Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi että haluaa uudet kengät. T. Ammattivalittaja

Vierailija
05.02.2020 |

Mies ei halua enää käyttää Kuomia vaikka eivät ole edes kahta vuotta ollut käytössä. Mistä saa halvat kengät miehelle? T. Ap

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UFF ja kirpparit.

Vierailija
2/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

UFF ja kirpparit.

Eihän Ammattivalittaja voi niihin mennä, kun joka paikkaan on 70 kilometriä, rahaa ei ole ja joku tuttu voi nähdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään löytää huonosti toppakenkiä kirppareilta. Krokseja kyllä onneksi löytyy silloin tällöin. T. Ap

Vierailija
4/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UFF ja kirpparit.

Eihän Ammattivalittaja voi niihin mennä, kun joka paikkaan on 70 kilometriä, rahaa ei ole ja joku tuttu voi nähdä.

Eipäs solvata. T. Ap

Vierailija
5/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri osti mieheni uudet työkengät ja tavalliset talvikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja

Vierailija
6/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö miehen hyväksyttää kenkäostoksensa sinulla? Vai eikö hän osaa itse ostaa itselleen kenkiä?

Vierailija
7/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekös te olekaan eroamassa?

Vierailija
8/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö miehen hyväksyttää kenkäostoksensa sinulla? Vai eikö hän osaa itse ostaa itselleen kenkiä?

Aloittaja on feikki. Laitoin jo että mieheni osti työkengät ja toiset tavalliset talvikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja

Vierailija
9/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismasta, mutta voi ei sehän on lakossa

Vierailija
10/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks se niitä kenkiä tarvii.kesä tulossa nii voi ulkoilla paljain jaloin. Osta sille housut se tarvii niitä enemmän.t naapuri

Vierailija
11/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E=mc2 kirjoitti:

Miks se niitä kenkiä tarvii.kesä tulossa nii voi ulkoilla paljain jaloin. Osta sille housut se tarvii niitä enemmän.t naapuri

Olen ostanut ja sanonut ettei saa kulkea pitkissä kalsareissa ulkona, mutta ei se usko! T. Ap

Vierailija
12/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on feikki. Laitoin jo että mieheni osti työkengät ja toiset tavalliset talvikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja

En ole feikki en. Tämä ketju on minun alkuperäisen aloittama! Loppuu se trollaus ja solvaaminen! T. Ap

Vierailija
13/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Ei osaa ostaa itse. Se onkin jännä kun osaa neuloa niin hyviä ja oikean kokoisia villasukkia, muttei ostaa sopivia kenkiä. T. Ap

Vierailija
14/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole feikki en. Tämä ketju on minun alkuperäisen aloittama! Loppuu se trollaus ja solvaaminen! T. Ap

Sinähän se minua solvaat. Minun miehelläni on kunnon työkengät ja kengät vapaa-ajalle, on myös sisäpelikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja

Vierailija
15/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinähän se minua solvaat. Minun miehelläni on kunnon työkengät ja kengät vapaa-ajalle, on myös sisäpelikengät. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja

Ei kyllä ole sisäpelikenkiä meidän miehellä. T. Ap

Vierailija
16/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on kun mies harrastaa sählyä. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja

Vierailija
17/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se sairaalaan osastolle kato jätä vaa sinne ja sano että viimestään iltapalalle tuut kotii sitte.saa kato paidan housut ja sandaalit sieltä kunhan vaan vaeltaneet ulko ovesta ulos ennenkin kukaan huomaa tai kysyy mitää

Vierailija
18/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

E=mc2 kirjoitti:

Vie se sairaalaan osastolle kato jätä vaa sinne ja sano että viimestään iltapalalle tuut kotii sitte.saa kato paidan housut ja sandaalit sieltä kunhan vaan vaeltaneet ulko ovesta ulos ennenkin kukaan huomaa tai kysyy mitää

Kiitos ideasta, mutta sitten se kulkee niissä sairaalavaatteissa pihalla, ja naapuri valittaa. T. Ap

Vierailija
19/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on kun mies harrastaa sählyä. T. Alkuperäinen Ammattivalittaja

Meidän mies harrastaa kylläkin vaan neulomista ja tupakointia. T. Ap

Vierailija
20/20 |
05.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😅 jollain on mennyt hermo valittajaan.