Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävimmät työpaikan virkistäytymispäivät

Vierailija
13.02.2020 |

Oma ykkönen on eräs virkistyspäivä, jossa piti osallistua naurujoogaan. Siinä sitten kuljettiin salia ympäri kädet vatsalla hokien "hoh-hoh hoh-hoh hoo".

Kommentit (1197)

Vierailija
741/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin nauraa hohotetaan jonkun peräkylän naurujoogaohjaajan opstuksella. Sitten jotain ryhmäleikkejä, esim. silmät sidottuina tunnustella, kuka on kuka. Lopuksi ennen ateriaa joukkosaunominen. Tässä ohjelmassa on kaksi karvat pystyyn nostattavaa osiota: se naurujooga ja yhteissaunominen. Olen sanonut, että en osallistu siihen ns. joogaan, koska kukkokaan ei käskien laula enkä minä naura. Saunassa haluan olla yksikseni omassa rauhassa. Terveisin todellinen introvertti-tosikko

Kerran oli naurujooga-saunailta. Naurujooga oli ihan ok kun yksiksensä sai "nauraa", mutta sitten h e l v e t t i aukeni, kun piti ottaa pari ja nauraa sen kanssa! Ja jottei vallan kiusaantuneisuus vähenisi, piti vielä ryhmäytyä ja vaellella varatussa tilassa "levittämässä iloa". Saunominen oli myös siedettävää, koska meitä oli vaan 2 muuta naista minun lisäksi, mutta... työpaikan miehet ottivat kuppia koko sen ajan ja alkoholin voimalla heittivät härskiä läppää meistä naisista. Kiusaantuneisuus oli niin voimakasta, että pelkäsin sen aiheuttavan mustan aukon. Luojan kiitos en ole enää kyseisessä työpaikassa.

T. toinen tosikko-introvertti

Vierailija
742/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

okn kirjoitti:

Luuletko, että leikkien takana ei ole pitkälle perustellut syyt? Kaavoihin kangistuneet, sisäisesti ja ulkoisesti panssaroituneet ihmiset tarvitsevat nimenomaan tällaista irrottelua.

Lähes poikkeuksetta ainut syy leikin takana on se, että pikkupomon kaveri sattuu olemaan joku työelämäkonsulentti ja tältä hömppäohjaajalta on haluttu ostaa työelämävalmennusta/tyhy-päivä. Sillä muuten ko. tyyppi olisi jäänyt ilman hyväpalkkaista keikkaa.

Irrotteluorientointuneimmat eli ns. "hyvät tyypit" ovat kyllä kovia puuhaamaan kaikkea muuta kuin työasioita. Tulosta tuottavat lähinnä ne, joita nimität panssaroituneiksi ja kaavoihin kangistuneiksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok boomer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvoisa ituhippi joko, tuon ylläolevan kommentin kirjoitit, sinulla on ongelmia lukemisen ymmärtämisessä. Isolle osalle tyhy päivät ovat pakotettua ja ei HAUSKAA. Oletko niin pahasti pössytellyt aivosi k###sella bon##las ettet osaa nähdä eroa?

Arvoton kalkkis joka tuon ylläolevan kommentin kirjoitit, sinulla on ongelmia hauskanpidossa ja rentoutumisessa. Isolle osalle tyhy-päivät ovat vapaaehtoisia ja HAUSKOJA. Oletko niin pahasti sulkenut aivosi estoilla ja sosiaalisella taidottomuudella, ettet osaa nähdä positiivisia puolia?

Taisia osua keskelle maaliin. Tässä ketjussa on sivu tolkulla ei vapaaehtoisia, ei miellyttäviä tyhypäiviä.

Jos sinä ituhippi pidät niitä mukavina, miksi pakottaa muut siihen. En valitettavasti voi vaatia sinulta aivoja, kun olet ne pössytellyt menemään. Vapaaehtoiset tyhyt ovat ok, niitä en vastustanut, vaikka niin vissiin tulkitsit. Tavaa Taavi uudestaan: isolle osalle tyhy päivät ovat pakotettua ja ei HAUSKAA

Vierailija
744/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Minusta on kiva päästä tekemään ja kokeilemaan erilaisia juttuja, vaikka sitten sitä naurujoogaa, jos en ole aiemmin kokeillut.

Mikä estää heittäytymästä ja rentoutumasta edes vähän, se tekee elämästä paljon mielenkiintoisempaa. Ja ehdottakaa vaikka siellä töissä jotain itselle mieluisia tekemisiä, yleensä vapaaehtoisia järjestäjiä kaivataan aina!

Susta on kiva, mutta tee v##tu omalla ajallas. Ei oo kiva joutuu pakotetuksi johonki vastenmieliseen aktiiviteettiin ku joku Pirjo-Liisa haluaa. Mun elämä on ihan tarpeeks mielenkiintoista ilman noit pakotettuja muka kivoi "työhyvinvointi" ( lue työpahoinvointi) päiviä!

Vierailija
745/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yhden ei pitäisi viedä mahdollisuutta liikuntaan kaikilta. "

Se yksi on työnantaja, joka sen mahdollisuuden vie. Varmasti ylipainoinen tai selkävaivainen mielellään tekee jotain muuta korvaavaa ja antaa toisten liikkua.

Vierailija
746/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yksi on työnantaja, joka sen mahdollisuuden vie. Varmasti ylipainoinen tai selkävaivainen mielellään tekee jotain muuta korvaavaa ja antaa toisten liikkua.

Minä olen hoikka ja hyväkuntoinen. Juoksen pari maratonia vuodessa.

Silti en lähtisi työporukan kanssa suppailemaan tai ratsastamaan virkistyspäivänä. En ole koskaan suppaillut ja olen aina pelännyt vettä. En myöskään ratsastanut, joten ummikkona en lähtisi mihinkään ratsastusretkelle.

Vierailija
747/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisessa firmassa on aina se tupakkajengi, joka mielelellään osallistuu näihin ilmaisen viinan toivossa.

Vierailija
748/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok boomer kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisia osua keskelle maaliin. Tässä ketjussa on sivu tolkulla ei vapaaehtoisia, ei miellyttäviä tyhypäiviä.

Jos sinä ituhippi pidät niitä mukavina, miksi pakottaa muut siihen. En valitettavasti voi vaatia sinulta aivoja, kun olet ne pössytellyt menemään. Vapaaehtoiset tyhyt ovat ok, niitä en vastustanut, vaikka niin vissiin tulkitsit. Tavaa Taavi uudestaan: isolle osalle tyhy päivät ovat pakotettua ja ei HAUSKAA

*Gasp

Voi ei! Kyllä nyt sivalsit oikeaan kohtaan edellisellä kommentillasi :O

Tai no, ei oikeestaan. Mutta on kieltämättä hauskaa huudattaa sosiaalisesti taidottomia, sisäänpäin kääntyneitä sumppuja joiden mielestä tyhy-toiminta on kiusallista :D

Miksi tulet lukemaan ketjua huonoista virkistyspäivistä jos se ottaa noin koville?

Vierailija
749/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on synnynnäinen sairaus jonka takia pyöräily, kiipeily, juokseminen ym ei onnistu. Harrastan kuitenkin paljon muunlaista liikuntaa ja olen ihan hyvässä kunnossa. Tyhy-päivillä tekisin ihan mielelläni jotain muuta sillä aikaa kun muut pyöräilevät, tuntuu lähinnä kiusalliselta jos kaikki muuttavat suunnitelmia minun takia. 

Vierailija
750/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsi saunaan isojen pomojen kanssa. Aikansa mulle uudelle työntekijälle kettuilivat.Aikani sitä kuuntelin.Kusasin sitte kiuluun siellä savusaunan hämärässä. Ja lopuksi sanoin,että lähen tässä vähän vilvottelemaan välillä. Naureskelivat mulle aikansa ivalliseen sävyyn ja kuulin,että löylyä heitettiin hetken päästä lisää..No se kusinen vesi tietty kihahti kunnolla sinne saunaan ja alko isoja herroja pikkusine naperoineen ja isoine mahoineen juosta kiitolaukalla suihkun puolelle juu..

Vierailija
751/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko trollia. Se haluaa vain huomiota. Tyhy-jutut on sille aivan paskan hailee.

Vierailija
752/1197 |
06.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ruokkiko trollia. Se haluaa vain huomiota. Tyhy-jutut on sille aivan paskan hailee.

Noo meitä on täällä monta trollia. Jokaisella aiheella omansa nääs ja lisätään porukkaa sitä mukaa kun aihetta ilmenee...Ihan siistii hommaa katos.

Vierailija
753/1197 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kunnolla lihava estää melkein kaiken kivan muiltakin. Oikeasti on todella vaikea keksiä yhteistä tekemistä, jos yksi ei jaksa edes edes kävellä sataa metriä, kyllä näitä on.

Itse olen hoikka mutta en todellakaan halua osallistua työnantajan järjestämään puolipakolliseen liikunta-aktiviteettiin, johon liittyy mahdollisesti vielä jokin nöyryytyselementti. Kaikki eivät nauti järjestetystä liikunnasta. Se, miten vapaa-ajallani liikun tai liikunko ollenkaan on täysin oma asiani.

Vierailija
754/1197 |
07.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

lucky you

Vierailija
755/1197 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden ei pitäisi viedä mahdollisuutta liikuntaan kaikilta. 

Kaikkihan voivat harrastaa liikuntaa oman makunsa mukaan vapaa-ajalla. Työaikana siihen ei ketään pidä pakottaa.  

Vierailija
756/1197 |
08.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Minusta on kiva päästä tekemään ja kokeilemaan erilaisia juttuja, vaikka sitten sitä naurujoogaa, jos en ole aiemmin kokeillut.

Mikä estää heittäytymästä ja rentoutumasta edes vähän, se tekee elämästä paljon mielenkiintoisempaa. Ja ehdottakaa vaikka siellä töissä jotain itselle mieluisia tekemisiä, yleensä vapaaehtoisia järjestäjiä kaivataan aina!

Susta on kiva, mutta tee v##tu omalla ajallas. Ei oo kiva joutuu pakotetuksi johonki vastenmieliseen aktiiviteettiin ku joku Pirjo-Liisa haluaa. Mun elämä on ihan tarpeeks mielenkiintoista ilman noit pakotettuja muka kivoi "työhyvinvointi" ( lue työpahoinvointi) päiviä!

Juu, hyvin paistaa tekstistä läpi, kuinka mielenkiintoista elämää onkaan. Tollaset herneet kun vetää nenää tämmösestä aiheesta, niin sepä se... oma elämä on niiiiinn hienoa. 🤣

Vierailija
757/1197 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin kerran jonkun uutisartikkelin vakuutuksista ja vahingoista, mitä näissä tapahtumissa sattuu työntekijöille. Se ei paljon lohduta, jos saa pientä korvausta siitä kun halvaantuu tai vammautuu jossain kivassa pikku leikissä. Esim. kaikki kiipeily ja sellainen "nyt heittäydyt selällesi sieltä pöydältä työkaverit ottaa kiinni ja opitaan luottamaan toisiimme hei" ovat juttuja, joiden pitäisi soittaa varoituskelloja.

Vierailija
758/1197 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin kerran jonkun uutisartikkelin vakuutuksista ja vahingoista, mitä näissä tapahtumissa sattuu työntekijöille. Se ei paljon lohduta, jos saa pientä korvausta siitä kun halvaantuu tai vammautuu jossain kivassa pikku leikissä. Esim. kaikki kiipeily ja sellainen "nyt heittäydyt selällesi sieltä pöydältä työkaverit ottaa kiinni ja opitaan luottamaan toisiimme hei" ovat juttuja, joiden pitäisi soittaa varoituskelloja.

Rippileirillä yhden pojan selkään sattui tämmöisessä' "Heittäydy pöydältä selällesi"-leikissä. Poikapolo piti viedä tk:hon ja söi loppuriparin tujuja särkylääkkeitä.

Vierailija
759/1197 |
09.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, hyvin paistaa tekstistä läpi, kuinka mielenkiintoista elämää onkaan. Tollaset herneet kun vetää nenää tämmösestä aiheesta, niin sepä se... oma elämä on niiiiinn hienoa. 🤣

Antaako sun elämään oikeesti sisältöä tyhy päivät leikkeineen? Olen pahoillani puolestasi.

Vierailija
760/1197 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi