Jätä jäähyväiset kaipaamallesi henkilölle -OFFICIAL
Ketju heille, jotka ovat päättäneet luopua kaivatustaan.
Kommentit (342)
Tämä ketju tuli sopivasti. Just tänään mietin, että en varmasti näe häntä enää koskaan. Viimekertainen näkeminen oli hyvä päätös haikailulle. Sain rikottua sen oudon kiusallisuuden meidän välistä, jonka olin päässäni kehittänyt. Osasinkin olla ihan rento ja normaali, jopa hymyillä hänelle ilman että se aiheutti punastumista tai muuta änkytystä. Nyt on hyvä, eikä enää tarvitse vaivata päätä asialla. Joten moikka!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju tuli sopivasti. Just tänään mietin, että en varmasti näe häntä enää koskaan. Viimekertainen näkeminen oli hyvä päätös haikailulle. Sain rikottua sen oudon kiusallisuuden meidän välistä, jonka olin päässäni kehittänyt. Osasinkin olla ihan rento ja normaali, jopa hymyillä hänelle ilman että se aiheutti punastumista tai muuta änkytystä. Nyt on hyvä, eikä enää tarvitse vaivata päätä asialla. Joten moikka!
Tulispa minullekin tämä päivä. Nyt istun odottamassa vuoroa kampaajalle ja hänen kasvot vain edessäni. Huoh
Monenlaisia tunteita koin sinua kohtaan, minkäs minä tunteilleni mahdan. Lopulta vain kuvotit minua, vaikka en olisi koskaan uskonut voivani tuntea sinua kohtaan sellaista. Itsepä sen aiheutit.
Mutta ei sinulle voi vihainenkaan olla, ja olen jo antanut anteeksi. Entiseen en silti koskaan palaisi.
Miehelle: en kadu ihastumista sinuun. Joskus kadun sitä, että kerrroin asiasta avoimesti sinulle. Ja sain välillä kylmää kyytiä. Pahin on onneksi jo ohi. En haaveile enää suhteesta kanssasi. Tulen aina muistamaan sinut mahtavana persoonana. Ja työkaverina, jonka kanssa oli mukava tehdä yhteistyötä.
En jotenkin haluaisi kirjoittaa tähän ketjuun. Se saisi asiat vaikuttamaan niin lopullisilta. Vaikka kuinka tiedän, että kaikki se vähäinenkin on lopullisesti ohi, silti koko ajan pieni toivo elää jossain sisimmässä. Että kenties siitä ehkästä kasvaa joskus ein sijaan kyllä, vaikka kuinka epätodennäköiseltä vaikuttaisi.
Vaan eihän siitä kasva. Enkä pääse miettimisestä yli enkä ympäri. Pitäisihän tälle piste jo saada laitettua, ihan itseni takia – olenhan ainoa, jota koko asia mitenkään edes liikuttaa. Jäisitpä siis hyvästi.
Näin alas en ole koskaan vajonnut. Toivottavasti pystyn antamaan itselleni tämän anteeksi vielä joskus.
Vierailija kirjoitti:
Näin alas en ole koskaan vajonnut. Toivottavasti pystyn antamaan itselleni tämän anteeksi vielä joskus.
Mitä tapahtui?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Annoin vahvassa humalatilassa pelimiehen vietellä itseni ja myöhemmin kuulin, että sama tyyppi oli käynyt läpi mun kavereita. Ollaan samassa työpaikassa ja hänen maineensa kiirii sielläkin. En vaan olisi halunnut tätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui?
Annoin vahvassa humalatilassa pelimiehen vietellä itseni ja myöhemmin kuulin, että sama tyyppi oli käynyt läpi mun kavereita. Ollaan samassa työpaikassa ja hänen maineensa kiirii sielläkin. En vaan olisi halunnut tätä.
Auts! Varmaan on morkkis! Tsemppiä sulle!
Onpas helpottava kun täällä on tällainen ketju. Kyllästyinkin tuohon kaipausketjuun kun tarkoitus on nimenomaan jättää jäähyväiset. Ei kaivata.
Vierailija kirjoitti:
Onpas helpottava kun täällä on tällainen ketju. Kyllästyinkin tuohon kaipausketjuun kun tarkoitus on nimenomaan jättää jäähyväiset. Ei kaivata.
Joo. Helpompi olla tässä ketjussa. Rakkaudentunnustukset ja haaveilut ei ole enää olleet hetkeen ajankohtaisia.
Haluaisin sut jo pois mun ajatuksista. Ärsyttää, kun se ei onnistu. Argh!!!
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin sut jo pois mun ajatuksista. Ärsyttää, kun se ei onnistu. Argh!!!
Edistystä sulla jo siinä mielessä, että olet oikeassa ketjussa.
Pidetään tämä hieno ketju elossa.
Päätin että kun sinä kerran pelaat, niin pelataan sitten molemmat. Kyllä minäkin osaan. Suhdettahan tässä ei edes tavoitella.
Vierailija kirjoitti:
Päätin että kun sinä kerran pelaat, niin pelataan sitten molemmat. Kyllä minäkin osaan. Suhdettahan tässä ei edes tavoitella.
Luuletko, että kiinnostaa enää sinä ja sun pelaamiset?
Vierailija kirjoitti:
Pidetään tämä hieno ketju elossa.
Ei tule olemaan mikään ongelma ainakaan itselleni. t. ketjun aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelailujen takia minäkin olen tässä jamassa! V*tuttaa kaikki pelailu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinua ei ehkä kiinnosta, mutta eräs toinen jaksaa pelata, joten jatkan peliä hänen kanssaan. Nyt vain omilla säännöilläni.
No niin. Minäkin olen jälleen kerran luvannut olla ottamatta yhteyttä sinuun enää. En saa sinulta mitään vaan enemmänkin ikäviä fiiliksiä ja tunnetta, että käytät minua vain omiin tarpeisiisi.
Tästä lähtee eheytyminen.