Logopedia 2020
Ketään hakemassa? Ootteko jo laskenut, paljonko saisitte todistuspisteitä? Paljonkohan pitää ylipäätään saada, että olisi mahiksia...
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kaikki saanut jo tulokset?
Virallisia tuloksia ei oo vielä julkastu. Voi vain päätellä oman tuloksen siitä lukeeko alemmissa hakutoiveissa ”peruuntunut, hyväksytty ylempään”.
Ei voi päätellä vielä täysin. Tampere ja Oulu puuttuu kokonaan, joten homma on vielä isosti auki.
Oulun ja Tampereen kohdalta ei voikaan päätellä, mutta itse hain Turkuun ja sinne tulokset on jo syötetty opintopolkuun. Joten Helsingin ja Turun tulokset on jo pääteltävissä, itse en päässyt.
Siis miksi ihmeessä näitä tuloksia nyt näin kauan pantataan? :D itellä alempi peruuntunut mut olis kiva ihan virallisesti tietää että oonko paikan saanut...
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ihmeessä näitä tuloksia nyt näin kauan pantataan? :D itellä alempi peruuntunut mut olis kiva ihan virallisesti tietää että oonko paikan saanut...
Jospa kaikki yliopistot haluavat julkaista tulokset samaan aikaan, ja Tampereen & Oulun yliopistoilla nyt jostain syystä kestää kauemmin. Olisi kyllä tosiaan kiva ne tulokset saada, vaikka itse en päässytkään.
Mutta ihan luottavaisin mielin voit olla opiskelupaikan suhteen, jos aiempi paikka kerran on peruuntunut :) Paljon onnea! Mihin kaupunkiin / kaupunkeihin hait?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa kaikki yliopistot haluavat julkaista tulokset samaan aikaan, ja Tampereen & Oulun yliopistoilla nyt jostain syystä kestää kauemmin. Olisi kyllä tosiaan kiva ne tulokset saada, vaikka itse en päässytkään.
Mutta ihan luottavaisin mielin voit olla opiskelupaikan suhteen, jos aiempi paikka kerran on peruuntunut :) Paljon onnea! Mihin kaupunkiin / kaupunkeihin hait?
Mä hain turkuun :) toivottavasti sulla nappaa sitten ensi kerralla jos vielä päätät hakea!!
Nyt myös Tampereella näkyy valintakoejono :)
Nyt alkaa pikkuhiljaa jo turhauttaa, että Oulun yliopisto ei saa niitä tuloksiaan lisättyä opintopolkuun. Ihan hirveää, jos joudutaan viikonlopun yli vielä odottamaan. Olen kyllä jo varma, etten päässyt (alemmat hakutoiveet eivät peruuntuneet), mutta olisi kiva tietää miten kauas jäin, niin voisi käsitellä asian ja siirtyä elämässä eteenpäin.
apua kävikö kenellekään muulle niin että alemmat hakutoiveet peruuntuivat aluksi, mutta muuttuivat sitten takaisin?? hain siis tre ja turku ja hetken ehdin jo iloita, mutta enpä tainnutkaan kumpaankaan päästä...
Vierailija kirjoitti:
apua kävikö kenellekään muulle niin että alemmat hakutoiveet peruuntuivat aluksi, mutta muuttuivat sitten takaisin?? hain siis tre ja turku ja hetken ehdin jo iloita, mutta enpä tainnutkaan kumpaankaan päästä...
Noin kävi kaikille! Ilmeisesti opintopolussa tajusivat vasta eilen tuon ”mokan”, että noista peruuntuneista alemmista hakutoiveista pystyi päättelemään saaneensa paikan, joten se ”peruuntunut”-teksti hävisi kaikilta. Olet silti saanut paikan, iloitse siis vaan rauhassa :) Paljon onnea sulle!
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa pikkuhiljaa jo turhauttaa, että Oulun yliopisto ei saa niitä tuloksiaan lisättyä opintopolkuun. Ihan hirveää, jos joudutaan viikonlopun yli vielä odottamaan. Olen kyllä jo varma, etten päässyt (alemmat hakutoiveet eivät peruuntuneet), mutta olisi kiva tietää miten kauas jäin, niin voisi käsitellä asian ja siirtyä elämässä eteenpäin.
Voihan Oulu! Vielä sitä vain odotellaan. Naurattais, jos ei jännittäis.
Minne ei-ensikertalaiset on päässeet jo todistuksella? Millaiset pisteet?
Näköjään oulukin on vihdoin ja viimein saanut tulokset opintopolkuun... jospa pian jo viitsisivät julkaista :D
Joo, mullaki ilmestyi Oulun valintakoejono ja alemmista hakutoiveista poistui varasijan numero ja "hyväksytty".
Lukeeko niillä nyt mitään, joilla ehti jo näkyä se "peruuntunut"?
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullaki ilmestyi Oulun valintakoejono ja alemmista hakutoiveista poistui varasijan numero ja "hyväksytty".
Mulla kävi samalla tavalla. Ärsyttävää, että opintopolku bugii.
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000006563697.html
Vai onkohan tänä vuonnakin tuo sama "vika", joka tuossa jutussa kerrotaan olevan nyt korjattu, eli että jos pääsee ylemmälle hakutoiveelle, niin alempien hyväksynnät palaa siihen opiskelijavalinta kesken -tilaan? Hyvinhän se korjaaminen sitten menikin.
Turun yliopiston chatissa kerrottiin, että tarkoitus saada logopedian tulokset ulos tänään iltapäivällä! Ei kuitenkaan täysin varmasti voinut luvata, mutta yritys on kova.
Oi, tulisko samoihon aikoihin muidenki yliopistojen tulokset! Jännää!
Nyt oli tullut ainakin Turun osalta opintopolkuun. Itse en päässyt, paitsi varasijalle, mutta onnea kaikille sisäänpäässeille!
Riippuu mikä yliopisto on hakukohteesi? Jos se on helsinki tai turku, niin ilmeisestikin pitäisi lukea jo ”peruuntunut”. Jos tampere tai oulu, niin älä huoli vielä.