Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, millainen nainen on liian innokas?

Vierailija
07.02.2020 |

Haluaisin vastauksia miehiltä. Milloin nainen alkaa olla jo liian innokas, tai naisen kiinnostus sinua kohtaan on epänormaalin innokasta?

Taisin säikäyttää yhden miehen liiallisella kiinnostuksen osoituksella, tai ainakin luulen näin. Emme edes ole tavanneet, vaan olen nähnyt hänet kun olemme töissä samassa rakennuksessa mutta eri firmoissa.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ollut edes tavannut miestä, vaan oli nähnyt viereisessä firmassa. Sen facebook-viestin lähettämisen jotenkin ymmärrän, mutta en työpuhelinnumeron kaivamista ja siihen soittamista.

Mies ei luultavasti yhtään tiennyt ja osannut kohdistaa henkilöä kuka oli laittanut viestin ja siksi ei vastannut mitään. Tai sitten tiesi, mutta ei halunnut vastata. Käytännössä olette toisillenne tuntemattomat. Jos vaikka olisitte jutelleet, mutta ilmeisesti ette.

Työpuhelinkeissi meni niin, että mies hämmentyi kun ei ollutkaan työpuhelu ja hätäpäissään lupautui treffeille. Sitten perui myöhemmin.

Työpuhelimeen soittaminen on silloin ollut sopimatonta kun saa siitä moitteita. Sanoo nämä tapakonsultit täällä mitä tahansa. Muutenkin vain yhteisesti sovitusti työpuhelimeen soitetaan treffipuheluita, varsinkaan tuntemattomat ei siihen soita muita kuin työhönlittyviä puheluita.

Työpuhelin voi olla myös henkilökohtaisessa käytössä. Monella on puhelinetu ja yksi ainoa puhelin liittymineen. 

Vierailija
102/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran kahdessa kuukaudessa laittaa ihastukselle viestin, niin onko sillon liian innokas? :D

Palstan stalkkerifoobikoiden mielestä on, koska ennen viestin laittamista pitäisi ottaa selville, haluaako ihastus saada viestin, ettei nyt sitten vaan koe sitä noloksi tai stalkkaavaksi. 

Kyllä se varmaan haluaa viestin saada, kun vastaa niihin :)

Kunhan hämmennyksissään vahingossa vastaa, mutta tulee heti katumapäälle ja kahden kuukauden hiljaisuus on selkeä signaali, joka pitäisi tollommankin tajuta. Lue nyt kun viisaammat kertovat totuuksia, ja usko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä teit ja mistä päättelet että se säikäytti miehen?

Laitoin fb-viestin, ja kun ei viikkoon tullut vastausta, niin soitin yhtenä iltana hänen työkännykkäänsä. Hän ei vastannut, mutta soitti kohta takaisin. Aluksi suostuikin tapaamiseen, mutta seuraavana päivänä muutti mielensä. Syyt olivat sellaisia perus "en just nyt halua mitään juttua" selityksiä. Myöhemmin hän moitti minua numeronsa selvittämisestä ja soittamisesta, vaikka itse oli kuitenkin soittanut takaisin numerooni :D. Hän ei siis tietenkään tiennyt että minä olisin siellä luurin päässä. 

Miksi noin etänä lähestyit?

Mies kuuluu ensin vietellä! Tiedän, koska olen myös ollut yli-innokas.

Vierailija
104/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanhanajan puhelinluettelossa olevat numerot olivat yleensä kotinumeroita, joihin soitettiin. Ja tuskin kukaan ihan tuntematon ihminen soitti niihinkään ehdottamalla treffejä yllättäen. Kyllä ne, jotka siihen luettelossa olevaan numeroon soittivat yleensä jostain kautta tunsivat jo ennestään sen kenelle ja kenen kotiin soittivat.

Olen itsekin lankapuhelinajan ihminen ja puhelin oli kaikkien näkyvillä ja kuuluvilla. Yhtään kertaa ei siihen soittanut kukaan tuntematon tai ennen tapaamaton ihminen ja ehdottanut yhtään mitään tapaamisia tai ihastumisia.

Jos joku tuntematon tai vieraampi soitti, niin hänellä oli jotain asiaa.

Ja kyllä siihenkin aikaan työpuhelimet olivat työpuhelimia, ei niihin tullut treffipyyntöjä kuin silloin kun oli jossain tavattu jo aiemmin ja sovittu, että töihinkin voi soittaa.

Vierailija
105/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne vanhanajan puhelinluettelossa olevat numerot olivat yleensä kotinumeroita, joihin soitettiin. Ja tuskin kukaan ihan tuntematon ihminen soitti niihinkään ehdottamalla treffejä yllättäen. Kyllä ne, jotka siihen luettelossa olevaan numeroon soittivat yleensä jostain kautta tunsivat jo ennestään sen kenelle ja kenen kotiin soittivat.

Olen itsekin lankapuhelinajan ihminen ja puhelin oli kaikkien näkyvillä ja kuuluvilla. Yhtään kertaa ei siihen soittanut kukaan tuntematon tai ennen tapaamaton ihminen ja ehdottanut yhtään mitään tapaamisia tai ihastumisia.

Ja kyllä siihenkin aikaan työpuhelimet olivat työpuhelimia, ei niihin tullut treffipyyntöjä kuin silloin kun oli jossain tavattu jo aiemmin ja sovittu, että töihinkin voi soittaa.

Joopa joo. Se, että sua ei kukaan koskaan lankapuhelimella tavoitellut treffit mielessään, todistaa aukottomasti että sellaista ei voinut tapahtua ollenkaan. Olet suorastaan nero, hämmentävän sellainen. *facepalmien facepalm*.

Vierailija
106/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Se, että sua ei kukaan koskaan lankapuhelimella tavoitellut treffit mielessään, todistaa aukottomasti että sellaista ei voinut tapahtua ollenkaan. Olet suorastaan nero, hämmentävän sellainen. *facepalmien facepalm*.

Niihin soitti myös huohottajia, kikattelijoita, mykkiä ja vääriä numeroita. Mutta olen varma ettei silloinkaan kovin hyvällä oltaisi katsottu, jos lemmenkipeät neidot ja herrat olisivat soitelleet treffiehdotuksiaan työpaikalle tai kun perhe istuis syömässä illallista yhdessä ja kuunteli kaiken. Koska kyllähän se nyt tuli aina kaikille selväksi mitä puhuttiin.

Vaikka osoitteetkin näkyivät puhelinluettelossa, niin ei se kivaa olisi ollut jos siellä olisi joku tuntematon odottamassa tai soittamassa ovikelloa pyytääkseen treffeille, koska hän pystyi ja koska osoitteet olivat julkisia.

Jos tunne on ollut jo alkujaan molemminpuolinen, niin eiköhän siinä jo ole ihan livenä ollut jotain kontaktia. Vähintään katseiden kohtaamista ja hymyilyä.

Vierailija
107/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mitä teit ja mistä päättelet että se säikäytti miehen?

Laitoin fb-viestin, ja kun ei viikkoon tullut vastausta, niin soitin yhtenä iltana hänen työkännykkäänsä. Hän ei vastannut, mutta soitti kohta takaisin. Aluksi suostuikin tapaamiseen, mutta seuraavana päivänä muutti mielensä. Syyt olivat sellaisia perus "en just nyt halua mitään juttua" selityksiä. Myöhemmin hän moitti minua numeronsa selvittämisestä ja soittamisesta, vaikka itse oli kuitenkin soittanut takaisin numerooni :D. Hän ei siis tietenkään tiennyt että minä olisin siellä luurin päässä. 

En osaa sanoa säikäytitkö miehen vai eikö hän ollut alunperinkään kiinnostunut, mutta aika räväkät siirrot sulla. Jos joku ei reagoi (viikkoon) saamaansa fb-viestiin, niin siitä jo pystyisi päättelemään jotain vastapuolen innostuksen asteesta. Eli en olisi itse lähtenyt enää enempiä tiedusteluja tekemään. Mies on kuitenkin ihan selkeästi ilmaissut, ettei ole kiinnostunut, joten siltä varalta, että vielä laatisit jotain suunnitelma c:tä (koska täältä neuvoa kyselet): jätä asia nyt tähän. Unohda. Anna olla.

Vierailija
108/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap toimi ihan kuin miehet. Ei yksikään mies mieti onko liiaan innokas vaan pommittaa tai jopa mattopommittaa ihan hulluna. Muistatteko kuinka Lipponenkin stalkkasi Päivin ikkunan allla pimeässä! Mies saa tehdä alotteita ja olla innokas mutta nainen ei.

Minusta ap teki ihan oikein kun pommitti niin kauan kun sai vastauksen. Mutta koska vastaus oli ei, pelin voi lopettaa tähän. Ihmettelen kyllä miksi mies ensin suostui ja sitten perui.

Vierailija
109/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian innokasta ei voi olla. 😉 Paitsi silloin kun aletaan maalailemaan tulevaisuutta häitä, yhteistä kotia tai perhettä. 😜

Kyllä voi olla. Tuossa ylitettiin jo raja, että kun ei fb-viestiin tullut vastausta niin selvitettiin työpuhelinnumero ja soitettiin siihen.

MIksi muka? Jos numero on julkinen, se on tarkoitettu löydettäväksi. Siksihän se on, että ihminen voidaan tavoittaa puhelimitse. Jostain fb-viestistä sinänsä ei vielä voi päätellä mitään. Sitä ei ehkä ole nähty ollenkaan tai henkilö on unohtanut vastata, kun ei ole heti ehtinyt tai osannut, kaikenlaistahan voi olla. Oletusarvoisesti puhelimeen saa soittaa, jos numeron löytää. Se ei todellakaan ylitä minkäänlaisia rajoja. 

Työpuhelimeen soitetaan vain työasioissa. Olisi äärettömän noloa vastata työpaikalla puhelimeen ja kuulla, että soittaja haluaa treffeille. (Kaikki me emme vastaa työpuhelimeen vapaa-aikana, koska ei ole kokonaistyöaika.)

Höpö höpö. Työpuhelin on ihan tavallinen puhelin. Ei siihen ole kielletty soittamasta omissakin asioissa. Työpuhelinta työntekijä itse ei ehkä saa käyttää muihin kuin työasioihin, mutta se ei sido ulkopuolisia mitenkään. 

Saahan siihen soittaa, mutta silloin ottaa myös sen riskin, että vastaaja naureskelee työkavereilleen sinun kustannuksellasi. Sitäkään ei ole kielletty. Jos itse saisin työaikana puhelun, jossa minua pyydettäisiin treffeille, niin kyllä minä kertoisin kollegalle jonka kanssa jaan huoneen, että miksi aloin puhelimessa nauraa ja kenelle.

Niin, sellaista se on. Ilkeiden ihmisten riski sisältyy kaikenlaisiin lähestymisiin. 

Ilkeyttä on nolata toinen ihminen soittamalla työpuhelimeen treffikutsu sen jälkeen, kun toinen on jo osoittanut, ettei kiinnosta, jättämällä vastaamatta fb-viestiin. Minusta olisi äärettömän noloa, jos saisin kollegoitteni läsnäollessa sellaisen puhelun. Laittaisin vahingon kiertämään.

Vastaamattomuus ei ole minkään osoitus. Jos olisi vastannut ja pyytänyt jättämään rauhaan, se olisi osoittanut tuon. Puhelun soittaminen ei nolaa ketään. Jos siltä tuntuu, kärsii varmasti pahoista mielenterveysongelmista ja on syytä hakeutua esim terapiaan tai hankkiutua eroon puhelimista.

Kyllä se nolaa, jos kollegoiden edessä joudut hätistelemään itseään jo toistamiseen sinulle tyrkyttävää ihmistä. Varsinkin, jos olet suhteessa jonkun toisen kanssa. Jos tietenkin on yksin jossain ja vastaa silloin puhelimeen niin ketään ei nolata. Silloin se saatta korkeintaan tuntua epämiellyttävältä ja ei toivotulta kokemukselta.

Opettelisit nyt lukemaan edes ennenkuin messuat ihan omiasi. Puhelu tapahtui työajan ulkopuolella. Ketään ei oltu hätistelty sitä ennen mihinkään, joten se ei ollut "toistamiseen". 

Luulin, että puhumme yleisellä tasolla. Vaikea on ottaa kantaa kovin tarkkaan juuri tähän tapaukseen, koska siitä on aika hatarat tiedot. En ollut paikalla miehen vieressä, joten paha sanoa oliko vai eikö ollut kollegoita vieressä tai milloin hänen työaikansa loppuu. Jos puhut juuri tuosta puhelusta, niin ehkä se ei nolannut ketään, mutta jos puhumme yleisesti puheluista, niin kyllä ne voivat nolata.

Joten päätä puhummeko yleisellä tasolla vai juuri tästä tapauksesta. Ja oikeasti, yleisellä tasolla, se voi olla noloa joutua hätistelemään puhelimessa jo ihan ensimmäistä kertaa liian innokkaita ihailijoita. Työajankin jälkeen voi olla paikalla ihmisiä, joiden ei haluaisi kuulevan kaikkea.

No jos puheluun vastaaminen on noloa, niin jättää vastaamatta sitten. 99,99% ihmisistä ei koe sellaisessa mitään noloa. Aina tietenkin on foobikoita ja lumihiutaleita. Jollet nyt sitten ole teini, jonka mielestä mikä tahansa normaali elämän osa mitä esimerkiksi omat vanhemmat rutiininomaisesti tekevät, on auttamattoman noloa. Yleisellä tasolla.

Niinhän ap:n kohde jättikin vastaamatta. Sitten ilmeisesti arveli kuitenkin, että kyse saattaa olla tärkeästä työasiasta ja soitti takaisin.

Se nyt ei vaan muutu vähemmän noloksi vaikka ap (eri kirjoittajana esiintyen) muuta täällä koko illan jankuttaisi.

Kommentoidaanpa tähän väliin, että olin tässä välissä töissä enkä ole kiistellyt täällä kenenkään kanssa. Kiva kuitenkin että myös puoltavia kommentteja löytyy.

T: Ap.

Vierailija
110/111 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies "pelästyy" tarkoittaa se sitä että hän ei ole kiinnostunut. Tai sitten on muuten jotenkin epävakaa persoona ja sellaisia kannattaa välttää. 

Vierailija
111/111 |
08.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkeehän sen onko fb-viesti nähty. Jos se on nähty, ei missään nimessä mitään perään soittelua ja vielä työpuhelimeen.

Eihän näe, jos ei olla fb-kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän