Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL

Vierailija
14.02.2020 |

Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.

Kommentit (342)

Vierailija
21/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Minäkin olen jälleen kerran luvannut olla ottamatta yhteyttä sinuun enää. En saa sinulta mitään vaan enemmänkin ikäviä fiiliksiä ja tunnetta, että käytät minua vain omiin tarpeisiisi.

Tästä lähtee eheytyminen.

Vierailija
22/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju tuli sopivasti. Just tänään mietin, että en varmasti näe häntä enää koskaan. Viimekertainen näkeminen oli hyvä päätös haikailulle. Sain rikottua sen oudon kiusallisuuden meidän välistä, jonka olin päässäni kehittänyt. Osasinkin olla ihan rento ja normaali, jopa hymyillä hänelle ilman että se aiheutti punastumista tai muuta änkytystä. Nyt on hyvä, eikä enää tarvitse vaivata päätä asialla. Joten moikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju tuli sopivasti. Just tänään mietin, että en varmasti näe häntä enää koskaan. Viimekertainen näkeminen oli hyvä päätös haikailulle. Sain rikottua sen oudon kiusallisuuden meidän välistä, jonka olin päässäni kehittänyt. Osasinkin olla ihan rento ja normaali, jopa hymyillä hänelle ilman että se aiheutti punastumista tai muuta änkytystä. Nyt on hyvä, eikä enää tarvitse vaivata päätä asialla. Joten moikka!

Tulispa minullekin tämä päivä. Nyt istun odottamassa vuoroa kampaajalle ja hänen kasvot vain edessäni. Huoh

Vierailija
24/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenlaisia tunteita koin sinua kohtaan, minkäs minä tunteilleni mahdan. Lopulta vain kuvotit minua, vaikka en olisi koskaan uskonut voivani tuntea sinua kohtaan sellaista. Itsepä sen aiheutit.

Mutta ei sinulle voi vihainenkaan olla, ja olen jo antanut anteeksi. Entiseen en silti koskaan palaisi.

Vierailija
25/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle: en kadu ihastumista sinuun. Joskus kadun sitä, että kerrroin asiasta avoimesti sinulle. Ja sain välillä kylmää kyytiä. Pahin on onneksi jo ohi. En haaveile enää suhteesta kanssasi. Tulen aina muistamaan sinut mahtavana persoonana. Ja työkaverina, jonka kanssa oli mukava tehdä yhteistyötä.

Vierailija
26/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin haluaisi kirjoittaa tähän ketjuun. Se saisi asiat vaikuttamaan niin lopullisilta. Vaikka kuinka tiedän, että kaikki se vähäinenkin on lopullisesti ohi, silti koko ajan pieni toivo elää jossain sisimmässä. Että kenties siitä ehkästä kasvaa joskus ein sijaan kyllä, vaikka kuinka epätodennäköiseltä vaikuttaisi.

Vaan eihän siitä kasva. Enkä pääse miettimisestä yli enkä ympäri. Pitäisihän tälle piste jo saada laitettua, ihan itseni takia – olenhan ainoa, jota koko asia mitenkään edes liikuttaa. Jäisitpä siis hyvästi.

Vierailija
27/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin alas en ole koskaan vajonnut. Toivottavasti pystyn antamaan itselleni tämän anteeksi vielä joskus.

Vierailija
28/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin alas en ole koskaan vajonnut. Toivottavasti pystyn antamaan itselleni tämän anteeksi vielä joskus.

Mitä tapahtui?

Vierailija
29/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Annoin vahvassa humalatilassa pelimiehen vietellä itseni ja myöhemmin kuulin, että sama tyyppi oli käynyt läpi mun kavereita. Ollaan samassa työpaikassa ja hänen maineensa kiirii sielläkin. En vaan olisi halunnut tätä.

Vierailija
30/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tapahtui?

Annoin vahvassa humalatilassa pelimiehen vietellä itseni ja myöhemmin kuulin, että sama tyyppi oli käynyt läpi mun kavereita. Ollaan samassa työpaikassa ja hänen maineensa kiirii sielläkin. En vaan olisi halunnut tätä.

Auts! Varmaan on morkkis! Tsemppiä sulle!

Vierailija
31/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas helpottava kun täällä on tällainen ketju. Kyllästyinkin tuohon kaipausketjuun kun tarkoitus on nimenomaan jättää jäähyväiset. Ei kaivata.

Vierailija
32/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas helpottava kun täällä on tällainen ketju. Kyllästyinkin tuohon kaipausketjuun kun tarkoitus on nimenomaan jättää jäähyväiset. Ei kaivata.

Joo. Helpompi olla tässä ketjussa. Rakkaudentunnustukset ja haaveilut ei ole enää olleet hetkeen ajankohtaisia.

Vierailija
33/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin sut jo pois mun ajatuksista. Ärsyttää, kun se ei onnistu. Argh!!!

Vierailija
34/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sut jo pois mun ajatuksista. Ärsyttää, kun se ei onnistu. Argh!!!

Edistystä sulla jo siinä mielessä, että olet oikeassa ketjussa.

Vierailija
35/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään tämä hieno ketju elossa.

Vierailija
36/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin että kun sinä kerran pelaat, niin pelataan sitten molemmat. Kyllä minäkin osaan. Suhdettahan tässä ei edes tavoitella.

Vierailija
37/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päätin että kun sinä kerran pelaat, niin pelataan sitten molemmat. Kyllä minäkin osaan. Suhdettahan tässä ei edes tavoitella.

Luuletko, että kiinnostaa enää sinä ja sun pelaamiset?

Vierailija
38/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidetään tämä hieno ketju elossa.

Ei tule olemaan mikään ongelma ainakaan itselleni. t. ketjun aloittaja

Vierailija
39/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelailujen takia minäkin olen tässä jamassa! V*tuttaa kaikki pelailu!

Vierailija
40/342 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei ehkä kiinnosta, mutta eräs toinen jaksaa pelata, joten jatkan peliä hänen kanssaan. Nyt vain omilla säännöilläni.