Nainen, miltä tuntuisi jos miehesi sanoisi sinun olevan "ihan ok:n näköinen"?
Esim..jos hänen kaverinsa kysyisi minkä näköinen olet, niin miehesi vastaisi noin.
Mitä tykkäisit?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Sanoipa ma.mmat mitä tahansa niin evolutiivisessa aspektissa naisen ulkonäön tehtävä on kertoa hänen hyvästä terveydestä, vitaliteetista ja nuoruudesta. Toinen rooli naisen ulkonäöllä on tuottaa miehelle er.ektio, ja tässä asiassa "ihan ok" muuttuu perin huonoksi sentimentiksi. Ihan ok tuottaa vastaavan ihan ok -seisokin, mikä tuhoaa aikalailla täysin penetraatiokeskeisen sek.sin. Eli tästä "ihan ok" -leimasta kannattaa pyristellä irti kaikin keinoin.
Jotenkin ei kyllä meikäläiseen iske tämä ihan ok. Vaikka en missi olekaan. Siis jokainen on ok, ei tässä tunne itseään ollenkaan erityiseksi jos noin sanotaan....halauskin ois parempa vastaus. Mutta tuo naisen ulkonäkö ja rooli hapatuksesi kuitenkin ärsytti. Kyllä me naiset niinkuin miehetkin ollaan ihan ihmisiä ja arvokkaita sinänsä mitä moninaisemmissa elämän rooleissa. Nuorena ehkä parinvalinnassa nämä on vahvoja vaikuttimia, alitajuisesti ihan.
No onhan se kehu suorastaan. Ainoa mitä itse olen joskus kuullut että olen ihan tavallisen näköinen. Ei se kyllä mieltä lämmitä, ok on parempi.