Kaksoisolento
Mulla oli nuorena. Kaverit oli äimänä kun ihmettelivät kuinka puolet näki mut eri paikassa samaan aikaan. Muilla kokemuksia?
Kommentit (7)
taitoluistelija Jevgeni Plushenkolla taitaa olla neljä kaksoisolentoa: Tanja Poutiainen, Riki Sorsa, Jarno Leppälä ja Harry Harkimo. Tai oikeestaan noiden neljän kombosta tulisi Plushenko
On monia selityksiä ja vaihtoehtoja tähän, ellei ne kaikki. Mutta entä jos ihmisen auramatrix ympärillä luo näitä efektejä lisää, muuttuvia olentoja. Vetää puoleensa samaa. Kunnes eroaa.
Kaikista omituisin tilanne johon itse olen joutunut oli, kun luulin tunnistaneeni erään henkilön ystäväni puolisoksi. Kohta tuo henkilö tuli kysymään minulta, että olenko "Matti Virtanen", ei en ole, mutta luulin, että sä olet "Jussi Korhonen", no ei ollut... kummallakaan ei ole kaksoisveljeä, eikä edes sukunimet tai etunimet osuneet oikein...
Ihmetyttää kun ihmiset ei muka tunnista kavereitaankaan naamasta. Sokeita? Tyhmiä?
Mullakin, äitini näki mut satamassa vaikka en olluy, usea ystävä pyöräilemässä suunnassa missä en ajellut, sitten tuntematon tervehti, sanoin että tunnetaanko, oli luullut entiseksi työkaveriksi, ihan eri ala kun minulla.,
Sama.