Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Corona ja nälkä? Kuuluuko tuohon tautiin kova nälkä?

Vierailija
07.02.2020 |

Olen todella kipeä, mutta hirveä nälkä koko ajan. Yleensä kipeänä ei tee mieli syödä.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse poden koronaa juuri ja ei taudin aikana ole juurikaan nälkä ollut.

Vierailija
22/34 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäolen kipeenä, kuumeessa, ja yllättäen on nälkä. En yleensä koskaan syö mäkkärin ruokaa, mutta ei.en vedin ison aterian viimeiseen asti. Sen jälkeen nukkumaan, kun on niin kipee olo.

Outo tauti.

Mä söin koronassa roskaruokaa, karkkia, lonkeroa, limua, jädeä jne aivan jäätävät määrät. Normaalisti ei juurikaan maistu mutta koronassa kyllä meni. Makuaisti oli huono mutta se ei estänyt mässyn syömistä ja juomista. Spriteä meni pullokaupalla, ja myös lonkkua. Suklaata, hedelmäkarkkia, pizzaa.... Kun korona oli ohi, mieliteot katosi mutta 3 kg jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös nälkä sen 5pv sairasteluajan, maha mourusi jatkuvasti. Ihan normiruokaa syötiin eikä paino noussut

Vierailija
24/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan tuore ketju, mutta vastaanpa silti kun on edelleen aktiivinen. Mun kokemuspiirissä korona on aiheuttanut hillitöntä herkkujen syömistä. Itsellänikin teki mieli kaikkea makeaa ja suolaista herkkua. Ruokaakin söin, mutta ei ollut mitenkään erityinen nälkä, lähinnä tuo herkkuhimo vain. Onneksi tyttären kaveri yllätti meidät mokkapaloilla :-D

Vierailija
25/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastan tällä hetkellä. Nenä vuotaa, lämpöä, kuiva yskä. Aamiaiseksi vedetty paahtoleipää ja spaghettia. Viikonlopun aikana olen ollut koko ajan näläntunteessa, sellasia tonttilounaita mennyt ettei rajaa. Eli olen myös todennut saman.

Vierailija
26/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hyvänsä kelpaa tekosyyksi ahmia herkkuja.

t.voimismamma.

Vierailija
27/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviytyjät syö. Keho tarvitsee energiaa kun se taistelee. 

Vierailija
28/34 |
06.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu oireeton korona jo pitkään, tullu jotain 20kg  lisää.

Ei oo  mun syy että lihoaa.En oo vielä jaksanu ees testata tuota.

geenit tai korona

Vierailija
29/34 |
14.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt porukkaa heittää vitsiä aiheesta, mutta meillä on nyt korona perheessä ja ruoka maistuu kaikille vaikka kuume huitelee 39:ssa. Itsellä oli nälkä ihan kokoajan, vaikka tosiaan vaan makasin. Että on kyllä todella outo virus.

Vierailija
30/34 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäinen aloitus jo kahden ja puolen vuoden takaa, mutta googlettelemalla tänne päädyin. Tämä on todella hämmentävää, mitä mun kropassa tällä hetkellä tapahtuu. Olen nyt siis toista kertaa (lab.varm) koronassa ja molemmat ovat noudattaneet samaa kaavaa; yhtenä päivänä korkea kuume ja sitten tauti on siinä. Molemmissa myös järkyttävä väsymyt. Nyt tassä toisessa vaan aivan järkky nälkä koko ajan. On kun olisi ollut syömättä päiviä. Olen todella pieni ruokainen ja normaali/ hoikka kropaltani (55-58 kg pyörinyt vuosia ja n 167 cm pitkä, että läskikorttia turha heilutella).  Ma varmennetun testin jälkeen en ole oikeastaan muuta tehnyt kuin syönyt ja maannut. Esim eilen tein pellillisen pitsaa ja kinkkukiusausta 500g peruna-sipuli sekoituksesta. Normisti pitsasta olisin saanut 9-12 lounasta ja kiusauksesta olisi riittänyt 3-4 annosta. Nyt tilanne, että kiusaus syöty ja pitsasta max 1/4 jäljellä. Siihen päälle vielä voikkareita ja muffinsseja. Aivan käsittämätöntä! Ja paino ainakin toistaiseksi pysynyt samoissa. En siis muuta keksi kuin koronan, koska mitään tämän kaltaista ei ole koskaan ollut kohtuu pitkän elämäni aikana. Ja kuten sanoin, hämmentävää tämä on!! 

Vierailija
31/34 |
15.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, söin hevosen joka kerta kun sairastin koronan. Sairastin koronan kahden viikon välein.

Vierailija
32/34 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös täällä nälkäkokemus, nälän tunne ei katoa lainkaan vaikka syö. Pelottaa, jos tämä jää päälle, nyt viikko diagnoosista. Olen taistellut vuoden aikana 11 kg pois ja nyt tuntuu, että kaikki tulee tätä menoa takaisin ja nopeasti.

Vierailija
33/34 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä oli jatkuva nälkä viikon verran. Toki syötiin vain normaalisti mutta tunne oli jatkuva n viikon

Vierailija
34/34 |
04.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eka koronassa oli järkky nälkä koko ajan, tokassa ei, ja nyt kolmannessa taas on. Vaikka miten söisi (ruokaa, ei herkkuja), ei tule kylläinen olo. Tai jos tulee, vain hetkeksi. Äsken söin iltapalalla tuplat normaalista, maha ei täyttynyt. Pitää tehdä saavillinen puuroa vielä. En ymmärrä