Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?

Vierailija
05.02.2020 |

Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?

Kommentit (907)

Vierailija
521/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaluterilaiset saavat nyt oikein "isän" kädestä.

Olivatko ideat todellakin näin vähissä, että tämä kristittyjen rienaaminen piti ottaa levyn pääteemaksi?

Heitähän lyödään muutenkin niin paljon, kun muita ei rohjeta.

Vierailija
522/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on Suomessa ja länsimaissa yksi uskonto, jota saa vapasti kiusata: kristinusko.

Ja sitten monet näistä artistihyväkkäistä julistavat olevansa kaikkea kiusaamista vastaan.

Missä logiikka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on Suomessa ja länsimaissa yksi uskonto, jota saa vapasti kiusata: kristinusko.

Ja sitten monet näistä artistihyväkkäistä julistavat olevansa kaikkea kiusaamista vastaan.

Missä logiikka?

Meillä on valtionkirkko ja vallanpitäjiä on oikeus arvostella rankastikin. Muuten en huomannut levyllä mitään erityistä piikkiä kristinuskoon, vaan ylipäätään hörhöileviin lahkojohtajiin ja sokeisiin seuraajiin. Ymmärrän ettei se kaikille aukea. Aivan luonnollista, että artisti ottaa vaikutteet omasta viitekehyksestään.

Vierailija
524/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hyviä puolia etsii, niin on hyvä, että edes yritetään ilmaista teksteissä jotain kunnianhimoisempaa ja kärjekkäämpää kuin nykyään on tapana popmusiikin saralla.

Siinä mielessä tämä erottuu porukasta.

Mutta olisiko pitänyt ottaa hampaisiin uskonnot yleisemmin? Mielestäni se olisi ollut se järkevin vaihtoehto.

Vierailija
525/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa siihen onko kappale kristinuskoa pilkkaava vai ei, kyllähän se on ihan kristinuskon perusteita, että pilkataan, kuuluu erottamattomasti pakettiin.

Maailman hulluin juttu, mutta niin toimiva konsepti.

Sillähän se leviämäänkin lähti, että ei oikein suvaittu sen ajan maailmassa ja piti kimpsut ja kampsut koota ja suunnata muualle. Eli ihan ennalta tiedetty, sanottu ja kirjoitettu juttu. Ei ole mitään uutta auringon alla.

Vierailija
526/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen uskonnoton, joten eipä tuo Jessellä pallottelu ja pelleily paljoa kosketa. Ei liippaa läheltäkään. Ihan sama.

Vierailija
527/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein kristittynä uskovaisena ymmärrä irvistelyä, että ”tekis Anttikin islaminuskosta samanlaisen laulun vaan eipä uskalla ähhähhää”

Minä olen ainakin ylpeä siitä, että kristinuskoa on edelleenkin suht. turvallista ”pilkata”, kritisoida ym. Ääriajattelijoita kristinusko harvemmin viehättää eikä se myöskään siihen kannusta.

Vierailija
528/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antti Tuisku kuvasi videolla antikristuksen touhuja aika lailla, illuminatiakin oli.

No, apokalyptinen biisi, viimeisinä aikoina mennään valitettavasti Babylonian malliin eli yhdistetään homoseksi ja rituaalit.

-uskova

Ja näin viimeisinä aikoina (lol) itseään uskoviksi kutsuvat nautiskelevat salaa kaikella internetistä löytyvällä saastalla. Myös Antti Tuiskun kohuttu musavideo on pakko käydä katsomassa ihan vain, jotta tietäisi, mistä taas puhutaan, ja seli seli.

Ei ole hyvä jos reagoi.

Ei ole hyvä jos ei reagoi.

Kristityt ei siis voi toimia oikein tässä suhteessa oikein mitenkään.

Kristittyjen ja  Jumalaa kunnioittavien OSA tulee olla hiljaa, mauttomia , näkymättömiä .

Ottaisivat vaan vastaan kaikki mahdollinen sonta mitä nyt kukin keksii heittää "herättääkseen ihmiset ajattelemaan miten kaksinaismoralisteja kristityt Jumalaan uskovat oikeesti ovat".

Olisivat saamari VIELÄ sallivimpia nuo tiukkapipo-uskikset perkl!  Olisivat ennakkoluulottomia ja rohkeita !

Mut ei. Ollaan tuomitsevia. Vaikka olisivat ihan hiljaa , niin kyllä me hei tiedetään että kuiteskin ne OIKEASTI siellä ne hiljaisella paheksunnalla meitä kaikkia tuomitsee.

Koko ajan sen vuoksi kun noi uskikset on niin kaksinaismoralisteja ja tyh-miä niin jonku nerokkaan popparin tarvii aikaajoin astua esiin ja provosoida ja hieroa niiden kaksinaismoralistisiin naamoihin  niiden pyhimpiä symboleita spiidot jalassa rivoin lyriikoin.

Tehdä aiheesta jopa kokonainen levy.

Kaksi yhden hinnalla. Faneille kolme.

Vierailija
529/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huippu levy!

Olen tavallinen tapauskovainen. Noi levyn biisit on suurin osa tosi mukaansa tempaavia eikä kaikki edes kovin provosoivia. Noita sanoituksia voi tulkita monella tavalla ja siksi pidän niistä. Antti on lahjakas ja tämä Jurek myös, sitä ei voi kukaan kiistää. Mitään loukkaantumista en kokenut ja olen tutustunut myös erilaisiin uskonlahkoihin ja minua on aina häirinnyt se kuinka niissä aina tiedetään se totuus ja ollaan muita parempia ihmisiä. Tämä pilkka ehkä lähinnä osuu sinne, että on peiliin katsomisen aika

Vierailija
530/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Fiksuinta olisi laulaa ihan muista aiheista. Vaikka siitä rakkaudesta.[/quote]

Juuri näin. Mietitäänpä ho-mo-sek-su-aali-suut-ta musiikkibisneksessä.

Teuvo Loman on toistaiseksi ainoa joka on uskaltanu laulaa rak-kau-desta,suoraan itsenään esiin astuen, vailla pömpöösejä rooleja,  piilottamatta sitä mihinkään  kulisseihin.

Katsokaa esimerkiksi youtubeesta "Helsinki City boy " musiikkivideo, siinä on jotain aitoa ja suoraa ja siksi niin kaunista. Ollaan voimesti ho-mo ,näytetään suoraan kauniita miehiä eikä käytetä omituista ja loukkaavaa uskontosymboliikkahörhelöintiä missä ööö ....ratsastetaan..... jeesushipin...... kanssa härällä.

Esa Saarisen "Poikarakkaus"biisi on myös  klassikko.

Tuure Boeliuksen Lätkäjätkä-Ville-musavideo koskettaa myös syystä, että kaikki päättyy suudelmaan, ei ole tulkinnan varaa sille että tykätään. 

Siinäpä ne sitten olivatkin.

Eli herätkää kaksinaismoralistit uskikset kun tasantarkkaa teidän takii ei sitte uskalla kaikki tulla aidosti esiin, se on vissiin sitte teidän syy.

Vierailija
531/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä logiikka?

Niin kauan kuin valtio pumppaa kirkolle miljoonia on veronmaksajilla oikeus kritisoida kirkkoa. Kirkon menoihin nyhdetään rahaa kaikilta, niiltäkin jotka ei siihen puljuun edes kuulu. Sitten kun se porukka pärjää omillaan niin saavat olla rauhassa, mut niin kauan kuin ollaan muiden elättejä ei ole paljon varaa itkeä kiusaamisesta.

Vierailija
532/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taskulaskimella sävellettyä ja sanoitettua musaa. Kohuhakuisuus edellä tehtyä.

Kaukana siis sellaisesta musasta, jota haluan kuunnella.

