Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävimmät työpaikan virkistäytymispäivät

Vierailija
13.02.2020 |

Oma ykkönen on eräs virkistyspäivä, jossa piti osallistua naurujoogaan. Siinä sitten kuljettiin salia ympäri kädet vatsalla hokien "hoh-hoh hoh-hoh hoo".

Kommentit (1197)

Vierailija
761/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai vaikka "turistiajelu" kaupungissa. Kaikki voi osallistua ja jos ei välitä taiteesta niin aina voi naureskella sille tai vaikka ihastella kauniita tiloja.

*TIRSK*

Moi, TIRSK! Kiva kun löysit taas tähänkin ketjuun *tirsk*. 

Kommenttisi *tirsk* ovat aina niin *tirsk* fiksuja ja tuovat *tirsk* paljon lisäarvoa *TIRSK*

Tirsk.

Vierailija
762/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei omista juhlistani, mutta avovaimon. Joku työkaveri oli juossut siellä alasti ja avokki kuuli kun työpisteen tytöt keskenään päivittelivät, että kuinka jollakulla voi olla niin pieni. Ja kauhea nauru päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurujoogaa ja jotain ihme eläinhahmon esittämistä. Kiva kontata työnantajan "kongressihuvilan" jääkylmällä lattialla ja leikkiä määkyen lammasta. Sitten tarjolla kuumaa mehua - voi että!

Vierailija
764/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oli semmoinen, että oli viritetty narua ristiin rastiin kahden puun välille, niin että muodostui eri kokoisia reikiä.

Jokaisen piti omalla vuorollaan mennä valitsemastaan reiästä valitsemallaan tavalla muiden katsoessa siinä ympärillä.

Tajusin nopeasti, että minä ainoana en tule mahtumaan yhdestäkään reiästä menemään.

Vierailija
765/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen liittyen, niin piti tietysti mennä niin, että ei kosketa kehollaan naruja.

Vierailija
766/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran oli semmoinen, että oli viritetty narua ristiin rastiin kahden puun välille, niin että muodostui eri kokoisia reikiä.

Jokaisen piti omalla vuorollaan mennä valitsemastaan reiästä valitsemallaan tavalla muiden katsoessa siinä ympärillä.

Tajusin nopeasti, että minä ainoana en tule mahtumaan yhdestäkään reiästä menemään.

Auts, tää on jo julmaa :D

Vierailija
767/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhteissaunomiset ja paljuilut - mulle ihan no go. Kouluaikojen pukuhuonekiusaamisesta johtuen en pysty menemään muiden naisten kanssa saunaan tai pukuhuoneeseen saatikka sitten paljuun.

Työkaverit ei ymmärrä tätä. Parin viikon päästä olis yhden tyypin läksiäiset, saunaa ja paljua akkaporukalla.

Ei pysty, ei kykene, anteeksi.

Nää milleniaalit saa ihan kauhusta sekaisin kun tulee työpaikan illanvietossa sekasaunan vuoro. Kuitenkin ysärillä oli sekasaunat joka työpaikan illanistujaisissa.

Voi setämies-parkaa, et pääse enää tihrustelemaan nuoren ihmisten ruumiinosia siis. Surullinen kohtalo sulla :(

Meillä oli joskus kans virkistäytymistä työpaikalla saunoen. Vain naisporukalla, mutta silti aivan kauheeta. Mentiin skutsiin mökille, jossa oli varattu sauna ja jossa yövyttiin. Oli jo tarpeeksi vttumaista yksinhuoltajalle järjestää lapsen hoito vain jotain typerää virkistäytymispäivää varten, joten tunnelmani ei ollut kauhean korkealla lähdössäkään. Sitten syötiin mökissä alkeellisissa oloissa makkaraa ja pullaa (siis vehnää vehnää jota kroppani ei varsinaisesti rakasta), jokaisen eukon touhutessa pienessä keittiössä innokkaana pikkuemäntänä pätien esimiehille. Aivan hirveätä. Ihan kuin olis ollut jossain marttakerhossa. Saunominen se vasta kauheaa olikin, vaikka on tullut elämän aikana saunottua erilaisissa porukoissa, sekasaunoissakin. Se ei varsinaisesti helpota työntekoa, että verkkokalvoille porautuu näky jokaisesta työkaverista alasti. Ei nimittäin ollut kellään mitään kaunista kroppaa ilman vaatteita. Oli laihoja poikavartaloita ja ylilihavia ihrakasoja, itsellä ehkä tavallisimmasta päästä. Yritä siinä sitten olla kehopositiivinen, kun ällöttää melkein oksennukseen asti. Yhteismajoitus mökin vintillä  patjamajoituksessa oli ehkä helpoin osuus koko reissusta - entiselle urheiluseuralaiselle. Oli nätti kesäyö ja sai pitää silmät kiinni, eikä tarvinnut seurustella nukkuessa.

Vierailija
768/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Minusta on kiva päästä tekemään ja kokeilemaan erilaisia juttuja, vaikka sitten sitä naurujoogaa, jos en ole aiemmin kokeillut.

Mikä estää heittäytymästä ja rentoutumasta edes vähän, se tekee elämästä paljon mielenkiintoisempaa. Ja ehdottakaa vaikka siellä töissä jotain itselle mieluisia tekemisiä, yleensä vapaaehtoisia järjestäjiä kaivataan aina!

Ongelma on seura, joka ei ole itse valittua, ja se että mukana on esimiehiä jotka vetää osan porukasta tosi omituisiksi. Meillä oli oikein kivat tyky-päivät, kun oli omalla työporukalla päätetty urheilulajit, mitä kokeiltiin, ja tykyä oli vain n. tunti työpäivän päälle, olikohan se kerran viikkoon vai kahteen.

Vierailija
769/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt nöyryyttävä, koska mulla on itsetuntoa ja sanon "ei" tarvittaessa, mutta hemmetin ärsyttävää ja turhaa. Työpaikan fitnessspimut järjestivät tyhyn paikalliselle salille. Ensin oli kehonkoostumuksen mittausta siinä porukassa, eli punnittiin ja määriteltiin rasvaprosentti. Kaikkien nähden. Sanoin, että ei kiitos. Kyllä, olen ylipainoinen. Mua ei kiinnosta mun rasvaprosentti, mä tiedän olevani läski ilman mittauksiakin ja vaikka mulla nyt on ok itsetunto niin minun kilot on asia joka ei kuulu työkavereille. Niitä on liikaa mutta sen näkee ihan silmilläkin. 

Sitten tutustuttiin kuntosalilaitteisiin. No joo mä käyn säännöllisesti salilla nyt kuitenkin, niin mua ei tarvii opettaa, miten niitä käytetään. Etenkin kun just sen salin työntekijä joka on näiden pimujen kaveri, on aika... hmmm... pirtsakka ja eloisa (=yltiöpositiivinen ylipirteä lässyttäjä, jonka ulosanti asiakkaita kohtaan on kaikessa iloisuudessaan lähinnä sellaista alentavaa, niinkuin pikkulapselle puhuisi). En kokenut nöyryyttävänä, mutta ärsyttävänä kyllä.

Kahviossa olikin raakaravinnon kokkailua ja valmiiden maistelua. Pirteitä smoothieita tehtiin kaikenmaailman ylimakeista hedelmistä ja niin edelleen. Oi niin kevyttä ja raikasta oijoi! Siinä terveenkin sokeritasapaino ja insuliinintuotanto sai kunnon boostit. Oli ituja ja salaattia. Ja sit jotain aivan kammottavaa raakakakkua. Yhh. Ja tuon oli tarkoitus korvata lounas. 

Ohjelma jatkui jollain terveysluennolla, mutta sain laitettua kaverille tekstarin, että soita ja leiki mukana. Hän soitti, vastasin "Äiti" ja kohta sanoin huolestuneella äänellä, että "Ai jaa, voi ei, oletko sinä nyt terkkarilla vai missä, ai avustajan kanssa lepohuoneessa, okei!" "Joo kyllä mä voin tulla hakemaan, tässä nyt hetki menee kun tuun täältä xxx:sta, mut odota siellä niin tulen ihan just. Onko "Veera" (avustaja) siinä, jos mä juttelen sen kanssa?" Ja sit vielä jotain mukahöpinää, heipat. Ja pahoittelu työkavereille, että nyt kyl joutuu lähtee hakee lasta koulusta, ei mitään vakavaa, nilkka varmaan venähtänyt, terkkari ei ollut paikalla tänään, mä haen lapsen ja katsotaan että tartteeko lähtee päivystykseen... 

Kyllähän tuo aika teatteri oli ja olisinhan mä voinut vaan lähteäkin, mutta... Pimuille oli niin tärkeää että saivat järjestää tyhypäivämme, en viittinyt heidän mieltä pahoittaa. Mutta tulevina vuosina olen kyllä kieltäytynyt näistä ihan täysin. Mun työhyvinvointia ei tuollainen lisää yhtään.

Tjaa. Minulle tuollainen tyhypäivä olisi ihan mieluinen. Treeni, rasvaprosentin mittaus, opastus esim tekniikan tai ruokavalion suhteen, smoothiet, ... ja sitten joku vastarannan kiiski valittaa. Ja hedelmistä sokeriöverit? Joopahan joo

Vierailija
770/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnollinen 72-kiloinen suomalainen jää rannalla itkemään, kun sup-laudan painoraja on 70 kg.

- Ovatko ne todella noin pienille tehtyjä? Luin että ratsastustakin oli järjestetty. Ei ole mielekästä aktiviteettia jos painaa 140kg.

Pitäisi myös ajatella turvallisuutta. Pelottaa jos esim kaatuu ja loukkaantuu, jopa menettää työkyvyn. Kaikki eivät ole ikinä ennen tuollaista harrastaneet. Ei minusta ainakaan olisi.

Mitähän pilipali sup-lautoja ollut tarjolla, itsellä on kova ja ilmatäytteinen ja molemmissa painoraja 100kg

Vierailija
771/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita kyllä ole. Olen timmissä kunnossa oleva nuorehko mies, joten fyysiset hommat eivät ole mikään este. Päinvastoin, on kiva vaihtaa kauluspaita kireään t-paitaan ja vähän esitellä työpaikan naisille hauista ;)

Miksi tälle lähes 1000 alapeukkua? Itse nauttisin kyllä silmänruoasta! Tykkääkö palstan mammat vain kaljamahaisista miehistä?

Vierailija
772/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyky -klassikko:

Pulkkinen - Don't Push The River

Me saadaan toiminenko todelliseen testiin kun painellaan himaan saunomaan. Sehän on jämäkkä idea.

Vierailija
773/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli "virkistyksenä" sellainen pakohuonepeli. Käytännössä jengi veren maku suussa kilpaili 100% tosissaan pisteistä. Ei se nyt nöyryyttävää ollut, mutta ei se mitenkään virkistävääkään ollut.

Mä olisin tykännyt.

Vierailija
774/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edelliseen liittyen, niin piti tietysti mennä niin, että ei kosketa kehollaan naruja.

Olisin ratkaissut asian saksilla.

Vierailija
775/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkistyspäivissä vastenmielisiä aktiviteettejä ovat:

- saunominen - en halua esiintyä alasti työkaverien seurassa

- tekopirteät ja lapselliset ryhmäytymisleikit

- ihmisten pakottaminen esiintymään vastentahtoisesti

- yksipuolinen ruokatarjoilu, esimerkiksi pelkkää makkaraa

- yksipuolinen juomatarjoilu, esimerkiksi pelkkää alkoholia

- paikka valittu jostain niin kaukaa ettei sieltä pääse heti halutessaan kotiin

Vierailija
776/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin jossain Espoon perämetässä jollain maatilalla tekemässä jotain riparitason leikkejä. Se ei nyt ollut niin nöyryyttävää vaan lähinnä mietin, että meidän firma on maksanut siitä, että etitään pusikosta palikoita ja rakennetaan niistä kuvioita tai ratkaistaa jotain typerää koodia.

Vierailija
777/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittivät saada puita halailemaan. En halannut eikä moni muukaan.

Vierailija
778/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä muista mitään nöyryyttävää mutta ihmettelen miks niitä yleensäkään järjestetään; typeriä leikkejä jossain hevon v.....ssa jossa yövyttäväkin. Meillä ainakin kaikki inhoaa noita paitsi pomot jotka niitä järjestää.

Vierailija
779/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä typeriä lasten leikkejä edes keksitään? On ihan kivaa käydä kokeilemassa ohjaajan perässä fatbikea tai islannin poneilla ratsastusta ja tähän perään syömässä jossain, mut kaikki typerät säkkijuoksut muna lusikkaleikit

Vierailija
780/1197 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimiharjoitus, yksillä pitkillä suksilla neljä ihmistä hiihtämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä