Menikö Tuiskulla överiksi uuden videon/biisin kanssa?
Onko Antilla varaa vetää vitsiksi tuollakin aiheella vai onko jo mautonta häneltäkin?
Kommentit (907)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän pettymys oli video ja biisi tän kohun jälkeen.
Niitä, jotka tuosta loukkaantuu, kehotan katsomaan peiliin ja kasvattamaan itsetunnon.
Antin uudempi tuotanto voittaa 6-0 ne idols-antin hempeät lepertelyt, Peto on irti jne. jälkeen Antin OIKEA suosio vasta alkoi.
Antti on livenä todella hyvä. Olen hänet yksillä festareilla nähnyt ja kaveri, joka ei tykkää yhtään Antin musiikista katsoi koko keikan todeten lopuksi, et oli niin hyvä keikka, että ei raaskinut lähteä.
Biisi oli vähän laimea, en tiedä paraneeko toisella kuuntelulla.
Antti tykitti menemään vuodet 2015-2018. Mutta tää uusin levy ei lähtenyt kyllä mulla. On mietitty tarkkaan teema koko kokonaisuuden ympärille ja varmaan on sanomaakin, mutta noista biiseistä en vaan tykkää. Ei niissä ole iskua yhtään kuten En kommentoi ja Anatude-levyillä. Ei yhtään biisiä joita voisi ennustaa hiteiksi kansan keskuudessa, ei ole kiinnostavia koukkuja. Tuo eka julkasu kohauttaa videon ja teeman vuoksi, mutta veikkaan, että Spotifyssä suunta on hyvin pian laskeva. Ei noussut siellä edes ykköseksi ekan päivän jälkeen vaan jäi Elan ja Jennin jälkeen.
Mun veikkaus on että hiteiks nousee "kerran vuodes kirkkoon", "häitä ja hautajaisia" ja "jesse on mun frendi" ehkä myös "kahvia ja pullaa". Noissa on mieleen jäävä kertis ja muutenkin ihan mukava meno.
Miten vaan. En jaksa kyllä uskoa. Ei itellä aiheuttanut mitään kummempia reaktioita.
Tuiskun märkä uni että Madonna ja Michael Jackson fanittaisivatkin häntä.. Kai huomasitte heti alussa 80-luvun Madonna-look-a-liken fanien joukossa ja myöhemmin tuli Michaelkin.
Tuisku ei myöskään vieläkään ymmärrä ettei hänestä koskaan voi tulla Madonnaa.
Antti Tuisku kuvasi videolla antikristuksen touhuja aika lailla, illuminatiakin oli.
No, apokalyptinen biisi, viimeisinä aikoina mennään valitettavasti Babylonian malliin eli yhdistetään homoseksi ja rituaalit.
-uskova
Eipä uskalla Tuisku arvostella esim. islamia. Melkoista tapauskovaisuutta sekin, kun toisille ihmisille saa tehdä sitä, mitä ei omaan uskontokuntaan kuuluvalle saa.
Kuka tahansa uskaltaa arvostella kristinuskoa. Tuossa hommassa ei ole mitään rohkeaa. Väsynyt veto.
Vierailija kirjoitti:
Eipä uskalla Tuisku arvostella esim. islamia. Melkoista tapauskovaisuutta sekin, kun toisille ihmisille saa tehdä sitä, mitä ei omaan uskontokuntaan kuuluvalle saa.
Kuka tahansa uskaltaa arvostella kristinuskoa. Tuossa hommassa ei ole mitään rohkeaa. Väsynyt veto.
Näyttää siltikin olevan rohkeaa kun vielä kirkkoon kuuluvat tapaluterilaiset pillastuu. Jos siinä ei olis mitään rohkeaa niin mitään kohua ei syntyis.
Hyvä että kirkkopiirejäkin vähän sohaistaan, saadaan ihmiset ehkä miettimään miksi kuuluvat kyseiseen järjestöön. Onko siitä heille hyötyä vai lihottavatko vaan johtajaporukan tilipussia ja rahoittavatko sisäpiirin bileitä.