Vierailija
533/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kristityt loukkaantuu .

Häh häh hää.

Mitähän se Päivi Räsänenki ny sanoo?

Ja kaikki te kristityt uskovaiset joita ei voi vähempää kiinnostaa Antti Tuiskun taiteelliset tuotokset, nyt olisi teille kyllä peiliin katsomisen paikka.

Esitätte vaan loukkaantuneita kun ette muka yhtään innostu tästä nerokkaasta taitteesta.

Aika läpinäkyvää hei.

P.s määki oon hei ihan ehta uskis ja  tykkäsin et kyllä nyt on , nyt on kertakaikkisen makeeta meininkiä.

Vierailija
534/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nerokasta taidetta?

Ei minusta! Kaikkea muuta!

Vierailija
535/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippu levy!

Olen tavallinen tapauskovainen. Noi levyn biisit on suurin osa tosi mukaansa tempaavia eikä kaikki edes kovin provosoivia. Noita sanoituksia voi tulkita monella tavalla ja siksi pidän niistä. Antti on lahjakas ja tämä Jurek myös, sitä ei voi kukaan kiistää. Mitään loukkaantumista en kokenut ja olen tutustunut myös erilaisiin uskonlahkoihin ja minua on aina häirinnyt se kuinka niissä aina tiedetään se totuus ja ollaan muita parempia ihmisiä. Tämä pilkka ehkä lähinnä osuu sinne, että on peiliin katsomisen aika

Just näin. Loukkaantujat tuntee selkeesti piston sydämessään. Kannttais miettiä miksi tästä levystä noin kovasti hermostuu.

Mä ainakin voin myöntää monta asiaa mitä tuolla levyllä on. 

Vierailija
536/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt kristityt loukkaantuu .

Häh häh hää.

Mitähän se Päivi Räsänenki ny sanoo?

Ja kaikki te kristityt uskovaiset joita ei voi vähempää kiinnostaa Antti Tuiskun taiteelliset tuotokset, nyt olisi teille kyllä peiliin katsomisen paikka.

Esitätte vaan loukkaantuneita kun ette muka yhtään innostu tästä nerokkaasta taitteesta.

Aika läpinäkyvää hei.

P.s määki oon hei ihan ehta uskis ja  tykkäsin et kyllä nyt on , nyt on kertakaikkisen makeeta meininkiä.

Eiköhän tää ole meille ei-uskoville tyhjänpäiväsempi tekele. Kun ei sanoma herätä juuri tunteita ja huonolla mustalla höystettynä.

Vierailija
537/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huippu levy!

Tarkoittaako se että pitää itseään muita parempana ihmisenä jos on myös "tavallinen tapaukovainen" ja toi tuotos ei vaan kolahtanu millään tasolla mukaansa tempaavasti.

Vierailija
538/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole rajua eikä rohkeaa solvata kristittyjä. Muslimien alta lipan pistäminen olisi sitä.

Järkevämpää olisi lyödä kaikkia uskontoja tasapuolisesti.

Fiksuinta olisi laulaa ihan muista aiheista. Vaikka siitä rakkaudesta.

Julkipakanana minustakin kaikki uskontoja pitäisi voida arvostella samalla mitalla ja puuttui niiden esittämiin väitteisiin ja naurettavuuksiin. Jos niitä jumalia on olemassa, niin eivätkö he osaa kostaa ihan omasta puolesta ilman että uskovaisten tarvitsee heidän puolestaan luokkaantua.

Vierailija
539/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö, Antti, seuraavaksi biisin, jossa naureskellaan is la mille? Jaa, et vai? No en yllättynyt.

Yhdelle uskonnolle saa nauraa. Kaikille muille nauraminen on r asis mia.

Vierailija
540/907 |
07.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikkia uskontoja pitäisi voida arvostella samalla mitalla."

Komppaan. Siksi Tuiskun uusin on turhake.