulla tekemään "tikusta asiaa", mutta ei tällaista satu monta kertaa illan aikana. Näin miehenä jopa sanoisin, että niitä kaikkein kuumimpia daameja on kaikkein vaikeinta lähestyä, koska ei rohkeus ja itseluottamus riitä.

Etelän hetelmät ja muut tummemmat kaverit toki iskevät suurin piirtein jokaista vastaantulevaan naisoletettua.

Vierailija
399/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa just tuli se, miksi tuntemattomien miesten lähestymiset kadulla ovat ahdistavia. Jos kieltäydyt, et voi tietää miten tyyppi reagoi. Jos mies sattuu olemaan sellainen, joka ei hyväksy kielteistä vastausta, voi tapahtua vaikka mitä. Joskus olen antanut tyypille numeron ihan vain siksi, että pääsisin tilanteesta mahdollisimman sujuvasti pois, vaikken ole ollut yhtään kiinnostunut. Erityisesti on jäänyt mieleen yksi lähestynyt mies, joka oli niin aggressiivisen oloinen, etten todellakaan olisi uskaltanut sanoa ei. En vastannut miehen viesteihin mitään ja pitkään sen jälkeen ulkona liikkuessani pelkäsin kohtaavani hänet.

Ei tullut mieleen antaa väärää numeroa? Kuka hullu antaa oman oikean numeronsa tuntemattomalle kadulla?

Vierailija
400/423 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tollanen joka jätkän unelma päätyi sössöttämään aaveelle pskaa 🤣🤣🤣🤣🤣

Miksipä ei?

Ketju on lukittu.