Sanna Ukkola: naiset haluavat miehekkään miehen, eivät beta-feministimiestä
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/ab2389aa-c6fb-4e89-8ccf-ded378f06602
” Nykyajan miessankarin pitäisi puhua vuolaasti tunteistaan, kyynelehtiä soijalattensa ääressä ja pohtia Rennossa feministiryhmässä, kuinka hän itse voisi synnyttää.
Samaan aikaan, kun teemme parhaamme emaskuloidaksemme miehet, ihmettelemme, miksi syntyvyys laskee.
Tämä tulee ehkä yllätyksenä, mutta suurin osa tuntemistani naisista haluaa sänkyynsä miehen, ei henkisesti kastroitua tossukkaa. Vaikka he eivät sitä edes myöntäisi ääneen, useimmat heteronaiset haluavat itselleen mieluummin maskuliinisen alfauroksen kuin heikkouttaan kitisevän lapatossun.”
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Ukkolahan on tyypillinen pickme-nainen. Hakee miesten hyväksyntää kirjoituksillaan tajuamatta etteivät miehet häntä yhtään enempää arvosta. Surullista sinänsä.
Just se Cool Girl -syndrooma. Kun haukkuu muita naisia niin saa naisia halveksivien miesten huomiota. Koska naisen arvohan on miesten hyväksynnästä kiinni, siinä ei itsekunnioitus tai solidaarisuus paljon paina.
Miten tuollaista tuubaa saa edes julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Tottahan se on, että vaikka olisi tiukkapipoisempikin akateeminen nainen, niin kyllä se hintelä, epämiehekkäästi piipittävä, olmin valkea, tappelun sijaan jotain platonia siteeraava, julkisilla kulkeva tai munattomalla etuvetoriisikipolla ajava, kasviksia syövä, urheilua seuraamaton, viinilitkua lipittävä, yliopisto"mies" unohtuu alle aikayksikön, kun pihaan karauttaa luunmurtaja-Kake aidolla HD:lla, eli sellainen >100kg painava, piikkilangalla ja tribaaleilla tatuoitu, sieltä täältä arpinen, linnassa istunut, kaljaa kittaava, nipottajia kuuntelematon ja hyypiöitä nyrkillä turpaan pamauttava, kokolihaa syövä, kirjaviisaudesta välittämätön, röökiä polttava, hiilijalanjäljestä piittaamaton, ruumiillista työtä tekevä, liibalaaballe naurava, bensalta haiseva, autoja korjaava, jääkiekkoa katsova ja muutenkin kaikin puolin miehekäs ja raamikas Mies, eikä mikkihiiri.
Ok, no tämäkin oli tietenkin hivenen kärjistetty eikä miehen tarvitse aivan noin päälleliimatusti maskuliinisuutta hönkiä, mutta totta koko asiassa (yleistäen, kyllä) on se, että pitää olla riittävästi erillisyyttä ja eroavaisuutta, jotta voi olla seksuaalista halua. Nyt meillä on kasvanut sukupolvia konetta tapittavia vätyksiä (anteeksi), jotka eivät todellakaan p*ne, jos helpommallakin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen feministi mutta en ole koskaan olettanut että esim. minun ruokani maksettaisiin treffeillä. Jos niin käy niin toki se ilahduttaa mutta jos joku on esim. köyhä opiskelija niin ei minua haittaa vaikkei hän maksa, saatan silloin jopa itse maksaa.
Eihän sitä kukaan feministi odotakaan, vaan nimenomaan nämä sukupuolirooliodotuksista kynsin hampain kiinni pitävät antifeministit, jollaisia Ukkola ja suurin osa tämän palstan kävijöistä ovat.
Loistavaa lukea IL-kommenttiboksia. :D
Miehet ylistävät Ukkolaa muna pystyssä kunnes tajuavat että heidän tulisi myös maksaa treffeillä. Kääk!
Miehet ylistävät Ukkolaa muna pystyssä kunnes tajuavat että heidän tulisi myös maksaa treffeillä. Kääk!
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisi Ukkolan kuvailemia beta-alfamiehiä ei edes juuri ole muualla kuin stadissa ja Kalliossa. Siis ainakaan täällä Tampereella niitä ei paljoa ole vaan mennään sellaisella perusäijä tykkää lätkästä ja kaljasta ja boobseista menolla.
Onkohan kuinka paljon Matias Turkkila vaikuttanut Ukkolan mielipiteisiin?
Itse olen feministi mutta en ole koskaan olettanut että esim. minun ruokani maksettaisiin treffeillä. Jos niin käy niin toki se ilahduttaa mutta jos joku on esim. köyhä opiskelija niin ei minua haittaa vaikkei hän maksa, saatan silloin jopa itse maksaa.
Mitä alfaa on perusjätkässä? Vaimo päättää kuitenkin minne mennään lomalle ja hoitaa lasten asiat yms. Eli ottaa vastuun perheessä. Se vastuu tekee henkilöstä perheen Alfan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkolahan on tyypillinen pickme-nainen. Hakee miesten hyväksyntää kirjoituksillaan tajuamatta etteivät miehet häntä yhtään enempää arvosta. Surullista sinänsä.
Just se Cool Girl -syndrooma. Kun haukkuu muita naisia niin saa naisia halveksivien miesten huomiota. Koska naisen arvohan on miesten hyväksynnästä kiinni, siinä ei itsekunnioitus tai solidaarisuus paljon paina.
Samaa potevat sitten miesfeministitkin.
Miesten ja naisten ei tarvitse olla erilaisia. Olen ihan tarpeeksi ollut ja elänyt maissa joissa miesten ja naisten on pakko olla erilaisia. Sieltä löytyy alfoja ihan lailla määriteltynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa potevat sitten miesfeministitkin.
Toki. Sanoisin että isolla osalla miehistä ei ole mitään käsitystä naisen elämästä ja miesfeministit ovat iso vitsi.
https://yle.fi/uutiset/3-6795505
tässäkin oksettava naisia, LGBT:tä ja muslimeja halveksuva kirjoitus
Ja taas nainen avautumassa! Ensin Valasti ja nyt tämä. Kai he tajuavat miten tyhmältä he saavat aiheensa näyttämään?
Kaikki soijalattea juovat miehet lisääntymiskieltoon.
Vierailija kirjoitti:
Tämä osui naulan kantaan. Asia hyvin tiivistettynä.
Arvostan miestä, mutta en ala leikkimään bimboa, että ne saa olla alfoja olematta alfoja.
Tavallaan totta.
Mä en ymmärrä useimpien naisten valitusta näistä miehistä, jotka eivät tee osaansa, eivät hoida lapsia ja lusmuilevat. Itse kun olen aina kiinnostunut kilteistä ja rauhallista miehistä, joilta kaikki nämä hommat ovat onnistuneet. Toki heiltä ei sitten kannata odotella mitään erityisen miehekkäitä mooveja ja viettelyn alkeetkin vaatii hieman harjoittelua.
Näitä miehiä on joka puolella, mutta useimmat naiset ei näistä kiinnostu laisinkaan, koska eivät tosiaan osaa laittaa itseään tyrkylle. Vaikka tällaisilta miehiltä saa juuri siitä kunnioitusta, hellyyttä, huomiota ja tasa-arvoisuutta kotitöissä ja lastenhoidossa. Ja joo enkä puhu mistään ressukoista vaan ihan koulutetuista hyvätuloisista miehistä. He eivät osaa ottaa sitä ”johtajan” roolia vaan odottavat että joku nainen bongaa heidät ja eihän sitä tapahdu.
Useimmat naiset kun haluaa, että mies ottaa ohjat ja vie. Minä taidan sitten olla ehkä normaalia maskuliinisempi kun otan mielelläni sen roolin. Nyt jo yli 10 vuotta ollut tosin naimisissa ja meidän avioliitossa mies on se hellyydenkipeä ja minä se joka kaipaa paljon omaa tilaa.. Eli tavallaan meillä on silti samoja ongelmia kuin muillakin pariskunnilla.
Vierailija kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-6795505
tässäkin oksettava naisia, LGBT:tä ja muslimeja halveksuva kirjoitus
No en nyt tiedä, ennemminhän tuossa nauretaan suomalaiselle synkälle ja ilottomalle vaientamiskulttuurille.
Ihan aiheestahan tuo sinänsä kirjoittaa, mutta ei osaa ilmaista.
Sanna on siis oikein nimensä veroinen nainen...
Olen samaa mieltä kolumnin kirjoittajan kanssa.
Toki parisuhteita on yhtä monenlaisia kuin on parisuhteitakin, mutta itselläni seksuaalinen vetovoima vaatii, että mies on tietyllä tapaa hyvin voimakas ja miehinen, joka tulee ja ottaa.
Haluan olla parisuhteen nainen monessa mielessä. Olen hyvin sanavalmis ja kerron kyllä mielipiteeni, en ole sillä tavalla luonteeltani alistuva lainkaan, mutta haluan kuitenkin parisuhteessa tuntea olevani nainen, se jollain tasolla tietyllä tapaa heikompi huolehdittava, jokin sellainen alkukantainen tarve joka ei taas niin arjessa mitenkään paista läpi.
Tykkään, että mies on huomaavainen minulle ja lapsille hyvä isä, mutta se on enemmänkin sellaista seksuaalista asennetta, jota haluan mieheltä. Sitä on vaikea selittää.
Siis maksaa myös sen miehen safkat. edellinen