Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

28v nainen neitsyt, mitä mieltä?

Vierailija
13.02.2020 |

?

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kuin ei neitsyt

Vierailija
22/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolesta riippumatta XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sama, ikäkin.

Olen estynyt persoona. Eka "poikakaveri" on ollut yli vuoden, mutta ei olla saatu yhdyntää onnistumaan. Jännittää liikaa, jos lähestyy reikää, ja aristaa jos osuu sinne.

Olen kyllä sanonut, ettei sitä luultavasti tule ikinä tapahtumaan.

Välillä myös menetän kiinnostuksen seksiin täysin.

Ja haluan olla paljon yksin ja unohtaa muut.

Näistä syistä en suostu virallisesti miksikään tyttöystäväksi, kumppaniksi tms. En halua leimaa, johon sisältyy liikaa odotuksia ja oletuksia.

Vierailija
24/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, kun en tiedä minkälaisia miehiä olisi ollut tarjolla ja olisiko joukossa ollut joku jonka kanssa olisi kannattanut lähteä petiin. Lähinnä siis naisen itsensä kannalta ajattelen, onko jäänyt mukavia kokemuksia ja mahdollisuuksia väliin. Ei tuo tietenkään keneltäkään muulta ole pois, eikä pitäisi ketään muuta häiritä. Jos taas ei ole hyviä ja kiinnostavia "tarjouksia" tullut, ymmärrän oikein hyvin, miksi ei ole kenenkään petiin lähtenyt.

Niin, ei ole ollut vientiä sellaisten taholta jotka olisivat kolahtaneet. Kehtaan silti toivoa rakkautta, en minä saa mitään seksistä miehen kanssa jota en halua.

ap

Vierailija
25/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aikaisemmin seksin harrastamisen aloittaa niin sitä kauemmin siitä ehtii nauttimaan.

No enpä tiedä, enemmänkin se henkinen yhteys ja erotiikka on mitä etsin, ei kai muuten ole kunnolla seksiäkään. Tavallaan toisaalta pelkään että idealismin takia jään paitsi normaalista elämästä, toisaalta haluan uskoa rakkauteen, sellaisia tarinoitahan on. En kyllä pidä neitsyyttäni jonain palkintona tai lahjana miehelle, se kuulostaa ällöttävältä.

ap

Ne miehet ketkä tietävät mistä on kyse ja m inkälaista tuhraamista ensimmäinen kerta voi olla tuskin osaavat pitää sitä palkintona. Ellei taustalla ole jotain kulttuuriasioita mutta silloin ei puhuta kantasuomalaisista miehistä.

Jos on halu ja oikea petikaveri, en jotenkin usko tuhraamiseen, mutta kiitos mielipiteestäsi.

ap

Vierailija
26/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläfemma. 🖐

Miksi? Ajatteletko samoin miehistä, tai annatko kummankin käden yläfemman, jos kuolee 9-kymppisenä ilman minkäänlaisia kokemuksia? 

Itse en arvota toisia ihmisiä seksin perusteella. Muut asiat ovat paljon tärkeämpiä. Ihan sama, onko kokemusta nolla tai tuhat.  

Siksi koska olen itsekin neitsyt. Ja kyllä, pidän enemmän neitsyt miehistä kuin monia kyntäneistä.

Se on arvokysymys. Kaikille irtoseksi ei ole kokemuksen arvoista.

Vierailija
27/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, ikäkin.

Olen estynyt persoona. Eka "poikakaveri" on ollut yli vuoden, mutta ei olla saatu yhdyntää onnistumaan. Jännittää liikaa, jos lähestyy reikää, ja aristaa jos osuu sinne.

Näistä syistä en suostu virallisesti miksikään tyttöystäväksi, kumppaniksi tms. En halua leimaa, johon sisältyy liikaa odotuksia ja oletuksia.

Jos haluat yhdyntää, niin kannattaa itse venytellä aukkoa suuremmaksi, omassa rauhassa ja pikku hiljaa, niin ei satu. En siis sano, että sinun PITÄISI tehdä se jos et halua, mutta jos haluat kokeilla, niin sinun on hyvä tietää, että aika moni joutuu itse ensin "verrytellä" että yhdyntä onnistuu. Enkä tosiaan tarkoita juuri ennen aktia, vaan pitemmän ajan kuluessa.

Vierailija
28/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua seksiä ilman tunteita, on varmaan parempi olla ikineitsyt kuin harrastaa turhaa seksiä.

Vierailija
29/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä aikaisemmin seksin harrastamisen aloittaa niin sitä kauemmin siitä ehtii nauttimaan.

No enpä tiedä, enemmänkin se henkinen yhteys ja erotiikka on mitä etsin, ei kai muuten ole kunnolla seksiäkään. Tavallaan toisaalta pelkään että idealismin takia jään paitsi normaalista elämästä, toisaalta haluan uskoa rakkauteen, sellaisia tarinoitahan on. En kyllä pidä neitsyyttäni jonain palkintona tai lahjana miehelle, se kuulostaa ällöttävältä.

ap

Ne miehet ketkä tietävät mistä on kyse ja m inkälaista tuhraamista ensimmäinen kerta voi olla tuskin osaavat pitää sitä palkintona. Ellei taustalla ole jotain kulttuuriasioita mutta silloin ei puhuta kantasuomalaisista miehistä.

Jos on halu ja oikea petikaveri, en jotenkin usko tuhraamiseen, mutta kiitos mielipiteestäsi.

ap

Niin, oikean kanssahan jokainen on seppä syntyessään...

Vierailija
30/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta huvittunut kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei osata arvostaa. Ota aasialainen mies.

No minulle riittäisi yhden miehen rakkaus ja arvostus, en tiedä tarvitsenko kaikkien suomalaisten arvostusta? :D Eikö aasialaisilla ole pienet... ja kielimuuri, seksi vaatii yhteyttä.

ap

28-vuotias porvoolaisimpi, joka tietää, ettei orkku tule kuin isolla aisalla. 😂

Luuletko oikeasti että provoan.. en ikävä kyllä!

ap

Sitten sinulla on 15-vuotiaan ajatusmaailma. Aivan kuin fyysinen kokemattomuus aiheuttaisi myös henkistä kokemattomuutta netistä opittuine stereotypioineen höystettynä romantiikkalla. Vähän kuin Yliksen teinipoikien vastakohta, jotka ovat kovia panomiehiä, vaikkeivät ole äitinsä lisäksi alastontonta naista nähteet kuin netissä.

Liikuttaapa tämä nyt sinua kovin.

Vierailija
31/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei osata arvostaa. Ota aasialainen mies.

No minulle riittäisi yhden miehen rakkaus ja arvostus, en tiedä tarvitsenko kaikkien suomalaisten arvostusta? :D Eikö aasialaisilla ole pienet... ja kielimuuri, seksi vaatii yhteyttä.

ap

28-vuotias porvoolaisimpi, joka tietää, ettei orkku tule kuin isolla aisalla. 😂

Luuletko oikeasti että provoan.. en ikävä kyllä!

ap

Sitten sinulla on 15-vuotiaan ajatusmaailma. Aivan kuin fyysinen kokemattomuus aiheuttaisi myös henkistä kokemattomuutta netistä opittuine stereotypioineen höystettynä romantiikkalla. Vähän kuin Yliksen teinipoikien vastakohta, jotka ovat kovia panomiehiä, vaikkeivät ole äitinsä lisäksi alastontonta naista nähteet kuin netissä.

Provoidut ihan minun omista ajatuksistani. Epävarmat vibat tulee kylläkin sinusta viestiesi perusteella.

ap

Vierailija
32/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläfemma. 🖐

Miksi? Ajatteletko samoin miehistä, tai annatko kummankin käden yläfemman, jos kuolee 9-kymppisenä ilman minkäänlaisia kokemuksia? 

Itse en arvota toisia ihmisiä seksin perusteella. Muut asiat ovat paljon tärkeämpiä. Ihan sama, onko kokemusta nolla tai tuhat.  

Siksi koska olen itsekin neitsyt. Ja kyllä, pidän enemmän neitsyt miehistä kuin monia kyntäneistä.

Lukutaidotonkin varmaan arvostaa kaltaistaan. 

Vierailija
33/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläfemma. 🖐

Lukutaidotonkin varmaan arvostaa kaltaistaan. 

Itse keksit omia oletuksia yhdestä yläfemmasta. Tuollaisiin viitsi edes reagoida.

Vierailija
34/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tätä paljoa huutele, mutta olen 36-vuotias nainen ja neitsyt. Kotona seksuaalisuutta ja naiseksi syntymistä pidettiin aikalailla häpeänä. Vaikka näistä asioista ei puhuttukaan kotona annettiin ymmärtää, että seksuaalisuus ei ole sallittua. Lisäksi kun olin täyttämässä 18 äitini sanoi, että vaikka täytänkin 18 en saa tehdä "aikuisten asioita". Onneksi mikään seksuaalinen ei ole kiinnostanut. Koskaan en ole edes käynyt treffeillä, enkä ole koskaan ollut edes ihastunut kehenkään. Olen varmaan aseksuaali, mutta sellaista siveellistä ja sukupuoletonta käytöstä on minulta aina odotettukin ja sitä pidetty itsestäänselvänä. Toisaalta elämä ilman seksuaalisuuta on tavallaan helpompaakin. Minulla on tosi ollut vaikea elämä ja moni asia on mennyt pieleen ja paljon ikävää tapahtunut. Oman seksuaalisen suuntautumisen en ole antanut vaivata itseäni. En varsinaisesti ole kertonut tästä kenellekään, sillä näin varmasti olettavatkin ja olisi suuri järkytys jos tapaisinkin jonkun tai kaikkenin suurimpana järkytyksenä paljastaisin olevani hetero. 

Teet itsellesi hallaa, jos rakennat identiteettiäsi aseksuaalisuuden varaan kun sellaista ei ole olemassakaan. Ihminen on seksuaalisesti lisääntyvä eläin. Jotkut ihmiset, jotka eivät pysty täyttämään lajityypillisiä toimintojaan, ovat rikki. Mene lääkäriin korjaamaan itsesi, hyvä ihminen.

Vierailija
35/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisissa suhteissa saattaa haitata, mutta veikkaan että jos joku sinuun aidosti ihastuu niin tuskin häntä haittaa. Sinähän etsit vakavaa suhdetta, jos se tuollaiseen kaatuisi niin saisi minun mielestäni mennäkin.

Vierailija
36/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokemattomana miehenä vain helpottaisi, jos toinen olisi valmis etenemään ja tutustumaan rauhassa. En ole valmis seksiin ennen kuin luotan naiseen ja on tutustuttu paremmin.

Vierailija
37/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama, ikäkin.

Rohkeesti vaan haarat auki ja sit paljon liukkari. Muna luiskahtaa mukavasti koloon ja alat tuntea suurta nautintoa. Jälkeenpäin varmasti huomaat, että olet ihan turhaa jännittänyt asiaa :)

Vierailija
38/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ajattelen samalla tavalla.

Olisi ihana avata jalat miehelle joka oikeasti välittää ja haluaa olla mun kanssa. Ja harrastaa sellaista kunnon erotiikkaa ja romantiikkaa yhdessä vain kahden kesken. Kokeilla kaikkea mitä mieleen tulee.

Vierailija
39/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ajattelen samalla tavalla.

Olisi ihana avata jalat miehelle joka oikeasti välittää ja haluaa olla mun kanssa. Ja harrastaa sellaista kunnon erotiikkaa ja romantiikkaa yhdessä vain kahden kesken. Kokeilla kaikkea mitä mieleen tulee.

Niinpä. Maistella toista mielensä mukaan jne. Ei tällaisia mielihaluja saa joku random "ihan kiva" aikaan.

ap

Vierailija
40/73 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yläfemma. 🖐

Eli kun kaupan kassana on mies, jolla ei ole seksikokemuksia, niin hän on mielestäsi kivempi ja parempi ihminen, kuin viereinen miesmyyjä, jolla on ollut kaksi tyttöystävää ja seksiä heidän kanssaan?

Sori, pakko käyttää näin älytöntä esimerkkiä, mutta tuosta on juuri kyse. Sinä tunnut ajattelevan ihmisiä vain seksin kautta. Jos et kuitenkaan aio olla jossain vaiheessa elämääsi seksisuhteessa maailman kaikkien miesten kanssa, niin eikö ole ihan se ja sama, mitä ne miehet ovat tehneet?

Miksi antaa yläfemma kellekään ihmiselle vain sen takia, ettei hänellä ole ollut seksiä? Mikä ihmeen itseisarvo se on? 

Haluatko, että muut ajattelevat sinusta sanoin? Pitääkö sinulle antaa alapeukku heti kun lakkaat olemasta neitsyt? 

Perustelet asiaa sen kautta, että olet neitsyt. Ilmeisesti sen jälkeen kun et enää ole, sinulle on ok, että neitsytihmiset arvioivat sinut löyhämoraaliseksi "kyntäjän" pilaamaksi naiseksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan