Voiko pitkä nainen olla naisellinen ?
Eli voiko mielestänne pitkä nainen olla naisellinen ja siro? Minkä pituisen naisen laskette pitkäksi ja mikä on jo liian pitkä ollakseen naisellinen nainen.
Onko täällä pitkiä naisia ja oletteko saaneet kuulla pituudestanne? Kuinka olette ottaneet kommentit vastaan?
Kommentit (77)
Ei se pituus, mutta jos on raskas. Tanner tömisee kun norsutar tallustaa yöllä vessaan :D
Vierailija kirjoitti:
Pitkien naisten pojat ovat pitkiä. Lyhyiden naisten pojat 158-senttisiä uleja.[/
Ja jotkut ovat niin katkeria ja pettyneitä elämäänsä, että tällaisia katkeria kommentteja satelee.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse ikinä kuvailisi pitkää naista siroksi. Naisellisia voi olla.
Olen pitkä ja kokoa xs, ranteeni ja nilkkani ovat pikkuruiset, bmi 19. Väitätkö että en ole myös siro?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä itse ikinä kuvailisi pitkää naista siroksi. Naisellisia voi olla.
Jep. Aika harva lyhtytkään nainen on siro, suomessa ainakaan.
Kaikki hoikat ja urheilulliset naiset ovat naisellisia. Ylipaino ei ole feminiinistä.
M42
Vierailija kirjoitti:
Kaikki hoikat ja urheilulliset naiset ovat naisellisia. Ylipaino ei ole feminiinistä.
M42
Eipä kaikki urheilullisuuskaan.
"Eli voiko mielestänne pitkä nainen olla naisellinen ja siro?"
Voi tietysti olla naisellinen, ja voi olla siro jos on siro.
"Minkä pituisen naisen laskette pitkäksi ja mikä on jo liian pitkä ollakseen naisellinen nainen."
En osaa sanoa mitään ylärajaa. Naisystävä on 187cm. Itse olen 172cm.
Olen 174 cm pitkä. Minusta ovat tykänneet aina tosi menestyneet miehet. Ainoa joka on sanonut minua liian pitkäksi oli opiston käynyt personal trainer.
Ap siis odottaa "vastausta totta kai voi ola siro, ei naisellisuus riipu pituudesta".
Jos ap:lta kysytään voiko lyhyt mies olla miehekäs, vastaus on "lyhyt mies ei vain tunnu miehekkäältä, pitää olla pitkä ja raamikas jotta tuntisin itseni pieneksi ja siroksi mieheen verrattuna".
(ps. jos näin on, sitten vastaukset ovat ei ja ei. Ei voi olla siro ja naisellinen jos se edellyttää isoa miestä rinnalla. Joko on naisellinen ja siro, tai ei ole.)
Vierailija kirjoitti:
Olen 174 cm pitkä. Minusta ovat tykänneet aina tosi menestyneet miehet. Ainoa joka on sanonut minua liian pitkäksi oli opiston käynyt personal trainer.
Minkä pituinen pt itse oli?
Minä olen viisikymppinen 180-senttinen nainen. Ainoat negatiiviset huomautukset kuulin joskus 80-luvulla parin humalaisen opiskelukaverin suusta ja voin vakuuttaa, että he olivat yksinomaan kateellisia.
Vain yksi mies on valittanut minulle siitä, että en ollut naisellinen, eikä hänkään valittanut pituudestani ollenkaan. Hänen käsityksensä naisellisuudesta piti sisällään minihameita, push up -liivejä, pitkiä rakennekynsiä, hiustenpidennyksiä ja älytöntä käyttäytymistä, joten annoin hänen kitistä rauhassa. Etsiköön jonkun jo valmiiksi mieleisen, niin minäkin tein.
Ei kannata menettää yöuniaan sen vuoksi, että on joidenkin ihmisten mielestä liian jotakin. Kaikkien makua ei voi miellyttää yhtaikaa. Ja jos katsoo tärkeäksi miellyttää vain yhtä tiettyä ihmistä, miksi pitäisi piitata muiden seitsemän miljardin mieltymyksistä?
voi, mut eri tavalla kun lyhyt. :D ei varmaan tuu sellasta suojelunhalua mitä lyhyistä monille tulee. :D tai sit sellasta että "mies on mies"-tunnetta. mut voi olla näyttävä tietenkin. :D
Vierailija kirjoitti:
voi, mut eri tavalla kun lyhyt. :D ei varmaan tuu sellasta suojelunhalua mitä lyhyistä monille tulee. :D tai sit sellasta että "mies on mies"-tunnetta. mut voi olla näyttävä tietenkin. :D
Komppaan tätä.
Omissa silmissäni juurikin pitkä nainen on naisellinen (ei tarkoita sitä etteikö lyhytkin voisi olla).
Mutta jos ajatuksena on olla pieni ja siro "haluan olla turvassa ison isähahmon rinnalla"-tapaus, niin se on turn-off sitten. Minulle naisellisuus kun on jotain muuta kuin pienuutta ja avuttomuutta.
Ja sitten onkin semmoinen dilemma että ne suojeluhaluiset miehet aika tyypillisesti katselevat niitä pieniä naisia, kun taas me vahvojen naisten ystävät emme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan tätä.
Omissa silmissäni juurikin pitkä nainen on naisellinen (ei tarkoita sitä etteikö lyhytkin voisi olla).
Mutta jos ajatuksena on olla pieni ja siro "haluan olla turvassa ison isähahmon rinnalla"-tapaus, niin se on turn-off sitten. Minulle naisellisuus kun on jotain muuta kuin pienuutta ja avuttomuutta.
Ja sitten onkin semmoinen dilemma että ne suojeluhaluiset miehet aika tyypillisesti katselevat niitä pieniä naisia, kun taas me vahvojen naisten ystävät emme.
Tuossa on perää.
Tuntemani reippaasti yli 180cm ja rakenteeltaan kaukana sirosta oleva nainen kuulemma haluaisi "ison jässikän" jonka vierellä tuntea itsensä pieneksi ja siroksi.
Miehen näkökulmasta tuossa ei ole järjen hiventäkään. Miksi se mies sitten haluaisi 182cm/90kg naisen joka haluaa kuvitella itsensä pieneksi ja siroksi, kun on naisia jotka oikeasti ovat pieniä ja siroja? :D
Ja joo, minusta ko. nainen on kyllä naisellinen. Tai ainakin olisi jos olisi ylpeästi amatsoni sen sijaan että leikkii jotain mitä ei ole. Tuohan on kuin naisten versio Napoleon-syndroomasta, kun asiaa miettii.
Vierailija kirjoitti:
Suojelunhalu? :D Eikö suomi oo kuitenkin aika turvallinen maa vai mistä tuo suojelu homma? Ei mua oo ainakaan mun miehellä tarvinnu suojella vaikka pituuseroa meillä onkin 13 cm. Oon aikuinen ihminen ja pärjään ilman mitään "suojelua"
Täytyy olla kai jotenkin yksinkertainen aikuisella ihmisellä jos tarvii jotain suojelijaa itselleen.
Kyllä pitkäkin nainen voi olla naisellinen, pidempi parempi kuin lyhyt nainen. Itse olen 177cm pitkä mies. Mielestäni alle 160cm pituista naista ei ole mitenkään mukavaa esim. halailla koska joudun aina laskemaan jalkojani hieman normaalia alemmaksi että halaaminen onnistuisi.
Kokonaispituutta tärkeämpänä asiana pidän naisessa hiuksia, enkä oikein pysty pitämään sellaista naista naisellisena jonka hiukset eivät yllä edes muutaman cm verran leuan alapuolelle tai on kokonaan kalju. Vaan sellaiset luokittelen enemmän transuihin tai muuten miesmäisiksi ihmisiksi.
Myös lävistykset jotka sijaitsevat muualla kuin korvissa, ehkä nenän lisäksi. Muutama tatuointi on ok.
Pikkuriikkinen ylipainokin on vielä hyväksyttävää, mutta ei yli 20kg verran ylipainoa. Nämä siis tekevät naisesta epänaisellisen omasta mielestäni.
Kyllä, pitkä nainen on ihana. Naisellisuus riippuu jokaisella naisella kokonaisuudesta, ei lainkaan pituudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen pt itse oli?
190 cm ja lihaksikas (ja vähä-älyinen). Koska hänellä ei ole tarjota naisille muuta kuin lihaksia, niin luulen, että hän haluaa juuri pienen ”suojeltavan” naisen.