Voiko pitkä nainen olla naisellinen ?
Eli voiko mielestänne pitkä nainen olla naisellinen ja siro? Minkä pituisen naisen laskette pitkäksi ja mikä on jo liian pitkä ollakseen naisellinen nainen.
Onko täällä pitkiä naisia ja oletteko saaneet kuulla pituudestanne? Kuinka olette ottaneet kommentit vastaan?
Kommentit (77)
Hohhoijaa. Esim. monet missit, mallit, näyttelijät ovat hyvinkin pitkiä. Ja myös naisellisia ja siroja. Makuasioita, jonkun mielestä pitkä nainen on hongankolistaja ja jonkun mielestä upea ja näyttävä.
Muutama pitkä mies sanonut liian pitkäksi. Olen 176cm. Tätä ihmettelen.
Tottakai pitkä nainen voi olla naisellinen. Miksi naisellisuus olisi jotekin hiottu pituuteen? Vai oletko jotenkin vanhanaikainen, joka luulee että pitkä pituus tekee miehestä miehen ja lyhyys naisesta naisen?
Pitkien naisten pojat ovat pitkiä. Lyhyiden naisten pojat 158-senttisiä uleja.
Vierailija kirjoitti:
Moni pitkä mies haluaa pienen naisen, on huomattu.
Pituus on kummallakin sukupuolella eduksi. Katselin juuri Fleabagin toista tuotantokautta, jossa Fleabag (pitkä nainen) rakastuu pappiin (lyhyt mies) ja voi hitsi kun on kuumaa... :)
Vierailija kirjoitti:
Myös minua on sanottu liian pitkäksi. Olen 164cm ja kyseinen mies oli 200cm.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että tähänkö liittyy monien lyhyiden miesten kiinnostus minuun (175 cm) ja muihin pitkiin naisiin? Tiedostaen tai tiedostamattomasti ajatellaan, että "tuon kanssa jos lisääntyisi, niin pojista tulisi ainakin pidempiä"? :D
Voi toki olla pitkä nainen siro ja naisellinen, riippuu rakenteesta (eli geeneistä). Itse olen pitkä (n. 178cm) mutta ikäväkseni myös raskasrakenteinen eli leveä rintakehä, paksut lihakset ja lyhyt kaula jne. Näillä on mentävä.
Voiko lyhyt nainen olla naisellinen? Vai tuleeko vain vaikutelma lapsesta tai kääpiöstä?
Vierailija kirjoitti:
Voiko lyhyt nainen olla naisellinen? Vai tuleeko vain vaikutelma lapsesta tai kääpiöstä?
Ei voi. Naisellisin pituus naiselle on 160-172.
Pituuttani on kommentoitu pelkästään positiivisesti, mieheni, 186cm, pitää pitkistä naisista.
Ei identiteetin kuulu olla sidottu ulkoisiin tekijöihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että tähänkö liittyy monien lyhyiden miesten kiinnostus minuun (175 cm) ja muihin pitkiin naisiin? Tiedostaen tai tiedostamattomasti ajatellaan, että "tuon kanssa jos lisääntyisi, niin pojista tulisi ainakin pidempiä"? :D
Lapsista tulee tietysti pitempiä jos molemmat vanhemmat ovat pitkiä, mutta isän pituus vaikuttaa enemmän.
No kaikki missit esimerkiksi ovat pitkiä. Ovatko he sinusta naisellisia, ap?
Onhan taas kysymys.
Naisten nelosella alkava kengänkoko on iso Turn Off.
Katsopa noita Victoria's Secrets -malleja, niin voit päätellä ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen jalkakoko on alle 45 niin se ei ole mies vaan naista muistuttava pippeliotus.
Vierailija kirjoitti:
Alle sadan äo on vielä isompi turn off.
Kyllähän pitkä nainen on todella naisellinen. Esimerkiksi tanssiessa on niin mukavaa, kun rinnat hankaa päälakea niin että tukka lähtee!
Vai mitä, tarjoushaukka?
Voi.