Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä aterimet teillä on? Mitä aterimia et suostuisi ottamaan?

Vierailija
15.02.2020 |

Meillä on Sorsakosken Scandiat. Hackmanin Savonioita en suostuisi meille ottamaan mistään hinnasta.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en huolisi edes ilmaiseksi Sorsakosken Scandioita,, koska kahvat ovat kulmikkaan. Savonian pyöreä muotoilu sopii käteen ja olen niihin hyvin tyytyväinen.

Vierailija
122/129 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia on tullut kokeiltua, mutta mieleisimmät ovat vanhat Sorsakosket. Niitä on kertynyt ajan saatossa varmaan kolmellekymmenelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on savoniat. En ottaisi muovipäisiä, enkä kullanvärisiä, joita nykyään näkee, tosin lähinnä h&m ja vastaavissa.

Minulla aterimet eivät olleet mitään erityistä sarjaa, oli Festival, Carelia, Savonia, Ikea sekä mitä nyt sattuu sekasotku. Suurin saman tyypin aterimen määrä oli noin 4.

Menin sitten ostamaan uusia aterimia ja näytti siltä, että Iittalan kaupassa on lähinnä Thaimaassa ja Kiinassa tuotettua halpatuotantoa. Hinta ei ollut tuotantopaikan mukainen.

Ostin Mepra Linea Ice Oro aterimet.

Jotenkin tuntuu, noh juntilta, syödä mattakullatuilla aterimilla.

Vierailija
124/129 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Sorsakosken Scandiat. Hackmanin Savonioita en suostuisi meille ottamaan mistään hinnasta.

Noitten scandaalien lusikat on p€skaa.

Savoniat on ainoot oikeet.

Vierailija
125/129 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en huolisi edes ilmaiseksi Sorsakosken Scandioita,, koska kahvat ovat kulmikkaan. Savonian pyöreä muotoilu sopii käteen ja olen niihin hyvin tyytyväinen.

No ei oo scandioiden kahvat todellakaan kulmikkaat, terävämmät reunat on Savonioissa.

Vierailija
126/129 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei oo scandioiden kahvat todellakaan kulmikkaat, terävämmät reunat on Savonioissa.

Jos ei ole tarpeeksi terävä, niin tuollaistahan ei voi huomata...

Vierailija
127/129 |
17.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mitä sattuu. Kaikenlaisia "merkittömiä" aterimia milloin mistäkin kaupasta ostettuna. Myin pois kaikki joskus saamani savoniat ja muutenkin inhoan Iittalan tavaraa ( jotain vanhoja juttuja lukuunottamatta).  En arvosta niitä yhtään ja minulle eivät merkitse mitään. Toivon vaan, että pääsen lopuistakin eroon ja iloitsen jos joku ostaa. Ei kiitos näitä lahjaksi enää.

Vierailija
128/129 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on mitä sattuu. Kaikenlaisia "merkittömiä" aterimia milloin mistäkin kaupasta ostettuna. Myin pois kaikki joskus saamani savoniat ja muutenkin inhoan Iittalan tavaraa ( jotain vanhoja juttuja lukuunottamatta).  En arvosta niitä yhtään ja minulle eivät merkitse mitään. Toivon vaan, että pääsen lopuistakin eroon ja iloitsen jos joku ostaa. Ei kiitos näitä lahjaksi enää.

On kyllä jännä miten voi inhota noin laajaa merkkiä kokonaisuutena. Vai onko niin, että jos et tiedä jonkun tavaran olevan iittalaa, niin se menee kyllä, ja voi olla jopa kaunis, mutta heti kun saat tietää että on iittalaa, niin hyi yök ;)

Vierailija
129/129 |
19.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Wirkkalan Tapio-aterimet teräksisinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän