Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 34v mies, enkä ole koskaan saanut sellaista naista jonka olen halunnut

Vierailija
04.02.2020 |

En ole koskaan saanut sitä johon olen ollut sillä hetkellä oikeasti ihastunut, vaan olen aina joutunut tyytymään siihen kakkos -tai kolmosvaihtoehtoon.
Olen kateellinen niille, jotka aina saavat sen ykkösen...Ja myönnetään, myös hieman katkera.

Kommentit (288)

Vierailija
41/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noo, olen 47-vuotias nainen ja sama miehiä koskien. Niin ettäjos kuvittelit asian olevan jotenkin enemmän miesten ongelma, olet väärässä. Suurimmalle osalle kelpaa nainen jos hänellä on pllu. Naiselle vastaava miehen elin ei tee miehestä ihanaa todellakaan.

Olen onnellinen että olen säästynyt tämänkaltaiselta katkeroitumiselta. Minulla on ollut useampikin mies ja tiedän että olen ollut heille muutakin kuin pl.

En minäkään ajattele, että olen ollut miehille vain pllu, mutta se ei tee näistä miehistä minulle sitä oikeaa. Vastasin vain aloittajalle kummastellen, ettei se jo yksin riitä naisessa.

Vierailija
42/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi yksin kirjoitti:

Kuinkahan moni parisuhde perustuu sille, että tyydytään kumppaniin, jonka kanssa ei oikeastaan edes haluta olla, mutta kun yksinolo pelottaa liikaa? Säälittävää.

En ymmärrä tällaista. Minulla on ollut kaukoihastuksia, "ykkösiä" jos niin haluaa ajatella. Sitten olen tavannut jonkun kivan tytön tai naisen, ja muutamassa viikossa hänestä on tullut "ykkönen." Koskaan en ole tyytynyt, mutten myöskään jumittanut niiden etäihastusten kanssa ja jäänyt valittamaan. Enhän minä niistä oikeastaan ketään tuntenut edes, suurin osa oli aina saavuttamattomia, vain muutamaan sain tutustua oikeasti, ja nappasivat miehen toisaalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan saanut sitä johon olen ollut sillä hetkellä oikeasti ihastunut, vaan olen aina joutunut tyytymään siihen kakkos -tai kolmosvaihtoehtoon.

Olen kateellinen niille, jotka aina saavat sen ykkösen...Ja myönnetään, myös hieman katkera.

Voi Ymmärrän. Olen 56vuotias missikisoissakin sijoittunut kaunotar. En kuitenkaan olen joutunut tyytymään kakkos tai kolmosvaihtoehtoon. En ole saanut vastakaikua heiltä joihin itse olen ihastunut.

Vierailija
44/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis laittaako ihmiset oikeasti ihastuksen/rakkaudenkohteitaan tuolla tavalla järjestykseen? Tai sitten ehkä, jos yhteen on ihastunut ja toiseen ei ollenkaan... mutta sitten taas en ymmärrä miten sen toisen kanssa voi olla ollenkaan. Toki on voinut olla vaikeaa aiemmin kun on ollut kaksi miestä joiden välillä päättää, mutta ainakin olisin ollut onnellinen kummasta valinnasta vain, koska molemmat olivat tavoillaan juuri oikeita minulle eikä ollut mitään "kakkosvaihtoehtoja".

Ei laita, jos on sinut itsensä kanssa.

Tällaiset ihmiset eivät ole muutenkaan tyytyväisiä mihinkään. Kaikki oman elämän valinnat on muiden syytä, kaikki on väärää.

Tällainen ihminen on pohjattoman katkera ja onneton.

Tällaisia ihmisiä ei ole tuettu, heille ei ole annettu tilaa ja lupaa olla oma itsensä, ainakin minut on pakotettu tekemään asioita ja valintoja, jotka olivat sellaisia, etten halunnut. Jos sua ei ole, niin helppoahan se on tehdä mitä sä haluat. Kaikilla ei vain ole niin. Kasvatetaan ajattelemaan vain muita, ei itseään lainkaan, siitä häpäistään. Siitähän sä kakkapökäle et tajua yhtään mitään, etkä sellaisten ihmisten tunteista.

Äitihullu, sinunkin pitää jossain vaiheessa ottaa vastuu elämästäsi tai sitten kuolet katkerana ja yksin. Oma valinta.

Vierailija
45/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sinäkään olit se naisen (jolta sait) ykkösvaihtoehto...

-mies

Vierailija
46/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis laittaako ihmiset oikeasti ihastuksen/rakkaudenkohteitaan tuolla tavalla järjestykseen? Tai sitten ehkä, jos yhteen on ihastunut ja toiseen ei ollenkaan... mutta sitten taas en ymmärrä miten sen toisen kanssa voi olla ollenkaan. Toki on voinut olla vaikeaa aiemmin kun on ollut kaksi miestä joiden välillä päättää, mutta ainakin olisin ollut onnellinen kummasta valinnasta vain, koska molemmat olivat tavoillaan juuri oikeita minulle eikä ollut mitään "kakkosvaihtoehtoja".

Ilmeisesti laittavat. Itse olen kerralla aina vain yhteen ihastunut ja silloin kukaan muu ei ole edes vaihtoehto. Jos en kelpaa ihastukselleni, olen ihan mielelläni yksin. Mitään kakkos-, kolmos- tai nelosvaihtoehtoja ei jonossa ole.

Vierailija
47/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ja perusteltu syy tuntea vihaa ja katkeruutta.

Eikä ole. Syy tähän on apssä itsessään. Mitäs ihastuu niihin, joita ei voi saada. Hän on jotenkin väärä ja vajaa kun ei kelpaa niille joita haluaa. Kannattaisi harjoittaa realismia omien mahdollisuuksien suhteen. Vastenmielinen tyyppi.

Vierailija
48/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin kyllä mielummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei sytytä juurikaan. 

Oma tasoni on naisenakin hyvin alhainen, ja tarjolla olevat miehet sen mukaisia. En odota mitään prinssejä, mutta vaikea on toisaalta syttyä tyypistäkään, jonka silmät sojottavat eri suuntiin ja joka ei tiedä peruskoulussa opittuja asioita. Sitten vielä kaupan päälle heikko hygienia ym., niin avot. Joo ei kiitos, mielummin sitten yksin. 

Vierailija
49/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on erottanut nämä toiset ja kolmannet vaihtoehdot aina siitä ensimmäisestä, jota et ole saanut? Vastaa ihan rehellisesti itsellesi, millainen tasoero on ollut kyseessä. Onko kyseessä ollut enemmän luonneviat vai jokin ulkonäköön liittyvä seikka? Entä millainen olet itse verrattuna niihin haluamiisi ykkösnaisiin? Hyvin usein ihminen hamuaa kuuta taivaalta eikä niinkään realistisesti mieti asiakokonaisuuksia.

Mulla on ainakin niin, että nämä ykkösvaihtoehdot ovat olleet jollain tapaa vain mielenkiintoisempia ja tuoneet sen myös esille. Jos jollain on mielenkiintoisia ajatuksia, mutta ei uskalla sanoa niistä ääneen, on vaikeaa nähdä, että siinäpä vasta kiinnostava mies. Eli kakkosvaihtoehdot ovat vaikuttaneet yksinkertaisesti tylsiltä. Se taas, miksi minä en kiinnostanut näitä kiinnostavampia miehiä liittynee omiin henkisiin vaikeuksiini, nimenomaan miehille kelpaamiseen liittyvään itsetuntooni, vaikka itsetuntoni on muuten aika hyvä, eli olen todella arka esim. seksuaalisesti, ja olen aina ihan varma, että mies mieluummin ottaa siinä suhteessa helpomman naisen. Miksi joku erityisesti haluaisi naisen, jolla on siinä suhteessa ongelmia? Jos taas mies on sellainen, että ehkä se kävisi, tunnen itseni loukatuksi, että en ole siis normaali vai. Myös yksi mies oli siksi kakkosvaihtoehto, että oli itseäni 20 v. vanhempi.

Vierailija
50/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olisin kyllä mielummin yksin kuin sellaisen kanssa, joka ei sytytä juurikaan. 

Oma tasoni on naisenakin hyvin alhainen, ja tarjolla olevat miehet sen mukaisia. En odota mitään prinssejä, mutta vaikea on toisaalta syttyä tyypistäkään, jonka silmät sojottavat eri suuntiin ja joka ei tiedä peruskoulussa opittuja asioita. Sitten vielä kaupan päälle heikko hygienia ym., niin avot. Joo ei kiitos, mielummin sitten yksin. 

Ai karsastukseni häiritsee, ja sen myötä oletat minut vähä-älyiseksi ja vulgaariksi?  Kertoo aika paljon arvon neidistä.

Vierailija
51/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tuttua juttua. Siksi jäin yksin. En kyennyt kiintymään niihin miehiin, jotka olisin saanut suhteeseen. Ja sille yhdelle en kelvannut, jonka tosissani halusin. Yhtä komeita miehiä tuli senkin jälkeen vastaan, mutta sen yhden luonne oli sellainen, jota jäin kaipaamaan. Yksinoloon tottuu. Parempi on elää yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa, josta ei edes välitä. Kaikkein raskainta on elää rakastuneen ihmisen kanssa, jota ei itse rakasta.

Vierailija
52/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti laittavat. Itse olen kerralla aina vain yhteen ihastunut ja silloin kukaan muu ei ole edes vaihtoehto. Jos en kelpaa ihastukselleni, olen ihan mielelläni yksin. Mitään kakkos-, kolmos- tai nelosvaihtoehtoja ei jonossa ole.

Sama se minullakin on, mutta entäs jos ei ole itse ohastunut, ja joku tyyppi tulee tarjolle, eikä ole koskaan saanut sitä, kehen on ihastunut? Silloinhan tuollainen mies on kakkosvaihtoehto.

Vierailija
53/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Se, että miehiset genitaalit löytyy ei riitä.

Vierailija
54/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai karsastukseni häiritsee, ja sen myötä oletat minut vähä-älyiseksi ja vulgaariksi?  Kertoo aika paljon arvon neidistä.

Ootko yksi palstamieshistä? Ja jättänyt kertomatta karsastuksen valittaessasi miksi naiset ei kiinnostu? Karsastus on aika big deal, ihmiset varmasti vaistomaisesti karttavat sitä koska siihen saattaa liittyä muitakin kehityshäiriöitä. Ja syystä? Tunnen yhden ihmisen joka karsastaa ja hänellä on selvästi jotain neurologista häikkää ja myös lapsensa on vielä selvemmin erityislapsi.

Vierailija
55/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen kyvyttömyys ilmeni edellisen kirjoittajan viestissä siinä tyhmyytenä ettei osaa edes peruskoulussa opetettuja juttuja ja siinä ettei hoida hygieniaansa. Karsastus tekee vain rumaksi.-eri

Vierailija
56/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän useinkaan ihminen sitä ykkösihastustaan saa.

Aletaan seurustelemaan sen kakkosen tai kolmosen kanssa, tunteet syvenevät ja hänestä tulee se ykkönen, josta ei mistään hinnasta luopuisi.

Tai sitten homma kuivuu kokoon ja uusi yritys.

Mistä voit tietää, että se ykkösihastuksesi osoittautuisi napakympiksi?

Vierailija
57/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Henkinen kyvyttömyys ilmeni edellisen kirjoittajan viestissä siinä tyhmyytenä ettei osaa edes peruskoulussa opetettuja juttuja ja siinä ettei hoida hygieniaansa. Karsastus tekee vain rumaksi.-eri

Kusipäisyyttä ei saa korjattua silmälaseilla, onneksi.

Vierailija
58/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se elämä on. Kaikki tyytyy.

Itse haluaisin Tom Cruisen, Keekin tai jonkun muun rikkaan komistus.

Mutta en saa, joten tervetuloa kissat.

Vierailija
59/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on erottanut nämä toiset ja kolmannet vaihtoehdot aina siitä ensimmäisestä, jota et ole saanut? Vastaa ihan rehellisesti itsellesi, millainen tasoero on ollut kyseessä. Onko kyseessä ollut enemmän luonneviat vai jokin ulkonäköön liittyvä seikka? Entä millainen olet itse verrattuna niihin haluamiisi ykkösnaisiin? Hyvin usein ihminen hamuaa kuuta taivaalta eikä niinkään realistisesti mieti asiakokonaisuuksia.

Itse mietin myös tätä, onko se nuoruuden pinnallisuutta kuvitella, että jos jollain kaverilla on kaunis tyttöystävä, niin asiat on silloin hyvin? Asiat on ikään kuin saavutettu? Kun yleensä parisuhteissa on tapana pitää kulissia yllä siten, että kun parisuhteessa on todennäköisesti tavalliset ongelmat, tämä ulkopuolinen kadehtija ei niistä kuule. Ja vaikka aloittajalle seksuaalinen viehättävyys olisi tärkeää, niin ei sekään koko suhdetta kanna, tarvitaan siihen muitakin aineksia (sitä väheksymättä).

Niin tämmöinen "tyydyn toiseksi parhaisiin naisiin" uskoo sitten näkemäänsä kuvaa, kun joku jörrikkä on yhdessä jonkun Sofia Belorf -tyyppisen naisen kanssa, hehkuttelua yms. Jää sitten oma parisuhde kehittämättä, kun käsitys onnesta on se, että on vain kaunis nainen kainalossa.

Ja kun tuollaiset kiiltokuvasuhteet päättyvät, niin vasta vuotaa julkisuuteen todellisuus, siellä on uskottomuutta, väkivaltaa ja kaikkea muuta kuin onnellisen suhteen ainekset. Kummallista kadehtia tuollaista ja elää elämäänsä katkerana, kun pitää vain "tyytyä".

Vierailija
60/288 |
04.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Se, että miehiset genitaalit löytyy ei riitä.

Mitä muuta se miehisyys on kuin miehiset genitaalit sekä miehinen ulkonäkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän