Olipas taas kateellisilla ihmettelemistä, kun tilasin Hugo-puvussa minulle ja avecilleni Meukow-konjakkia ja lasilliset Tom Perignon shampanjaa
Viereisen pöydän nuhjuinen hippi joi hanaolutta ja olisi varmaan toivonut kuuluvansa hienostuneeseen seurueeseemme.
Kommentit (20)
Hmm. Aika erikoinen paikka jos siellä on teidän "hienojen" ihmisten lisäksi nuhjuisia hippejä asiakkaina :D
Ehkä sun pitäisi käydä arvoisissasi paikoissa enemmän? :)
Ei kannata hehkuttaa vielä tässä vaiheessa iltaa. Tule sitten aamulla kertomaan saitko.
Mihin ravintolaan pääsee pelkissä henkselihousuissa? Ja mitä on Tom Perignon? Dom Perignonin kyllä tiedän, mutta ap on hyvä esimerkki siitä, miten käy kun tulot ylittää moninverroin sivistystason...
https://www.google.com/search?q=hugo&rlz=1C9BKJA_enFI610FI610&hl=fi&prm…
Siis paikallisessa räkälässäkö kävitte? Ei ne hipit nimittäin "hienoihin" paikkoihin eksy. Enkä ymmärrä että miksi kehut moista? Kaikilla on oma riippakivensä kannettavana ja sinulla se näköjään on alkoholi-ongelma.
Tom Perignon -zampanjja on parasta.
Oliko kenelläkään samppanjaa?
muuten oikein, mutta se on kyllä Tom and Jerry Perignon- samppanjaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole Dom eikä Tom?
On tietenkin :D ja muutenkin, mut tää nyt on tällasta...
Nro 2
Hahhah, Meukowista tulee mieleen se vuosi kun matkustin Hki-Tallinnaväliä ja laulatin läppäriä loungessa ja söin siellä ja nappasin meukowit kahvin kanssa jälkkäriksi.
hugo puku? siis siitä lastenohjelmasta jossa oli taru valkeapää aikanaan? partneri oli sitten varmaan shark dressed man
Dompan minäkin tiedän, joskus join sitä RMJ ssä aamulla kanuunassa suoraan pullosta, olin usein ulkomailla töissä, jossa ”feikkidomppa” maksoi toooosi vähän... hyvää oli
Tilasit noita väärässä paikassa. Tavallinen tyyppi ei ymmärrä noista mitään eikä käsitä niiden päälle, ovatko kalliita vai halpoja viinoja ja milla´´inen on pukusi "lähdekoodi".
Tuollaiset jutut pitää näyttää sopivassa seurassa, että porukka näkee, että juuri teillä on varaa tälläisiin tuotteisiin.
Etkö tiedä vanhaa viisautta: ... "kukin kadehtii vain vertaistaan".
Joopa joo, kaikenlaisia provoja, mutta ennenkaikkea aloitus oli oma unelmasi launtai-illan vietosta.
Höpö,höpö, sulle kukaan oo kade. Eihän tommonen konjakkipullo maksa kuin alle 4 kymppiä.kellä vaan on tuollaiseen varaa ,jos maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Höpö,höpö, sulle kukaan oo kade. Eihän tommonen konjakkipullo maksa kuin alle 4 kymppiä.kellä vaan on tuollaiseen varaa ,jos maistuu.
Joo, ei Meukow ole edes kallis konjakki, makunsa puolesta menettelee.
Vierailija kirjoitti:
Siis paikallisessa räkälässäkö kävitte? Ei ne hipit nimittäin "hienoihin" paikkoihin eksy. Enkä ymmärrä että miksi kehut moista? Kaikilla on oma riippakivensä kannettavana ja sinulla se näköjään on alkoholi-ongelma.
Itse asiassa diagnosoin AP:lle
Alkoholismin
Lukihäiriön
Snobiuden
ALS-syndrooma
Bossin pukuja saa Stockmannin alesta alle 500 eurolla. Konjakki oli aika bulkkia. Shampanja oli ylihintaista. Itse tilasin viinikellari.com -kaupasta ranskalaista hyvää shamppakaljaa hintaan 25,90 e/pullo ja on ihan asiantuntijoiden suosittelemaa :DDDD.
Herää jo. Ainakin joskus oli Manalassa 2 euron kuohareita penkkarilaisten kunniaksi. Siellä olit?
Jos se olin minä, en. Juon vain pullosta. En pidä ihmisistä, muutamaa harvaa poikkeusta lukuunottamatta, joten ihan sama mitä teette.