Hesen juustoveke on älyttömän hyvä hampurilainen, vaikka en edes ole kasvissyöjä! Hintakin vain 1 e.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
Samaa mieltä, ihmeen hyvä. Olinkin odottanut lihatonta juustohampparia, kun joskus roskaruokaa vain himoitsee. Itse kun olen vähentänyt lihansyöntiä jo alle puoleen, mitä aiemmin söin - lähinnä eettisistä syistä, eikä tietenkään haittaa, että suunta on ilmastomielessäkin oikea.
ONKO SE JUUSTO KANS VEGE?
Juusto ei voi olla vege, juusto valmistetaan aina maidosta.
Onhan niitä vegaanisia "juustoja", mutta oikea juusto valmistetaan maidosta/kermasta.
Ei ole olemassa mitään vgaanisia juustoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
Samaa mieltä, ihmeen hyvä. Olinkin odottanut lihatonta juustohampparia, kun joskus roskaruokaa vain himoitsee. Itse kun olen vähentänyt lihansyöntiä jo alle puoleen, mitä aiemmin söin - lähinnä eettisistä syistä, eikä tietenkään haittaa, että suunta on ilmastomielessäkin oikea.
Aivan, miksi siis nimenä on "vege", kun ei ole kerta vege?
No eihän sen nimi olekaan "vege".
Sanassa "juustovege" ei ole sinun mielstä sanaa "vege"???
-Se, mitä kansankielellä "vegestä" ymmärretään, on se, että tuote on silloin vege, kun niin sanotaan, tässä Hese antaa kuvan vegehampista, mitä se ei ole, harhaanjophtavaa markkinointia.
Toisekseen, miksi pitää aina matkia niitä lihapihvejä, miksi ette vain laita poirkkanaa suoraan sämpylän väliin, miksi matkitte lihaa, "vegeilijät"?
Maistuu pahalle, enkä välitä pahanmakuista syödä, vaikka kuinka sillä maailma pelastuis.
Vierailija kirjoitti:
Maistuu pahalle, enkä välitä pahanmakuista syödä, vaikka kuinka sillä maailma pelastuis.
Eikä maailma edes pelastu sillä, että ihminen alkaa syömään luonnon vastaisesti.
Aivan totaalista sontaa, pihvi on mössönen ja väärällä tavalla maustettu, sitä tasoa että kaupan kylmähyllyn halvin eines on kaheksan kertaa parempi sekä maultaan että koostumukseltaan
Älkää langetko tähän ansaan!!!
Vierailija kirjoitti:
sinä oot hesepläääski
Ei ne lihota kun ovat vekeä!
T. Av-matami.
On se ihme että hampurilaissämpylä ja juusto on hyvää vaikka siellä olis muutakin välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
Ei ilmasto siitä parane, jos ihminen alkaa syömään luonnon vastaisesti.
Mikä on luonnonvastaista syömistä? Onko Taffelin Hot Rod -sipsit luonnonvastaista syömistä, ihmisen keksimä mössösekoitushan se sekin on.
On
Ok eli syötkö siis itse pelkkää lihaa, sipulia ja pottua ja kyytipojaksi vettä ja tätä rataa? Mitään makkaroita ja oluitahan tähän luonnonvastaisuuden kampanjaanhan ku ei mahdu. Maitokin on vähän siinä ja siinä, kun onhan se luonnonvastaista riistää nisäkkäältä vastasyntynyt imetettävä pois rinnalta ja imeä ne äidinmaidot toisen lajin käytettäväksi. Puhumattakaan siitä, että sen vieraslajin maidon jalostaisi juustoksi. Täysin luonnonvastaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo minä tykkäsin kanssa ja olen myös odottanut kasvisversiota juustohampparista. Se perusveke on myös hyvä, siinä on vissiin eri pihvi? Kumpikin ihan toimivia vaihtoehtoja roskaruoan nälkään.
Harmi vaan kun uudistivat ranskalaiset, tykkäsin paljon enemmän niistä ohuista kuin näistä uusista paksuista.
Tiesitkö, että Hesen "ranskalaiset perunat" onkin pääasiassa, RIISIÄ?
Hese on shaibaa, Mäkki menettelee, perunatkin perunaa, eikä jotain riisiäsotkua.
Onko sulle tuoteselosteiden lukeminen miten vierasta puuhaa? Se on kirjoitettu siinä järjestyksessä, mitä tuotetta on eniten ja siitä alaspäin.
Hesen sivuilta ranskalaisista:
"Tuoteseloste: peruna, auringonkukkaöljy, kuorrute (muunneltu tärkkelys, riisijauho, dekstriini, hernekuitu, nostatusaineet (E450, E500), dekstroosi, sakeutusaine (ksantaanikumi, herneproteiini), suola)."
Eli pottua on kyllä eniten ja sitä sinun riisiäsi vain kuorrutteessa, jota on perunaan nähden vain murto-osa. Hyvä yritys muuten kyllä.
No nyt kun tuon listan lukee, niin en ainakaan syö noita, luulin että perunaa ja riisiä, mutta nuohan on lisäainepommeja, vaarallisia terveydelle, Hesen "ranskalaiset!"
Pelkkiä koodeja täys. Mäkkärissä peruna on perunaa.
-Hyvä yritys muuten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
Onhan niitä vegaanisia "juustoja", mutta oikea juusto valmistetaan maidosta/kermasta.
Mäkin yllätyin positiivisesti. Yleensä vaihtoehtopihvit ei maistu miltään mut veke oli ihan jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
Mikä on luonnonvastaista syömistä? Onko Taffelin Hot Rod -sipsit luonnonvastaista syömistä, ihmisen keksimä mössösekoitushan se sekin on.
On
Ok eli syötkö siis itse pelkkää lihaa, sipulia ja pottua ja kyytipojaksi vettä ja tätä rataa? Mitään makkaroita ja oluitahan tähän luonnonvastaisuuden kampanjaanhan ku ei mahdu. Maitokin on vähän siinä ja siinä, kun onhan se luonnonvastaista riistää nisäkkäältä vastasyntynyt imetettävä pois rinnalta ja imeä ne äidinmaidot toisen lajin käytettäväksi. Puhumattakaan siitä, että sen vieraslajin maidon jalostaisi juustoksi. Täysin luonnonvastaista!
Taidat olla vähän tyhmä =)
Luulin nimen perusteella kyseen olevan hampurilainen, josta on otettu juusto veke (eli pois).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
Ei nuo ole juustoja. Juustot valmistetaan maidosta.
Mun mielestä se vegaaninen majoneesi oli todella hyvää! Sääli vaan, että pihvi maistui kammottavalta ja koostumus kuin pahvia. Ei tule siis ostettua uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nam kirjoitti:
On
Syön lihaa ja rasvaa. Makkaroitakin, jotka valmistan itse hyvistä rasvaisista sisäelimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo minä tykkäsin kanssa ja olen myös odottanut kasvisversiota juustohampparista. Se perusveke on myös hyvä, siinä on vissiin eri pihvi? Kumpikin ihan toimivia vaihtoehtoja roskaruoan nälkään.
Harmi vaan kun uudistivat ranskalaiset, tykkäsin paljon enemmän niistä ohuista kuin näistä uusista paksuista.
Tiesitkö, että Hesen "ranskalaiset perunat" onkin pääasiassa, RIISIÄ?
Hese on shaibaa, Mäkki menettelee, perunatkin perunaa, eikä jotain riisiäsotkua.
Onko sulle tuoteselosteiden lukeminen miten vierasta puuhaa? Se on kirjoitettu siinä järjestyksessä, mitä tuotetta on eniten ja siitä alaspäin.
Hesen sivuilta ranskalaisista:
"Tuoteseloste: peruna, auringonkukkaöljy, kuorrute (muunneltu tärkkelys, riisijauho, dekstriini, hernekuitu, nostatusaineet (E450, E500), dekstroosi, sakeutusaine (ksantaanikumi, herneproteiini), suola)."
Eli pottua on kyllä eniten ja sitä sinun riisiäsi vain kuorrutteessa, jota on perunaan nähden vain murto-osa. Hyvä yritys muuten kyllä.No nyt kun tuon listan lukee, niin en ainakaan syö noita, luulin että perunaa ja riisiä, mutta nuohan on lisäainepommeja, vaarallisia terveydelle, Hesen "ranskalaiset!"
Pelkkiä koodeja täys. Mäkkärissä peruna on perunaa.
-Hyvä yritys muuten kyllä.
Hyvä yritys mistä? Onnistuneesti kumosin väitteesi, jonka mukaan hesen ranskalaiset ovat "pääasiassa riisiä". Minusta se oli varsin menestynyt yritys.
Se, että listaat vastauksessasi omia mielipiteitäsi ja vertaat sitä muiden ravintoloiden perunoihin (jotka eivät ole tämän keskustelun aiheena), ei kumoa minun väitettäni mitenkään. Eli mihin hyvään yritykseen nyt viittaat?
Mäkin ranskalaiset:
"Ranskalaiset perunat (Agrarfrost GmbH & Co. KG, Saksa) :
Peruna, kovettamaton kasviöljy (auringonkukka- ja rapsiöljy), stabilointiaine (E450), dekstroosi.
Paistoöljy (Walter Rau, Saksa) :
Auringonkukka- ja rapsiöljyt, vaahdonestoaine (E900). Täysin kovettamatonta kasviöljyä.
Pansuola-mineraalisuola (toimittaja Oriola Oy, Suomi; valmistaja Prominent Food GMP, Suomi) :
Natriumkloridi, kaliumkloridi, magnesiumsulfaatti, lysiinihydrokloridi, paakkuuntumisenestoaine (piioksidi), kaliumjodidi. Jodipitoisuus 2,5 mg / 100 g."
Eipä näytä olevan ilman e-koodeja tämäkään terveystuote.
Just söin juustoveken, oli kyllä hyvää ja jatkossakin valitsen saman. Jos lihan makua haluaa, ostaa sitten normijuustonhampparin.