Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten särkeä sydän mahdollisimman hyvin

Vierailija
16.02.2020 |

Miten torjua jäätävän ihastunut ihminen mahdollisimman "hyvin", mitä ikinä se tarkoittaakaan? Minua on jahdannut viimeiset puolitoista vuotta ihminen, jonka rakkauteen en voi koskaan vastata. En jaksa enää tätä välttelyleikkiä etc. Hän on ihana mutta ei minua varten.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Help.

Vierailija
2/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän sua jahtaa?

Ei kai siinä auta kuin sanoa suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot kohteliaasti, että sun viestit ehkä vähä häirittee.

Vierailija
4/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hän sua jahtaa?

Pommittaa viesteillä ja tulevaisuudensuunnitelmilla ja rakkaudentunnustuksilla. Olen yrittänyt jotenkin kierrellen sanoa, että en tunne yhtä voimakkaasti ja en ylipäänsä juuri nyt etsi suhdetta kenenkään kanssa. Yleensä homma menee niin, että hän suuttuu ja vaikenee muutamaksi viikoksi, ja sitten sama sykli alkaa uudelleen ja pusi pusi pusi.

Vierailija
5/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä jotakin fyysistä sairautta tai henkistä heikkoutta? Kettuilet niistä päin näköä - kiusaajia harvemmin kukaan katselee. Tämä vielä aivan multihuipennusmalli Vaasasta.

Vierailija
6/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vastaavassa tilanteessa rakkauspommitus loppui, kun menin naimisiin. En siis hänen kanssaan. Mutta hänen onnittelunsa avioitumiseni suhteen kuului näin: Mennään me sitten naimisiin, KUN olet eronnut. En ole vielä eronnut. En tiedä onko tuo kosinta enää voimassa. 

Vierailija
7/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hänellä jotakin fyysistä sairautta tai henkistä heikkoutta? Kettuilet niistä päin näköä - kiusaajia harvemmin kukaan katselee. Tämä vielä aivan multihuipennusmalli Vaasasta.

Älää. :( Hän on hyvä tyyppi ja kaikkea sitä mutta en vain tunne samalla tavalla.

Vierailija
8/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkeä sydän mahdollisimman hyvin? Tuon voisi ymmärtää myös samoin kuin kostaa mahdollisimman hyvin. Suoraan ja yksiselkoisesti, mutta ystävällisesti. Turhan toivon elättely usein vastaa kiduttaakin - anna hänelle siis mahdollisuus edes alkaa parannella sitä sydäntään.

Vierailija
9/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hän sua jahtaa?

Pommittaa viesteillä ja tulevaisuudensuunnitelmilla ja rakkaudentunnustuksilla. Olen yrittänyt jotenkin kierrellen sanoa, että en tunne yhtä voimakkaasti ja en ylipäänsä juuri nyt etsi suhdetta kenenkään kanssa. Yleensä homma menee niin, että hän suuttuu ja vaikenee muutamaksi viikoksi, ja sitten sama sykli alkaa uudelleen ja pusi pusi pusi.

Sanot suoraan ettet hänen tunteisiin tule vastaamaan. Itse menin joskus käyttämään tuota etten ylipäätänsä nyt halua seurustella ja ai että mikä paskamyrsky tuli sai tietää että olin toisen miehen seurassa.

Vierailija
10/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkeä sydän mahdollisimman hyvin? Tuon voisi ymmärtää myös samoin kuin kostaa mahdollisimman hyvin. Suoraan ja yksiselkoisesti, mutta ystävällisesti. Turhan toivon elättely usein vastaa kiduttaakin - anna hänelle siis mahdollisuus edes alkaa parannella sitä sydäntään.

Whaat? Kostaa mitä?

Vierailija
11/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten läheisissä väleissä olette? Ystäviä, tuttuja, kavereita? Mitä riskeeraat jos sanot suoraan?

Vierailija
12/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whaat? Kostaa mitä?

Jos jotain tehdään hyvin, se tehdään mahdollisimman tehokkaasti/perusteellisesti jne. Kysymys oli täysin semanttinen.

Vierailija
13/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten läheisissä väleissä olette? Ystäviä, tuttuja, kavereita? Mitä riskeeraat jos sanot suoraan?

Oltiin ensin työkavereita, sitten kavereita. Miehen mielenkiinto ollut heti alusta romanttinen.

Vierailija
14/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on selkeästi sanottava hänelle suoraan, että hän ei sinua kiinnosta.

Vierailija
15/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai toisen sydäntä tarvitse särkeä millään kieroiluilla. Sanot hyvin selkeästi ja suoraan että et tunne mitään romanttista häntä kohtaan eikä teistä koskaan tule paria. Ilmeisesti olet hymistellyt ja selitellyt kaikkea ympäripyöreää ja siinä samalla ruokkinut hänen haaveitaan

Vierailija
16/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällainen ihminen elämässäni. Hän jätti vaimonsakin vuokseni - tieto tältä kyseiseltä naiselta. Olen sanonut suoraan että välillämme ei voi koskaan olla mitään romanttista. Hän sanoo hyväksyvänsä asian mutta haluaa olla elämässäni ystävänä. Ei hän silti esim. kykene keskustelemaan muista miehistä kanssani koska tulee mustasukkaiseksi - mulle tosin haluaa kertoa treffailuistaan nyt sinkkuna.

Itse olen ratkaissut sen tosiaan niin että olen ollut suorapuheinen, joskin ystävällinen ja rauhallinen. En ole myöskään itse koskaan aloitteellinen etten ruoki hänen tunteitaan. Toivon että hän löytää pian uuden naisen niin tilanne laukenee luonnollisesti.

Vierailija
17/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai toisen sydäntä tarvitse särkeä millään kieroiluilla. Sanot hyvin selkeästi ja suoraan että et tunne mitään romanttista häntä kohtaan eikä teistä koskaan tule paria. Ilmeisesti olet hymistellyt ja selitellyt kaikkea ympäripyöreää ja siinä samalla ruokkinut hänen haaveitaan

Olen aiemmin sanonut, että tykkään hänestä mutta en rakasta. Ei mennyt jakeluun.

Vierailija
18/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa päästä ihmisestä eroon on seurustella sen kanssa.

Vierailija
19/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras tapa päästä ihmisestä eroon on seurustella sen kanssa.

Muuten hyvä, mutta en halua hänen koskevan minuun.

ap

Vierailija
20/27 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistät välit selkeästi poikki ja alat seurustella toisen kanssa. Ei mitään ystävällisyyttä eikä temppuilua. Miehen puolelta tuo on aidon tunteen sijaan pakkomielle. Älä ruoki sitä mitenkään.