Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Logopedia 2020

Vierailija
07.02.2020 |

Ketään hakemassa? Ootteko jo laskenut, paljonko saisitte todistuspisteitä? Paljonkohan pitää ylipäätään saada, että olisi mahiksia...

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/102 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin pieni sisäänottomäärä, että yli 140 pistettä on hyvinkin mahdollista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pieni sisäänottomäärä, että yli 140 pistettä on hyvinkin mahdollista.

No sit jää mulla kyllä todistusvalinta haaveeks, vaikka pari E:tä ja L:ää löytyykin... No, valintakokeeseen sitten...

Vierailija
4/102 |
18.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle pisteitä kertyy n.125 (toki olen menossa vielä yhtä ainetta nyt keväällä korottamaan jos saisin vielä lisää kasaan...)

Elättelen toiveita, että noilla pisteillä alkaisi edes Ouluun olemaan mahdollisuuksia. Logopedia ei kuitenkaan ole ala jolle yleensä pitkän matikan L kirjoittaneet hakeutuvat vaikka varmasti heitäkin mukaan mahtuu.

Rajoja on kuitenkin mahdoton veikata näin etukäteen. Suoraan siihenkään ei voi verrata mitä todistus+koe jonoon on aiemmin vaadittu sillä Ouluun lisättiinkin muutama paikka lisää tälle keväälle. Todistus+koe kiintiö on myös tainnut olla pienempi kuin nykyinen todistus kiintiö? En kyllä ole varma tästä.

Vierailija
5/102 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ois unelma-alani ja haen ties miten monetta vuotta :( B-papereillani ei ole asiaa sisään, junnaan kaupan kassalla ja haaveilen vaan joku päivä olevani puheterapeutti

Vierailija
6/102 |
12.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia AMK-kokeista? Jännittääkö? Oletko valmistautunut?

Vierailija
7/102 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kiva jos tätä lankaa saatais hieman aktiivisemmaksi.... terveisin lueskelen paremman puutteessa psykan hakijoiden lankaa.

Näkyykö teilläkin jo tyhjät kohdat opintopolussa todistusvalinnan tuloksille? Mulla näkyy muissa paitsi Helsingissä. Tuttu hakenut psykaa ja sosiaalitiedettä moneen yliopistoon eikä kuulemma näy vielä missään... toivottavasti tää tarkoittaisi et tulokset tulisi pian

Vierailija
8/102 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia AMK-kokeista? Jännittääkö? Oletko valmistautunut?

En oo ajatellut vielä AMK-koetta kauheasti, vaikka olisi ehkä pitäny... en oo valmistautunut, mutta mikäli en pääse todistuksella niin todennäköisesti teen viime hetken kertausta. Erottelu kokeessa ilmeisesti tehdään aikarajoilla eikä tehtävien vaikeudella, joten vastaustekniikka juttuja olen jo hieman pohtinut

Vierailija
9/102 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko joku tietää tulleensa valituksi todistuksella? Oulussa raja oli jotain 115 p. luokkaa. 

Vierailija
10/102 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan saanut kutsua jatkoon AMK-kokeen perusteella? Mihin kaupunkiin?

Vierailija
11/102 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
12/102 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös kutsut tule vasta tänään? Ja joka tapauksessa tulee viesti, pääsit sitten jatkoon tai et

Vierailija
13/102 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ois unelma-alani ja haen ties miten monetta vuotta :( B-papereillani ei ole asiaa sisään, junnaan kaupan kassalla ja haaveilen vaan joku päivä olevani puheterapeutti

Hei. Millaista ajattelet työn olevan?

Kysyy puheterapeutti kiinnostuneena

Vierailija
14/102 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun tuomio on luettu, niin kertokaahan toiselle kierrokselle päässeet että millaiset ohjeet kutsukirjeen mukana tuli? Pidetäänkö koe yliopistoilla vai etänä? Kirjallinen vai suullinen?

Vierailija
15/102 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestetään yliopistolla kirjallisena.

Vierailija
16/102 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko joku tänään kokeessa? Millanen fiilis jäi?

Vierailija
17/102 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko joku tänään kokeessa? Millanen fiilis jäi?

Mä olin eilen kokeessa. Olin tosi yllättynyt kokeen sisällöstä, oli ihan erilainen kuin odotin. Ihan hyvät fiilikset jäi, mutta en usko pääseväni sisälle kuitenkaan. En tiedä, tajusinko katsoa aineistona olleesta tutkimusartikkelista oikeita kohtia (jätin huomioimatta esim. kaikki taulukot), joten voi olla, että monta kohtaa meni väärin. Enkä ehtinyt ollenkaan tarkistaa vastauksiani, kun aikaa oli niin vähän. Kiva koe oli kuitenkin, ja mielenkiintoinen aineisto :)

Vierailija
18/102 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlainen fiilis jäi itselle. En myöskään kattonu taulukoita ollenkaan, ja ehkä liian pitkään luin artikkelia niin ei jäänyt aikaa tarkistaa vastauksia.

Julkastaispa edes oikeet vastaukset ennen 15.7 :D

Vierailija
19/102 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kans eilen pääsykokeessa ja ihan samat fiilikset ja mulla kans jäi taulukot huomioimatta. Aika kompia kysymyksiäki oli osa, mutta ehkä meni ihan ok. Aika teki painetta kyllä.

Ja samaa toivon, että tulispa edes oikeat vastaukset nähtäville ennen kuin 15.7. Sattuuko kukaan tietämään milloin aiempina vuosina on mallivastaukset julkaistu?

Vierailija
20/102 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois muuten mielenkiintoista tietää, minkä verran muilla koepaikoilla oli porukkaa 2. vaiheen koetta suorittamassa. Olin otse Oulussa ja siellä oli minun lisäksi vain yhdeksän muuta.