Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.

Vierailija
08.02.2020 |

Ikä ei ole este jos kemiat toimii

Kommentit (627)

Vierailija
421/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos +45 mies on sinkku markkinoilla on se joko 1) peräkammarinpoika 2) eronnut 3) karannut , ja jos on kahta edellistä, on sillä vielä teini-ikäisiä lapsia elätetyävänään

Mikään näistä ei ei ole mikään meriitti nuorten naisten markkinoilla

Mitä nämä setämiehet oikein luulee ja missä todellisuudessa oikein elävät. Jossain hyvin harhaisessa

4) etsii satunnaista yöseuraa. Se tuntuu ainakin toimivan.

T. M41

Ja setä heräsi unestaan ankeaan aamuun.. Baarissa melkein kaikki nuoret naiset haluavat nuoria miehiä, enkä ole nähnyt 40+v miehiä, että olisivat kovinkaan haluttuja, mutta joo ehkä joku voi erehtyä parin promillen humalassa..

N 29v

Ei väliä niin kauan kun vain melkein kaikki haluavat nuoria miehiä. Se tarkoittaa että osa haluaa vanhempia, joskaan nyt nelikymppinen ei millään mittarilla toki vielä vanha ole. Ei miehistä eikä naisista puhuttaessa.

Minä en kylläkään käy baareissa naisia etsimässä vaan pyrin sopimaan treffit netissä jo etukäteen. Reissaan pääsääntöisesti yksin ja yksin baarissa tuopin imeskely on vähän tylsää.

T. M41

Niin, enkä etsi mitenkään erityisesti nuorempia seuralaisia, minulle käy yhtälailla itseäni toistakymmentä vuotta vanhemmatkin. Nyt on sellainen plusmiinus 15 vuotta haarukka tintussa.

T. M41

Kävisikö oikeasti 10v vanhempi? Itse en nelikymppisenä enää ole katsellut omanikäisiäni vaan nuorempia tai selkeästi nuorempia. M43

En minäkään katsele 40+v pappoja, kun tarjolla nuoria miehiä pilvin pimein

Vierailija
422/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT: Jostain syystä tämän tyyppisistä trollausketjuista löytyy lähes poikkeuksetta M41. 

Oon tässä välissä käynyt lenkillä, käynyt kaupassa ja tehnyt ruokaa perheelle. Tämä herra Adonis M41 naistenkaataja on täällä vieläkin selittämässä...

Ehkä tintussa on poikkeuksellisesti hiljaisempi hetki...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos +45 mies on sinkku markkinoilla on se joko 1) peräkammarinpoika 2) eronnut 3) karannut , ja jos on kahta edellistä, on sillä vielä teini-ikäisiä lapsia elätetyävänään

Mitä nämä setämiehet oikein luulee ja missä todellisuudessa oikein elävät. Jossain hyvin harhaisessa

T. M41

Ja setä heräsi unestaan ankeaan aamuun.. Baarissa melkein kaikki nuoret naiset haluavat nuoria miehiä, enkä ole nähnyt 40+v miehiä, että olisivat kovinkaan haluttuja, mutta joo ehkä joku voi erehtyä parin promillen humalassa..

N 29v

Ei väliä niin kauan kun vain melkein kaikki haluavat nuoria miehiä. Se tarkoittaa että osa haluaa vanhempia, joskaan nyt nelikymppinen ei millään mittarilla toki vielä vanha ole. Ei miehistä eikä naisista puhuttaessa.

Minä en kylläkään käy baareissa naisia etsimässä vaan pyrin sopimaan treffit netissä jo etukäteen. Reissaan pääsääntöisesti yksin ja yksin baarissa tuopin imeskely on vähän tylsää.

T. M41

Niin, enkä etsi mitenkään erityisesti nuorempia seuralaisia, minulle käy yhtälailla itseäni toistakymmentä vuotta vanhemmatkin. Nyt on sellainen plusmiinus 15 vuotta haarukka tintussa.

T. M41

Kävisikö oikeasti 10v vanhempi? Itse en nelikymppisenä enää ole katsellut omanikäisiäni vaan nuorempia tai selkeästi nuorempia. M43

Nykyään monet nelikymppiset naisetkin kattelee vähän nuorempia miehiä, esim. 33-39 vuotiaita... Siellä on paljon eronneita, sekä sellaisia jotka ei halua lapsia. Miehiä on muutenkin enemmän kuin naisia. Herää kysymys mistä 40+ vuotiaat äijät on saaneet päähänsä, että heillä on valta valita parhaat päältä...

Vierailija
424/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT: Jostain syystä tämän tyyppisistä trollausketjuista löytyy lähes poikkeuksetta M41. 

Oon tässä välissä käynyt lenkillä, käynyt kaupassa ja tehnyt ruokaa perheelle. Tämä herra Adonis M41 naistenkaataja on täällä vieläkin selittämässä...

Juu, töitä pukkaa eikä tämä yksi välilehti lisää auki ihan hirveästi leipää syö. Hyvä vaan välillä pitää pieniä taukoja.

Vierailija
425/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tintussa on poikkeuksellisesti hiljaisempi hetki...

No mulla on tosiaan jo neljät treffit ensi viikolle sovittuna, tinttu on ja pysyy kiinni kunnes sitä taas johonkin tarvitaan.

Vierailija
426/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. M41

N 29v

T. M41

T. M41

Nykyään monet nelikymppiset naisetkin kattelee vähän nuorempia miehiä, esim. 33-39 vuotiaita... Siellä on paljon eronneita, sekä sellaisia jotka ei halua lapsia. Miehiä on muutenkin enemmän kuin naisia. Herää kysymys mistä 40+ vuotiaat äijät on saaneet päähänsä, että heillä on valta valita parhaat päältä...

Herää kysymys että missä tuollaista on joku väittänyt?

T. M41

Vierailija
427/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinttu Tintuli tii lässyti lässyn lää..

Vierailija
428/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylläpito: Eikö tuota NALia voisi jo bannata pysyvästi, suorastaan pelottavan pakkomielteinen ja häiriintynyt tyyppi.

Vierailija
429/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

NAL(sinkut palsta) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa. Itse olen 31v, ja jo +37v miehet alkaa tuntua liian vanhoilta. 

Nettideittisivuilla kyllä lapsentekohalunsa ilmaisee moni +35 ikäinen mies, sitä nuoremmat vain harvoin. Siinä iässä miehille alkaa pikkuhiljaa kai käydä selväksi ettei tässä itsekkään enää olla nuortumassa... 

Sinulle sopiva on 50+ mies. Ikäisesi kakarat eivät todellakaan halua sinua, aikuista tätiä. He haluavat ja saavat 18-20v naisen ja tuossa iässä sinun olisi jo pitänyt huomata miten vuodet kiitävät ja olet silmänräpäyksen päästä 40v muumio.

Nainen kuuluu aina vanhemmalle miehelle, jo yläasteen terveystiedon tunnilla opetettiin, että tytöt ihastuvat huomattavasti vanhempiin poikiin. Teinitytöt haluavat 20-25v miehen, 20-25v naiset haluavat 35-45v miehen jne. Ja mies ei koskaan halua ikäistään tätiä.

Nalli miksi olet jättänyt taas psykoosilääkkeet pois! Tästä oli jo eilen puhetta. Me-ne hii-teen.

Vierailija
430/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko vireä ja menestynyt mies?

Tälää palstalla meitä on paljon

Juu, sun mielikuvituksessas. Vireällä ja menestyneellä miehellä on aivan varmasti muutakin tekemistä kuin roikkua jossain Vauva-lehden keskustelupalstalla. 

Vierailija
431/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettideittisivuilla kyllä lapsentekohalunsa ilmaisee moni +35 ikäinen mies, sitä nuoremmat vain harvoin. Siinä iässä miehille alkaa pikkuhiljaa kai käydä selväksi ettei tässä itsekkään enää olla nuortumassa... 

Sinulle sopiva on 50+ mies. Ikäisesi kakarat eivät todellakaan halua sinua, aikuista tätiä. He haluavat ja saavat 18-20v naisen ja tuossa iässä sinun olisi jo pitänyt huomata miten vuodet kiitävät ja olet silmänräpäyksen päästä 40v muumio.

Nainen kuuluu aina vanhemmalle miehelle, jo yläasteen terveystiedon tunnilla opetettiin, että tytöt ihastuvat huomattavasti vanhempiin poikiin. Teinitytöt haluavat 20-25v miehen, 20-25v naiset haluavat 35-45v miehen jne. Ja mies ei koskaan halua ikäistään tätiä.

Nykyään asiat on ihan toisin.

Vierailija
432/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylläpito: Eikö tuota NALia voisi jo bannata pysyvästi, suorastaan pelottavan pakkomielteinen ja häiriintynyt tyyppi.

Olen ilmoittanut monta tuon tyypin kommenttia asiattomaksi, joten toivottavasti lähtee pian. Ukkohan on täysin sekaisin, kun väittää 14-15-vuotiaita tyttöjä naisiksi.

Vierailija
433/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lois-Lassen u.l.i.naa, kun vaaditaan niinkin kohtuutonta asiaa, ettei tarvitsisi elättää miestä.

Silti Lois-Lässy vääntää sen aina nurin päin siten, että hän ei halua elättää pinnallista rahanperässäjuoksevaa naista, vakkei kyllä pystyisikään kun itsekin almujen varassa hädin tuskin kitkuttaa. (Eläminen nyt vain maksaa kaikille aikuisille jotain, lapsista ja perheestä puhumattakaan).

Kukaan normiälyinen ja itsenäinen omillaan toimeen tuleva nainen ei tätä odotakaan, koska tukien varassa sinnittelevä mies ei ole kenenkään oikeasti rahanperässä olevan naisen valinta. Miksi olisikaan?

Reaaliteetit eivät tätä puolla, vaan elättäjänetsijänaisella hakusessa on joku ökymiljonääriporvari, eikä tuikitavallinen mies puhtaasti rakkaudellisilla motiiveilla jakamaan arkea ja elämän kanssaan tasavertaisessa onnellisessa parisuhteessa.

Jos motiivit ovat rakkaudellisia, silloin rahalla ei ole minkään valtakunnan merkitystä mihinkään. Se, että asettaa minkäänlaisia rahaan ja omaisuuteen liittyviä vaatimuksia (niin miehille kuin naisille) todistaa jo sinällänsä, että kyseessä on laskelmoiva ja tunteeton rahan perässä juoksija, joka yrittää ainoastaan hyötyä toisesta taloudellisesti.

Vierailija
434/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 29-vuotias nainen ja olen naimisissa samanikäisen miehen kanssa. En todellakaan antaisi jonkun vastenmielisen viisikymppisen koskea itseeni pitkällä tikullakaan. Sinä voit houria tästä aiheesta netissä niin paljon kuin sinua vain huvittaa, tosiasia on silti se, etteivät nuoret naiset halua vanhoja miehiä.

Vierailija
435/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää jos vauvakuume ajaa vanhusten syliin. Kurja tulevaisuus edessä kun keski-ikäisenä pitää jaksaa teinin vanhempana ja seniilin papparaisen omaishoitajana samanaikaisesti.

Kun lapset lentää pesästä on puolisolla vähintään jo toinen jalka haudassa jos ei jo molemmat. Omat eläkepäivät saakin sitten viettää leskenä yksin ja miettiä minne elämä katosi.

Vierailija
436/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassuja väitteitä.

Etsin pitkään lisääntymishaluista miestä, ja kun en löytänyt, tein lapset yksin. Nyt en etsi enää miestä, mihin minä enää miestä muka tarvitsisin. Rikas tai köyhä, yhdentekevää. Nuorena totesin, että kyllä minulle kelpaa vaikka työtönkin mies, mutta jos hän elää minun tuloillani, saa hän siivota kodin, hoitaa ne yhteiset lapset ja laittaa ruoan valmiiksi kun tulen töistä. Kyllä minun tuloillani perheen elättää. Mutta nyt on tosiaan lapset tehty ihan itse klinikan avustuksella, eikä enää ole tarvetta minkäänlaiselle parisuhteelle.

Jos miehet ovat liian nirsoja, tekevät naiset lapset itsekseen. Klinikoilla kyllä riittää sukusoluja.

Ehket sinä tarvitse, mutta lapselle miehestä olisi voinut olla hyötyä

Ei mistä tahansa joutavasta ukosta ole isäksi.

Katsos kun kasvattaminen on hyvin pitkälti paitsi raakaa hoivatyötä, myös hyvän esimerkin antamista. Kuka nyt haluaisi lapsilleen tuollaisen tuilla loisivan, naisia vihaavan, rasistisen ja kaikilla elämän osa-alueilla epäonnistuneen miehen mallin?

Jos haluaisi, noita on siltojen ja veneiden aluset täynnä.

Sori, mutta en ole persu, vaan vastustan persuja yli kaiken. Eli ihan turhaan syyttelelet rásismista. Olen lisäksi elämäntavoiltani varmaan vihreämpi ja luultavasti myös ekologisesti maapallolle paljon ystävällisempi asukas kuin nämä palstan rahan perässä juoksevat ahneet akat.

Mitä tulee naisvíhaan, se ei edelleenkään ole naisvíhaa, että haluaa maksuttoman naisen. Ei, vaikka sitä kuinka yritetään täällä sellaiseksi väittää. Lisäksi on aika huvittavaa syyttää naisvíhasta, jos asettaa tasan samat kriteerit miehille ja naisille.

Mitä tulee loisimiseen, se nyt ei ole loisimista, ettei käy töissä jos ei vaadi naiseltakaan työssäkäyntiä, vaan nainenkin saa olla halutessaan työtön.

Mitä tulee esimerkkiin, niin ehkä kaikki eivät katsos ole sitä mieltä, että itsensä myyminen rahan takia on hyvää esimerkkiä. On myös mahdollisia, että jotkut pitävät sellaista hyvin vastenmielisenä eivätkä halua, että omat lapsetkaan sellaiseen alistuvat.

Epäonnistuminen on myös näkemyskysymys, edellisen argumentin hengessä. Kaikki eivät katsos mittaa onnistumista tai epäonnistumista sen mukaan suostuuko myymään itseään rahan takia ties kenelle. Jotkut voivat edelleenkin olla sitä mieltä, että tuollainen lammasmainen alistuminen on nimenomaan epäonnistumista.

Vierailija
437/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää jos vauvakuume ajaa vanhusten syliin. Kurja tulevaisuus edessä kun keski-ikäisenä pitää jaksaa teinin vanhempana ja seniilin papparaisen omaishoitajana samanaikaisesti.

Kun lapset lentää pesästä on puolisolla vähintään jo toinen jalka haudassa jos ei jo molemmat. Omat eläkepäivät saakin sitten viettää leskenä yksin ja miettiä minne elämä katosi.

Ihan turha tuollaisia nuorena on miettiä. Puolet avioliitoista päätyy muutenkin eroon, että ei ne mahdollisuudet muutenkaan kummoiset ole.

Vierailija
438/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunta on maksullinen. Odottaa työikäisiltä työssäkäyntiä ja veronmaksua jne "kunniallisuutta.

Pitäisipä vielä lisääntyä eli monistaa geeninsä jonkun toisen kanssa ja tehdä uusia veronmaksajia. Hävytöntä!

Vierailija
439/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman ikäinen plus miinus kaksi vuotta on sopiva. Haluan, että lasten isä jaksaa lasten kanssa ja on elossa, kun lapset aikuistuvat. Haluan, että aikanaan nautitaan lapsenlapsista yhdessä.

Jos hankit 50v miehen kanssa lapsia niin lapset ovat 30v+ siinä vaiheessa kun isä kuolee.

Ihme urpoja tällä palstalla. Tai sitten jotain trolleja.

Vierailija
440/627 |
09.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan turha tuollaisia nuorena on miettiä. Puolet avioliitoista päätyy muutenkin eroon, että ei ne mahdollisuudet muutenkaan kummoiset ole.

Tietenkin tuota täytyy miettiä nuorena, ihan turhaa se on keski-ikäisenä tuota miettiä. Puolet avioliitoista ei pääty eroon, joten riski joutua nuorena omaishoitajaksi on iso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi