Vassarin kanssa olisi mahdotonta olla suhteessa
Ei saisi koskaan sanoa suoraan mitä ajattelee. Pitäisi aina vain ymmärtää toisenlaista kulttuuria ja muuta perseilyä.
Kommentit (37)
Onneks mun mies on enempi kallellaan oikeaan. Emme ole suinkaan rasisteja kun kuitenkin joku siihen vetoaa.
Ihan kuin kiukutteleva ap voisi valita seurustelukumppaninsa. Tiedossa on yksinäinen loppuelämä Suomen uutisia selaten.
Itse asiassa merkittävä osa parisuhteessa elävistä miehistä - myös oikeistolaisista miehistä - on suhteessa jonkinlaisen vasurin kanssa, koska naiset ovat niin voittopuolisesti vasemmalla ja miehet oikealla. Niissä suhteissa ei vain olla kovin ehdottomia tai fanaattisia politiikan suhteen ja keskustellaan muista asioista. Poliittinen fanaattisuus korostuu somessa, missä vähemmistö jaksaa öyhöttää päivästä toiseen, ei niinkään oikeassa elämässä.
Vassarit eivät halua heterosuhdetta. Vassari on itsenäinen ja voimaantunut nainen joka ei tarvitse miestä mihinkään.
Ap etsii sellaisen kumppanin jonka kanssa homma pelaa, jos ei jo ole. Niin kaikkien kannattaa tehdä.
En kannata proletariaatin diktatuuria. Siksi en seurustele vassareiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vassarit eivät halua heterosuhdetta. Vassari on itsenäinen ja voimaantunut nainen joka ei tarvitse miestä mihinkään.
No no. Mä oon vassarimies ja vientiä on naisten suhteen ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Teet palveluksen meille kaikille. Jatka samaa rataa.
Oon hidas kepulainen, mut ymmärsinkö nyt ap oikein että sinun mielestä
toisenlainen kulttuuri = perseily ?
Voitko vähän avata meille?
Keskity jatkamaan sebuilua toisten persujen kanssa niin problem solved 😁
Vierailija kirjoitti:
Ai noinko se inceliys nykyään määritellään
Mutta sun perseilyä pitää katella?
Sä pärjäät kyllä omin kätösin. Omat vanhemmat oli suvaitsevaisia. Eron jälkeen uusi uros ei.
Aika hemmetin rasittavaa seuraa katsoa urheilua. Tai telkkaria ylipäätään.
Pitääkö joka kerta mainita kun näkee.
Mut kyl mikä tahansa poliittinen fanaatikko jää sängystä pois.
homma pelaa? kuulosta aika etäiseltä "rakkaudelta". laitatko nimen paperiin, tuossa 120 sivua sopimusehtoja pienellä präntillä?
rakkaus on jotain muuta. se on läheisyyttä, molemminpuolista kiintymystä olla toistensa läheisyydessä, ilman trolleja.
Aika vilkasta fantasiaa kuvitella sinun ikinä pääsevän edes kosketusetäisyydelle vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa.
Siksi persu valitseekin aina tuontosulhasen. Kielimuuri estää kommunikaation, ja miespuolinen sopii naisvihaajalle paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ja on vielä enemmän miehen, kuin naisen näköinenkin. Länkyttää päivät pitkät palstalla persuista että partahaivenet vaan vipattavat.
Ei hätää. Ei ole minkäänlaista riskiä että löytäisit itsesi suhteesta vassarin tai kenenkään muunkaan kanssa.