Alle kolmekymppiset naiset alkaneet mediatietojen mukaan etsiä Tinderistä 45+ miehiä kun haluavat perustaa perheen. Vireät ja menestyneet miehet kiinnostaa.
Kommentit (627)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat eivät siedä sitä että nuoret likat tulevat korjamaan pois parhaat "heidän" miehistä.😂
Miks miehet imartelee itseään? Miksi ette anna naisten kehua teitä jos teissä on jotain kehuttavaa?
Kyl se on vaan, että minunkin iässäni (34v.) olis kiva löytää 3-10 vuotta NUOREMPI mies. Vanhemmat ei oikein jaksa kiinnostaa.
Onks kiva sit kun ne luulee sua sen äidiksi? 😂
Onks miehistä siistii kun niitä luullaan puolisonsa isiksi tai jopa isoisiksi? Varmaan joku meriitti tuokin miesten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Yks mun kaveri teki näin ja nyt virkeänä viisikymppisenä hoitaa dementoitunutta aviomiestään, jolta on hävinnyt esim. wc- taidot.
kerronko ongelmista samanikäisten parien elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammat eivät siedä sitä että nuoret likat tulevat korjamaan pois parhaat "heidän" miehistä.😂
Meillä mammoilla on jo ne menestyneet miehet plakkarissa ja ovat jo lapsensakin tehneet. Eivät hingu enää toiselle kierrokselle. Ei voisi vähempää kiinnostaa, kuka teidät ylijäämät huolii. Tosin veikkaan, ettei kukaan huoli, vaikka niin kovasti yritätte uskotellakin itsellenne. Ostovaimo idästä on ainoa tapa toteuttaa toiveenne.
Aivan. Tämän foorumin satumaailmassa tänne kirjoittavat miehet ovat aina palstauleija, ylijäämiä, peräkammarin poikia jne. Mammat taas ovat menestyvien komeitten miesten kanssa naimissa ja oma naama on 20v missin tasoa vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks miehet imartelee itseään? Miksi ette anna naisten kehua teitä jos teissä on jotain kehuttavaa?
Kyl se on vaan, että minunkin iässäni (34v.) olis kiva löytää 3-10 vuotta NUOREMPI mies. Vanhemmat ei oikein jaksa kiinnostaa.
Onks kiva sit kun ne luulee sua sen äidiksi? 😂
Onks miehistä siistii kun niitä luullaan puolisonsa isiksi tai jopa isoisiksi? Varmaan joku meriitti tuokin miesten keskuudessa.
Ei sellaista tapahdu kun nuori nainen vanhempi mies parit ovat suht tavallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nämä palstaylit yrittävät vakuuttaa naisille, että vanha mies pitäisi ottaa.
Ihan vapaasti voitte yrittää. Ette saa höpinällänne mitään aikaan.
Jos nainen tykkää seksistä, ei toki ota itseään vanhempaa. N50+
Eiköhän tän ketjun tarkoitus ollut saada keski ikäiset tantat vetämään herneet nenään. Ja ap onnistui siinä erinomaisesti kun te urpot olette 8 sivua jauhaneet paskaa.
Ja joka toinen suomimies nyt on käynyt thaimaassa polkemassa nuoria tyttöjä. Kyllä nyt kaikki tässä vaiheessa tietää miten helppoa se on miehelle saada joku 20v nuorempi.
Onko teillä automaationa joku kuvitelma että vastaus = herneiden vetäminen nenään? Ei suinkaan tästä vakijankutuksesta aiheutuva kyllästyminen, sääli, myötähäpeä, huvittuminen, vastatrollaus jne? Itselle mieluisin vastaus on aina se oikea?
Thaimaassa on käynyt polkemassa moni nuorikin suomimies. Ei ole ikäsidonnaista, onnistuu rahalla. eri
Vierailija kirjoitti:
40-50v naiset luulee oikeesti että nuoria kolleja kiinnostaa 😂
En luule, vaan tiedän. Eron jälkeen olen harrastanut vain nuorenpia. Mitään vanhaa kääkkää en enää huoli, mielummin olen ilman, jos en nuorempia jossain vaiheessa enää saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.
Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.
Taidat kuulua ostovaimo-piireihin. Normaalipiireissä tuo on tavatonta.
Ihan yläluokan perheistä nämä naikkoset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoret likat voivat vapaasti korjata pois nelikymppiset sedät, itse pidän nuoremmista miehistä.
T. N44
Nuoret likat on nuoria likkoja, ei niistä ole minkäänlaista harmia....eikä nelikymppisistä sedistä nuorille likoille, ainakaan sellaisista, jotka ovat kasvattaneet nuoren likan. N40, tytär 18.
Iällä ei ole väliä, kunhan toinen vain on nuorempi eikös vain 😁
Kyllä se on ääneen sanomaton totuus, että suuren ikäeron suhteissa sitä nuoremman osapuolen kohtaloa surkutellaan.
Jos vanha mies sanoo nuortuvansa nuoremman seurassa, niin ikävä kyllä kaikella on aina vastakohtansa ja tässä tapauksessa se nuorempi saa vastavuoroisesti ennenaikaisesti vanhentua.
Miksi muuten isot ikäerot parisuhteessa on selvästi vielä havaittavissa kehitysmaissa, jossa nainen on täysi nolla?
Olen tasan yhden naisen kuullut tykkään vanhemmista miehistä ja hänellä ei kyllä oman ikäisiin tainnut kyllä parhaimmat kortit olakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten 40-50v naiset liittyy aiheeseen? Älä harhaile, joku vielä luulee että haluat trollata jostain aivan muusta kuin alkuperäisestä aiheesta. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En luule, vaan tiedän. Eron jälkeen olen harrastanut vain nuorenpia. Mitään vanhaa kääkkää en enää huoli, mielummin olen ilman, jos en nuorempia jossain vaiheessa enää saa.
Pussien tyhjentämiseen vasn oot kelvannut. Onpahan niiltä säästynyt thaihieronnan rahat. Tuoko joku meriitti sit 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet vakuuttelemassa täällä kuinka nuoret naiset muka niin ihannoi vanhempia miehiä. Miksi sitten oikeassa elämässä näen niin harvoin nuori nainen-vanhempi mies pareja?? Tuttavapiirissäni yleisin ikäero on +- 5 vuotta.
Miksi minä taas tunnen montaa paria jossa vanhemmalla miehellä on nuori ja kaunis nainen ulkomailta? Suomessa kun nyt niin harva nainen on kaunis nuorenakaan joten pakko hakea ulkomailta.
Tämä tiivistää hyvin tämän palstan miesten (ja juttujen) tason. :D
On se kumma kun suomalaiset kamalat naiset ei ymmärrä ottaa niitä 30v vanhempia ukkoja miehikseen. Ymmärtäisivät edes pelätä "jotain" kun eivät ole niin tehneet. :D
Niin, ja päivittäin täällä saadaan lukea miten teidän helmi miehet ovat sikailleet sitä sun tätä 😂
Vähän veikkaan ettette kelpaa laadukaille miehille, oli ne sitten samanikäisiä tai vanhempia.
Hyvä pointti. Laatumiehen tunnistaa siitä, että se päivystää lauantai-iltana vauvapalstalla trollaamassa, eikä osaa kirjoittaa yhtään kommenttia ilman typerää hymiötä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, esim eräs 36-vuotias on kovinkin kiinnostunut minusta ihan tositarkoituksella (vaikka olen häntä 8 vuotta vanhempi). Mutta tämä nyt tietenkään kenenkään palstaulin mielestä voi olla mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea ymmärtää miksi 34v naisen pitäisi löytää monta vuotta itseään nuorempi mies tai 34v miehen monta vuotta itseä nuorempi nainen jos on kyse itsestään huolehtivista ihmisistä.
Paitsi jos olis normaalia, että miehet ja naiset aloittavat alkoholin ja huumeiden käytön viimeistään 18 vuotiaana ja elämä pyörii päihteiden ympärillä. Sitten kannattaa ehkä valita paljon nuorempi, kun sillä on vielä terveyttä ja ulkonäköä jonkin verran jäljellä, kun taas 34v on käyttänyt kovia huumeita jo yli 15 vuotta ja se alkaa näkyä liikaa.
Aktiivista ja terveellistä elämää viettävä mies taas on 34 vuotiaana ainakin vartaloltaan paremman näköinen kuin 24 vuotiaana jos ei ole tullut pahoja loukkaantumisia, mitkä haittaavat liikuntaa. Mr. Olympia (kehokisa) miesvoittajien keski-ikä on 33 vuotta. Nelikymppisiäkin voittajia on, mutta kaksikymppisiä ei ole tainnut olla sitten 70-luvun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pussien tyhjentämiseen vasn oot kelvannut. Onpahan niiltä säästynyt thaihieronnan rahat. Tuoko joku meriitti sit 😂
Hymiömies se jaksaa vääntää. Käypä kokeilemassa thaihierojaa sinäkin, niin saat sen poikuutesi viimein pois päiväjärjestyksestä.
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas nämä palstaylit yrittävät vakuuttaa naisille, että vanha mies pitäisi ottaa.
Ihan vapaasti voitte yrittää. Ette saa höpinällänne mitään aikaan.
Jos nainen tykkää seksistä, ei toki ota itseään vanhempaa. N50+
Eiköhän tän ketjun tarkoitus ollut saada keski ikäiset tantat vetämään herneet nenään. Ja ap onnistui siinä erinomaisesti kun te urpot olette 8 sivua jauhaneet paskaa.
Ja joka toinen suomimies nyt on käynyt thaimaassa polkemassa nuoria tyttöjä. Kyllä nyt kaikki tässä vaiheessa tietää miten helppoa se on miehelle saada joku 20v nuorempi.
Nyt tämä raukka luulee että hu oran palvelusten ostaminen ulkomailla on sama asia kuin "saada nuori nainen":D
Täällä saa jauhaa vaikka 80 sivua aiheesta, ei kuulu sulle.
Raukka taitaa olla itse keski-ikäinen kun kirjoittaa kuinka tässä vaiheessa kaikki miehet tietää saavansa thaikuista 20v nuoremman. Ei oo huomiota tainnut herua riittävästi nuorempana... Tän palstan naislukijat taitaa puolestaan olla enimmäkseen alle 40, siinä mielessä huti.
Hohhoijaa. Minulla on nuorempi vakirakastaja. Nelikymppinen. Vietetään enemmän aikaa yhdessä kuin erikseen. On hellyyttä, seksiä, kaikkea ihanaa.
Lienee selvää, miksei naisen kannata ottaa vanhaa: vanhemmat miehet eivät halua eivätkä pysty.
Haluaisinpa nähdä nuo "mediatiedot". Eipä taida löytyä.
Jankuttakaa mitä jankutatte, ei kukaan niin tyhmä ole, että ottaa vanhan miehen koska palstayli käskee.
N50+
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa, esim eräs 36-vuotias on kovinkin kiinnostunut minusta ihan tositarkoituksella (vaikka olen häntä 8 vuotta vanhempi). Mutta tämä nyt tietenkään kenenkään palstaulin mielestä voi olla mitenkään mahdollista.
Onko tuo "kovin kiinnostunut" ennen vai sen jälkeen kuin sai pillua? Miten voit olla varma ettet ole sille vaan joku side bitch, vakkaripano, fwb, tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä tiivistää hyvin tämän palstan miesten (ja juttujen) tason. :D
On se kumma kun suomalaiset kamalat naiset ei ymmärrä ottaa niitä 30v vanhempia ukkoja miehikseen. Ymmärtäisivät edes pelätä "jotain" kun eivät ole niin tehneet. :D
Niin, ja päivittäin täällä saadaan lukea miten teidän helmi miehet ovat sikailleet sitä sun tätä 😂
Vähän veikkaan ettette kelpaa laadukaille miehille, oli ne sitten samanikäisiä tai vanhempia.
Parikin trollia ilmoittanut väsäävänsä niitä mies sitätätä -ketjuja tänne vakituiseen. Yritä nyt vähän paremmin trollata. :)
Sosiaaliturvalla ja rahalla ostetaan nainen kehitysmaasta parempiin oloihin. Siksi.