Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en tajua, miten jotkut ei juo vettä päivisin melkein ollenkaan. Miten ne säilyy hengissä?

Vierailija
18.06.2024 |

Eikö se oo vaarallista?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjään. 

29 varjossa, 3h tehnyt "heinätöitä" ja vettä mennyt 1/2 litraa, kahvia 2 espressoa. 

Kohta lounas ja lasillinen vettä sen kanssa. En mä voisi tehdä töitä jos vesi turvottaa ja lotkottaa vatsassa kun liikkuu!?

Terkut Italiasta

Vierailija
2/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join ensimmäisen kerran vettä vasta aikuisena. Lapsena ja nuorena join vain maitoa ja omenamehua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen samaa. Itsestäni!

Juon todella vähän. En tykkää juomisesta ja sitä myöten haluan unohtaa sen. En ymmärrä miten kehoni ei reagoi enempää. Ehkä lihominen ja väsymys on yhdet oireet?

Vierailija
4/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juon todella vähän. En tykkää juomisesta ja sitä myöten haluan unohtaa sen. En ymmärrä miten kehoni ei reagoi enempää. Ehkä lihominen ja väsymys on yhdet oireet?

Kannattaisko opetella tykkäämään. 

Vierailija
5/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tykkää hengittämisestä ja haluan unohtaa sen. 

Vierailija
6/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtuu ja tottuu? 

Vierailija
7/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkään en ole juonut tänään kun nyt menossa toinen kuppi kahvia. Ei ole ikinä janontunnetta, yritän kyllä juoda vettä välillä, mutta monesti huomaan illalla, että en ole taas juonut juuri mitään koko päivänä.

Vierailija
8/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan juon ja pissaan. Muut saa selittää.

T: Urpo

Vierailija
9/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi juoda muutakin kuin vettä

Vierailija
10/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 litraa menee vettä päivässä, helteellä 7 litraa.

Vierailija
11/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo, koska ei tule jano. Jano tulee luonnostaan esim urheilun tai kuumassa oleskelun jälkeen, ei muuten. Jos juon erikseen, joudun ravaamaan WC:ssä. Joten miksi, kun elimistöni kertoo näin selvästi, ettei tarvitse lisää nestettä.

Aamulla kuppi kahvia, lounaan kanssa lasillinen vettä tai mehua, iltapäivällä kuppi kahvia, päivällisellä lasi vettä. Joskus iltatee.

Vierailija
12/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä ei tarvitse juoda kovinkaan paljon sellaisenaan. Nestettä saa myös muista juomista ja ruuasta. Moni lotraa veden kanssa ihan liiallisuuksiin asti. Liika veden juominen poistaa elimistöstä muun muasa tärkeitä suoloja. 

Vierailija
13/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juomalla muita nesteitä. Mä en juo koskaan käytännössä pelkkää vettä, minusta se on ällöä. Sen sijaan juon kyllä maitoteetä, kahvia, puolitoista litraa Pepsi Maxia päivässä, joskus energiajuomia, smoothieita. Noistahan sitä nestettä saa.

Vierailija
14/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo, koska ei tule jano. Jano tulee luonnostaan esim urheilun tai kuumassa oleskelun jälkeen, ei muuten. Jos juon erikseen, joudun ravaamaan WC:ssä. Joten miksi, kun elimistöni kertoo näin selvästi, ettei tarvitse lisää nestettä.

Aamulla kuppi kahvia, lounaan kanssa lasillinen vettä tai mehua, iltapäivällä kuppi kahvia, päivällisellä lasi vettä. Joskus iltatee.

WC.ssä käyminen on luonnollinen osa ihmisyyttä. Siinä poistuu kuona-aineita ja aineenvaihdunnan toiminta on muutenkin tärkeää. Jos käy WC:ssä vain pari kertaa päivässä, jotain on pahasti pielessä. 

Vierailija
15/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juomalla muita nesteitä. Mä en juo koskaan käytännössä pelkkää vettä, minusta se on ällöä. Sen sijaan juon kyllä maitoteetä, kahvia, puolitoista litraa Pepsi Maxia päivässä, joskus energiajuomia, smoothieita. Noistahan sitä nestettä saa.

Itse asiassa ei saa. Saat noista lähinnä sokereita. Lisäksi kofeiini POISTAA nesteitä, ei pidä niitä elimistössä. 

Vierailija
16/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WC.ssä käyminen on luonnollinen osa ihmisyyttä. Siinä poistuu kuona-aineita ja aineenvaihdunnan toiminta on muutenkin tärkeää. Jos käy WC:ssä vain pari kertaa päivässä, jotain on pahasti pielessä. 

Mä käyn  n5 kertomallani juomisella tässä lämpötikassa

1

Vierailija
17/17 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän firmassa on 23-vuotias tyyppi. Se juo aika paljon energiajuomia, mutta ei vettä. Se myös ihmettelee monta kertaa viikossa kun sillä on taas pää kipeä. Mainitsin että vesi voisi auttaa. "No en mä oo yleensä juonut vettä", oli sen vastaus. Pitäköön hedarinsa, ei mun ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan