3kk tinder plus ja gold kokeilu (mies)
- 800 mätchiä josta kaksi suomessa. Tinder passport on tinderin paras ominaisuus. En tosin laittanut sijaintiani juuri koskaan suomeen.
- goldista ei kannata maksaa. Vain pari kertaa joku kaunis on ilmestynyt sinne.
- ekana päivänä tuli rutkasti mätchejä. Kannattaa ahkerasti käyttää sitä silloin.
- suurin osa naisista ei vastaa ekaan viestiin. Ihan maasta riippumatta.
- monilta loppuu kiinnostus nopeasti vaikka numeron saan aika helposti. Veikkaan että se johtuu siitä että olen kaukana toisessa maassa eikä noin vain pysty tapaamaan.
- helppo tapa saada 50-100 mätchiä on laittaa boost ja vetää kaikki oikealle. Tosin se on ajan haaskausta koska noista vain tyylin 2-3 mätchiä ovat hyviä. Jos haluu kerskua tuhansilla mätcheillä niin tuo on se tapa.
- Tinder laittaa matalan prioriteetin vanhoille profiileille. Ekat pari kk pärjäsin hyvin ilman boostia. Nykyisin harvemmin tulee mätchejä ilman boostia.
- Aasiassa ei tullut juuri mätchejä. Eikös valkoinen mies sitten olekaan kingi siellä?
Kommentit (67)
Aloitus kyllä kuvaa niin täydellisesti miehiä. Ei kerta kaikkiaan mitään kiinnostusta ihmissuhteeseen. Ei mitään. Ajatukset askartelevat ihan täysin teknologian ja algoritmin ja muun turhan parissa. Siitä on tullut ap:lle oma maailma, missä hän viihtyy ilmiselvästi paremmin kuin missään treffeillä koskaan. Ap puhuu sovelluksesta aivan samoin kuin pikkupojat aikanaan jonkin pleikkaripelin läpipeluusta.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan kiinnostava minun profiilini olisi, jos tekisin sen näin?
Kuvissa olisin aurinkolaseissa ja hattu päässä terassilla, toisessa kuvassa vessan kelmeässä valossa tummanvihreä kasvonaamio naamalla. Kolmas olisi kuva Amsterdamista. Neljännessä olisi 20 kirjan pino (dekkareita ja kotimaista romantiikkaa). Viidennessä olisin juhlissa skumppalasin kanssa.
Olen siis nainen. Suunnilleen tuollaisia ne miestenkin profiilit ovat. Ne on enemmän suunniteltu esittelemään itseä samalle sukupuolelle kuin vastakkaiselle.
PS. En ole mikään viinimatkustaja. Käyn matkoilla 0-2 kertaa vuodessa ja alkoholia juon vain sen onnittelumaljan juhlissa.
No miksei olisi?
Ainakin omassa profiilissani olen tuonut kuvien avulla vähän esille myös persoonaani ja mielenkiinnonkohteitani, ja profiilini on ilmeisen kiinnostavaksi koettu.
Nainen siis olen.
Minua ei myöskään haittaa mitkään miesten vastaavat kuvat tai kuvat joissa on moottoripyörä tai vene.
Kivahan se vain on heti vähän tietää miehen harrastuksista ja mielenkiinnonkohteista!
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä kannattaa maksaa vain, jos haluaa tyydyttää uteliaisuuttaan. Todellisten matchien määrään se ei vaikuta lopulta mitenkään. Siellä toisessa päässsä kun tehdään silti se valinta, että swippaako oikealle vai vasemmalle riippumatta siitä kuinka kallis leveli sinulla on. Ajan myötä kaikki ne samat naiset ilmestyvät ruudullesi. Maksamalla saat ne kaikki vain heti näkösälle. Varmaan itsekin tajuat, että ripotellen pystyy niihin tykkääjiin keskittymään paremmin ja ns. kermaa jää vähän pidemmälle. Minun profiili oli ilmeisesti rankattu melko ylös, koska minulle tuli vähän väliä boostattuja tykkäyksiä. Ne lähinnä herätti epätoivoista tyrkkyviestiä miehestä. Yleensä ne miehet vain tavan vuoksi olivat swipanneet oikealle ja harva niistä oli lukenut profiiliani. Heillä itsellään ei ollut profiilissa juuri mitään, mihin olisin voinut samaistua.
Nostaaksesi statustasi Tinderissä sinun kannattaa ennemmin panostaa hyviin selkeisiin valokuuviin, jossa hymyilet ilman auronkolaseja tai sellaista harrastusta, johon naisen on helppo tulla mukaan. Eli moottoripyrän kuva on sama, kuin haluaisit naisen harrastavan myös moottoripyöräilyä. Mieti tarkkaan, että montako prosenttia motoristipiirestä on naisia. Tai jos harrastat polkupyöräilyä ja kuvissasi poseeraat aurinkolasien, kypärän ja hiilikuitufillarisi kanssa, niin yksinharrastettavassa lajissa nainen miettii usein ensimmäisenä, että mulle ei sitten sen harrastuksen jäjlkeen jää aikaa. Se fillaroi kaikki kesät ja viikonloput. Himourheilulajien esilletuonti on pääsääntöisesti vain miehiä varten. Ne testosteronin buustauskuvat ei naisiin samalla tavalla vetoa.
Koiran kanssa poseeraaville se taas on hyvä asia. Koiraa et voi laittaa kaappiin viikonlopuksi, vaan se on yksi perheenjäsen. Samalla se jakaa tykkääjät koiraihmisiin ja eläinvihaajiin. Puolison kuitenkin odotetaan olevan eläinrakas. Hyviä kuvia ovat myös esim. mökkikuvat tai lomakuvat, jossa nainen voi kuvitella itsensä siihen vierelle, jos ajanvietekuvia haluaa sinne laittaa.
Jos itse haluat maksimoida flaksisi, niin sinuna menisin paikkoihin, joissa käy sinulle sopivia naisia. Esim. koiramiehelle koiranäyttelyissä kiertäminen on hyvä asia. Ehkä lajiliiton kautta oleville kursseille ym. voit osallistua. Jos tykkäät matkustamisesta, niin liity matkailua käsitteleviin ryhmiin ja ole aktiivinen keskustelija ja kommentoi muiden kyselyihin jne. Täältä av palstalta tuskin unelmaasi löydät. Kolmas on baari, mutta nykyaikana se alkaa olla out. Sinne lähdetään nykyään kavereiden kanssa, ei välttämättä etsimään puolisoa. Lisäksi humalassa kukaan ei ole ikinä eduksi.
Onpas nyt erikoisia tulkintoja. Miksi harrastuksesta kuvan laittaminen tarkoittaisi että toisen pitäisi harrastaa samaa? Tai että toinen viettää kaiken aikansa sen parissa?
En myöskään ymmärrä miksi harrastuksia pitäisi piilotella?
Onko joillain naisilla sitten sellainen käsitys, että mies tulee heille minän jatkeeksi ja elämään naisen elämää, jos miehen oma elämä ja harrastukset on turn off?
Vierailija kirjoitti:
Aivan täysin samantekevää, millaisia kuvia on, onko teksti ja minkälainen, yms.
Mätsejä ei tule
Terv. mies
Valtaosa ei ole tinderissä terv. nainen
Vierailija kirjoitti:
Aloitus kyllä kuvaa niin täydellisesti miehiä. Ei kerta kaikkiaan mitään kiinnostusta ihmissuhteeseen. Ei mitään. Ajatukset askartelevat ihan täysin teknologian ja algoritmin ja muun turhan parissa. Siitä on tullut ap:lle oma maailma, missä hän viihtyy ilmiselvästi paremmin kuin missään treffeillä koskaan. Ap puhuu sovelluksesta aivan samoin kuin pikkupojat aikanaan jonkin pleikkaripelin läpipeluusta.
Nyt oikeasti ymmärrän missä taitaa olla vika kun kaikki haukkuvat tinderiä. Eipä kyseessä välttämättä ole tekijöiden salaliitto vaan vika on käyttäjissä. Jos suuri osa käyttäjistä jumittaa ap:n tapaan pelaamaan sovellusta ilman mielenkiintoa oikeisiin ihmisiin ja sitten osa vielä tykkää varmuuden vuoksi kaikista profiileista, eihän homma toimi. Eikä johdu sovelluksesta, vaan teknologiamaailmaan kadonneet ja / tai epätoivoiset ihmiset nyt eivät ole kumppaniainesta kuitenkaan. Oli sovellusta tai ei.
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä ketjussa kyllä naisetkaan kovin hyvää kuvaa itsestään anna, kun jotkut moottoripyörä/vene-tason kuvat on jotain kamalaa ja pyöräilyharrastuskin nähdään uhkana.
Tulee sellainen kuva, että ovat vähän raskaita ihmisiä joiden kanssa pitää tehdä aina mitä He Haluavat ja elämä yhtä minäminäminäääää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä kannattaa maksaa vain, jos haluaa tyydyttää uteliaisuuttaan. Todellisten matchien määrään se ei vaikuta lopulta mitenkään. Siellä toisessa päässsä kun tehdään silti se valinta, että swippaako oikealle vai vasemmalle riippumatta siitä kuinka kallis leveli sinulla on. Ajan myötä kaikki ne samat naiset ilmestyvät ruudullesi. Maksamalla saat ne kaikki vain heti näkösälle. Varmaan itsekin tajuat, että ripotellen pystyy niihin tykkääjiin keskittymään paremmin ja ns. kermaa jää vähän pidemmälle. Minun profiili oli ilmeisesti rankattu melko ylös, koska minulle tuli vähän väliä boostattuja tykkäyksiä. Ne lähinnä herätti epätoivoista tyrkkyviestiä miehestä. Yleensä ne miehet vain tavan vuoksi olivat swipanneet oikealle ja harva niistä oli lukenut profiiliani. Heillä itsellään ei ollut profiilissa juuri mitään, mihin olisin voinut samaistua.
Nostaaksesi statustasi Tinderissä sinun kannattaa ennemmin panostaa hyviin selkeisiin valokuuviin, jossa hymyilet ilman auronkolaseja tai sellaista harrastusta, johon naisen on helppo tulla mukaan. Eli moottoripyrän kuva on sama, kuin haluaisit naisen harrastavan myös moottoripyöräilyä. Mieti tarkkaan, että montako prosenttia motoristipiirestä on naisia. Tai jos harrastat polkupyöräilyä ja kuvissasi poseeraat aurinkolasien, kypärän ja hiilikuitufillarisi kanssa, niin yksinharrastettavassa lajissa nainen miettii usein ensimmäisenä, että mulle ei sitten sen harrastuksen jäjlkeen jää aikaa. Se fillaroi kaikki kesät ja viikonloput. Himourheilulajien esilletuonti on pääsääntöisesti vain miehiä varten. Ne testosteronin buustauskuvat ei naisiin samalla tavalla vetoa.
Koiran kanssa poseeraaville se taas on hyvä asia. Koiraa et voi laittaa kaappiin viikonlopuksi, vaan se on yksi perheenjäsen. Samalla se jakaa tykkääjät koiraihmisiin ja eläinvihaajiin. Puolison kuitenkin odotetaan olevan eläinrakas. Hyviä kuvia ovat myös esim. mökkikuvat tai lomakuvat, jossa nainen voi kuvitella itsensä siihen vierelle, jos ajanvietekuvia haluaa sinne laittaa.
Jos itse haluat maksimoida flaksisi, niin sinuna menisin paikkoihin, joissa käy sinulle sopivia naisia. Esim. koiramiehelle koiranäyttelyissä kiertäminen on hyvä asia. Ehkä lajiliiton kautta oleville kursseille ym. voit osallistua. Jos tykkäät matkustamisesta, niin liity matkailua käsitteleviin ryhmiin ja ole aktiivinen keskustelija ja kommentoi muiden kyselyihin jne. Täältä av palstalta tuskin unelmaasi löydät. Kolmas on baari, mutta nykyaikana se alkaa olla out. Sinne lähdetään nykyään kavereiden kanssa, ei välttämättä etsimään puolisoa. Lisäksi humalassa kukaan ei ole ikinä eduksi.
Kerrankin viisaita sanoja.
Toisaalta nämä, joilla on kuvana moottoripyörä, auto, vene tms. säästävät aikaani, kun ymmärrän, että heidän kanssaan ei ole mitään yhteistä keskusteltavaa.
Ei, vaan boldaamasi kohta oli ko. tekstin typerintä antia. Siis aivan tosi typerää.
Muutoin ihan ok teksti, mutta juuri tuo boldaamasi kohta sai kyllä oikeasti miettimään, että WTF ajatteleeko jotkut tosiaan noin?!
Oma näkemykseni on, että miehet ei mieti yhtään, mitä kuvia sinne laittavat. Laittavat vain niitä mitä sattuu löytymään. Ja kun se levein hymy on siinä kuvassa, jossa esitellään kalansaalista, niin sehän laitetaan. Harva kai ottaa itsestään mitään kuvia erityisesti Tinderiä varten, paitsi niitä yrmy-ilmeisiä vessaselfieitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tässä ketjussa kyllä naisetkaan kovin hyvää kuvaa itsestään anna, kun jotkut moottoripyörä/vene-tason kuvat on jotain kamalaa ja pyöräilyharrastuskin nähdään uhkana.
Tulee sellainen kuva, että ovat vähän raskaita ihmisiä joiden kanssa pitää tehdä aina mitä He Haluavat ja elämä yhtä minäminäminäääää.
Onnistut jo kahdella virkkeellä vaikuttamaan todella, todella raskaalta seuralta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin viisaita sanoja.
Toisaalta nämä, joilla on kuvana moottoripyörä, auto, vene tms. säästävät aikaani, kun ymmärrän, että heidän kanssaan ei ole mitään yhteistä keskusteltavaa.
Ei, vaan boldaamasi kohta oli ko. tekstin typerintä antia. Siis aivan tosi typerää.
Muutoin ihan ok teksti, mutta juuri tuo boldaamasi kohta sai kyllä oikeasti miettimään, että WTF ajatteleeko jotkut tosiaan noin?!
Minä ajatten. Vaelluskuva = äijä viettää lomansa aina vaeltamassa, eikä olis silloin mun kanssa -> vasemmalle
Vierailija kirjoitti:
Oma näkemykseni on, että miehet ei mieti yhtään, mitä kuvia sinne laittavat. Laittavat vain niitä mitä sattuu löytymään. Ja kun se levein hymy on siinä kuvassa, jossa esitellään kalansaalista, niin sehän laitetaan. Harva kai ottaa itsestään mitään kuvia erityisesti Tinderiä varten, paitsi niitä yrmy-ilmeisiä vessaselfieitä.
Kannattaisi oikeasti panostaa kuviin ja profiiliin.
Eihän töitäkään haeta räväyttämällä vessaselfie kahden rivin pituiseen työhakemukseen.
Pirkkaniksi: Miehenä kun kertoo, että on alle 170cm niin säästää aikaa ja rahaa. Ei tule mätchejä joten ihan sama vaikka heittäis tinderin saman tien roskikseen. Niin ja rahaa säästyy kun ei käy treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Pirkkaniksi: Miehenä kun kertoo, että on alle 170cm niin säästää aikaa ja rahaa. Ei tule mätchejä joten ihan sama vaikka heittäis tinderin saman tien roskikseen. Niin ja rahaa säästyy kun ei käy treffeillä.
Ja kun tiedostat tuon, älä hakkaa päätä seinään, heitä se Tinder roskiin. Lähde kesätapahtumiin, juttele ihmisille ja hurmaa joku ihanalla luonteellasi.
Täällä taas palstamuflonit temmeltäv... hetkinen itse asiassa olen kiitollinen plastaleideille heidän neuvoistaan, sillä niiden kirjoittamiseen on nähty vaivaa sekä holttia, ja ne olivat asioita, joita en ollut tullut aprikoineeksi. Miksi en digidemagogina (palstaröllinä) astuisi kerrankin ilkeäkielisyyden lavealta polulta kiitollisuuden myötäsukaiselle raitille? Olenkohan kasvamassa - vihdoin - ihmisenä? Joka tapauksessa kiitos neuvoista ja mukavaa auringontäytteistä päivää. T. eräs Tinder-béte noir
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sullekin ole olemassa kumppanin harrastuksia, jotka olisi deal breakereita. Minä nyt vaan en ole kiinnostunut ihmistyypistä joka harrastaa mopoilua tai veneilyä, tai naurettavaa välineurheilu-spandexpyöräilyä. Mitä siitä suhteesta tulisi, jos halveksun miehen harrastuksia?
Minulle taas harrastuskuvat antaa positiivisen vaikutelman, en kaipaa mitään 24/7 seuraa ja kai yhdessäkin voisi välillä harrastaa. Mutta kolme kuvaa koirasta tai autosta tai kaloista on jo vähän liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sullekin ole olemassa kumppanin harrastuksia, jotka olisi deal breakereita. Minä nyt vaan en ole kiinnostunut ihmistyypistä joka harrastaa mopoilua tai veneilyä, tai naurettavaa välineurheilu-spandexpyöräilyä. Mitä siitä suhteesta tulisi, jos halveksun miehen harrastuksia?
Niin eli on vain hyvä kun on ne kuvat siellä Tinderissä! Niistähän tulee ilmi, että miehen harrastukset on sulle turn off.
Hyvä esimerkki taas siitä, että todellakin kannattaa laittaa jotain harrastuksistakin sinne.
Tuollahan väitettiin, ettei sellaisia kuvia kannata laittaa.
Ja ei kyllä ns. perusharrastuksista tule äkkiseltään mieleen mitään, mikä olisi automaattisesti deal breaker.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vikaa on kuvassa, jossa hymyillään kalansaaliin kanssa?
Ymmärrän, jos fanaattinen vegaani ei tuollaista miestä halua, mutta onko kaikki tuota mieltä olevat sitten sellaisia?
Totta. ja siis tottakai kannattaa olla kuva koirasta, jos sellaisen omistaa. Tuo kommenttini oli vähän ohis, jolla halusin vain tuoda esiin sen, että jos ei halua "koirallista" kumppania voi olla syy jokin muukin kuin se, että olisi eläinvihaaja. Mutta siis fiksuhan se teksti sinänsä oli, johon vastasin. Tässä ketjussa on annettu ihan hyviä vinkkejä muutenkin, ja olisikin toivottavaa, että miehet ottaisivat niistä opiksi.