Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmaista epäsuorasti, että olen kiinnostunut eräästä naisesta?

Vierailija
13.02.2020 |

Olen siis mies itse. En voi tehdä suoraa aloitetta, ts. puhua, mutta haluaisin naisen näkevän että olen kiinnostunut.
Ei ole oikein kokemusta tästä ja siksi kyselen... Pelkkä hymy ja silmiin katsominen ei riitä, sen olen oppinut palstalta.

Kommentit (484)

Vierailija
321/484 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap on päätynyt kysymään asiaa tällä palstalla?

Vierailija
322/484 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Kari Tapion laulun sanat. ” viisitoista kesää mä häntä himosin ja sitten saapui musta Limousine. Pois on Alice”

Ei näin. Jos vaan katselee ja miettii niin joku toinen koppaa kyytiin ja itse jäät rannalle ruikuttamaan. Pitää toimia.

Eikö aikuinen mies keksi pyytää vaikkapa johonkin tapahtumaan, konserttiin, kahville, elokuviin. Ihan vaan kaverina. Siitä sitten asiat eteenpäin jos kiinnostusta riittää.

Tässä kommentissa on se ydin.

Jos haluat hänet, toimi heti. Tiedätkö, että nainen on sinkku? Tuskinpa on kauaa ja tolla vehkailulla et tule olemaan hänen seuraava mies.

Jos kahville pyytäminen ei tunnu tarpeeksi kaverilliselta, ehdota jotain työhösi liittyvää tapahtumaa vaikka. Nyt ei muutakuin selaamaan kaupunkisi toimintakalenteria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/484 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisi pitää keskustelua asiallisemmalla tasolla, tympeitä vastauksia joillakin.

Ihminen on tunteellinen olento, joten kyllä niitä ihastumisia saattaa elämän mittaan tulla täysin yllättäen ja yllättävissäkin yhteyksissä. Jos ikäeroakin on, niin entä sitten! Jos naista reippaasti vanhempi mies on pitänyt itsestään huolta, on sivistynyt, fiksu ja lämmin ihminen, niin itse en tule edes ajatelleeksi mitään ikää! Hieno ja hyvä mies on hieno ja hyvä mies. Sitä eivät vuodet muuta.

Itse ihan kypsään ikään ehtineenä naisena tajusin ihastuneeni itseäni vanhempaan mieheen. Tuli ihan puun takaa. Kyllä olen soimannut itseäni mielessäni. Ja kokenut vähän sydänsuruakin jostain, mikä ei edes suhde ollut! Voi elämä... Tilanne missä tapahtui ei ole sellainen, missä odottaisin moista itselleni tapahtuvaksi. Aika kaukana siitä. Niin vaan silti tajusin, että ajatuksia alkoi risteillä päässäni mieheen liittyen. Kuten että niin hellät kädet. Niin älyttömän hyvä olo alkaa virrata minussa hänen lähellään, tilanteesta huolimatta. Tajuaako hän tämän, haluan olla tässä, apua siis täytyyhän hänen tajuta, ei hän varmaan voi tätä aavistaa. Rutista minut syliisi. Että sellaista ajatuskulkua!

Täysin mahdollista, että kaikki tasan omassa päässäni. Jopa vahvasti oletettavaa! Minkä hän sille mahtaa, että on niin ihana mies.

Hyvä kommentti. Niin, nämä ovat monimutkaisia asioita. Ihminen ei ole kuin kone, ei voi tuosta vain napsauttaa tunteita pois päältä.

Vierailija
324/484 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voisi pitää keskustelua asiallisemmalla tasolla, tympeitä vastauksia joillakin.

Ihminen on tunteellinen olento, joten kyllä niitä ihastumisia saattaa elämän mittaan tulla täysin yllättäen ja yllättävissäkin yhteyksissä. Jos ikäeroakin on, niin entä sitten! Jos naista reippaasti vanhempi mies on pitänyt itsestään huolta, on sivistynyt, fiksu ja lämmin ihminen, niin itse en tule edes ajatelleeksi mitään ikää! Hieno ja hyvä mies on hieno ja hyvä mies. Sitä eivät vuodet muuta.

Itse ihan kypsään ikään ehtineenä naisena tajusin ihastuneeni itseäni vanhempaan mieheen. Tuli ihan puun takaa. Kyllä olen soimannut itseäni mielessäni. Ja kokenut vähän sydänsuruakin jostain, mikä ei edes suhde ollut! Voi elämä... Tilanne missä tapahtui ei ole sellainen, missä odottaisin moista itselleni tapahtuvaksi. Aika kaukana siitä. Niin vaan silti tajusin, että ajatuksia alkoi risteillä päässäni mieheen liittyen. Kuten että niöin hellät kädet. Niin älyttömän hyvä olo alkaa virrata minussa hänen lähellään, tilanteesta huolimatta. Tajuaako hän tämän, haluan olla tässä, apua siis täytyyhän hänen tajuta, ei hän varmaan voi tätä aavistaa. Rutista minut syliisi. Että sellaista ajatuskulkua!

Täysin mahdollista, että kaikki tasan omassa päässäni. Jopa vahvasti oletettavaa! Minkä hän sille mahtaa, että on niin ihana mies.

Hienosti kirjoitit, olisi voinut olla minun tilanteestani tämä. Olen siis myös nainen.

Vierailija
325/484 |
05.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ihan kypsään ikään ehtineenä naisena tajusin ihastuneeni itseäni vanhempaan mieheen. Tuli ihan puun takaa. Kyllä olen soimannut itseäni mielessäni. Ja kokenut vähän sydänsuruakin jostain, mikä ei edes suhde ollut! Voi elämä... Tilanne missä tapahtui ei ole sellainen, missä odottaisin moista itselleni tapahtuvaksi. Aika kaukana siitä. Niin vaan silti tajusin, että ajatuksia alkoi risteillä päässäni mieheen liittyen. Kuten että niöin hellät kädet. Niin älyttömän hyvä olo alkaa virrata minussa hänen lähellään, tilanteesta huolimatta. Tajuaako hän tämän, haluan olla tässä, apua siis täytyyhän hänen tajuta, ei hän varmaan voi tätä aavistaa. Rutista minut syliisi. Että sellaista ajatuskulkua!

Hienosti kirjoitit, olisi voinut olla minun tilanteestani tämä. Olen siis myös nainen.

Eikä kumpikaan ilmaissut edes epäsuorasti kiinnostuksestaan, kuten ap?

Vierailija
326/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten usein tapaat tätä naista? Nyt toimintaa asian eteen...

Vierailija
327/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen Kari Tapion laulun sanat. ” viisitoista kesää mä häntä himosin ja sitten saapui musta Limousine. Pois on Alice”

Ei näin. Jos vaan katselee ja miettii niin joku toinen koppaa kyytiin ja itse jäät rannalle ruikuttamaan. Pitää toimia.

Eikö aikuinen mies keksi pyytää vaikkapa johonkin tapahtumaan, konserttiin, kahville, elokuviin. Ihan vaan kaverina. Siitä sitten asiat eteenpäin jos kiinnostusta riittää.

Aivan niin, näinhän ne naisetkin tekee jos ovat jostain miehestä kiinnostuneita. Eivät jää odottelemaan vaan toimivat.

Vierailija
328/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miksi AP ei voi nyt vaan sanoa minkälaisessa tilanteessa he tapaavat.

Olisiko yläasteen opettaja heh heh

Opettaja kyllä olen, mutten yläasteen.

Ap

Voi huoh, anna olla ja unohda! Meidänkin koulussa kyllä muutama tyttö ihailee nelikymppistä miesopea, mutta a) kilpailu ei ole kovaa pienessä koulussa, b) he silti seurustelevat suunnilleen ikäistensä kanssa. Eivät he OIKEASTI tuon miehen lähelle halua. Ihastus vanhempaan mieheen kuuluu osana joidenkin kehitykseen, kuvittelevat mielessä millaista aikuiselämän rakkaus olisi, eli peilaavat turvallisella tavalla omia haaveitaan johonkin lähellä olevaan kohteeseen. Se on se seuraava vaihe teini-idoli-ihastusten jälkeen.

T. Lukion opettaja

Vierailija
329/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut vieläkin haluaa auttaa tätä tyyppiä..? Ukko on naimisissa ja keski-iän kriisissään himoitsee jotai pissaliisaa. Jos haluaa laittaa puolison vaihtoon, niin kyllä pitää olla m*naa jättää se vanha kumppani ensin! Kyllä se vaan niin menee..

Vierailija
330/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka aloittaisit tutustumisesta paremmin. Ensin voi vähän ystävystyä ja sitten sen pohjalta jatkaa  eteenpäin. Samalla voi myös selvittää onko toinen edes itselleen sopiva. Ja nykyisen suhteen selvittämistä/lopettamista vois kannattaa miettiä, jos vakavasti on kiinnostusta.

Vierailija
331/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajia on muitakin kuin lukio-opettajia ja yläasteen opettajia. Yliopistokin on keksitty.

Vierailija
332/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vakavaa suhdetta olet hakemassa?

Vierailija
333/484 |
06.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä silledickpic!

Vierailija
334/484 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli 

- Koita löytää tilanne, jossa voit pitää hänelle hieman seuraa ihan neutraalissa merkeissä. Jos jotain suhdetta ajattelit hänen kanssaan, niin seurasi pitäisi hänelle kelvata. Tämän tapaisessa jokin ympäristössä olevan asian kommentointi voi olla helppo keskustelunaloistus. Esim. onko ympärillä jotain huvittavaa? Tällaisella saa myös luotua asetelmaa "me ja nuo", ja arvioida pitääkö hän sitä vaivaannuttavana vai kiinnostavana.

- Jos puhuminen on hankalaa, kartoita tilannetta fyysisemmin. En tarkoita mitään intiimiä hiplailua, vaan enemmänkin ajaudu hänen lähettyvilleen ja _hymyile_. Tarkkaile hänen reaktioitaan. Jos huomaat, että hän pitää läsnäoloasi kiusallisena, voit perääntyä ilman suurta häpeää. 

- Anna hänen puhua eli kysy sinä häneltä hänen elämästään. Ihmiset usein rakastavat puhua itsestään. Samalla tiedät hänestä enemmän, ja hän ymmärtää, että olet hänen elämästään kiinnostunut ainakin jollain tasolla. Jos hän on tarpeeksi kiinnostunut sinusta, hän ymmärtää kysyä kyllä sinultakin jotakin tai ainakaan hän ei pyri tilanteesta ulos, ja, ta-daa, keskusteluyhteys on syntynyt. 

- Kosketa häntä "neutraaleihin" paikkoihin silloin tällöin keskustelun aikana. Olkapää ja ylempi käsivarsi ovat tällaisia. Edelleen, tarkkaile naisen reaktiota. Onko hän mukana vai vetäytyykö hän? Jos häntä kiinnostaa, hän ei ole tällaista koskettamista vastaan, vaikka voi hieman hämmentyä. Nämä erottaa siitä, että onko reaktio pakeneva vai utelias.

- Jos hän on herkkä/tunteellinen, niin hän saattaa kaivata tukeasi. Ole siis hänen puolellaan ja voit myös kysyä miltä hänestä jokin asia tuntuu. Jos hän vaivautuu tai suhtautuu oudoksuen, voit perääntyä. Tämä on kuitenkin myös ihan kaverimielessäkin kohteliasta käytöstä eli et häviä mitään.

- Pieni kiusoittelu hyvän maun rajoissa on myös hyvä tapa kokeilla toisen huumorintajua ja kiinnostusta.

- Viljele kehuja, mutta harkiten. Lähetymisen alussa fyysiset kommentit voivat olla huono idea, koska se toinen voi ajatella, että olet vain yhden asian perässä. Älä hukuta toista kehuihin, mutta älä pihistelekään. Aloita ehkä neutraalemmista kehuista, vaikka toisen lahjakkuuksista tai luonteenpiirteistä. Jos hän on vaikka ihailtavan kärsivällinen tai hyvä piirtämään, sano se. 

- Jos huomaat, että hän todella saattaa olla kiinnostunut sinusta, niin älä pelkää olla läpinäkyvämpi. Hän voi itsekin kaivata varmistusta, että sinä olet kiinnostunut. Voit vaikka toistaa noita ylempiä kohtia, mutta edeten pikkuhiljaa fyysisesti ja henkisesti lähemmäs. Kannattaa silti vielä tarkkailla niitä reaktioita, erityisesti, jos se toinen on tyypillisesti mukava kaikille.

Esim. jos viimeksi kosketit olkapäätä, kosketa nyt vaikka kämmenselkää. Sitten joskus istuessa vierekkäin reidelläsi vaikka hänen reittään. Jossain vaiheessa, kun asiat tuntuvat varmemmilta, voit kokeilla laittaa kätesi hänen selälleen tai ottaa häntä kädestä kiinni. Puheenaiheet voivat myös hivuttautua henkilökohtaisemmiksi, jonka pohjalta on luontevaa pyytää treffeille tms. Kyllä se siitä lähtee, jos on lähteäkseen.

Niin ja jos olet oikeasti hänestä kiinnostunut ja arvostat häntä, älä sekoita häntä nykyiseen liittoosi. Hoida se pois alta, ja siirry sitten vasta seuraavaan. Jos haluat varmistaa ensin, että nainen on kiinnostunut sinusta vakavasti, niin varmista sitten, mutta älä ala elämään mitään kaksoiselämää, se ei ole kenellekään kunnioittavaa eikä ole hyvä perusta kestävälle suhteelle.

Vierailija
335/484 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi myös olla että hän on hyvinkin tietoinen kiinnostuksestasi, ihminen on sosiaalinen olento ja osaa tulkita merkkejä. MUTTA ei halua lähteä pelaamaan varatun kanssa.

Vierailija
336/484 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui.

Vierailija
337/484 |
07.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan mariannen rönttöstä... paita päällä tai ilman...

Vierailija
338/484 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap nyt tajuaa, että jos hän ilmaisee kiinnostuksensa tähän nuoreen oppilaaseen/opiskelijaan, tyttö kertoo kaiken opiskelutovereilleen ja naureskelun jälkeen asiasta syntyy suurempikin haloo, jossa on sitten mukana työterveyshuolto, opinahjon oppilashuolto tai opiskelijoiden terveydenhuolto, ap:n esimies, hr jne. Jos nimittäin kiinnostuksen kohde kokeekin opiskelun vaikeaksi ellei mahdottomaksi ap:n kanssa.

Vain ja ainoastaan jossain koulunne ulkopuolella voit asiaa kysyä ja silloinkin kannattaa miettiä, onko järkevää. Ainakaan vaimo ei tykkää, jos sillä nyt on merkitystä ap:lle.

Vierailija
339/484 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä edes vaivaudu. Jos hän ei osoita mitään elettä sinua kohtaan, niin anna olla.

Vierailija
340/484 |
08.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivota hyvää naistenpäivää. Ei vaikuta tunkeilevalta, mutta herättää kiinnostuksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan