Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, miltä tuntuisi jos miehesi sanoisi sinun olevan "ihan ok:n näköinen"?

Vierailija
14.02.2020 |

Esim..jos hänen kaverinsa kysyisi minkä näköinen olet, niin miehesi vastaisi noin.

Mitä tykkäisit?

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok.

Vierailija
2/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex vastasi noin. Ei se miltään tuntunut, en kaipaa kommentteja ulkonäöstäni noin muutenkaan. Ihan sama, kunhan ei tyhmäksi mene sanomaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

So what? 

Vierailija
4/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ihan tyytyväinen. Silloinhan hän olisi kanssani koska olen hyvä tyyppi eikä sen takia että olen kliseisesti se maailman kaunein nainen.

Vierailija
5/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ookoolta. En kaipaa mitään kommentteja ulkonäöstäni mutta jos jotain antaisi niin tuollainen varaman olisi paras. Se kun ei ole kivaa jos sanotaan kamalan näköiseksi ja toisaalta koska olen ihan vaan tavis niin kaunottareksi ylistäminenkään ei tuntuisi ihan aidolta. Ihan ookoo on hyvä.

Vierailija
6/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis entinen. Tosin en usko että kuvaisi minua noin.

Vierailija
7/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaisi, jos olisin toivonut hänen kehuvan mua kauniiksi. 

Muuten ihan ok, hyvä ettei ainakaan täysin seinästä revittynä pidä.

Vierailija
8/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet ämpäriruma, niin kehuhan tuo on.

Vierailija
9/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua sanoi eräs treffikumppani "ihan kauniiksi ja oikeastaan treffit oli minusta myös "ihan ok". En tiedä hänestä mutta minä tahdon jotain muuta kuin ihan ok eli tavoitteemme eivät kohdanneet.

Vierailija
10/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä vastasin kerran seksin jälkeen kysyttäessä, että se oli ”ihan ok”. Pitäisi varmaan joskus kysyä siltä mieheltä, että miltähän se siitä tuntui.

On muuten tosi tarina.

Vierailija
11/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on nykyään usein sanonut minua tavallisen näköiseksi. Suhteen alussa haukkui muutamaa piirrettä ulkonäössäni. Olen muutenkin kamppaillut itsetunto ongelmien kanssa koko ikäni. Tuntuu edelleen nykyään pahalta kun muistelee nuita hänen möläytyksiään. Olen yrittänyt ajatella niin että mieheni on vaan sosiaalisesti kömpelö ja ajattelematon... välillä vaan mietin että pitääkö nuo sanat minua ahdistuneena edelleen. 

Onko muiden miehet haukkuneet ulkonäköä? jos on niin miten? sori vähä meni ohi aiheen....

Vierailija
12/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä vastasin kerran seksin jälkeen kysyttäessä, että se oli ”ihan ok”. Pitäisi varmaan joskus kysyä siltä mieheltä, että miltähän se siitä tuntui.

On muuten tosi tarina.

Sussu

Vierailija
13/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo läski homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se vaikka homerin läski kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee

Vierailija
14/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä mitään, Kirsi Alm-Siiran mies oli kuvaillut vaimoaan David Coulthardin näköiseksi.

Vierailija
15/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua sanoi eräs treffikumppani "ihan kauniiksi ja oikeastaan treffit oli minusta myös "ihan ok". En tiedä hänestä mutta minä tahdon jotain muuta kuin ihan ok eli tavoitteemme eivät kohdanneet.

Ehkä ei kehdannut hehkuttaa. Voisin itsekin vastata tuon suuntaista, vaikka oikeasti olisin aivan myyty.

Vierailija
16/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok - all correct eli pelkkää hyvää kaikki. Aika ok ois minusta.

Vierailija
17/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi tarina.

Sussu

???

En ole kukaan Sussu.

Vierailija
18/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi tarina.

Aika useinhan seksi on juuri tuota

. Ihan kivaa, ei mitään tajunnan räjäyttävää.

Vierailija
19/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni on nykyään usein sanonut minua tavallisen näköiseksi. Suhteen alussa haukkui muutamaa piirrettä ulkonäössäni. Olen muutenkin kamppaillut itsetunto ongelmien kanssa koko ikäni. Tuntuu edelleen nykyään pahalta kun muistelee nuita hänen möläytyksiään. Olen yrittänyt ajatella niin että mieheni on vaan sosiaalisesti kömpelö ja ajattelematon... välillä vaan mietin että pitääkö nuo sanat minua ahdistuneena edelleen. 

Onko muiden miehet haukkuneet ulkonäköä? jos on niin miten? sori vähä meni ohi aiheen....

Mun eksä. Arvosteli tosi rumasti aina, muka objektiivisena totuutena. Välillä vieläkin harmittaa, etten antanut samalla mitalla takaisin, mutta toisaalta hän ei olisi kyllä kestänyt sitä – niin hauras oli itsetuntonsa ulkonäkönsä suhteen.

Keskustele tuo miehesi kanssa läpi tai se jää vaivaamaan sinua ja suhdettanne.

Vierailija
20/42 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten tosi tarina.

Aika useinhan seksi on juuri tuota

. Ihan kivaa, ei mitään tajunnan räjäyttävää.

Näin on! Luulen vain, että harva haluaa sen vastauksena kysymykseensä kuulla.

Samoin suurin osa ihmisistä on ihan ok näköisiä. Sekin on siis ihan oikein sanottu.