Mitä ajattelet tällaisesta aloitusviestistä tinderissä
Jossa mies esittelee itsensä.
Esim. Hei, olen Mikko. Opiskelen kirjallisuutta. Tykkäätkö sinä lukea kirjoja?
Kommentit (44)
Hyvä aloitus. Ehdottomasti kokeilisin miten synkkaa.
Ihana aloitus! Vastaisin ja kertoisin, mistä kirjoista pidän
Ihanaa! Kerrankin jotakin järkevää!
Vierailija kirjoitti:
Mikko on kieli ruskeana.
M
Tai sitten ei. Suurin osa taulapäistä pitää ”yrittäjyydestä ja moottoripyöräilystä”. Varmaa narsismia ja alistamista tiedossa.
Hyvä aloitus, aloitus parhaasta päästä.
Ajattelisin varmaan että onkohan tämä sellainen yhden asian mies. Tulisi ehkä jopa vähän paineita lukemani kirjallisuuden suhteen. Vastaisin kuitenkin.
Joo kyllä mäkin lämpenisin Mikon icebreakerille :D sen sijaan "vien sut treffeille" aiheuttaa vaan hyvittuneen vastareaktion, että johan luulee nulkki itsestään vähän liikoja taas. Tuskin jaksaisin vastata tai sitten joku "Aijaa" ja that's it.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä. Parhaat aloitukset ovat sellaisia, jotka pysäyttävät. Kysytään mielipidettä johonkin yllättävään aiheeseen tai itsevarmasti todetaan, että "sut mä muuten vien treffeille".
Nuo yli-itsevarmat aloitukset vielä tuntemattomalta henkilöltä ovat minulle täydellinen turn off. Minuahan ei kukaan treffeille väkisin vie, päätän ihan itse menenkö vai en. Tuollaisen tyypin kanssa toteutuu jälkimmäinen.
"Moi, olen Matti. Viljelen maata. Syötkö härkäpaputuotteita?"
Irtoaisko tuolla vastaus?
Pakko kertoa, paras kohdalleni osunut on ollut "Moi. Uskotko, et jenkit muuten on oikeesti käyny kuussa vai oliko ne studiokuvia?".
Mielettömän hyvä aloitus.
Antaa heti infoa kolmesta asiasta:
Miehen nimi,
arvo: opiskelija,
kiinnostuksen kohteista ainakin yksi: eli kirjallisuus.
Vastaisin mielelläni tälle tyypille.
Vierailija kirjoitti:
Joo kyllä mäkin lämpenisin Mikon icebreakerille :D sen sijaan "vien sut treffeille" aiheuttaa vaan hyvittuneen vastareaktion, että johan luulee nulkki itsestään vähän liikoja taas. Tuskin jaksaisin vastata tai sitten joku "Aijaa" ja that's it.
On tämä kyllä surullista, kun ei ihmiset osaa enää arjessa tutustua toisiinsa. Digitalisaatio on pilannut kaiken.
Hei, olen Mikko. Opiskelen biologiaa. Tykkäätkö oravista?
Hei, olen Mikko. Opiskelen matematiikkaa. Osaatko derivoida?
Moi, olen Kalle. Opetan matematiikkaa. 1, 4, 10, 19, 31, ?
Kyselet mielipiteitä väärästä paikasta. Ei täällä ole naisia, joiden kanssa miehet mätsäisivät Tinderissä.
Tylsä. Parhaat aloitukset ovat sellaisia, jotka pysäyttävät. Kysytään mielipidettä johonkin yllättävään aiheeseen tai itsevarmasti todetaan, että "sut mä muuten vien treffeille".