28v nainen neitsyt, mitä mieltä?
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläfemma. 🖐
Miksi? Ajatteletko samoin miehistä, tai annatko kummankin käden yläfemman, jos kuolee 9-kymppisenä ilman minkäänlaisia kokemuksia?
Itse en arvota toisia ihmisiä seksin perusteella. Muut asiat ovat paljon tärkeämpiä. Ihan sama, onko kokemusta nolla tai tuhat.
Siksi koska olen itsekin neitsyt. Ja kyllä, pidän enemmän neitsyt miehistä kuin monia kyntäneistä.
Se on arvokysymys. Kaikille irtoseksi ei ole kokemuksen arvoista.
Eli kun kaupan kassana on mies, jolla ei ole seksikokemuksia, niin hän on mielestäsi kivempi ja parempi ihminen, kuin viereinen miesmyyjä, jolla on ollut kaksi tyttöystävää ja seksiä heidän kanssaan?
Sori, pakko käyttää näin älytöntä esimerkkiä, mutta tuosta on juuri kyse. Sinä tunnut ajattelevan ihmisiä vain seksin kautta. Jos et kuitenkaan aio olla jossain vaiheessa elämääsi seksisuhteessa maailman kaikkien miesten kanssa, niin eikö ole ihan se ja sama, mitä ne miehet ovat tehneet?
Miksi antaa yläfemma kellekään ihmiselle vain sen takia, ettei hänellä ole ollut seksiä? Mikä ihmeen itseisarvo se on?
Haluatko, että muut ajattelevat sinusta sanoin? Pitääkö sinulle antaa alapeukku heti kun lakkaat olemasta neitsyt?
Perustelet asiaa sen kautta, että olet neitsyt. Ilmeisesti sen jälkeen kun et enää ole, sinulle on ok, että neitsytihmiset arvioivat sinut löyhämoraaliseksi "kyntäjän" pilaamaksi naiseksi.
Ei herttileidi mitä ennakkoluuloja ja oletuksia. Tajuatko sä edes miten paljon sanoja pistät mun suuhun?
Kun sanoin ”pidän enemmän” tarkoitin lähinnä että pidän heitä enemmän parisuhdemateriaalina ja samanhenkisinä kuin itseäni, en nyt olisi uskonut että tämä täytyy selittää erikseen.
Mulle on aivan sama mitä muut tekee, en ole mikään moraalin vartija ei voisi vähempää kiinnostaa. Tunnetko itse jotain alemmuutta tai epävarmuutta valinnoistasi kun vedät moraalin tähän vaikken siitä mitään edes sanonut?
Se että heitän yläfemmaa on siksi että tunnen samanhenkisyyttä aloittajan kanssa, tätä voisi tuntea vaikka jos opiskelisimme samaa alaa tai pitäisimme samasta musiikista tai elokuvista.
Jos heittäisin yläfemman vaikka samasta musiikkimausta niin tulisitko vinkumaan että pidän eri musiikista pitäviä vähempiarvoisina?
Ihmisillä on luontainen taipumus tuntea yhteenkuuluvuutta samankaltaisia ihmisiä kohtaan kuin mitä itse on ja siitä tässäkin on kyse. Uskomatonta että sekin täytyy selventää sinulle.
Ei oikein normaali juttu!
Normaalisti kumppaneita olisi ollut kymmeniä tai satoja ja seksiä kymmeniätuhansia kertoja.
Olet menettänyt niin paljon, että jäljellä oleva elämäsi ei riitä sitä millään paikkaamaan.
Säälin! Miten ja kuka sinua lohduttaa kuka tukee?
N. 25
AP teet nyt näin; a.) Valehtelet
b.) Olet todella ruma tapaus
Vierailija kirjoitti:
Täällä sama, ikäkin.
Olen estynyt persoona. Eka "poikakaveri" on ollut yli vuoden, mutta ei olla saatu yhdyntää onnistumaan. Jännittää liikaa, jos lähestyy reikää, ja aristaa jos osuu sinne.
Olen kyllä sanonut, ettei sitä luultavasti tule ikinä tapahtumaan.
Välillä myös menetän kiinnostuksen seksiin täysin.
Ja haluan olla paljon yksin ja unohtaa muut.
Näistä syistä en suostu virallisesti miksikään tyttöystäväksi, kumppaniksi tms. En halua leimaa, johon sisältyy liikaa odotuksia ja oletuksia.
Yli vuoden.
Oliko tuo mies yhtä sairas, ei ... ei
Tämä juttu on Provo!
:(
En tiedä mitä muuta sanoa kuin että kuuntele omia arvojasi ja sulje kaikki sonta maailmasta ulkopuolelle.
No sitä mieltä että eka lapsi pitäisi jo olla tehtynä. Riskit kasvaa koko ajan jos siis meinaat lapsia haluta.
Vierailija kirjoitti:
No sitä mieltä että eka lapsi pitäisi jo olla tehtynä. Riskit kasvaa koko ajan jos siis meinaat lapsia haluta.
Mitä ihmeen sössötystä.... terve nainen voi hankkia terveen lapsen 20 vuotta myöhemmin. Hohhoijaa Suomen diagnoosi-pelko-uhka-polkka.
Surullista lukea miten itseisarvoinen asia seksi näkyy olevan isolle osalle ihmisiä. Itse olen 17-vuotiaana pari kertaa yhden tytön kanssa yrittänyt harrastaa seksiä, mutta yhdyntä epäonnistui ja jäi muutenkin huono maku suuhun koko hommasta. Sen jälkeen en ole kenenkään kanssa edes suudellut ja treffeilläkin käynyt vain pari kertaa. Seurustellutkaan en koskaan ole enkä varsinaisesti tapaillutkaan kuin pari kertaa.
Nykyään on paljon nuoria aikuisia (20-30 -vuotiaita) jotka eivät ole ikinä seurustelleet tai harrastaneet seksiä. Tämä on globaali ilmiö kaikissa länsimaissa eikä siinä ole mitään erikoista. Nykyään on pikemminkin normaalimpaa olla kokematon kuin kokenut parikymppisenä ja vanhempanakin. Elämässä on muutakin asiaa, joilla tehdä itsensä onnelliseksi kuin seksi. Romanttisessa parisuhteessa seksi on tietenkin mahtavaa ihmisen kanssa jota rakastaa, mutta pinnalliset seksisuhteet ovat täysin eri asia ja rinnastettavissa masturbointiin. Itse en anna mitään arvoa irtosuhteille vaan odotan, että löydän jostain naisen jonka kanssa synkkaa niin hyvin että rakastuisin häneen ja se seksielämä aloittaa sitten hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oikein normaali juttu!
Normaalisti kumppaneita olisi ollut kymmeniä tai satoja ja seksiä kymmeniätuhansia kertoja.
Olet menettänyt niin paljon, että jäljellä oleva elämäsi ei riitä sitä millään paikkaamaan.
Säälin! Miten ja kuka sinua lohduttaa kuka tukee?
N. 25
😂 hyvä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tätä paljoa huutele, mutta olen 36-vuotias nainen ja neitsyt. Kotona seksuaalisuutta ja naiseksi syntymistä pidettiin aikalailla häpeänä. Vaikka näistä asioista ei puhuttukaan kotona annettiin ymmärtää, että seksuaalisuus ei ole sallittua. Lisäksi kun olin täyttämässä 18 äitini sanoi, että vaikka täytänkin 18 en saa tehdä "aikuisten asioita". Onneksi mikään seksuaalinen ei ole kiinnostanut. Koskaan en ole edes käynyt treffeillä, enkä ole koskaan ollut edes ihastunut kehenkään. Olen varmaan aseksuaali, mutta sellaista siveellistä ja sukupuoletonta käytöstä on minulta aina odotettukin ja sitä pidetty itsestäänselvänä. Toisaalta elämä ilman seksuaalisuuta on tavallaan helpompaakin. Minulla on tosi ollut vaikea elämä ja moni asia on mennyt pieleen ja paljon ikävää tapahtunut. Oman seksuaalisen suuntautumisen en ole antanut vaivata itseäni. En varsinaisesti ole kertonut tästä kenellekään, sillä näin varmasti olettavatkin ja olisi suuri järkytys jos tapaisinkin jonkun tai kaikkenin suurimpana järkytyksenä paljastaisin olevani hetero.
