Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies, enkä ole koskaan saanut sellaista naista jonka olen halunnut

Vierailija
04.02.2020 |

En ole koskaan saanut sitä johon olen ollut sillä hetkellä oikeasti ihastunut, vaan olen aina joutunut tyytymään siihen kakkos -tai kolmosvaihtoehtoon.
Olen kateellinen niille, jotka aina saavat sen ykkösen...Ja myönnetään, myös hieman katkera.

Kommentit (288)

Vierailija
1/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja luulet että toistamalla tätä samaa soopaa, saat?

Tyhmä.

Vierailija
2/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, olen 47-vuotias nainen ja sama miehiä koskien. Niin ettäjos kuvittelit asian olevan jotenkin enemmän miesten ongelma, olet väärässä. Suurimmalle osalle kelpaa nainen jos hänellä on pllu. Naiselle vastaava miehen elin ei tee miehestä ihanaa todellakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jahtaa jatkuvasti parempaa, vaan ole tyytyväinen siihen mitä sinulla on. Tai pysy sinkkuna, jolloin noilla kakkos- ja kolmosvaihtoehto -naisilla on mahdollisuus onneen.

Vierailija
4/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään, en minäkään.

Vierailija
5/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen näkökulmasta tämä on tylyä. Ilmankos suhteet ei toimi eikä ole tyytyväisyyttä. Kukaan ei halua olla se johon tyydytään.

Kyse ei suinkaan ole siitä ettei saa sitä jota haluaa. Kyse on omasta keskeneräisyydestä. Psyykkusestä vajavuudesta.

Vierailija
6/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäisi tyytyä kehenkään. Se on epäreilua sillekin johon tyydyt koska hänelle saatat olla ykkösvaihtoehto.

Vierailija
7/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pitäisi tyytyä kehenkään. Se on epäreilua sillekin johon tyydyt koska hänelle saatat olla ykkösvaihtoehto.

Miksi oman ykkösvaihtoehdon saaminen olisi epäreilua? Ei se ole. Itse tosin kerron miehille, etten ole heihin kovin ihastunut. Voihan asiasta olla rehellinenkin, ettei ole koskaan saanut sellaista kumppania, josta olisi aivan onnessaan jne.

Vierailija
8/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hyvä ja perusteltu syy tuntea vihaa ja katkeruutta.

Vierailija
9/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin olla ykköseni kanssa, se ois ihan ok, etten ois sitä hänelle. Ainoa mitä siinä joutuisi pelkäämään on se, että tulisi jätetyksi. (En usko pettämisiin, minun kanssani ei tarvitse pettää, koska en halua, että kukaan esittää viihtyvänsä kanssani. Voi olla rehellisesti sitä mieltä, etten riitä.) tosin eroan, jos miehellä on muita, tietenkin. En myöskään ala mihinkään miehen kanssa, joka tapailee muitakin vielä tavattuaan minut ja alkaessaan osoittaa kiinnostustaan minuun.

Vierailija
10/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ja perusteltu syy tuntea vihaa ja katkeruutta.

Jos nauttii vihan ja katkeruuden täyttämästä elämästä.

Vierailija
11/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi oman ykkösvaihtoehdon saaminen olisi epäreilua? Ei se ole. Itse tosin kerron miehille, etten ole heihin kovin ihastunut. Voihan asiasta olla rehellinenkin, ettei ole koskaan saanut sellaista kumppania, josta olisi aivan onnessaan jne.

Minusta tuntuisi todella pahalta jos mies sanoisi että tyytyi minuun kun ei saanut ketä halusi.

Tai tietysti riippuu myös tilanteesta. Jos suhde alussa niin ihan hyvä olla rehellinen jolloin se johon tyydytään voi päättää haluaako jatkaa.

Oletus itselläni on ainakin että olisin juuri se ykkönen miehelle. Ehkä jos sitä ei tietäisi että toinen vaan tyytyy minuun niin ei olisi ongelmaa. No summasummarun ehkä tärkeintä ettei loukkaa toista tai kohtele jotenkin huonommin jos tyytyy.

Vierailija
12/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah, join the club!

Vierailija
13/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos saisin olla ykköseni kanssa, se ois ihan ok, etten ois sitä hänelle. Ainoa mitä siinä joutuisi pelkäämään on se, että tulisi jätetyksi. (En usko pettämisiin, minun kanssani ei tarvitse pettää, koska en halua, että kukaan esittää viihtyvänsä kanssani. Voi olla rehellisesti sitä mieltä, etten riitä.) tosin eroan, jos miehellä on muita, tietenkin. En myöskään ala mihinkään miehen kanssa, joka tapailee muitakin vielä tavattuaan minut ja alkaessaan osoittaa kiinnostustaan minuun.

Tuosta vikasta lauseesta olen täysin samoilla linjoilla. Antaa hieman epäluotettavan vaikutelman miehestä, jos osoittaa kiinnostusta monelle yhtä aikaa. Kuinka aitoa se kiinnostus silloin olisi? Jos miehelle ei tule minusta heti fiilistä, ettei halua tavata muita, enpä minäkään halua enää tavata häntä.

Vierailija
14/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen näkökulmasta tämä on tylyä. Ilmankos suhteet ei toimi eikä ole tyytyväisyyttä. Kukaan ei halua olla se johon tyydytään.

Kyse ei suinkaan ole siitä ettei saa sitä jota haluaa. Kyse on omasta keskeneräisyydestä. Psyykkusestä vajavuudesta.

Entä sitten, idari? Yhtä pahalta se silti tuntuu, eikä niitä asioita voi aina korjata edes. Ne ovat omien vanhempien aiheuttamia haavoja ja rikkonaisuuksia. Urpo.

t.nainen

Tämän asian voi ratkaista vain laittamalla oman päänsä kuntoon. Mitä se ihastuminen tarkoittaa, mistä se tulee, miten osaa itseään ja muita arvostaa. Normaalisti ihastuminen etenee vuorovaikutuksessa, silloin ei "tyydy" kehenkään.

T. Idari, Urpo

Vierailija
15/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten, idari? Yhtä pahalta se silti tuntuu, eikä niitä asioita voi aina korjata edes. Ne ovat omien vanhempien aiheuttamia haavoja ja rikkonaisuuksia. Urpo.

t.nainen

Tämä täytyy olla rakkauteen kykenemätön Äitihullu.

Vierailija
16/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitihullu

Vierailija
17/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä että haluat aidosti niitä naisia mihin oma tasosi ei riitä. Hyvin tyypillistä miestä. Miesten visuaalisuuden kaipuuta. Miehet on pinnallisempia kuin naiset! Naisille haluttavuus on lähinnä miehen ominaisuuksia (katso ketju Naiset! mikä tekee Miehestä seksikkään ja viehättävän?) ketjussa naiset 80% luetteli persoonan ja luonteen piirteitä, 20% koski ulkonäköä, miehillä luku oli päinvastainen 80% naisen ulkonäköä ja 20% naisen luonteenpiirteistä (ks ketjuMiehet! Mikä tekee naisesta seksikkään ja viehättävän?.)

Vierailija
18/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitse pelätä löytäväsi ketään.

Vierailija
19/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kuuluu elämään ettei aina saa sitä, mitä kaikkein eniten toivoo. Olet kaiketi kuitenkin saanut kokea onnen hetkiä myös niiden toisten vaihtoehtojesi kanssa, mikä voi olla enemmän kuin joillain toisilla koko elämänsä aikana! Pitäisi vain osata olla kiitollinen siitä, mitä on jo saanut ja kokenut eikä katkeroitua siihen, mitä ei ole vielä saanut kokea. Olisi myös hyvä muistaa ettei se ruoho ole aina vihertävämpää siellä aidan toisella puolella.

Älä katkeroidu vaan jatka elämääsi pystypäin!

Vierailija
20/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla realisti oman markkina-arvonsa suhteen. Jos ei koskaan saa haluamaansa niin todennäköisesti tavoittelee oman tasonsa yläpuolelta. Voisiko omaa tasoaan nostaa vastaamaan tavoittelemaansa tasoa? Jos sitä ei pysty tekemään pitää tyytyä kohtaloonsa. Vakituista suhdettahan ei tarvitse muodostaa, vaan voi pysyä sinkkumarkkinoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme