Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Corona ja nälkä? Kuuluuko tuohon tautiin kova nälkä?

Vierailija
07.02.2020 |

Olen todella kipeä, mutta hirveä nälkä koko ajan. Yleensä kipeänä ei tee mieli syödä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin pidän teistä koronahulluista! 😂😍

Vierailija
2/34 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut parin viikon sisään Wuhanissa vai mistä päättelit että sulla on koronavirus eikä ihan tavallinen nuhakuume?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt kiinalaisia metrossa.

Vierailija
4/34 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt kiinalaisia metrossa.

Jaa. Niin mäkin joskus. 

Vierailija
5/34 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieliteko tai halu syödä ja nälkä ovat eri asioita. 

Vierailija
6/34 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan tämän nyt, koska huomasin ihan saman. Ihan jäätävä nälkä KOKO ajan. Ja epäilen että minulla on korona. Tämä ei ole siis vitsi vaikka hauskalta kuulostaakin! 

Vierailija
7/34 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on nyt korona ja kokoajan tekis mieli syödä jotain, outoa :) ei tod mikään nuhakuume vaan aika paljon helpompi

Vierailija
8/34 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle taas ei maistu maistuis oikein mikään vaikka isompia flunssan oireitakaan ei ole.

Vierailija
9/34 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kiinalaisessa syömässä vuonna 2020 ja nyt mulla on nälkä. Onkohan tämä koronaa?

Vierailija
10/34 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo,mullaki korona, oon lihonu 5 vuodessa ainaki 35kg. Onneksi se johtuu  tästä taudista,eikä syömisestä.

Vierailija
11/34 |
09.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöppö kirjoitti:

Nostan tämän nyt, koska huomasin ihan saman. Ihan jäätävä nälkä KOKO ajan. Ja epäilen että minulla on korona. Tämä ei ole siis vitsi vaikka hauskalta kuulostaakin! 

Ylipaino altistaa vaikealle koronalle - korona comeback: sinulla helvetillinen nälkä! Korona, tuo viekas paskiainen.

Vierailija
12/34 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mies koronassa. Ollaan ihmetelty, miten koko ajan on nälkä taudin rantautumisen jälkeen.

Vierailija
13/34 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, itse lihoin long covidin seurauksena...

Vierailija
14/34 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corona olutta juodessa kasvaa nälkä.

Vierailija
15/34 |
10.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sulla on vaan yksinkertaisesti nälkä, jos et ole syönyt?

Vierailija
16/34 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä naisen kanssa on popsittu ja nälkä on levoton, tottakai se korona löytyy myös.

Vierailija
17/34 |
17.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tämä myös. Lapset toi väkisin ruokakassin, vaikka sanoin etten tartte kun ei kipeenä maistu. Ja yllätys, yllätys. Haju- ja makuaisti ei mennyt ja ruoka maistui todella hyvältä ja nälkä oli koko ajan. Olen kasvissyöjä, tein hyviä ruokia. En lihonut 3 viikon aikana. Ja koskaan en ole nukkunut niin hyvin kuin korona taudin aikana. Yleensä kipeenä unikin on niin tuskaisaa ja yskittää yms.

Vierailija
18/34 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukka täällä vitsailee aiheelle, mutta itse törmäsin tänne googletettuani asiaa juurikin tätä samaa yhteyttä pohdittuani.

Vaimolla on nyt korona (testattu) ja itse olen täysin terve. Edellisellä viikolla kuitenkin ihmettelin, kun oli koko viikon melko yleisväsynyt olo ja nimenomaan vatsa kurni koko ajan, niinkuin olisi nälkä. Pohdin, että se liittyy ehkä liikaan treenaamiseen, lumitöihin tms. En muista kokeneeni vastaavaa nälän tunnetta vuosiin kuin hetkellisesti, nyt sitä kesti säännöllisesti vajaan viikon, vaikka söin täysin normaalisti. Nyt luonnollisestikin pohdin olinko siis itse viime viikolla "melkein oireeton" taudinkantaja, joka sitten tartutti samassa taloudessa nyt sitten toisen.

En sikäli sulkisi pois näläntunteen ja taudin yhteyttä.

Vierailija
19/34 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule ruoka mieleenkään,niin huonosti voin ja kaikki tuli ulos ....

Vierailija
20/34 |
13.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäolen kipeenä, kuumeessa, ja yllättäen on nälkä. En yleensä koskaan syö mäkkärin ruokaa, mutta ei.en vedin ison aterian viimeiseen asti. Sen jälkeen nukkumaan, kun on niin kipee olo.

Outo tauti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän