Olen 34v mies, enkä ole koskaan saanut sellaista naista jonka olen halunnut
En ole koskaan saanut sitä johon olen ollut sillä hetkellä oikeasti ihastunut, vaan olen aina joutunut tyytymään siihen kakkos -tai kolmosvaihtoehtoon.
Olen kateellinen niille, jotka aina saavat sen ykkösen...Ja myönnetään, myös hieman katkera.
Kommentit (288)
Mitähän tyytyjien kumppanit oikeasti ajattelevat heistä? Todennäköisesti samoin.
Entä jos se ykkönen ei olisikaan ollut hyvä parisuhteessa? Nyt se on vain fantasiaa, ja fantasiahan päihittää aina todellisuuden.
NAL(sinkut palsta) wrote:
Vierailija kirjoitti:
Naisen näkökulmasta tämä on tylyä. Ilmankos suhteet ei toimi eikä ole tyytyväisyyttä. Kukaan ei halua olla se johon tyydytään.
Kyse ei suinkaan ole siitä ettei saa sitä jota haluaa. Kyse on omasta keskeneräisyydestä. Psyykkusestä vajavuudesta.
Sinä olet myös se johon on tyydytty, jos nainen on yli 25v niin mies on todellakin tyytynyt, saati jos on vanhempi haaska. Älä valehtele itsellesi, että olisit yhdellekkään miehelle se ykkösvaihtoehto. Kysy itseltäsi rehellisesti, että saisiko miehesi kenet tahansa naisen maailmasta ja jos vastaus on ei niin hän tyytyi sinuun koska ei saanut ykkös eikä varmaan kakkosvaihtoehtoakaan.
Nykyinen puolisoni oli pitkään sinkkuna. Kivan näköinen, varakas mies. Hän on omasta mielestään saanut kivan kumppanin, olemme saman ikäisiä ja näytän ikäiseltäni.
Olen nainen ihan sama. En ole saanut niitä miehiä jotka olisin halunnut, vaihtoehdot yksin tai jonkun laimealta tuntuvan kanssa. Tasan ei käy nallekarkit elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Parempi yksin kirjoitti:
Kuinkahan moni parisuhde perustuu sille, että tyydytään kumppaniin, jonka kanssa ei oikeastaan edes haluta olla, mutta kun yksinolo pelottaa liikaa? Säälittävää.
En ymmärrä tällaista. Minulla on ollut kaukoihastuksia, "ykkösiä" jos niin haluaa ajatella. Sitten olen tavannut jonkun kivan tytön tai naisen, ja muutamassa viikossa hänestä on tullut "ykkönen." Koskaan en ole tyytynyt, mutten myöskään jumittanut niiden etäihastusten kanssa ja jäänyt valittamaan. Enhän minä niistä oikeastaan ketään tuntenut edes, suurin osa oli aina saavuttamattomia, vain muutamaan sain tutustua oikeasti, ja nappasivat miehen toisaalta.
Mutta kysypä itseltäsi tätä: jos maailman jokainen nainen olisi oikeasti halukas ryhtymään suhteeseen sinun kanssasi, niin olisiko valintasi edelleen silti se tapaamasi kiva tyttö tai nainen josta tuli ykkönen?
Tää ketju on tehty vuonna 2020. Nyt kaksi vuotta myöhemmin toi tyyppi on 36 ja jatkaa samaa katkeraa jankkausta niin ettei porukat edes huomaa että on vanha ketju. Hieno elämä 🙄.
NAL(sinkut palsta) wrote:
Vierailija kirjoitti:
Naisen näkökulmasta tämä on tylyä. Ilmankos suhteet ei toimi eikä ole tyytyväisyyttä. Kukaan ei halua olla se johon tyydytään.
Kyse ei suinkaan ole siitä ettei saa sitä jota haluaa. Kyse on omasta keskeneräisyydestä. Psyykkusestä vajavuudesta.
Sinä olet myös se johon on tyydytty, jos nainen on yli 25v niin mies on todellakin tyytynyt, saati jos on vanhempi haaska. Älä valehtele itsellesi, että olisit yhdellekkään miehelle se ykkösvaihtoehto. Kysy itseltäsi rehellisesti, että saisiko miehesi kenet tahansa naisen maailmasta ja jos vastaus on ei niin hän tyytyi sinuun koska ei saanut ykkös eikä varmaan kakkosvaihtoehtoakaan.
Olen eri, mutta minusta on turhaa alkaa miettimään onko jollekin se kaikkein paras maailmassa. Ei jotkut filmitähdet yms elä samassa todellisuudessa tavallisten ihmisten kanssa, turha verrata sellaisiin. Sillä on enemmän merkitystä, saako ykkösvaihtoehdon niistä oikeista ihmisistä, jotka todella tuntee ja joihin voisi edes periaatteessa olla realistiset mahdollisuudet.
Joo no älä nyt ainakaan muijalles sano hänen olevan joku kompromissi
Voi v##××