Voiko ihmiseen rakastua yhdessä päivässä?
Olen tuntenut hänet jo vuoden verran mutta vain pintapuolisesti. Sitten kävimme treffeillä, ja hän vei jalat altani ihan täysin. Meillä oli tuntikausien todella rehelliset ja syvätkin keskustelut. Kemia on joka tasolla jotain ihan mieletöntä.
Kuitenkaan en mielessäni idealisoi häntä täydelliseksi, vaan kummatkin olemme aika lailla omia itsejämme. Ikävöin häntä ja haluaisin tehdä kaikki arkisetkin asiat hänen kanssaan yhdessä, keskustella tuntikausia elämästä ja toki olla fyysisesti myös lähellä. Hän tuntuu todella tutulta, mutta silti välillämme kipinöi.
Olen yleensä aika hidas syttymään, mutta tämä kokemus on pistänyt miettimään, onko tosiaan mahdollista että voi rakastua yhdessä päivässä. En ole uskonut ennen ns. salamarakastumiseen. Oletteko te kokeneet koskaan vastaavaa tai kuulleet tällaisista kokemuksista?
Kommentit (23)
Olen rakastunut yhden illan aikana syvästi erääseen ihmiseen samaan tapaan kuin ap. En ikinä unohda sitä ihmistä. Tosin peräännyin ja kieltäydyin suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiseen voi rakastua viidessä minuutissa.
Nopeamminkin.
Vierailija kirjoitti:
Olet ihastunut. Mutta toivon että myös rakastut.
Mikä sinä olet sitä sanomaan?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta olen ollut häneen jo melkein koko vuoden ihastunut, niin voi olla että se pääsee nopeammin syvenemään rakastumiseksi.
Ap
Mies jota tapailen sanoi ensimmäisillä treffeillä että hän rakastaa minua, lisäsi sitten että tietysti me vasta tapasimme, mutta olen niin helposti rakastettava.
Ja tässä on ihminen jonka kanssa on niin helppo ja hyvä olla. Kummallakin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta olen ollut häneen jo melkein koko vuoden ihastunut, niin voi olla että se pääsee nopeammin syvenemään rakastumiseksi.
Ap
Koska olette tunteneet kauemmin, kyllä minusta voi olla jo syvempiä tunteita.
Olen mielestäni hyvä ihmistuntija. Ihastun tosi harvoin ja kaipaan kipeästi aina sellaisia syviä kohtaamisia, niitä vain ei hirveän usein satu kohdalle. Tämän ihmisen kanssa on nimenomaan äärimmäisen helppoa ja luontevaa olla. Omilla mittareillani tässä ovat jo ihastusta syvemmät tunteet pelissä.
Ap
Sanoin ekan illan jälkeen, että hän on tuleva mieheni. Siitä on nyt yli 40 vuotta, ja tuossahan tuo on vielä.
Vierailija kirjoitti:
Sitä kutsutaan himoksi. Ei rakkaudeksi.
Mulla on kokemusta sellaisestakin, että himoitsin yhtä ihmistä aivan suunnattomasti. Hän oli fyysisesti hyvin puoleensavetävä ja meillä oli tosi vahva fyysinen kemia. Parisuhdetta en olisi hänen kanssaan voinut kuvitella.
Tämä toinen ihminen taas - haluan aivan yhtä paljon tuntea hänet syvästi ihmisenä läpikotaisin kuin mitä haluan hänen kanssaan sänkyyn. Nuo kaksi kietoutuvat toisiinsa tosi kiehtovalla tavalla, jollaista en ole ennen kokenut.
Se on paljon enemmän kuin himoa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen rakastunut yhden illan aikana syvästi erääseen ihmiseen samaan tapaan kuin ap. En ikinä unohda sitä ihmistä. Tosin peräännyin ja kieltäydyin suhteesta.
Kiinnostaa kuulla, että miksi peräännyit?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi. Minulle on tapahtunut näin vain yhden kerran elämässäni.
Yhden tavun aikana rakastuin reilu vuosi sitten! Eli kun hän sanoi etunimeni, niin minulla oli sydän sykkyrällä ja hattaraa päässä ennen kuin koko nimeni oli lausuttu! Ooh ja aah vieläkin!
Mä uskon, että se on ihastumista.
Rakastuminen tulee pienen hetken päästä. Ja kun on riittävästi ollut rakastunut tulee kaikista paras vaihe eli alkaa rakastamaan toista.
Siihen menee kyllä aikaa muutama vuosi. Yleensä rakastumisen aika kestää pari vuotta. Osa luulee, että kun se loppuu, alkaa tylsä arki. Ei lainkaan sillä jos on onnistunut rakastumaan oikeaan ihmiseen saa rakastaa ja olla rakastettu vuosikymmeniä.
t. yli 30v rakastanut samaa miestä
Ihmiseen voi rakastua viidessä minuutissa.