Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä aterimet teillä on? Mitä aterimia et suostuisi ottamaan?

Vierailija
15.02.2020 |

Meillä on Sorsakosken Scandiat. Hackmanin Savonioita en suostuisi meille ottamaan mistään hinnasta.

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Careliat tusinalle ja Suomi-sarjan hopeiset puoli tusinaa.

Vierailija
42/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nykyisin käytössä marketin halpisaterimet (teräksiset kylläkin) ja olen oikein tyytyväinen niiden muotoon ja käytettävyyteen ja voin vaihtaa ne huoletta uuteen sitten, kun joskus niihin kyllästyn. Luojan kiitos pääsin tyylikkäästi eroon Hackmanin Carelia-aterimista. Pidin niistä aikoinaan paljon, mutta aika aikaa kutakin. Vielä kun saisin kaikki Arabian astiat myytyä kartanolle, niin meidän huusholliin ei ko. merkkejä enää tule.

Kannattaisi muuten useamman käyttää Suomessakin syömäpuikkoja, joita joku tässä ketjussa parjasi. Tulisi syötyä hitaammin ja hotkittua vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hackmann Memoryt on. Hopeita myös useaa sarjaa, mutta niitä käytetään vaan tyyliin jouluna. Scandiaa ja citterioita en ottaisi, haluan että haarukat ovat siroja, kapea- ja pitkäpiikkisiä.

Vierailija
44/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikäytössä on Kotikulta aterimet , maksoi tarjouksessa alle 20e ja juhlassa chippendale hopeat tai Carelia sarjaa. Kaikki toimii mainiosti.

Vierailija
45/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Iittalan Artik-aterimet. En voisi sietää huonolaatuisia, sameita, kevyitä tai levymetallista kömpelösti leikattuja aterimia. Kauniit aterimet ja astiat tuovat minulle paljon iloa :)

Vierailija
46/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä mongerra. "aterimet" ei oo Suamee

Vierailija
47/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

IKEA rulettaa

Vierailija
48/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, en millään pysty kuvittelemaan, millaisessa elämäntilanteessa tällainen asia voisi kiinnostaa minua. En edes tiedä mitä aterimia käytän. Luulin tätä ketjua vitsiksi, ilmeisesti ei olekaan. Mutta kullakin tietysti omat onnen, öh, aterimensa.

Vierailija
49/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savoniat. Lapsuudenkodista tutut, sattumalta sekä minulla että miehellä oli yhteen muuttaessa samaa sarjaa.

Ikeoita en ottaisi..

Vierailija
50/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Functional form

Vierailija
51/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihastuin ihan totaalisesti Iittalan Mango-aterimiin kun ne tuli myyntiin, oli pakko ostaa omaksi! Tätä ennen en ollut kohdannut suuria tunteita aterimia kohtaan :D Enkä kyllä jälkeenkään.

Kun perhe on kasvanut, on pitänyt monta vuotta jo hankkia lisäosia sarjaan. Viimein kun aktivoiduin asiassa, sain kuulla että eivät oo enää tuotannossa... Nyt pitäsi ostaa siis jotain muuta lisäksi, Savonia on vahvin vaihtoehto, sillä ne tuskin ainakaan katoaa myynnistä, ja niissä on lapsuuskodin nostalgiavibat.

Vierailija
52/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pysty, en millään pysty kuvittelemaan, millaisessa elämäntilanteessa tällainen asia voisi kiinnostaa minua. En edes tiedä mitä aterimia käytän. Luulin tätä ketjua vitsiksi, ilmeisesti ei olekaan. Mutta kullakin tietysti omat onnen, öh, aterimensa.

Eihän tässä mitään vikaa ole. Siskoni on samanlainen, ja hänen luonaan syödään muovikahvaisilla aterimilla naarmuisilta lautasilta. Hänelle on olennaista se toimiiko asia siinä mihin on tarkoitettu, ei ulkonäkö. Itse olen tarkempi ulkonäön suhteen (ja siksi tiedän esim. mitä aterinsarjaa meillä on vaikka ovatkin käytettynä hommatut ;), mutta ei minua siskon tyyli häiritse enkä pidä sitä huonona. Seura ja ruoka on hänen luonaan aina hyvää, ja se on pääasia :)  

Vierailija
53/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin ihan totaalisesti Iittalan Mango-aterimiin kun ne tuli myyntiin, oli pakko ostaa omaksi! Tätä ennen en ollut kohdannut suuria tunteita aterimia kohtaan :D Enkä kyllä jälkeenkään.

Kun perhe on kasvanut, on pitänyt monta vuotta jo hankkia lisäosia sarjaan. Viimein kun aktivoiduin asiassa, sain kuulla että eivät oo enää tuotannossa... Nyt pitäsi ostaa siis jotain muuta lisäksi, Savonia on vahvin vaihtoehto, sillä ne tuskin ainakaan katoaa myynnistä, ja niissä on lapsuuskodin nostalgiavibat.

Mango on varsin viehkeä sarja.

Vierailija
54/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tässä mitään vikaa ole. Siskoni on samanlainen, ja hänen luonaan syödään muovikahvaisilla aterimilla naarmuisilta lautasilta. Hänelle on olennaista se toimiiko asia siinä mihin on tarkoitettu, ei ulkonäkö. Itse olen tarkempi ulkonäön suhteen (ja siksi tiedän esim. mitä aterinsarjaa meillä on vaikka ovatkin käytettynä hommatut ;), mutta ei minua siskon tyyli häiritse enkä pidä sitä huonona. Seura ja ruoka on hänen luonaan aina hyvää, ja se on pääasia :)  

No ei kyllä ole samanlainen. Minulle estetiikka on hyvin tärkeää, en haluaisi syödä noin. Mutta ei silti voisi vähempää kiinnostaa joku haarukan merkki. Varman se on joku perus?

Vierailija
55/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole samanlainen. Minulle estetiikka on hyvin tärkeää, en haluaisi syödä noin. Mutta ei silti voisi vähempää kiinnostaa joku haarukan merkki. Varman se on joku perus?

Monelle ei välttämättä merkki sinänsä ole tärkeää, mutta jos ovat joskus joutuneet vaikka ostamaan lisää osia on merkin ja mallin tietäminen tärkeää. Tai jos ovat ihastuneet johonkin tiettyyn ja haluavat juuri sen, niin pakkohan se on silloin selvittää. 

Vierailija
56/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on puolustusvoimien lusikka-haarukat ja peltiset lautaset.

M 38

Vierailija
57/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsin Nexus-sarjan aterimilla mennään.

Vierailija
58/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Savoniat, ja saman sarjan salaatinottimet. Tuntuu tutulta ja kotoisalta sillä lapsuuden kodissanikin on olleet samat aterimet käytössä.

Monet muutkin aterimet on yhtä hyvät, Savonia-sarjassa on vaan kätevää niitä on myynnissä useissa kaupoissa.

Vierailija
59/129 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mango on varsin viehkeä sarja.

Se on aika persoonallinen setti kyllä, vähän taiteellinen vivahde siinä. Symppis. Eikös se ollut Nanny Stihlin suunnittelema setti?

Vierailija
60/129 |
16.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiskarsin se joku toinen joka on samanmallinen kuin Nexus ja lisäks jotain muita sekalaisia on paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi