Kyhjöttävätkö ihmiset oikeasti sisällä sunnuntaiaamuna?
Olin kävelyllä, ei ketään. Olin kaupassa, pari ihmistä. Uskomatonta.
Kommentit (63)
Outoa olis jos omalla pihalla törmäis tuntemattomiin jamppoihin.
Todellakin, sängystä en ole noussut vaan kirjoittelen tässä kännyllä.
Mä juon kaljaa sohvalla. Ovi on auki pihalle niin saan raitista ilmaa. Kohta valmistelemaan lounasta vieraille.
Ei myö kyllä kirkoissakaan kyhjötellä. Kovassa kankkusessa ei vaan viitsi vielä lähteä näytille kylällekään. Mitähän jos panisi saunan päälle?
Lähden töihin että kyhjötys loppui tähän. Tukholmassa pilvistä ja syksyistä.
Kotona nyt. Koirat käytin aamulla ja mietin mitä sitten alkaisi. Nätti ilma on mutta fiilistä ei ole oikein mihinkään..
Vierailija kirjoitti:
Ei myö kyllä kirkoissakaan kyhjötellä. Kovassa kankkusessa ei vaan viitsi vielä lähteä näytille kylällekään. Mitähän jos panisi saunan päälle?
Ai, ensin saunaan ja sitten pano?
En kyhjötä, täytän ja koristelen mansikkakakkua iltapäivän kahvivieraille. Kohta lähden pikku kävelylle kukkapenkkejäni katsomaan. Ketään ei ole kulkenut tiellä, ihana rauha.
Itekin kyhjötät :D
Mä kävin tunnin lenkillä ja nyt kyhjötän sisällä. Tosin ovi on auki pihalle. En pysty vielä lähtemään takaisin ulos kun pyykkikone käy.
Sunnuntaiaamut on ihania kun on ihan hiljaista. Joillekin ne on ainoita aamuja, jolloin saa nukkua pitkään. Sen ilon heille suon.
Oltiin ulkona aamupalalla ja nyt katon töllöä.
Joo, mä rakastelin pitkään puolisoni kanssa tänä aamuna, kuten yleensäkin sunnuntaisin. Kyllä se aina lenkkeilyn voittaa.
Eikös sunnuntaiaamu ole just se milloin saa kyhjöttää sisällä? Tosin itse olen just tässä oman pihan terassilla, kohta ruohonleikkuuseen.
Minä olen kirkossa, mutta en kyhjöttele.
Kyhjötän. Miksi en kyhjöttäisi? Kaupasta ei tarvita mitään eikä huvita mennä kävelylle.
Jaa, mitäpä vilttihattua eli bonusaukkoa asia sulle kuuluu yntään milläänlailla!"
En ole sun orjasi enkä sulla töissä, anna olla, tee mitä lystäät mutta älä kyttää!
Olitko metsässä juoksulenkillä? Mä olin.