Mies sanoi että haluaa uudet kengät. T. Ammattivalittaja
Mies ei halua enää käyttää Kuomia vaikka eivät ole edes kahta vuotta ollut käytössä. Mistä saa halvat kengät miehelle? T. Ap
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
UFF ja kirpparit.
Eihän Ammattivalittaja voi niihin mennä, kun joka paikkaan on 70 kilometriä, rahaa ei ole ja joku tuttu voi nähdä.
Nykyään löytää huonosti toppakenkiä kirppareilta. Krokseja kyllä onneksi löytyy silloin tällöin. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
UFF ja kirpparit.
Eihän Ammattivalittaja voi niihin mennä, kun joka paikkaan on 70 kilometriä, rahaa ei ole ja joku tuttu voi nähdä.
Eipäs solvata. T. Ap
Juuri osti mieheni uudet työkengät ja tavalliset talvikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja
Pitääkö miehen hyväksyttää kenkäostoksensa sinulla? Vai eikö hän osaa itse ostaa itselleen kenkiä?
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö miehen hyväksyttää kenkäostoksensa sinulla? Vai eikö hän osaa itse ostaa itselleen kenkiä?
Aloittaja on feikki. Laitoin jo että mieheni osti työkengät ja toiset tavalliset talvikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja
Prismasta, mutta voi ei sehän on lakossa
Miks se niitä kenkiä tarvii.kesä tulossa nii voi ulkoilla paljain jaloin. Osta sille housut se tarvii niitä enemmän.t naapuri
E=mc2 kirjoitti:
Miks se niitä kenkiä tarvii.kesä tulossa nii voi ulkoilla paljain jaloin. Osta sille housut se tarvii niitä enemmän.t naapuri
Olen ostanut ja sanonut ettei saa kulkea pitkissä kalsareissa ulkona, mutta ei se usko! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on feikki. Laitoin jo että mieheni osti työkengät ja toiset tavalliset talvikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja
En ole feikki en. Tämä ketju on minun alkuperäisen aloittama! Loppuu se trollaus ja solvaaminen! T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Pitää. Ei osaa ostaa itse. Se onkin jännä kun osaa neuloa niin hyviä ja oikean kokoisia villasukkia, muttei ostaa sopivia kenkiä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole feikki en. Tämä ketju on minun alkuperäisen aloittama! Loppuu se trollaus ja solvaaminen! T. Ap
Sinähän se minua solvaat. Minun miehelläni on kunnon työkengät ja kengät vapaa-ajalle, on myös sisäpelikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinähän se minua solvaat. Minun miehelläni on kunnon työkengät ja kengät vapaa-ajalle, on myös sisäpelikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja
Ei kyllä ole sisäpelikenkiä meidän miehellä. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä on kun mies harrastaa sählyä. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja
Vie se sairaalaan osastolle kato jätä vaa sinne ja sano että viimestään iltapalalle tuut kotii sitte.saa kato paidan housut ja sandaalit sieltä kunhan vaan vaeltaneet ulko ovesta ulos ennenkin kukaan huomaa tai kysyy mitää
E=mc2 kirjoitti:
Vie se sairaalaan osastolle kato jätä vaa sinne ja sano että viimestään iltapalalle tuut kotii sitte.saa kato paidan housut ja sandaalit sieltä kunhan vaan vaeltaneet ulko ovesta ulos ennenkin kukaan huomaa tai kysyy mitää
Kiitos ideasta, mutta sitten se kulkee niissä sairaalavaatteissa pihalla, ja naapuri valittaa. T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meilläpä on kun mies harrastaa sählyä. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja
Meidän mies harrastaa kylläkin vaan neulomista ja tupakointia. T. Ap
😅 jollain on mennyt hermo valittajaan.
UFF ja kirpparit.