Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma teini puhkesi kukkaan

Vierailija
08.02.2020 |

Meillä oli pullukka näppyläinen, raudoitettu liimaletti vielä muutama vuosi sitten. Pojat tietysti kiusasivat yläkoulussa oikein huolella, joka ikinen päivä. Tytär tuli itkien monesti koulusta, ei saanut kutsuja luokan yhteisiin illanviettoihin, kun oli kuulemma niin nolo. Sitten alkoi lukio ja tapahtui jotain käsittämätöntä.
Tytär kasvoi pituutta, hampaat suoristui ja iho
puhdistui, jostain kuoriutui todellinen kaunotar. Siis todella. Kasvojen luusto on kaunis, jalat pitkät, vyötärö kapea, pullukasta tuli siro ja yhtäkkiä alkoi kavereita löytymään. Viisi (!!) entistä kiusaaja/naureskelija luokkakaveria, jotka kiusasivat koko yläasteen, ovat pyytäneet tytärtä kuulemma treffeille. Tietenkään ei lähde heidän kanssa, on oppinut valitsemaan seuransa nimenomaan laadun perusteella.
Kyllä on hykerryttävää äitinä todeta vieressä että karma is a bitch.

Kommentit (171)

Vierailija
41/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ihmettä odotellessa... Itse olen ruma, suorastaan oksettava lukiolaistyttö enkä saanut edes vanhojentanssiparia vaan itkin kotona koko päivän. Ei, ei rupikonna muutu joutseneksi muualla kuin saduissa.

Vierailija
42/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on vielä kolmekymppisenä ruma teini, eikä siitä paremmaksi tule, ikä rumentaa lisää ja ruma luonne vielä lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota ihmettä odotellessa... Itse olen ruma, suorastaan oksettava lukiolaistyttö enkä saanut edes vanhojentanssiparia vaan itkin kotona koko päivän. Ei, ei rupikonna muutu joutseneksi muualla kuin saduissa.

Aika usein ne kauniit lapset kasvavat kuitenkin mitäänsanomattomiksi tai rumiksi nuoriksi. Nenä leviää, piirteet terävöityvät ja tulee olemukseen sellaista hintelyyttä tai kumaruutta.

Vierailija
44/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti tästäkin loistaa ulkonäkökeskeisyys jopa oman perheen piirissä. Minkälainen äiti toitottaa tyttärensä vasta ilmaantunutta kauneutta, eikö hän ollut kaunis ja viehättävä aikaisemmin? Olisi helvetin masentavaa tietää oman mutsin ajatukset jos olisin se tytär. Ennen ei ollut mitään mutta kun "puhkesi kukkaan" niin nyt kehutaan. Ja kun se ulkonäkökin saattaa muuttua yhtäkkiä...

Vierailija
45/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä sama, mutta pojan kanssa. Kuoriutui todella komea nuori.

Pituutta 187 cm ja käy salilla. Pukeutuu kivasti yms.

Kiusattiin ujouden ja näppyjen takia.

Kiusaamisesta on se hyöty, että sen jälkeen elämää katsoo syvemmällä asenteella. Osaa arvostaa mistä on selvinnyt❤️

Onnea ap❤️👍

Kyllä kasvu voi tapahtua hyvin myöhään. Edesmennyt mieheni oli minua vuoden nuorempi, oli vielä 16-vuotiaana myös lyhempi, olen 162 cm. Kun tapasimme parin vuoden kuluttua, hän oli kasvanut, anopin mukaan yhtenä kesänä, 182 cm mittaan. Hän oli söpö pikkupoika, ja kun tapasimme uudelleen hän oli komea, pitkä nuorimies. Rakastuin! Poikani kasvoi isänsä tapaan myöhään, on nyt isänsä mittainen.

Urpo!. Pojilla joo, tytöillä ei.

Urpo! Kasvu onnyksilöllistä.

Juu ei ole. Tytöt lakkaavat pituuskasvunsa, kun kuukautiset alkavat. Sen jälkeen max 5 cm. Kuukautiset alkavat yleisimmin kutosluokalla. Lukiossa tytöt eivät enää kasva. Pojat venähtänyt huimastikin.

Vierailija
46/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, miten rumasti kirjoitat tyttärestäsi. Mahtaisi tykätä, kun lukisi aloituksesi.

Vierailija
47/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän muutaman myöhään puhjenneen nuoren. Ovat kyllä sellaisia rotunaisia. Luulen että ns Varsinaiset ”rotunaiset” ovat melko mitäänsanomattomia, elleivät suorastaan rumia nuorina/lapsina.

Vierailija
48/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva fantasia.

Vierailija
49/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta taas on surullista että pitää olla kaunis kelvatakseen jollekin yläasteen luokkakavereille! Eikös ne kaikki ole siellä rumia ja näppyläisiä teinejä?

Minä en ikinä ollut ruma ja näppyläinen teini. Aknea ei ole ikinä ollut, satunnaisia finnejä muutamia.

Vierailija
50/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusaamisesta on se hyöty, että sen jälkeen elämää katsoo syvemmällä asenteella. Osaa arvostaa mistä on selvinnyt❤️

Onnea ap❤️👍

Kyllä kasvu voi tapahtua hyvin myöhään. Edesmennyt mieheni oli minua vuoden nuorempi, oli vielä 16-vuotiaana myös lyhempi, olen 162 cm. Kun tapasimme parin vuoden kuluttua, hän oli kasvanut, anopin mukaan yhtenä kesänä, 182 cm mittaan. Hän oli söpö pikkupoika, ja kun tapasimme uudelleen hän oli komea, pitkä nuorimies. Rakastuin! Poikani kasvoi isänsä tapaan myöhään, on nyt isänsä mittainen.

Miehillä eri asia. Tytöt eivät juuri kasva sen jälkeen kun menkat alkaa. Eli eivät todellakaan enää luokioiässä yhtäkkiä venähdä.

Vierailija
51/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap❤️👍

Juu ei ole. Tytöt lakkaavat pituuskasvunsa, kun kuukautiset alkavat. Sen jälkeen max 5 cm. Kuukautiset alkavat yleisimmin kutosluokalla. Lukiossa tytöt eivät enää kasva. Pojat venähtänyt huimastikin.

Kuukautiset voivat alkaa vasta 15 vuotiaanakin. Sekin on aivan normaalia. Mutta en jaksa kanssasi vääntää, taidat olla joku provojankkaaja.

Mitä väliä vaikka olisikin keksitty juttu. Varmasti on olemassa niitä jotka puhkeavat kukkaan myöhemmin. Ja ilmiönä tämä minua kiinnostaakin, eikä yksittäistapauksena.

Vierailija
52/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap❤️👍

Tytöillä menkkojen alkaminen vaikuttaa. Sen jälkeen ei juuri enää pituutta kasva. Kasvuspurtti tulee ENNEN kun menkat alkaa, eli kyllä lukioiässä. Varsinkin pullukat saa menkat yleensä nuorina.

Vierailija
53/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap❤️👍

Tytöillä menkkojen alkaminen vaikuttaa. Sen jälkeen ei juuri enää pituutta kasva. Kasvuspurtti tulee ENNEN kun menkat alkaa, eli kyllä lukioiässä. Varsinkin pullukat saa menkat yleensä nuorina.

* eli ei kyllä lukioiässä

Vierailija
54/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isosiskolle tapahtu sama muutos, tosin jo yläasteella. On ollut lapsesta pullukka, teininä pituus sitten venähti yhden kesän aikana. Se paino mitä oli, tasotukkin sitten hyvin 9 cm pituuskasvusta johtuen. Kasvot olleet aina sopusuhtaset ja kauniit, nyt kun lähti ylimääräset pois niin pääsi oikeuksiinsa. Normaalipainosena pystyi joku 6 vuotta, ensimmäisestä lapsesta lihosi ja siintä ylipaino pystynyt. Ja vaikkakin vieläkin kaunis naamaltaan niin ei sitä enää noteerata. Kyllä näitä ruma ankanpoikanen tarinoita löytyy melkeinpä joka perheestä.

Vierailija
55/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa näköjään hampaatkin suoristuu iän myötä, ei tarvita hammasrautoja.

0/5, vähän yritystä nyt!

Vierailija
56/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako tytöllesi nykyään siis vain jännämíehet?

Tytölle kelpaa seura, joka ei arvostele ihmisiä ulkonäön/ulkoisten seikkojen perusteella.

Itseasiassa hän halusi tanssia vanhansa vuosi sitten luokan hiljaisimman pojan kanssa. Oli kuulemma kiva kun sai niin tutustua paremmin.

Joo. Ja tämä tapahtui maailman kliseisimmässä teinileffassa. Ja sitten poikakin sai makeoverin ja tästä kuoriutui oikein unelmien prinssi?

Vierailija
57/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea ap❤️👍

Sama myös pojillani, luokan tumppeja, kasvu vasta tapahtu lukiossa ja vielä myöhempään. Sama poikieni isällä ja hänen veljellään.

Vierailija
58/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako tytöllesi nykyään siis vain jännämíehet?

Tytölle kelpaa seura, joka ei arvostele ihmisiä ulkonäön/ulkoisten seikkojen perusteella.

Itseasiassa hän halusi tanssia vanhansa vuosi sitten luokan hiljaisimman pojan kanssa. Oli kuulemma kiva kun sai niin tutustua paremmin.

Tytär ei siis arvostele, mutta äiti kylläkin arvostelee. Kuka puhuu lapsestaan tuohon tyyliin kuin ap?

Ihana tarina vaikkapa johonkin Nyyrikki (?) lehteen :D. Rumasta ankanpojasta kuoriutui joutsen. Tulee vanhat ajat mieleen. ;)

Vierailija
59/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aina välillä käy joillekin. Minullekin kävi, vaikken pituutta venynytkään. Olin kuitenkin nuorena ylipainoinen ja melko sulkeutunut nuori. Päädyin kuitenkin parisuhteeseen vuosiksi. Eron jälkeen laihdutin, muutin hieman epäsiistiä tyyliä sekä rikoin kaikki henkiset kahleeni kokaiinilla. Yht'äkkiä olinkin yksi metropolialueen halutuimmista lihapaloista. Tämä muutos oli alkuunsa jopa vaivaannuttavaa, mutta vieläkin tuntuu hämmentävältä, että mitä siinä oikein parin vuoden aikana tapahtui.

Nyt voi helposti todeta, että ihailu on parempaa kuin hyväkin kola.

Vierailija
60/171 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, kun vielä sais puhjeta kukkaan. Olin varhaisteininä rasvahiuksinen suttumeikkinen emotyttö, kunnes 16-vuotiaana aloin kaunistua ja siitä sai nauttia 25v asti. Sitten on menty alamäkeen :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi