3kk tinder plus ja gold kokeilu (mies)
- 800 mätchiä josta kaksi suomessa. Tinder passport on tinderin paras ominaisuus. En tosin laittanut sijaintiani juuri koskaan suomeen.
- goldista ei kannata maksaa. Vain pari kertaa joku kaunis on ilmestynyt sinne.
- ekana päivänä tuli rutkasti mätchejä. Kannattaa ahkerasti käyttää sitä silloin.
- suurin osa naisista ei vastaa ekaan viestiin. Ihan maasta riippumatta.
- monilta loppuu kiinnostus nopeasti vaikka numeron saan aika helposti. Veikkaan että se johtuu siitä että olen kaukana toisessa maassa eikä noin vain pysty tapaamaan.
- helppo tapa saada 50-100 mätchiä on laittaa boost ja vetää kaikki oikealle. Tosin se on ajan haaskausta koska noista vain tyylin 2-3 mätchiä ovat hyviä. Jos haluu kerskua tuhansilla mätcheillä niin tuo on se tapa.
- Tinder laittaa matalan prioriteetin vanhoille profiileille. Ekat pari kk pärjäsin hyvin ilman boostia. Nykyisin harvemmin tulee mätchejä ilman boostia.
- Aasiassa ei tullut juuri mätchejä. Eikös valkoinen mies sitten olekaan kingi siellä?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tarkoitus saada matcheja vai oikeasti tavata joku? Pelaat tuota kuin jotain pokemon peliä missä kerätään kortteja.
ensin pitää saada matcheja. itse en saanut yhtään vaikka vedin kaikki oikealle parin vuoden ajan.
Tinderin alkgoritmi lakkaa näyttämästä sinua muille, jos vedät aikki oikealle.
* kaikki
Mä en ole varma onko mulla enää kovin paljon muita kriteereitä parisuhteen toiselle osapuolelle, kuin että on useamman vuoden todistetusti onnistunut psykoterapeuttinen työ itsensä kanssa tehtynä. Vanhempisuhteet, etenkin äitisuhde ja sitä myöden kiintymyssuhdemalli eheytettynä ja omat traumat ja tunnelukot tiedostettuna.
Elämä on kasvamista, parisuhteessa eläen yhdessä kasvamista, ja jos ei ole valmis kasvamaan, tutkimaan, oppimaan sekä myös kyseenalaistamaan itseään, niin ei elä elämää tai itseään täydessä laajuudessa - silloin on hyvin vaikea rakentaa kestävää ja tyydyttävää matkantekoa toisenkaan kanssa. Olen todennut että ihmiset eivät kasva varsinaisesti eri suuntiin, vaan usein niin että toinen kasvaa ja toinen ei. Yllättävän moni ei kasva, ikääntyy vaan. Siksi fyysisesti kaksi hyvin eri ikäistä voi kohdata henkisesti samassa pisteessä. Kunnes taas huomataan että ollaan kasvettu erilleen.
Jos haluaa kestävän ja laadukkaan ihmissuhteen, niin se kannattaa aloittaa toimivasta suhteesta itsensä kanssa. Parisuhde kun ei ole mikään valmis rakenne johon ikäänkuin voi muuttaa asumaan ja joka toimisi automaattisesti tai ilman toimijaa, yhtälailla kuin todellinen onnellisuus koskaan löydy itsen ulkopuolelta. Niin kauan kun onni on toisen varassa, on myös ilman häntä onneton. Kun kaksi on löytänyt onnen ja rakkauden ensin itsestään, voivat he aidosti nämä tilat jakaa ja niissä kohdata. Ilman vaatimuksia, odotuksia tai riippuvuussuhdetta.
Henkinen pääoma on ainoa todellinen rikkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma näkemykseni on, että miehet ei mieti yhtään, mitä kuvia sinne laittavat. Laittavat vain niitä mitä sattuu löytymään. Ja kun se levein hymy on siinä kuvassa, jossa esitellään kalansaalista, niin sehän laitetaan. Harva kai ottaa itsestään mitään kuvia erityisesti Tinderiä varten, paitsi niitä yrmy-ilmeisiä vessaselfieitä.
Siis mitä vikaa on kuvassa, jossa hymyillään kalansaaliin kanssa?
Ymmärrän, jos fanaattinen vegaani ei tuollaista miestä halua, mutta onko kaikki tuota mieltä olevat sitten sellaisia?Se vika, että sellainen kuva ei puhuttele naisia.
Miten niin ei puhuttele? Itse ottaisin mielelläni kalastavan miehen. Tykkään itsekin silloin tällöin käydä kalassa ja varsinkin tykkään syödä kalaa. Lisäksi kalastuskuva kertoo että mies tekee muutakin kuin räplää puhelintaan päivät pitkät.
Meitä naisiakin on onneksi monenlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En myöskään ymmärrä miksi harrastuksia pitäisi piilotella?
Onko joillain naisilla sitten sellainen käsitys, että mies tulee heille minän jatkeeksi ja elämään naisen elämää, jos miehen oma elämä ja harrastukset on turn off?Erittäin aikaa vieviä harrastuksia ovat esim. golf, veneily ja moottoripyöräily. Näitä voi Suomessa tehdä vain kesäisin, joten jos mies harrastaa jotain näistä, ei vapaa-aikaa juuri muulle jää. Ja valitettavasti miehet haluavat naisesta harrastuskaverin eli jos kiinnostuksen kohteet ei ole samat, ei ole yhteistä tulevaisuutta. Itse en näin ajattele, vaan miehellä saa minun puolestani olla omat harrastukset ja minulla samoin. Mutta kaikki tapailemani miehet pitivät oletusarvona, että alan harrastaa heidän harrastuksiaan ja mieluiten heti. Saman tien esiteltiin maastopyörää, golf-bägiä jne. Hoh-hoijaa.
Tämä! Olen vähän alle 40v ihan viehkeä nainen, mutta tuo on itsellä myös takaraivossa kun näitä harrastuskuvia on vaikka mistä - onko oletus että minä harrastan myös näitä kaikkia? Itseä ei myöskään haittaa että on eri harrastukset. Toinen mitä miettii on se että jos on paljon harrastuksia, onko minulle aikaa. Kolmas saa miettimään että onko tyyppi todella ekstrovertti ja pitääkö minua, introvertimpää ihmistä tylsänä.
Mitäpä jos muokkaisit omaa ajattelutapaasi etkä näkisi kaikessa vain negatiivista ja ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MikaK kirjoitti:
Kyllä mulle tuli Aasiassa matcheja kun siellä matkailin. Suurin osa vanhempia (=oman ikäisiäni) mutta myös 20-25v. Pitää myös huomioida että naiset tietävät tuon feikkilokaation eli jos olet piilottanut sijaintisi niin aika moni tajuaa ettei oikeesti ole siellä maassa ja kysyvät sitä, eivät vastaa tai lopettavat kommunikaation saman tien.
M45
Kuka täysijärkinen mies kutsuu oman ikäisiään vanhemmiksi naisiksi? Sellainen ajaa tosielämässä myös nuoret naiset pois, kun mies elää itsepetoksessa omasta iästään.
Tämä on täysin luonnollinen asia. Lapsettomat 40+ miehet eivät todellakaan voi etsiä ikäisiään naisia ja jokainen täyijärkinen tajuaa myös miksi. Onneksi Aasiassa myös useimmat naiset ajattelevat näin. Parikymppiset eivät todellakaan hae ikäisiään fuckboyta vaan kypsempiä, vakiintuneita, turvallisia ja vakavissaan olevia miehiä. Ikä ei todellakaan haittaa, päinvastoin. En ymmärrä miksi Suomessa ajatellaan näin luonnottomasti että nelikymmpisille miehillä kävisi nelikymppiset naiset.
Miksi te ette jo mene sinne Aasiaan tai kv- deittipalstoille? Miksi jatkatte tätä samaa ulinaa vuodesta toiseen.
Juu. Vuodet nelistää, stetson päästä hiukset syö, sä ryyppäät joka yö, sun kauniit puheet houreiks jää..
Oishan sitä kaikenlaista maailmassa.
Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.
Tinderin alkgoritmi lakkaa näyttämästä sinua muille, jos vedät aikki oikealle.