Nyt ei onnistunut. Tykkäsin Peto on irti-videon itseironiasta, mutta jos tässä tavoiteltiin samaa niin pieleen meni! En ole uskis enkä tiukkapipo, biisi ja video vain ovat pas""ja.
Todella tylsä biisi ja sen musiikkivideo. Ei mitään sanottavaa tai tunteita herättävää. Tuon kaltainen biisi oli tosi odotettua Antilta, ei tullut yllätyksenä.
Antin pisteet laski minun silmissäni nollaan. Uskonto on minulle tärkeää, ja muutenkin mauton video ja biisi. Alasti keikistelyä, öljyämistä ja sukkahousujen alaslaskemisesta yms. laulamista. Ei näin!
Vierailija kirjoitti:
Aika mautonta. Kuka näistä saa jotain irti?
Kaikki paitsi sinun viiteryhmäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AndymcCoys kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11193117?fbclid=IwAR03OxdGZvAv-KDjjQMz9u62nKCZ…
antti ruisku kritisoi muka "tekopyhyyttä" ja "suvaitsemattomuutta" eli sitäkin ettei uskovat hyväksy homoutta, mutta eikö se juuri ole pyhyyttä eikä tekopyhyyttä ettei homoja suvaita?
Antti Holman podcastissa oli tästä hyvin sanottu että hän erosi kirkosta kun jotain sikalaa (tai kanalaa) siunattiin, mutta homoja ei voi siunata. Paitsi salaa, niin ettei kerrota piispalle.
Ymmärrän pointin. Se vain, että kanala tai sikala hyvin järjestettynä ei ole synti, toisin kuin tämä toinen =(
Voi nyt taas kerran, avioerokin on synti, mutta kas kummaa kun se ei niin haittaa... Miksei siitä pidetä niin saatananmoista meteliä? Ai siksi kun ois tosi kurjaa jos joutuisi elämään kurjassa suhteessa vaan sen takia, että joku sanoo että se on syntiä...
Ai miten niin ei haittaa? Ei Päivi esim. ole sitä kannattamassa, eikä takuulla ole marssimassa "Avioero-pridessa"kaan, jos sellainen joskus järjestettäisiin.
Raamatussa lukee, että meidän syntisyytemme tähden avioero on sallittu, vaikka se onkin surullinen asia. Homoudesta ei ole vastaavia myönnytyksiä, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltikin olevan rohkeaa kun vielä kirkkoon kuuluvat tapaluterilaiset pillastuu. Jos siinä ei olis mitään rohkeaa niin mitään kohua ei syntyis.
Hyvä että kirkkopiirejäkin vähän sohaistaan, saadaan ihmiset ehkä miettimään miksi kuuluvat kyseiseen järjestöön. Onko siitä heille hyötyä vai lihottavatko vaan johtajaporukan tilipussia ja rahoittavatko sisäpiirin bileitä.
Sisäpiirin bileitä :D Nyt kyllä kiinnostaa, minkälaiset ne on? Piispat danssaa hiipat päässä ja sauvat käsissä?
Mä näen niin sieluni silmin Helsingin piispa Teemu Laajasalon laulavan Jesse on mun frendi kappaletta. Ja edeltäjänsä komppaavan taustalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäpiirin bileitä :D Nyt kyllä kiinnostaa, minkälaiset ne on? Piispat danssaa hiipat päässä ja sauvat käsissä?
Vaikka niitä joita varten piispat ostaa sadoilla euroilla viinejä. Kirkollisverorahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AndymcCoys kirjoitti:
https://yle.fi/uutiset/3-11193117?fbclid=IwAR03OxdGZvAv-KDjjQMz9u62nKCZ…
antti ruisku kritisoi muka "tekopyhyyttä" ja "suvaitsemattomuutta" eli sitäkin ettei uskovat hyväksy homoutta, mutta eikö se juuri ole pyhyyttä eikä tekopyhyyttä ettei homoja suvaita?
Antti Holman podcastissa oli tästä hyvin sanottu että hän erosi kirkosta kun jotain sikalaa (tai kanalaa) siunattiin, mutta homoja ei voi siunata. Paitsi salaa, niin ettei kerrota piispalle.
Ymmärrän pointin. Se vain, että kanala tai sikala hyvin järjestettynä ei ole synti, toisin kuin tämä toinen =(
Voi nyt taas kerran, avioerokin on synti, mutta kas kummaa kun se ei niin haittaa... Miksei siitä pidetä niin saatananmoista meteliä? Ai siksi kun ois tosi kurjaa jos joutuisi elämään kurjassa suhteessa vaan sen takia, että joku sanoo että se on syntiä...
Ai miten niin ei haittaa? Ei Päivi esim. ole sitä kannattamassa, eikä takuulla ole marssimassa "Avioero-pridessa"kaan, jos sellainen joskus järjestettäisiin.
Raamatussa lukee, että meidän syntisyytemme tähden avioero on sallittu, vaikka se onkin surullinen asia. Homoudesta ei ole vastaavia myönnytyksiä, sorry.
Taidat lukea raamattua kuin itse Piru?
Tätä nykyaikaa, kaikkea saa rienata varsinkin kristinuskoa. Ai jai kun on kovia pahiksia..tekisi saman muslimeille. Ei eikö uskalla?? Mitens nyt noin??
Tylsä biisi. Yritys olla älykäs, mutta ei ole vaan epäonnistuu. Ne aiemmat olivat, mutta tämä on vain överi.
Vierailija kirjoitti:
Tätä nykyaikaa, kaikkea saa rienata varsinkin kristinuskoa. Ai jai kun on kovia pahiksia..tekisi saman muslimeille. Ei eikö uskalla?? Mitens nyt noin??
Miksi Tuisku kirjoittais lauluja islamista? Ihan tuntemattomasta uskonnosta. Yleensä muusikot keskittyy itselleen tuttuun. Tuisku on elänyt Suomessa missä valtauskonto on ev.lut.
Ja mites muuten sä itse olet hoitanut tuon islamin kritisoinnin? Oletko omalla naamalla ja nimellä kertonut mielipiteesi? Vai urputatko vaan vauvapalstalla nimettömänä ja vaadit muita kritisoimaan omalla nimellään ja naamallaan? Mites on, etkö uskalla? Miksi muiden pitää tehdä sun vaatimat asiat? Tee kerrankin itse, äläkä vaan vaadi muilta. Veikkaan kuitenkin, ettet sä nynnerö uskalla. Et sä uskalla kuin nimettömänä huudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuisku kirjoittais lauluja islamista? Ihan tuntemattomasta uskonnosta. Yleensä muusikot keskittyy itselleen tuttuun. Tuisku on elänyt Suomessa missä valtauskonto on ev.lut.
Ja mites muuten sä itse olet hoitanut tuon islamin kritisoinnin? Oletko omalla naamalla ja nimellä kertonut mielipiteesi? Vai urputatko vaan vauvapalstalla nimettömänä ja vaadit muita kritisoimaan omalla nimellään ja naamallaan? Mites on, etkö uskalla? Miksi muiden pitää tehdä sun vaatimat asiat? Tee kerrankin itse, äläkä vaan vaadi muilta. Veikkaan kuitenkin, ettet sä nynnerö uskalla. Et sä uskalla kuin nimettömänä huudella.
Mikäs helkkarin syyte-oksennus sieltä pullahti ulos??:D Faktahan on se ettei nämä velliperseet ikipäivänä uskaltaisi rienata islamia. Eiköhän tyhminkin tiedä sen;)
mä en ymmärrä jos homoja dissataan TAI EES KRITISOIDAAN nii joo se on iha kamalaa apua hui..
mut jos kristinuskoo ni hei sehä on iha fine ei siinä mitää pahaa👍🏼 jatkakaa samaan malliin
samalla tavalla jos antti ois haukkunu homoja ni ei varmaa kukaa ois ollu sillee ”eivittu homot miks jaksatte loukkaantuu, hankkikaa elämä” tää nykymaailma on just se ettei kristitty saa sanoo omaa mielipidettänsä vedoten raamattuun...
Mun veikkaus on että hiteiks nousee "kerran vuodes kirkkoon", "häitä ja hautajaisia" ja "jesse on mun frendi" ehkä myös "kahvia ja pullaa". Noissa on mieleen jäävä kertis ja muutenkin ihan mukava meno.