Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitkä nainen olla naisellinen ?

Vierailija
15.02.2020 |

Eli voiko mielestänne pitkä nainen olla naisellinen ja siro? Minkä pituisen naisen laskette pitkäksi ja mikä on jo liian pitkä ollakseen naisellinen nainen.

Onko täällä pitkiä naisia ja oletteko saaneet kuulla pituudestanne? Kuinka olette ottaneet kommentit vastaan?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on muuten myös kehuttu naiselliseksi, vaikka tosiaan olen pitkä ja raskasrakenteinen. Eli ei naisellisuus aina ole siroudesta kiinni 😊

T. 178 raskas

Vierailija
22/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitkien naisten pojat ovat pitkiä. Lyhyiden naisten pojat 158-senttisiä uleja.

Olen miettinyt, että tähänkö liittyy monien lyhyiden miesten kiinnostus minuun (175 cm) ja muihin pitkiin naisiin? Tiedostaen tai tiedostamattomasti ajatellaan, että "tuon kanssa jos lisääntyisi, niin pojista tulisi ainakin pidempiä"? :D

Lapsista tulee tietysti pitempiä jos molemmat vanhemmat ovat pitkiä, mutta isän pituus vaikuttaa enemmän.

isäni on 180cm, äitini 160, ja minä jäin 165cm tontuksi (olen mies)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kysymys tämä edes on? Suuren osan mielestä pitkät naiset ovat kauniita ja naisellisia, miksi muuten missit ja mallit olisivat pitkiä. Toki moni pitää lyhyemmistä naisista, täysin makuasia. Sitten tietysti on asia erikseen nämä huonoitsetuntoiset ressukat joille pituus on niin suuri uhka että pitää ilkeillä siitä.

Vierailija
24/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ja sirous ei liity pituuteen millään tavalla. Pitkä vai olla siro tai roteva, lyhyt voi olla siro tai roteva. Hyvä ystäväni on juuri tuon 176 cm ja upea ilmestys, siro ja naisellinen. Miehiä hänellä on kyllä riittänyt! Onhan missitkin pitkiä. 

Vierailija
25/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Olen 197 cm bodari ja kyllä naisen pitää olla siro ja mahtua kainaloon. Pitkän huiskeat naiset saavat miehen tuntemaan olonsa pieneksi ja tällöin asetelma on ihan fucked up luonnoton.

Vierailija
26/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki. Itse olen 188 cm pitkä mies ja salaa hieman ihastunut itseni pituiseen naiseen. Hän ainakin on hyvin naisellinen, hellunen ja söpö :)

Vierailija
27/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi. Olen 197 cm bodari ja kyllä naisen pitää olla siro ja mahtua kainaloon. Pitkän huiskeat naiset saavat miehen tuntemaan olonsa pieneksi ja tällöin asetelma on ihan fucked up luonnoton.

Erikoista, mieheni on 186cm ja mahdun hyvin yli 170cm hänen kainaloon. Vaikka koroilla.

Vierailija
28/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen pitää olla siro? Entä jos on lyhyt ja roteva? 158 cm/92 kg?  Kelpaako? 

Vierailija
29/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla. Vaimo on 180 ja itse 175. Pitkä voi olla hoikka, mutta en sanoisi siroksi. Pituus ei ole se ratkaiseva tekijä. Olen aikanani seukannut useamman itseni pituisen tai pitemmänkin naisen kanssa.

Vierailija
30/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mutta nainen on miehekäs korsto jos painaa yli 70 kiloa, oli pitkä tai lyhyt.

Vierailija
31/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletkohan kuitenkaan 197cm? Sanoisin, että oikea pituutesi on kun siitä miinustetaan n. 15cm. Mun mies on hoikka ja 191cm ja tunnen itse tosi pieneksi, vaikka olen valtava yli satakiloinen ja 168cm nainen. Hän sanoo tuntevansa itsensä jättiläiseksi mm. kun halataan ja pànnaan.

Vierailija
32/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse ikinä kuvailisi pitkää naista siroksi. Naisellisia voi olla.

Vierailija
33/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama pitkä mies sanonut liian pitkäksi. Olen 176cm. Tätä ihmettelen.

Myös minua on sanottu liian pitkäksi. Olen 164cm ja kyseinen mies oli 200cm.

Ihmisilläkin olla kaikenlaisia perverssejäkin fetisismejä. Joku lyhyt (alle 160 cm) nainen ei syty kuin yli190 cm miehistä. Voihan olla, että torjujasi pitää kääpiöistä tai jopa pikkutytöistä. Joku pitää läskeistä, joku laihoista, joku nuorista, joku muorista.

Vierailija
34/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia Bottas 173cm. Siro ja naisellinen.

Valtterilla tuli kai pienuuskompleksi tms.

Lyhyempi tilalle.

Vierailija
35/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

190cm/80kg amatsoni on ihannenaiseni 🤗

M33

Vierailija
36/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi parhaista näkemistäni elokuvista oli, kun pieni mies rakasteli isoa naista.

Vierailija
37/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap saatu uskomaan palstan ulimiehiä jotka toitottavat kuinka naisen tulee olla pieni ja siro. Tosiasiassa suomalaiset naiset ovat nykyään aika pitkiä, 170-175 cm ihan tavallista.

ja naisellisia ovat!

Vierailija
38/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt, että tähänkö liittyy monien lyhyiden miesten kiinnostus minuun (175 cm) ja muihin pitkiin naisiin? Tiedostaen tai tiedostamattomasti ajatellaan, että "tuon kanssa jos lisääntyisi, niin pojista tulisi ainakin pidempiä"? :D[/

Joo, aivan varmasti ajattelemme juuri noin. Hohhoijaa

Vierailija
39/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on ap saatu uskomaan palstan ulimiehiä jotka toitottavat kuinka naisen tulee olla pieni ja siro. Tosiasiassa suomalaiset naiset ovat nykyään aika pitkiä, 170-175 cm ihan tavallista.

ja naisellisia ovat!

On se jännä, kun miehellänei saisi olla minkäänlaisia vaatimuksia naisten suhteen. Naiset saavat vapaasti vaatia mieheltä tiettyä pituutta, tietynlaisia hiuksia, tietynvärisiä silmiä ja jopa kengän kokoa.

Vierailija
40/77 |
15.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituuden periytyminen ei ole ihan noin yksinkertaista, isänkin pituudella on merkitystä ja vanhempien geeneistä valikoituu lapsille erilaisia yhdistelmiä.

Katkeruutesi on käsinkosketeltavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi