En todellakaan ole valmis maksamaa 333e vuodessa hoitajien erillispalkankorotuksen 1,5%>10v toteuttamiseksi
Mistä ihmeestä tämmöinen ajatus edes on tullut?
Kuntatyöntantaja pitää kierittää tervassa ja höyhenissä jos tähän suostuvat.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/962cf8c5-0cd0-450c-9670-74cfe3f22…
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veroprosentti on 8,5, ja ihan mielellään saa nostaa sitä 0,8% jos hoitajat saa parempaa palkkaa. Minä en nimittäin missään nimessä pystyisi sitä työtä tekemään, ja olen erittäin kiitollinen että joku suostuu tekemään sitä.
Kun on tosi kyseessä ja makaat sairaalassa, niin kyllä olet kiitollinen siitä että siellä on hyvät hoitajat jotka saa ansaitsemaansa palkkaa, kuin se että sinne on haalittu ties minkälaisia ihmisiä jotka vaan suostuu tekemään sitä pienellä palkalla.
Harva suomalainen on samaa mieltä kanssasi. Suomessa on oikeasti pienipalkkaisia ammatteja, yli 3000 euron palkka on aivan riittävä sairaanhoitajille
Palkkani erikoissairaanhoidossa on 2554 €/kk ja koskus saan parisataa haittakorvausta ilta-, yö- ja viikonlopputöistä, joita on harvakseltaan. Ne ovat haittalisiä siitä, että tarpeen tullen teen töitä jouluna ja juhannuksena. Peruspalkka bruttona on kuitenkin tonnin alle keskipalkan.
Olisit lukenut itsesi diblimi-insinööriksi, niin olisit saanut 3500 e kuussa brutto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät on palkat kyllä jo nyt. Saikut palkattomaksi niin onnistuu
Hoitoalalla käytetään sairaslomat muiden lomien päälle:)
Heillä on joku sisäpiirin juttu, missä sairaslomatkin käytetään. Huh huh!
Pitävät vaan huolen että ei kaikki ole samaan aikaan pitämässä sairaslommoo!
Valehtelee ja puvut pjaskaa. Eniten sairastetaan siivousalalla. Miksi et vttuile siivoojille?
Pitäisikö arvoisan AV-RAADIN mielestä hoitajien palkkoja ennemminkin alentaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun veroprosentti on 8,5, ja ihan mielellään saa nostaa sitä 0,8% jos hoitajat saa parempaa palkkaa. Minä en nimittäin missään nimessä pystyisi sitä työtä tekemään, ja olen erittäin kiitollinen että joku suostuu tekemään sitä.
Kun on tosi kyseessä ja makaat sairaalassa, niin kyllä olet kiitollinen siitä että siellä on hyvät hoitajat jotka saa ansaitsemaansa palkkaa, kuin se että sinne on haalittu ties minkälaisia ihmisiä jotka vaan suostuu tekemään sitä pienellä palkalla.
Eli siellä on nyt siis huonot hoitajat, mutta kun saavat lisää rahaa niin heistä tulee hyviä hoitajia, se luokan huonoinkin joka ei osaa edes lääkelaskuja kunnolla, kun hän saa lisää palkkaa niin hänestä yhtäkkiä tuleekin melkein yhtä pätevä kuin lääkäristä
Mitä vttua sekoilet? Laita jo se Kossupullon korkki kiinni, kun et pysy asiassa, ääliö
Saavat nyt jo liikaa? kirjoitti:
Pitäisikö arvoisan AV-RAADIN mielestä hoitajien palkkoja ennemminkin alentaa?
Arvoisan....Oletko joku p€rseennuolija, vai miksi puhut näin typerästi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
på
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva suomalainen on samaa mieltä kanssasi. Suomessa on oikeasti pienipalkkaisia ammatteja, yli 3000 euron palkka on aivan riittävä sairaanhoitajille
Palkkani erikoissairaanhoidossa on 2554 €/kk ja koskus saan parisataa haittakorvausta ilta-, yö- ja viikonlopputöistä, joita on harvakseltaan. Ne ovat haittalisiä siitä, että tarpeen tullen teen töitä jouluna ja juhannuksena. Peruspalkka bruttona on kuitenkin tonnin alle keskipalkan.
Olisit lukenut itsesi diblimi-insinööriksi, niin olisit saanut 3500 e kuussa brutto.
Se kirjoitetaan DILPOMi🤣😀
Meilläkö saa Suomessa nykyään valita, että kenen oalkankorotuksiin verot menevät?Saanko minäkin valita, kenen ammattiryhmä palkankorotuksia en veroistani halua maksaa?
Propaganda puree. Valtiolla olisi tuohon 333e rahaa jos vain haluaisi. Esim. ilmastorahastoon on varaa mutta ei kunnon palkkoihin. Hyödyttömiin yritystukiin on varaa mutta ei kunnon palkkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Propaganda puree. Valtiolla olisi tuohon 333e rahaa jos vain haluaisi. Esim. ilmastorahastoon on varaa mutta ei kunnon palkkoihin. Hyödyttömiin yritystukiin on varaa mutta ei kunnon palkkoihin.
velkakello.fi
sieltä voi sairaanhoitaja mennä katsomaan maamme taloustilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa KAIKKI hoitajat lopettsisivat vuorojen vaihdon ja ylitöiden tekemisen. Ei tarvitsisi edes lakkoon mennä. Suomi pysähtyisi viikossa
Suomi ei tuosta pysähdy, mutta sairaat kärsivät. Selitä millätavoin suomi pysähtyy.
Voi kuule. Ihmiset eivät saa hoitoa, leikkauksia yms, jonot kasvavat, osastoja hoidetaan sulkemaan
Voi kuule, mutta ei tämä tuolla pysähdy. Sairaat vain kärsivät.
Huono tr*lli. Huomastko kun kukaan muu ei peukuta näitä sinun juttujasi kuin sinä itse :D
Ei peukuilla ole minulle mitään muuta merkitystä kuin tarttumisessa ja vauvana niitä oli kiva imeskellä. Ei peukut muuta kantaani suuntaan eikä toiseen, olisi typerää jos muuttaisi, sillä ymmärtämätönkin osaa peukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
velkakello.fi
Jaa, ja kenes ansiota velkasntuminen sitten on? Mikä se onkaan ollut se suosituin puolue viimeiset 19 vuotta? Alkaa p::llä ja päättyy t:n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa KAIKKI hoitajat lopettsisivat vuorojen vaihdon ja ylitöiden tekemisen. Ei tarvitsisi edes lakkoon mennä. Suomi pysähtyisi viikossa
Suomi ei tuosta pysähdy, mutta sairaat kärsivät. Selitä millätavoin suomi pysähtyy.
Voi kuule. Ihmiset eivät saa hoitoa, leikkauksia yms, jonot kasvavat, osastoja hoidetaan sulkemaan
Huono tr*lli. Huomastko kun kukaan muu ei peukuta näitä sinun juttujasi kuin sinä itse :D
Ei peukuilla ole minulle mitään muuta merkitystä kuin tarttumisessa ja vauvana niitä oli kiva imeskellä. Ei peukut muuta kantaani suuntaan eikä toiseen, olisi typerää jos muuttaisi, sillä ymmärtämätönkin osaa peukuttaa.
Looeta jo ryyppääminen. Tai ota iltalääkkeet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
velkakello.fi
Miksei pidä puuttua esim yritystukiin tai ostaa muutama hävittäjä vähemmän, jos valtiolla menee huonosti? Miten yhden pienen ammattiryhmä palkankorotukset suistaa velan pahemmaksi? Pitäisi koskea kaikkia palkankorotuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Looeta jo ryyppääminen. Tai ota iltalääkkeet
Keksit asioita joilla ilmeisesti haluat alentaa minua. Erikoinen tapa keskustella.
Minä en halua maksaa veroja erään ryhmän tarpeisiin jotka tuli 2015 maahan.
En todellakaan. Ei mulla ole vara maksaa tuota.
Kannattaa muuttaa maasta pois ja aika kauas pitääkin muuttaa, että saa elää maassa, missä hoitajilla on surkeammat palkat kuin Suomessa. Arvostuskysymyksiähän nämä, teistä moni haluaa vain kaiken ilmaiseksi.
Toivottavasti Suomi muuttuu enemmän ja enemmän USAn kaltaiseksi reiluksi maaksi, missä vain työstä palkitaan. Suomessa omien lasten hoitamisestakin saa ilmaista rahaa...naurettavaa.
Omilla tuloillani maksaisin vuodessa ylimääräistä veroa hoitajien palkkoihin noin 250 euroa. En kannata. Terveisin sairaalan vuodeosastolla työskentelevä laitoshuoltaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on diblimi-insinööri, mutta nää viisastelut että oisit lukenut itsesi kovapalkkaiseksi insinööriksi on aivan älyttömiä. Ei opiskelupaikkoja, eikä töitä riitä kaikille. Eikä tää maa pyöri pelkillä insinööreillä, vaikka se miten näyttäis exelissä hyvältä ratkaisulta.
Tehy vaati normikorotusten niidem päälle vielä lisää 1,8% en todellakaan ole valmis maksamaan tuollaisia lisäkorotuksia.