Mielenkiintoinen elämäntarina, tietysti harmi, että seksuaalikasvatus ei ole ollut asiallista. Onko äitisi nykyään tyytyväinen neitsyyteesi, vai onko ruikuttanut lastenlasten perään?
Äiti on kuollut jo kauan sitten syöpään. Sisaruksellani on lapsi. Äiti kuoli myös kauan ennen tämän lapsen syntymää. Jännää sinällään, että isäni ei järkyttynyt tästä, vaikka sisarukseni ei ole edes naimisissa lapsen toisen vanhemman kanssa. Toki ovat yhdessä. Sisarukselleni on tosin aina sallittu enemmän kun minulle.
Hullulla on hullun valinnat, anna mennä samaa rataa hautaan saakka.
Mitä tarkoitat "mitä mieltä"? Jos olisit vain työkaveri tai joku muu tuttu, ei asialla olisi mitään merkitystä. Saattaisin tietenkin ajatella, että onkohan tuo oma valinta vai ei, mutta asia ei minulle kuuluisi.
Jos kuitenkin tapailisin kaltaistasi ja tämä asia kävisi ilmi, ei sillä silloinkaan olisi mitään merkitystä. Toki tutustumiseen liittyisi niiden taustalla olevien syiden selvittämiseen. Eikö vain sopivaa kumppania ole löytynyt vai sopiiko sinulle olla täysin ilman? Ja sitten myös, mitä toivoisit mahdollisesti meidän mahdolliselta suhteeltamme.
Minä parin kuukauden päästä. Mielestäni tähän tilanteeseen on ollut helppo päätyä, en ole käynyt lähelläkään tilannetta, joka olisi voinut päätyä seksiin.
Ymmärrän hyvin. Seksin harrastaminen miesten kanssa on omalta kannalta ihan yhtä tyhjän kanssa . Tyhjän saa pyytämättäkin. Kannattaa itse opetella oma kivaa niin ei tarvitse kärsiä huonosta seksistä ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä saanut kehuja ulkonäöstäni mutta niin varmaan kaikki? Onpa minut myös kassajonossa pysäytetty takanani olevan miehen toimesta ja sanottu erittäin kauniiksi. Ehkä minulle valehdeltu?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä saanut kehuja ulkonäöstäni mutta niin varmaan kaikki? Onpa minut myös kassajonossa pysäytetty takanani olevan miehen toimesta ja sanottu erittäin kauniiksi. Ehkä minulle valehdeltu?
ap
Nyt kun aloin muistella niin kolme miestä on kehunut minua kaunis+älykäs-yhdistelmällä (niin varmaan kaikkia kehutaan joskus?) ja ainakin yksi nainen on kerran kehunut kaverilleni salaa miten kaunis olen niin en jotenkin ole osannut mieltää ulkonäköä syyksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt kun aloin muistella niin kolme miestä on kehunut minua kaunis+älykäs-yhdistelmällä (niin varmaan kaikkia kehutaan joskus?) ja ainakin yksi nainen on kerran kehunut kaverilleni salaa miten kaunis olen niin en jotenkin ole osannut mieltää ulkonäköä syyksi.
ap
Viimeisin kehu oli "Herranjumala kun kaunis nainen" mutta sekään ei kyllä johtanut ihan seksiin.. minä kun olen kuvitellut että asiassa olisi muitakin tekijöitä, kuten henkilöiden välinen kemia jne......
ap
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei osata arvostaa. Ota aasialainen mies.
Kyllä Suomessa arvostetaan jos löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei osata arvostaa. Ota aasialainen mies.
Kyllä Suomessa arvostetaan jos löytyy.
Riippuu ihan ihmisestä, kuka arvostaa mitäkin.
Minä olin neitsyt 29-vuotiaaksi asti, jolloin seurustelin silloin ensimmäistä kertaa vakavasti. Kerroin tietysti miehelle etukäteen ja se suhtautui siihen asiallisesti.
En mitenkään vältellyt seksiä ennen tuota, mutta ei vain tullut oikeaa tilaisuutta siihen. Eli en oudoksu muitakaan "vanhoja" neitsyitä, niin voi käydä jos ei ole ollut pidempiä seurustelusuhteita.