Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan ole valmis maksamaa 333e vuodessa hoitajien erillispalkankorotuksen 1,5%>10v toteuttamiseksi

Vierailija
14.02.2020 |

Mistä ihmeestä tämmöinen ajatus edes on tullut?

Kuntatyöntantaja pitää kierittää tervassa ja höyhenissä jos tähän suostuvat.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/962cf8c5-0cd0-450c-9670-74cfe3f22…

Kommentit (149)

Vierailija
1/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä, varsinkin kun sairaanhoitajat tienaa jo nyt suomalaisen keskipalkan verran 

Vierailija
2/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntatalous luhistumassa täysin, niin samaan aikaan nämä röyhkimykset on vetäneet palkankorotukset ihan överiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijoilla on vissiin liian hyvät tulot.

Vierailija
4/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroprosentti on 8,5, ja ihan mielellään saa nostaa sitä 0,8% jos hoitajat saa parempaa palkkaa. Minä en nimittäin missään nimessä pystyisi sitä työtä tekemään, ja olen erittäin kiitollinen että joku suostuu tekemään sitä.

Kun on tosi kyseessä ja makaat sairaalassa, niin kyllä olet kiitollinen siitä että siellä on hyvät hoitajat jotka saa ansaitsemaansa palkkaa, kuin se että sinne on haalittu ties minkälaisia ihmisiä jotka vaan suostuu tekemään sitä pienellä palkalla.

Vierailija
5/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuntatalous luhistumassa täysin, niin samaan aikaan nämä röyhkimykset on vetäneet palkankorotukset ihan överiksi.

Niin, että sinusta sairaanhoitajien pitää omasta pussistaan maksaa kuntatalouden menot? Sitähän tuo matala palkka tarkoittaisi.

En ole alalla, mutta kannatan palkankorotusta, että saadaan alalle parempaa ainesta. Nyt on tullut törmättyä niin toivottomiin törttöihin, että hirvittää.

Vierailija
6/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veroprosentti on 8,5, ja ihan mielellään saa nostaa sitä 0,8% jos hoitajat saa parempaa palkkaa. Minä en nimittäin missään nimessä pystyisi sitä työtä tekemään, ja olen erittäin kiitollinen että joku suostuu tekemään sitä.

Kun on tosi kyseessä ja makaat sairaalassa, niin kyllä olet kiitollinen siitä että siellä on hyvät hoitajat jotka saa ansaitsemaansa palkkaa, kuin se että sinne on haalittu ties minkälaisia ihmisiä jotka vaan suostuu tekemään sitä pienellä palkalla.

Harva suomalainen on samaa mieltä kanssasi. Suomessa on oikeasti pienipalkkaisia ammatteja, yli 3000 euron palkka on aivan riittävä sairaanhoitajille

Vierailija
7/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät on palkat kyllä jo nyt. Saikut palkattomaksi niin onnistuu

Vierailija
8/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoissairaanhoitajatutkinnot ja -korotus pitää saada takaisin. Ei vaan voi peruskoulutuksella olla pätevä ihan mihin vain. Sitä paitsi oli törkeää ottaa se pois kun ihmiset ensin oli lainarahalla opiskelleet erikoispätevyyden. Tahdon parempaa hoitoa ja hoitajille paremmat työolot. Enemmän hoitajia, ettei tarvitse tehdä yllärinä tuplavuoroa, jos seuraava vuoro on sairastunut.

Vierailija
9/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkat ihan hyvät jo nyt. Aika moni akateeminen ala suorastaan palkkakuopassa hoitajien nähden. Työoloja olisi ihan järkevä kehittää ja hoitajien määrää lisätä.

Vierailija
10/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä, varsinkin kun sairaanhoitajat tienaa jo nyt suomalaisen keskipalkan verran 

Kaikki väittää näin, mutta kukaan ei ikinä kerro että missä tienaa. En minä, kaikki ikälisät ja vuorotyölisät eikä kukaan muukaan sairaanhoitaja, jonka tunnen238

Vierailija
11/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä maksaisi korotuksesta senttiäkään!  

Laittaisit oman maksettavan 333euroa muiden maksettavaksi. On siinä meillä paraskin puhuja.

Vierailija
12/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tässä maassa ei tuloveroja kestä korottaa enää yhtään eikä mistään syystä.

Vierailija
13/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikkien muiden alojen palkankorotukset olet ap valmis maksamaan, mutta et hoitajien. Miksi? Ei kukaan muukaan ole sen enempää ansainnut palkankorotuksia

Vierailija
14/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ei! Olen myös kiitollinen että sillat eivät romahda, kaupassa myytävään ruokaan ei kuole heti, joku ei ammuskele aamuisin kun menen töihin, vessasta häviää tuotos ja hanasta tulee juomakelpoista vettä, ja minulla on se vessa ja hana. Talonikin on lämmin, sillä olisi hankalaa jos se olisi nolla-asteinen. Kattokaan ei vuoda, jos se vuotaisi, olis märkää ja sairastuttava sisäilma. Valitettavasti se tosi on kyseessä todella monessa paikassa, mutta ilmeisesti vain yksi on oikea paikka.

Vierailija
15/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palkat ihan hyvät jo nyt. Aika moni akateeminen ala suorastaan palkkakuopassa hoitajien nähden. Työoloja olisi ihan järkevä kehittää ja hoitajien määrää lisätä.

No kerroppamitä itse teet ja paljonko tienaat

Vierailija
16/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laittaisit oman maksettavan 333euroa muiden maksettavaksi. On siinä meillä paraskin puhuja.

Kyllä minä maksaisin vielä paremmalla mielellä korotuksen jos minulla olisi isompi palkka. Suomessa on palkkatuloverotus ja varsinkin pääomatuloverotus todella pientä siihen nähden mitä kaikkea niillä rahoilla kustannetaan.

Vierailija
17/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa kaikki hoitajat lopettsisivat vuorojen vaihdon ja ylitöiden tekemisen. Ei tarvitsisi edes lakkoon mennä. Suomi pysähtyisi viikossa

Vierailija
18/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kaikkien muiden alojen palkankorotukset olet ap valmis maksamaan, mutta et hoitajien. Miksi? Ei kukaan muukaan ole sen enempää ansainnut palkankorotuksia

Hoitajat haluaa normaalien palkankorotusten päälle 1.5% seuraavan 10 vuoden ajan. Siitä tulee tuo 333 euron palkansaajaa kohti tuleva tulonsiirto hoitoalalle.

Vierailija
19/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun on se tosi kyseessä ja olet sairaalassa, jossa on norovirus, pnrumokokki ym potilaita, on hienoa kun paikassa on ammattitaitoinen ja tunnollinen laitoshultajisto, joka tekee kaikkensa, etteivät tsudet leviäisi ja toimista pysyisi aseptisena.

Niin heitähän se korotus ei koskisi, vaikka ihan yhtä lailla pitäisi.

On liian yksisilmäistä.

Vierailija
20/149 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä maksaisin vielä paremmalla mielellä korotuksen jos minulla olisi isompi palkka. Suomessa on palkkatuloverotus ja varsinkin pääomatuloverotus todella pientä siihen nähden mitä kaikkea niillä rahoilla kustannetaan.

Et ollut valmis maksamaan tuota 333 euroa. Älä enää jatka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi