Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hesen juustoveke on älyttömän hyvä hampurilainen, vaikka en edes ole kasvissyöjä! Hintakin vain 1 e.

Vierailija
07.02.2020 |

Pitää hakea huomenna pari lisää :D

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus jonkun kaupan kasvisburgerin  ja syömättä jäi, tuo juustovege oli positiivinen yllätys kun ostin yhden lähinnä siksi että sellainen oli valmiina ja oli kova nälkä, 

Vierailija
82/91 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

Samaa mieltä, ihmeen hyvä. Olinkin odottanut lihatonta juustohampparia, kun joskus roskaruokaa vain himoitsee. Itse kun olen vähentänyt lihansyöntiä jo alle puoleen, mitä aiemmin söin - lähinnä eettisistä syistä, eikä tietenkään haittaa, että suunta on ilmastomielessäkin oikea.

ONKO SE JUUSTO KANS VEGE?

Juusto ei voi olla vege, juusto valmistetaan aina maidosta.

Aivan, miksi siis nimenä on "vege", kun ei ole kerta vege?

No eihän sen nimi olekaan "vege".

Sanassa "juustovege" ei ole sinun mielstä sanaa "vege"???

-Se, mitä kansankielellä "vegestä" ymmärretään, on se, että tuote on silloin vege, kun niin sanotaan, tässä Hese antaa kuvan vegehampista, mitä se ei ole, harhaanjophtavaa markkinointia.

Toisekseen, miksi pitää aina matkia niitä lihapihvejä, miksi ette vain laita poirkkanaa suoraan sämpylän väliin, miksi matkitte lihaa, "vegeilijät"?

Lihasta tehty littana ja paistettu mössö on todettu hyväksi osaksi hampurilaista. Miksi ei saisi tehdä vastaavanlaista litteää ja paistettua mössöä kasvispohjaisista tuotteista, jos se toimii käytännössä samalla lailla? Onko lihasta tehdyt mössöt jotenkin rekisteröity ja patenttisuojattu, että samankaltaisia ei saa muista tuotteista valmistaa? Mössö kuin mössö ja jokaiselle oman maun mukaan.

Naiivi kirjoitus.

Lihalle, josta jää pihvien ja muiden jälkeen epämääräisiä palasia, on luonnollista jauhaa lihaksi.

-Sen sijaan kasviksille tämä sama asia on, jos trehdään salaatti.

Kerro nyt, miksi sen salaatin pitää maistua, näyttää ja nimetä lihan mukaan?

-Vihaatte lihaa, miksi siis lihan matkiminen, en ymmärrä, miksi ette syö vaan suoraan salaattia?

siksi koska siitä porkkanasta on mahdollisuus tehdä myös muuta kuin salaattia. Itse et siis käytä kasviksia missään muussa muodossa kuin salaattina tai suoraan sellaisenaan? Ehkä näkemystä kannattaa vähän laajentaa pikkuhiljaa. 

Kyllä minä ainakin syön mieluumin kasvikset tuoreina, eikä missään Hesen JUUSTO"vegen" pakastettuja muka-pihvejä.

Väitätkö itse, että kasvikset on parempia mössöpihveinä, kuin sellaisenaan?

-Todellako?

En usko.

Väitän että kasviksistakin voi tehdä paljon erilaisia ruokalajeja niiden sen kummemmin kärsimättä. Syön usein esim. kasvispyöryköitä/pihvejä, sekä salaattia samalla aterialla. 

Väitätkö itse että ne eines jauhelihamössöpihvit olisi parempia kuin esim. parista ainesosasta valmistetut kasvispihvit? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistakaapa lidlin Next Level-hampurilaista, se vasta hyvää onkin! Samoin kuin Next Level "jauheviha", tein siitä makaronilaatikon eikä nirsot ukko ja teinipoika huomanneet mitään :D.

Vierailija
84/91 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo minä tykkäsin kanssa ja olen myös odottanut kasvisversiota juustohampparista. Se perusveke on myös hyvä, siinä on vissiin eri pihvi? Kumpikin ihan toimivia vaihtoehtoja roskaruoan nälkään. 

Harmi vaan kun uudistivat ranskalaiset, tykkäsin paljon enemmän niistä ohuista kuin näistä uusista paksuista. 

Tiesitkö, että Hesen "ranskalaiset perunat" onkin pääasiassa, RIISIÄ?

Hese on shaibaa, Mäkki menettelee, perunatkin perunaa, eikä jotain riisiäsotkua.

Onko sulle tuoteselosteiden lukeminen miten vierasta puuhaa? Se on kirjoitettu siinä järjestyksessä, mitä tuotetta on eniten ja siitä alaspäin. 

Hesen sivuilta ranskalaisista: 

"Tuoteseloste: peruna, auringonkukkaöljy, kuorrute (muunneltu tärkkelys, riisijauho, dekstriini, hernekuitu, nostatusaineet (E450, E500), dekstroosi, sakeutusaine (ksantaanikumi, herneproteiini), suola)."

Eli pottua on kyllä eniten ja sitä sinun riisiäsi vain kuorrutteessa, jota on perunaan nähden vain murto-osa. Hyvä yritys muuten kyllä.

No voi hele... Olen allerginen riisille ja olen syönyt näitä ja ihmetellyt nuha oireita jotka tulee ja menee!

Oliko aikaisemissa ranskalaisissa riisiä?!

Vierailija
85/91 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin ensimmäistä kertaa ja yllätyin myönteisesti. Ok "juusto", hyvin maustettu, pihvi parempi kuin lihaversiossa. Majoneesi nyt oli vähän vaisu, mutta ei huono. Voin syödä uudestaankin.

Vierailija
86/91 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään söin ensimmäistä kertaa ja yllätyin myönteisesti. Ok "juusto", hyvin maustettu, pihvi parempi kuin lihaversiossa. Majoneesi nyt oli vähän vaisu, mutta ei huono. Voin syödä uudestaankin.

se on kyllä välissä ihan juusto, eikä "juusto". 

Vierailija
87/91 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sponsored by hese.

Vttu otte pateettisia luusereita kun tota jätettä laitetta suuhunne.

Hese = täyttä paskaa W t kansalle 🤮😡

Vierailija
88/91 |
11.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"If you choose to eat meat .... you love PETS not ANIMALS.." - Miley Cyrus

Vierailija
89/91 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi lihaa syödään. Tietenkin sen takia että jotkut pitävät lihan mausta, mutta sehän ei ole perimmäinen syy, vaan vastaus on proteiini. Ihminen tarvitsee proteiinia. Lisäksi juuri proteiini tutkimusten mukaan antaa nopeasti kylläisyyden tunteen. Korvaako kasvissyöjä lihan porkkanoilla. Ei tietenkään, vaan kasvisproteiineilla, jota saadaan esim. soijasta, herneistä, härkäpavusta... Yhtä lailla kasvisproteiinit antavat kylläisyyden tunteen, sekä kasvattaa lihaksia siinä kuin lihaproteiinikin. Koska olisi tylsää pureksia pelkkiä soijapapuja, niin iloksemme on kehitelty tuotteita jotka "hivelevät" kulinaristisia makutottumuksiamme. Kasvispihvi joka muistuttaa lihan makua madaltaa lihansyöjän kynnystä kokeilla kasvispihviä. Kuten huomattu on, ruokatottumukset ovat piintyneet niin tiukasti syvälke ihmisten mieliin että jo vegesanan mainitseminenkin aiheuttaa joissakin ihmisissä suurta someraivoa. Nuoremmat sukupolvet kuitenkin tuuppaavat koko ajan vanhempaa väestöä ajasta iäisyyteen, näin paatunein lihansyönti pikku hiljaa vähenee, ja vegaanipainotteinen ruokavalio yleistyy.

Vierailija
90/91 |
22.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sarjaa kuin mäkkärin "euron juusto" - ehkä hieman parempi. Näköjään aika sama minkä "pihvin" tuonne väliin nakkaa. Oiva pikkunälkään ja paljon parempi hinta/laatusuhde kuin saman puljun perinteisessä 2€ hampurilaisessa.

Vierailija
91/91 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nam kirjoitti:

Samaa mieltä, ihmeen hyvä. Olinkin odottanut lihatonta juustohampparia, kun joskus roskaruokaa vain himoitsee. Itse kun olen vähentänyt lihansyöntiä jo alle puoleen, mitä aiemmin söin - lähinnä eettisistä syistä, eikä tietenkään haittaa, että suunta on ilmastomielessäkin oikea.

ONKO SE JUUSTO KANS VEGE?

Juusto ei voi olla vege, juusto valmistetaan aina maidosta.

Aivan, miksi siis nimenä on "vege", kun ei ole kerta vege?

Katsokaa kun "vege" tarkoittaa vegetaristia, eli kasvis syöjää. Toisin sanoen vege=lihaton.